Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2205 Locuri de Munca in Constanta - Joburi in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2205 Locuri de Munca in Constanta - Joburi in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Comercial Showroom Vanzare Tigla Metalica Si Accesorii


Descrierea jobului Agent comercial showroom vanzare tigla metalica si accesoriiAtributii principale:• are rolul de a asigura prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei în cadrul showroomului.Activităţi principale:• administrarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;• întocmirea ofertelor si transmiterea acestora către clienți;• prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;• urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;• participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizării acestora.• înregistrează la zi mişcările de stocuri în fişele de magazie şi le predă departamentului contabilitate.Responsabilităţi ale postului:• răspunde pentru calitatea aprovizionării clienţilor;• răspunde de urmărirea încasării sumelor datorate de către clienţi şi de transmiterea documentelor de vânzare;• es
RZR SPECTRUM S.​R.​L.​

Secretar Procuratura - Constanta


Candidatul ideal • Student sau absolvent studii juridice;• Atentie la detalii si bune abilitati de organizare;• Persoana perseverenta, capabila sa livreze in termene stranse;• Bune abilitati in lucrul cu calculatorul;• Permis de conducere categ B poate constitui un avantaj.Descrierea jobului • Furnizeaza servicii-suport pentru specialistii din domeniul juridic privind activitatile de comunicare, documentare si de coordonare interna;• Aplica cunostintele de specialitate privind terminologia si procedurile legale;• Prelucreaza informatiile in sistemul informatic intern;• Efectuează rapoarte privitoare la rezultatele obtinute.
EOS KSI ROMANIA SRL

Vanzator Constanta I.​c Bratianu (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai minimum studii gimnaziale finalizate (cel puțin 8 clase); Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe,
LIDL DISCOUNT SRL

Director Adjunct Constanta


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare - facultate de stat;Experienta in domeniul BANCAR (Director de sucursala, Director Adjunct de sucursala, etc) - AMANET SI SCHIMB VALUTAR constituie un avantaj;Abilitati de vanzare si analiza de piata;Bune cunostinte de operare PC si utilizare internet;Experienta de minim 3 ani pe un post de conducere;Experienta in coordonarea echipelor;Persoana responsabila, matura, cu spirit de echipa si abordare pozitiva;Capacitate de analiza, sinteza, adaptare rapida si promptitudine in luarea deciziilor.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:Organizeaza, coordoneaza si conduce operatiunile specifice de AMANET, SCHIMB VALUTAR si TRANSFER DE BANI;Este formator in cadrul echipei;Planifica impreuna cu echipa operatiunile necesare pentru activitatile specifice;Lucreaza in conformitate cu cerintele,standardele si procedurile interne;Propune imbunatatirea procedurilor;Program de lucru: L - V - 8 - 18;BENEFICII:Venituri de 4 000 lei - 4 500 lei NET pentru perioa
OK CREDO CONS SRL

Gestionar Depozit Constanta


Candidatul ideal Studii medii;Disponibilitate la efort fizic (manipularea marfurilor);Atestat de motostivuitorist (reprezinta un avantaj);Lucrul cu sistem de gestiune de tip Charisma si WMS (reprezinta un avantaj);Experienta profesionala in depozit constituie un avantaj;O bună cunoaștere a pachetului Office;Atenție deosebită la detalii;Descrierea jobului Asigura in bune conditii: receptionarea, manipularea, colectarea si livrarea produselor.Verifica marfa primita din punct de vedere calitativ si cantitativ.Receptioneaza produsele in baza documentelor de livrare.Efectueaza receptia fizica a marfurilor la intrarea in depozitul firmei.Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor.Respecta organizarea spatiilor de depozitare.Participa la activitatea de inventar derulata de companie.
FARMAVET S.​A.​

Suport Rezervari Turism (backoffice B2b)


Candidatul ideal Experienta in turism (agentie de turism/hotel/call center turism) si cunostinte in operarea sistemelor de rezervari, constituie un avantaj; Limba engleza la un nivel avansat; Disponibilitate la program prelungit la intervale regulate de timp, in baza unui program prestabilit; Persoana ordonata, organizata, punctuala, orientata catre client; Capabila sa respecte dead-line-urile, sa gestioneze situatii cu un nivel ridicat de stres si tenace in atingerea obiectivelor; Comunicativa, sociabila, empatica, pro-activa, team-player; Atentie sporita la detalii.Descrierea jobului Va desfasura activitati de back-office (fara a avea contact direct cu clientul); Va asigura suport tehnic si operational (telefonic/email) in activitatea de rezervare furnizori wholesalers si touroperatori germani pentru reteaua proprie de agentii si pentru partenerii revanzatori; Va oferi clienților informații exacte în concordanța cu standardele companiei si procedurile departamentului; Va colabora cu
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Director Economic


