Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

54 Locuri de Munca Business Manager in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

54 Locuri de Munca Business Manager in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Manager in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Branch Manager


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate: de preferat in Economie/Drept Studii post universare: MBA/ACCA/CFA sau ori ce tip de „masterat” prezinta avantaj Minimum 3 ani de experienta în vanzari, experienta relevanta de coordonare, cu exceptia promovarilor interne, intrucat se cunosc referintele interne Experienta recenta intr-o functie similara intr-un mediu axat pe client Certificare in distributia de asigurari conform cerintelor legale in vigoare prezinta avantaj Experienta anterioara in cadrul institutiilor financiare, un mediu de consum in permanenta schimbare Informatii cu privire la mediul economic, politic, de marketing Cunostinte de drept comercial si civil, si de legislatie bancara Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj Certificare in distributia de asigurariDescrierea jobului Principalele responsabilități: Coordonezi activitatile sucursalei utilizand in mod optim resursele disponibile Contribui la gradul de satisfacere al clientilor si implementezi s
UNICREDIT BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 24 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Telephone Account Manager,​ Mle


Candidatul ideal Candidatul ideal:Dorim sa ne completam echipa de Telephone Account Management cu un coechipier pe care sa ne putem baza si alaturi de care sa putem construi 😊Persoana pe care o cautam ne dorim sa prezinte abilitati in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta bazata pe incredere si parteneriat.Cunostinte si competente: Capacitate de invatare; dinamism; bun comunicator; Experienta si abilitati in domeniul vanzarilor, negocierii, managementului de conturi si management de portofoliu; Dorinta de indeplinire a obiectivelor in termenele date, atingand rezultatele asteptate; Cunostinte legate de Internet si servicii de date; Procesare text, tabele, grafice; Cunostinte legate de Internet si service de date.Way of working: Hybrid.Descrierea jobului Iti lasam mai jos descrierea activitatii unui coleg ce ocupa o pozitie similara in echipa, pentru a-ti face o idee mai clara asupra rolului: Stabileste si mentine o buna relatie de comunicare si colaborare
VODAFONE ROMANIA SA

Coordonator She (m/​f/​d)


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare; Cunostinte privind legislatia in domeniul Sanatatii si Securitatii in Munca, Prevenire si stingere a incendiilor, Mediu; Experienta in domeniile: Prevenire si stingere a incendiilor ,Sanatate si Securitate in Munca, Mediu; Curs Cadru tehnic PSI; Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca 80 ore; Curs Managementul deseurilor; Curs auditor ISO 14001:2018; Curs auditor ISO 45001:2018; Curs evaluator de riscuri in domeniul SSM 240h; Bune cunostinte : MS Office, Limba engleza – nivel mediu; Atitudine pozitiva; Abilitati organizatorice; Capacitate de adaptare la situatii noi, abilitati de comunicare, flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei.Descrierea jobului Provocarea ta: Implementarea si mentinerea sistemului de management de sanatate si securitate in munca si mediu in cadrul companiei, conform legislatiei din Romania si conform manualului S.H.E. Leoni; Verificarea modulului in care se aplica reglemen
LEONI WIRING SYSTEMS PITETI SRL

Expert Quality Management Systems


Candidatul ideal Competentele tale: Studii superioare tehnice; Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara; Cunoasterea standardelor IATF 16949, ISO 45001, ISO 14001; Buna stapanire a instrumentelor de calitate (PDCA, QRQC) instrumente de rezolvare a problemelor(5 why; ISHIKAWA); Bune cunostinte: MS Office; Limba engleza – nivel avansat; Atitudine pozitiva; Abilitati de leader; Rezilienta; Abilitati de comunicare si coordonare – flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei.Descrierea jobului Sarcinile tale: Dezvoltarea si implementarea standardelor Leoni prin instructiuni de lucru interne; Asigurarea si monitorizarea controlului documentelor; Asigurarea respectarii reglementarilor clientului, precum si cele din IATF 16949, ISO 45001, ISO 14001; Reprezentarea si interfata in auditurile IATF 16949, ISO 45001, ISO 14001; Pregatirea activitatilor de management review in fabrica si transmiterea acestora catre Head of Country QM system & audit; Planificarea, rea
LEONI WIRING SYSTEMS PITETI SRL

