Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

194 Locuri de Munca Cazare in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

194 Locuri de Munca Cazare in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Cazare in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Cazare in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptionist Sediul Central


Descrierea jobului La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. Alaturi de noi, vei contribui la sustinerea colegilor nostri si vei asigura buna desfasurare a activitatilor administrative. Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Ai un plan de cariera personalizat;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala;· Beneficiezi de abonament gratuit la biblioteca virtuala si reducere la abonamentul fitness;· Beneficiezi de abonament de servicii medicale si reduceri la partenerii Regina Maria;· Ai zile de concediu suplimentare de ziua ta de nastere si pentru fiecare an petrecut in companie.Cum arata o zi in rolul de Asistent Manager?Intampini vizitatorii cu o atitudine profesionista;Elaborezi si redactezi situatiile solicitate de managerul direct;Indeplinesti activitatile zilnice de secretariat.Furnizezi cu amabilitate info
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Front Desk /​ Recepție Clinică Recuperare


Candidatul ideal Căutăm pentru poziția de Front Desk o persoană ambițioasă și plină de energie, care a lucrat anterior într-o recepție / call center de clinică medicală sau centru sportiv minim 1 an (avantaj major) și are experiență în relaționarea cu oamenii, empatizează cu ei, îi place să ajute și să găsească soluții la problemele lor.Ne dorim ca noul sau noua noastră colegă:1. Să fie o persoană cu atitudine pozitivă, să zâmbească și să fie placută, cu ea însăși și cu cei din jur;2. Să comunice prietenos și cald, însă cu profesionalism.3. Sa fie organizată și să poată lucra urmărind anumite proceduri și reguli.Lucrăm cu oameni care apelează la noi pentru a își îmbunatații starea de sănătate, așadar este foarte important să comunicăm cu empatie cu pacienții noștri, pentru a-i ajuta în eforturile lor de recuperare.A oferi ajutorul unui pacient sau unei colege, chiar și în situații deosebite, neprevăzute, este cel mai frumos semn de a arăta implicare și faptul că ne pasă, iar asta ajută
RECOVER PERFORM S.​R.​L.​

Receptioner De Hotel


Candidatul ideal Receptioner de hotel/ Sef tura receptie hotelCerinte si cunostiinte pentru angajare: - Diploma universitara sau calificare profesionala in domeniu;- Experienta ca receptioner;- Diploma de bacalaureat;- Limba Engleza nivel avansat scris, citit si vorbit; Oricare alta limba straina reprezinta un avantaj;- Cunoasterea sistemului de management hotelier (Opera);- Alte cunostinte de operare calculator: Microsoft Excel, Word, Internet, Tars;- Spirit organizatoric, corectitudine, flexibilitate, putere de decizii si asumare a responsabilitatilor.Descrierea jobului - Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete;-Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare;-Aloca pentru oaspeti camere daca este necesar;-Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de Securitate;-Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale;- Verifica ca toate tarifel
BUSINESS ERHOTEL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Front Desk Officer (3200 RON NET)


Scurta descriere a companiei Cerinte - Minim 6 luni experiență într-un job similar;- Abilități excelente de comunicare și relaționare;- Abilități organizaționale și atenție la detalii;- Cunoștințe PC (Pachet Office, in special Outlook, Word, Excel) și limba engleză;- Abilități de rezolvare a problemelor. Responsabilitati - Organizarea layout-ului și comandarea echipamentelor de birou;- Programarea întâlnirilor și gestionarea corespondenței;- Menținerea condiției biroului și gestionarea reparațiilor;- Negocierea contractelor și a prețurilor;- Administrarea facturilor și a corespondenței;- Salutarea vizitatorilor și gestionarea protocolului;- Soluționarea întrebărilor angajaților privind managementul biroului;- Colaborarea cu furnizorii de facilități;- Administrarea mărfurilor locale și a facturilor;- Oferirea de suport departamentului de resurse umane;- Participarea activă la planificarea și executarea evenimentelor;- Asigurarea securității și confidențialității datelor. Alte informatii
Partnerd

Receptioner


Scurta descriere a companiei Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în industria smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara
Akkodis Romania

Media netă estimată pe baza celor 667 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptionist/​a - Clinici Bucuresti


Descrierea jobului Iti place sa relationezi cu ceilalti si sa gasesti solutii pentru problemele intampinate? Ai dorinta reala de a-i ajuta pe ceilalti si esti interesat sa inveti si sa te dezvolti? Credem cu tarie ca poti face parte din echipa noastra.Ce propunem, ce oferim: Abonament medical MEDICOVER pentru angajat si pentru membrii familiei (sot, copii cu varsta de pana in 18 ani); Tichete de masa; Contract individual de munca; Bonusuri acordate pentru sarbatorile legale (Craciun si Paste); Locatii accesibile; Program flexibil, in ture ce iti permite sa imbini jobul cu studiile; Zile de concediu odihna acordate suplimentar in functie de vechimea in companie (21-25 zile); Zile de concediu de studiu platite; Cursuri si traininguri care sa-ti faca jobul mai usor – platforma de E-learning interna; Posibilitatea de a promova intern in alte roluri in cadrul companiei; Ajutoare financiare si zile libere platite pentru evenimentele familiale; Oportunitati de crestere a veniturilor individua
MEDICOVER SRL

Receptioner - Bucuresti


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Studii superioare absolvite;Experienta de 1-3 ani;Cunostinte de limba Engleza la un nivel mediu;Cunostinte MS Office. Responsabilitati Asigura primirea si inregistrarea vizitatorilor si a tertilor precum si eliberarea legitimatiilor de acces pentru vizitatori, angajati, terti;Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice;Predarea / primirea cheilor de acces in salile de conferinta;Informarea clientilor, vizitatorilor si respectarea specificatiilor de efectuare a serviciilor definit
IHM Total Consult Romania

INGINER RECEPTIE SERVICE


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte  Studii superioare (de p
ABC Human Capital

Receptionist part-time Policlinica Aviatiei


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Receptionist Camera de Garda - Spital Ponderas


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, fiecare actiune are impact in construirea medicinei extraordinare, iar prin rabdare si asumare putem sa contribuim la crearea celor mai bune experiente pentru cei din jur. In rolul de Receptionist le vei oferi pacientilo
Regina Maria

Conslier Receptie Service Auto


Candidatul ideal - Persoana sociabila, comunicativa, deschisa;- Atitudine pozitiva;- Ideal cunostine minime din domeniul auto.Descrierea jobului Eurodealer Parts - reprezentanta service camioane si remorci Bucuresti, autorizata RAR, partener WABCO, angajeaza Consilier Receptie Service Auto.Beneficii: venituri atractive; conditii foarte bune de lucru; loc de munca stabil; oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul firmei; colectiv tanar, dinamic; locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari.Doar candidatii potriviti vor fi selectati pentru interviu.
EURODEALER PARTS SRL

Receptioner Continental Hotels


Candidatul ideal Esti o persoana energica si zambitoare, iti place comunicarea si interactiunea cu oamenii intr-un mediu de lucru dinamic?Inveti cu usurinta lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor?Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie, sa fii eficient, activ si atent la detalii?Te invitam sa descoperi o echipa tanara, creativa, dispusa sa te incurajeze, sa te asculte si sa-ti puna la dispozitie resursele necesare pentru a deveni cea mai buna versiune a ta.Descrierea jobului Cerinte:Cunostinte operare PC (Opera, Microsoft Excel, Word, internet);Cunostinte limba engleza (cel putin nivel mediu);Diploma receptioner constituie un avantaj;Minim 1 an experienta pe o functie similara;Disponibilitate de a lucra in weekend.Responsabilitati: Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete; Efectueaza in mod adecvat cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei d
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Personal Call Center ( Receptie ) Si Vanzator Produse Naturiste