Consultanta Financiara-management


Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti - Raiffeisen Leasing


Candidatul ideal Raiffeisen Leasing cauta Manager Relatii Clienti pentru Judetele Arges, Valcea si Olt.Cu cat esti mai implicat, pasionat si integru in munca pe care o faci, cu atat mai mult te dorim alaturi de noi!Profilul pe care il cautam: Studii superioare; Experienta in domeniul financiar/bancar minim 3 ani – Experienta in domeniul leasingului reprezinta un avantaj.Competentele si abilitatile pe care le cautam: Comunicare si negociere; Integritate si incredere; Orientare spre client si rezultate; Microsoft Office (Excel, Power Point, Word); Analiza financiara; Limba engleza.Descrierea jobului Despre job: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii noi si existenti; Energie si dinamism intr-o piata efervescenta a finantarilor de masini, camioane si echipamente, cu valoare adaugata, care se reflecta direct in economie; Implicarea ta in proiectele strategice de vanzari ale companiei; Obiective clare si transparente de vanzari si profitabilitate.Alte responsabilitati ale jobului
RAIFFEISEN BANK SA

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 551 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Ika /​business Developer Ka (ag,​ Gr,​ Tr)


Candidatul ideal Minim studii medii ( diplomă de bacalaureat ), studii superioare reprezintă avantaj Onestitate, seriozitate, perseverență și capacitate mare de muncă Permis de conducere categoria B Experiență profesională pe o poziție similară și în domeniul FMCG, constituie avantajDescrierea jobului Planifică, organizează şi efectuează activităţile de valorificare a produselor şi serviciilor societăţii prin utilizarea platformei electronice MOBISOL (raportare în program a plasărilor secundare, decont de cheltuieli, orice alte informații legate de activitatea lor zilnică) Efectuarea de vizite în magazinele-client KA Realizarea targetului lunar și anual (vizite și plasări secundare) conform obiectivelor stabilite de companie Account management-menținerea relației cu persoanele de decizie locale Disponibilitate produse marca Hell Energy conform matricei de listare cont/cluster Comunicarea oricărui fel de problemă sau oportunitate sesizată în magazine (pierdere spaţiu de expunere, posibi
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Assistant Manager


Candidatul ideal Proficient in English language – eligibility requirement; Excellent knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)– eligibility requirement; University degree; Minimum 2 years experience in this position; Ability to communicate effectively with all levels of organization; Patience, flexibility, tact, reliability, strong organizational skills; Ability to prioritize and manage work that is subject to frequent change while meeting critical deadlines; Ability to handle multiple tasks and work well under pressure; Ability to monitor and write articles for various types of media (on-line, employees magazine).Descrierea jobului Preparing background information for a variety of meetings and appointments; Managing calendars; Preparing PowerPoint presentations; Preparing Memos, letters, other documents; Coordinating travel arrangements and all logistic required; Compiling and maintaining administrative and confidential files; Handling translations required; Handling all
KIRCHHOFF AUTOMOTIVE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 331 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Resurse Umane


Candidatul ideal Cerinte:- absolvent/a de studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta intr-unul din urmatoarele domenii: Resurse Umane / Drept / Stiinte Economice- minim 5 ani experienta in domeniu- nivel ridicat de cunostinte de legislatia muncii- focus ridicat asupra rezultatelor si a eficientei proceselor- abilitati de rezolvare a problemelor si gestionare a conflictelor- excelenta capacitate de luare si implementare a deciziilor- abilitati de analiza, planificare si organizare- aptitudini de conducere si leadership- abilitati pentru munca in echipa- capacitate de motivare si dezvoltare a personalului din subordineDescrierea jobului Responsabilitati HR: planifica, organizeaza si supervizeaza activitatile de resurse umaneasigura interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale firmeiraspunde de asigurarea necesarului de personal in cadrul societatiiplanifica si coordoneaza orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie, monit
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 789 de salarii introduse în Salario: 7325 RON/Luna