Descrierea jobului Angajam personal call center ( receptie ) si vanzator produse naturiste pentru cabinet terapii alternative, experienta casa de marcat si pos, zona Mall Vitan, Dristor, sector 3, Bucuresti.Full timeSalariu net intre 3200-4200
DETOX LINE S.​R.​L.​

Operator Receptie /​ Birou Internari


Candidatul ideal Esti la inceput de drum, plin/a de energie sau dornic/a sa iti incepi o cariera? Valorifici etica si integritatea? Cautam colegi care sa se alature Echipei noastre de Receptie.Daca te regasesti in descrierea de mai jos, te invitam sa aplici: Personalitate placuta, entuziasta, cu excelente abilitati de comunicare si relationare; Responsabila, dinamica, organizata si empatica; Te mandresti cu o atitudine pozitiva, profesionalism si orientare spre client/pacient; Promptitudine in realizarea sarcinilor; Ai cunostinte medii/avansate de utilizare a calculatorului; Studii medii/superioare;Descrierea jobului Operator ReceptieDescrierea jobului Indruma pacientii si gestioneaza eficient situatiile si informatiile solicitate de acestia; Programeaza si /sau reprogrameaza pacientii; Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si preda banii conform procedurilor interne; Inregistreaza datele pacientilor in sistem; Ofera informatii pacientilor despre diverse investigatii, analize,
SPITALUL DE ONCOLOGIE MONZA S.​R.​L.​

Receptioner De Hotel


Candidatul ideal - Cunostinte limba engleza reprezintă avantaj- Cunostinte operare PC- Calificarea in meseria de Receptioner - reprezinta un avantaj- Experienta pe un post similar - minim 1 an - reprezinta un avantaj- Cunoasterea programului de gestiune Solon - reprezinta un avantaj- Foarte bune abilitati de comunicare- Persoane energice, responsabile, oneste, motivate, cu spirit de echipa si initiativa- Persoane rabdatoare care sunt orientate spre a lucra cu clientii- Disponibilitate pentru lucru in ture (ture zi / ture noapte)Descrierea jobului - să cunoască limba engleză la nivel conversațional, pentru a putea comunica eficient atât cu oaspeții străini, cât și cu colegii;- să prezinte și să ofere informații despre camere;- să promoveze și să vândă produsul de cazare;- să se implice activ în promovarea programelor, transmiterea/afișarea ofertelor și pachetelor turistice ale hotelului către clienți;- să furnizeze clienților informații utile privind serviciile oferite în incinta hotelu
APARTHOTEL ELITTE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Responsabil Receptie Marfa


Candidatul ideal reprezinta avantaj carnet de conducere cat. B cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office (outlook, excel); disponibilitatea de a lucra 8 ore, de la 8:00 la 17:00, cu o pauza de masa de la 12:00 la 13:00; studii medii necesare (diploma de Bacalaureat), persoana proactiva, cu simt de raspundere si implicare.Descrierea jobului vei receptiona fizic si informatic, cantitativ si calitativ, marfa primita de la furnizori/ clienti; vei verifica actele care insotesc marfa; vei genera facturi automat din sistem, pe baza avizelor; vei realiza cântăriri cu ajutorul calculatorului; vei mentine relatia cu furnizori. clienti si colegi.Beneficii: tichete de masa; salariu fix.
ZINCHERIA SA

Receptioner Marfa (chitila Logistic Park)


Candidatul ideal Cerinte:- Adaptare, flexibilitate si lucru in echipa;- Disponibilitate la efort fizic;- Nivel ridicat de atenţie şi spirit de răspundere- Studii necesare: minim 10 claseDescrierea jobului Responsabilitati:- Receptionarea produselor de la funizor/transportator pe baza documentelor de insotire a acestora- Controlarea la primire a bunurilor, verificarea ca acestea sa corespunda datelor inscrise in actele insotitoare si identificarea defectelor aparente;- Asezarea si ordonarea produselor, numararea, cantarirea si pastrarea acestora in bune conditii;- Pregatirea si manipularea coletelor pentru expeditia catre clienti pe baza comenzilor primite de la acestia- Ambalarea si etichetarea produselor/coletelor- Inventarierea periodica a produselor din depozit- Realizarea sarcinilor administrative si de organizare a activitatii de depozit
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.​R.​L.​

Receptioner Marfa Salariu 3300 Lei Net


Candidatul ideal - ne dorim o persoana ambitioasa si atenta la detalii;- bun comunicator si coechipier;- productiv si creativ.Cerinte:- avantaj - experienta pe un post similar;- studii medii;- avantaj - capacitate de operare a unui program de gestiune.Descrierea jobului - Receptie marfa cantitativa si calitativa;- Activitatea include si munca fizica sustinuta.- Pregatire comenzi pentru livrare;- Primire si aranjare marfa in depozit;- Verificare zilnica a stocurilor si a termenelor de valabilitate;- Introducere marfa in stoc in baza documentelor de intrare si verificare permanenta a stocurilor;- Se asigura ca are toate documentele justificative de comanda si receptie marfa;- Preda documentele legale de receptie marfa la contabilitate;- Verificare termene de valabilitate si se asigura ca se respecta FIFO;- Curatenie depozit si la locul de munca;- Activitatea include si munca fizica sustinuta.Alte solicitari:- Atentie la detalii;- Disponibilitate pentru lucru fizic;- Lucru in echipa;- Abi
GOODFOOD ENTERPRISES SRL

Front Desk Officer (receptioner(ă)) - Clinică Dentară


Candidatul ideal Clinică dentară modernă, recent deschisă în nordul Bucureștiului caută o persoană pozitivă, cu bune abilități organizatorice și relaționale, care să ne reprezinte în relația directă cu pacienții și partenerii noștri, pe poziția de Front Desk Officer (Recepționer(ă)). Căutăm o persoană: cu o atitudine deschisă, caldă, cu zâmbetul pe buze care se preocupă în mod natural de binele celorlalți și are abilități excelente de comunicare care este echilibrată, calmă și inspiră încredere care poate aborda într-un mod pozitiv situațiile noi, problemele și solicitările multiple care dorește să lucreze într-o echipă tânără și dinamicăCerințe: Experiență anterioară în relaționarea directă cu clienții, preferabil în domeniul medical Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune Abilități organizatorice și atenție la detalii Disponibilitatea de a lucra uneori seara sau sâmbăta Cunoștințe dе limbă engleză la ni
ASIDENT ESTHETICS S.​R.​L.​

Personal Hotelier: Bucatar,​ Ospatar - Olanda,​ Germania Etc.​


Candidatul ideal O firmă de recrutare olandeză cu experiență, care activează în domeniul ospitalității, caută bucătari, ajutoare de bucătar, chef de partie, chelneri pentru hoteluri, restaurante, parcuri de vacanță din Olanda, Austria, Germania, Belgia și Franța.În funcție de experiența pe care o aveți și limbile străine pe care le cunoașteți, vom găsi un client potrivit pentru dvs.Cerințe: Experiență pe același rol (minim 1-2 ani obligatoriu), Limba engleză (B2 obligatoriu) pentru bucătar/ajutor bucătar/ospătar Olanda, Belgia, Limba germană (B2 obligatoriu) pentru posturi de ospătar în Austria/Germania, Limba franceză (B2 obligatoriu) pentru posturi de ospătar în Franța, Motivație pentru a oferi un serviciu deosebit oaspeților, Spirit de echipă, capacitate de a lucra într-o echipă internațională, Abilitatea de a învăța lucruri noi.Descrierea jobului Beneficii: Salariu în intervalul €2000-2500, plătit saptamanal,ospătar: 13,27 €/h brut,bucătar, chef de partie, sous chef, chef: 13,27-16
ARCADA DUPLEX S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 194 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.