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA

Shift Manager


Candidatul ideal · Studii medii (studii superioare finalizate constituie un avantaj);· Experienta in coordonarea unei echipe dе min 20 persoane (avantaj experienta HORECA);· Cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel, Ppt);· Leadership, abilitati de comunicare, bun organizator· Cunostinte privind siguranta alimentara prevazute in directivele HACCP;Descrierea jobului · Orgаnizеаza fluxul opеrationаl in cadrul magazinului pe care il coordoneaza (managementul echipei, stocurilor si relatia cu autoritatile);· Asigura o comunicarea eficientă in cadrul echipei coordonate;· Monitorizeaza termene de expirare produse, organizeaza activitatea din magazin, coordoneaza livrarile catre clienti si activitatea din bucatarie· Ofera suport Departamentului de Resurse Umane (ex: fise SSM, PSI, MM, pontaj, etc);· Afiseaza o atitudine „clientul pe primul loc” prin instruirea si responsabilizarea subordonatilor pentru furnizarea de customer service exemplar;Beneficii:- Salariu fix + bonus performanta- Peri
JERRYS PIZZA EST SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 5400 RON/Luna

Manager Punct De Lucru (automotive Area)


Candidatul ideal Manager punct de lucru (Automotive Area)Ce vei face la Bardi Auto:Vei coordona și superviza întreaga activitate a punctului de lucruVei aplica principiul utilizării eficiente a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare, în vederea maximizării profituluiVei anticipa și vei identifica noi oportunități de afaceri în vederea creșterii cotei de piațăVei forma, coordona, motiva și evalua performanța echipei de vânzăriVei dezvolta și coordona relații comerciale cu parteneriiVei evalua și aprecia nevoia clientului pentru a-i oferi soluții de afaceri potriviteVei planifica și optimiza procesul de livrare, vei coordona activitatea de depozitareVei consolida imaginea companiei în zona arondatăCe așteptăm de la tine:Să ai experiență relevantă în coordonarea unei echipeSă ai o abordare managerială obiectivă, hotărâtă, însă centrată pe oameniSă ai excelente abilități de comunicare și de relaționareSă ai bune abilități organizatorice și de analizăSă ai inițiativă și să fi o pe
BARDI AUTO SRL

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Store Manager


Candidatul ideal Store ManagerCe ne dorim de la tine? Buna cunoastere a pietei de profil din Romania Capacitate de organizare si prioritizare Capacitate de lucru în echipă, adaptabilitate Experienta pe un post asemanator Bune abilitati de comunicare, spontaneitate, seriozitate, cu un bun management al timpului Persoana determinata, comunicativa si proactiva, dispusa la pastrarea unei atmosfere placute si de competitieDescrierea jobului Store ManagerCe vei face? Coordonarea activității comerciale si operaționale din magazin Implementarea in magazin a strategiei de vânzări a companiei Urmărirea indicatorilor KPI ai magazinului și realizarea planului de acțiuni Orientare către obținerea de rezultate in ceea ce privește creșterea vânzărilor, customer service Organizarea programului de lucru al întregii echipe Participarea la pregătirea inventarelor lunare și anuale Verificarea respectării regulamentelor, procedurilor și politicilor interneCe îți oferim: Salariu competitiv Tichete de masa B
SPORT VISION TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 41 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De Echipă Nn Agenţia Piteşti


Candidatul ideal Manager de Echipa NN Agentia BacauCe așteptăm de la tine? să ai studii superioare să ai minimum 2 ani de activitate în asigurări de viață / consultanță financiară sau minimum 1 an în management să îți dorești să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi să știi că pentru a avea succes e necesar să-ți asumi responsabilități de lider să ai viziune pe termen lung și să nu te oprești până nu ajungi unde îți propui să fii preocupat de dezvoltarea ta profesională continuă și să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi să știi că succesul unui manager este dat de succesul echipei saleȘi mai așteptăm de la tine un lucru foarte important: să fii tu însuți. La NN nu trebuie să pretinzi că ești altcineva decât ești. Simte-te liber să îți manifești personalitatea și să vii oricând cu idei și inițiative noi. Împreună cu echipa ta, le vei pune în practică și veți crește împreună.Descrierea jobului Manager de Echipa NN Agentia BacauCe vei face la noi?
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Manager Trainee Mcdonald’s


Descrierea jobului Hai in echipa sa ducem povestea McDonald’s mai departe alaturi de tine!Programul “Manager Trainee” este astfel conceput incat sa te ajute sa intelegi perfect elementele de baza ale operarii unui restaurant, pentru a deveni un manager eficient.Despre tine: Studii superioare finalizate sau in curs; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie.Ce vei face? Ai parte de pregatire accelerata timp 9 luni timp in care: Inveti modul de lucru pe toate zonele din restaurant printr-o pregatire teoretica si practica; Inveti specificul afacerii McDonald’s si informatii esentiale pentru a putea coordona oamenii, a respecta standardele de calitate si a contribui la cresterea vanzarilor; *Dupa cele 9 luni, devii Floor Manager certificat dupa absolvirea cursurilor si astfel esti pregatit sa iti continui activitatea ca Manager in echipa McDonald’s.Beneficii: Pachet salaria
PREMIER RESTAURANTS ROMANIA SRL

Department Manager Sales - Peek & Cloppenburg (pitesti)


Candidatul ideal EMPLOYMENT Full timeSTART as soon as possibleCOMPANY Peek & Cloppenburg SRLCONTACT PERSON Adina RaicuLOCATION Pitesti Arges CountyWHAT WE OFFER Bonus based on the department's performance Reward program for employee referrals Employee discount in P&C stores Christmas bonus Weekend bonus Company sponsored health insurance Meal vouchers Additional vacation days according to period of employment Security of a 120 year old successful family business Personal and professional development Individual career planning A dynamic working environment based on teamwork and individual responsibilityDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR Being Head of Department, with direct personal responsibility for your team Motivating and training your team Ongoing support and improvement of sales Ensuring friendly and professional customer service throughout your department Conducting regular merchandise analysis and optimising the sales floor by implementing visual merchandising gu
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Manager Restaurant


Descrierea jobului Lantul nostru de restaurante fast-food cauta coleg pentru pozitia de Asistent manager. Locatia: Arges Mall - Pitesti.Responsabilitati generale:Vei implementa și monitoriza respectarea regulilor de igienă și siguranță la locul de muncă și vei contribui la păstrarea curățeniei conform celor mai înalte standarde;Vei gestiona contabilitatea primară și administrarea locației;Vei fi responsabil pentru întreținerea și funcționarea corectă a echipamentelor din locațieTe asiguri că standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei sunt respectate;Te implici în selecția candidaților și le asiguri o bună integrare în echipă;Gestionezi materia primă, plasezi comenzile, verifici calitatea produselor, participi la inventarele lunare;Gestionezi eficient solicitările și sesizările venite din partea clienților;Implicare activă în vanzare;Studii superioare finalizate;Experiență anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/Fast food) de minim 1 an;Disponibilita
MLS INVEST TRADING SRL

Manager Departament Comercial Pitesti


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ai înţeles că un bun manager este mai înainte de toate un lider autentic şi impactant pentru echipa sa, care ascultă cu empatie şi ştie să creeze contextual şi condiţiile necesare membrilor echipei pentru ca fiecare să-şi dezvolte potenţialul?🗸 Ai un spirit deschis, astfel încât găseşti plăcere în a proiecta şi pilota dinamica comercială a unui departament către performanţă?🗸 Ai experienţă de lucru cu clienţii şi grija faţă de aceştia şi nevoile lor sunt mereu în centrul iniţiativelor şi proiectelor tale?🗸 În plus, ești mereu în căutarea ideilor care fac diferența, adică acele idei care duc compania cu un pas înaintea tuturor, cu un mindset de învaţare şi adaptare continuă?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te a
LEROY MERLIN ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 54 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.