Candidatul ideal - minim 5 ani experienta pe un post similar;- cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate;- cunostinte operare PC (MS Office);- persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati;- abilitati de lucru cu termene limita;- capacitate de planificare, organizare si finalizare;- abilitati de comunicare;- limba engleza la nivel mediu-avansat.Descrierea jobului - organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;- asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conf. cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii;- executa controlul financiar preventiv, a operatiunilor si documentelor financiar-contabile;- raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a o
AL PROMT SRL

Media netă estimată pe baza celor 394 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Bucatar/​personal Bucatarie - Hotel Apollo Mamaia


Candidatul ideal Hotel Apollo Mamaia angajeaza personal cu sau fara calificare si/sau experienta.Descrierea jobului Hotel Apollo Mamaia angajeaza: bucatar cu calificare personal bucatarie: bufetier, pizzar
HOTEL APOLLO S.​A.​

Lucrator Comercial/​vanzator


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui om entuziast și dedicat pentru a se alătura lansarii brand-ului CREMECITA si echipei noastre in Constanta. Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, să interacționezi cu oameni noi și să te implici în procesul de preparare a produselor delicioase, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine.Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine:* Experiență anterioară în domeniul cofetăriei/cafenelei este un avantaj;* Pasiune pentru prepararea și servirea produselor de patiserie și a băuturilor;* Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții;* Atenție la detalii și capacitatea de a lucra într-un ritm rapid;* Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în weekend-uri și sărbători;* Atitudine pozitivă, energie și dorință de a învăța și de a se dezvolta în domeniu.Descrierea jobuluiCe vei face:* Pregătirea și servirea băuturilor conform standardelor noastre de calitate;* Consilierea clienților în alegerea produse
CREMECITA S.​R.​L.​

Lucrator-casier Mamaia-navodari


Candidatul ideal Cautam colegi pe postul de lucrator-casier pentru magazinele din Constanta, zona Mamaia-Navodari!Ne bazam pe implicarea, deschiderea si orientarea ta catre client!Descrierea jobului -aprovizionezi rafturile cu produse si verifici termenul de valabilitate al acestora-te asigura de corectitudinea preturilor si afiselor-scanezi produsele la casa de marcat si incasezi contravaloarea lor-oferi informatii si suport clientilor.Asa ca, pune-ti pe lista avantajele de a fi #mega:-pachet atractiv de compensatii si beneficii;-tichete de masa;-bonusuri/prime periodice;-card de reduceri pentru produsele marca proprie Mega Image;-suport financiar pentru evenimentele speciale;-oportunitati de dezvoltare
MEGA IMAGE SRL

Analist Financiar


Candidatul ideal ARGUS - unul dintre cei mai importanți producători de ulei din România angajează Analist Financiar. Ne dorim să faci parte din echipa noastră, care se axează pe dezvoltare, performanță și valori.Candidatul ideal:Domiciliu: Constanta;Experienta în domeniu > 2 ani;Studii superioare constituie un avantaj;Microsoft office și powerpoint nivel avansatAbilitati excelente de planificareExperienta in realizare de P&L, Balanta contabila, registru, bilant contabilCunstinte de IFRS - International Financial Reporting Standards si OMFDescrierea jobului Descrierea postului:Gestionarea sistemelor contabile primare, proiectarea și gestionarea bugetelor organizației cât și interpretarea și analiza activității financiare a organizației.Responsabilitati:Pregateste lunar rapoarte de analiza financiara si de trezorerie, urmareste si analizeaza indicatorii de performanta financiara;Pregătește documentații specifice și analize financiare necesare pentru fundamentarea din punct de vedere econ
ARGUS SA

Media netă estimată pe baza celor 766 de salarii introduse în Salario: 5100 RON/Luna

Personal Curatenie


Candidatul ideal Hotelul Florida 3*, un loc de destinație primitor și confortabil, caută să-și completeze echipa cu membri dedicați și entuziaști pentru a asigura un mediu impecabil pentru oaspeții noștri.Personal de CuratenieCerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei (preferabil în industria hotelieră, dar nu obligatoriu) Atitudine pozitivă și abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic Capacitatea de a respecta instrucțiunile și standardele de lucru ale hoteluluiDescrierea jobului Responsabilități: Curățarea și întreținerea camerei, inclusiv schimbarea lenjeriei și a prosoapelor Igienizarea și curățarea băilor Asigurarea ordinii și curățeniei în spațiile comune ale hotelului Respectarea standardelor stricte de curățenie și igienă ale hotelului
KWF EXIMPO SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 2225 RON/Luna

Customer Relationship Officer @ Ing Office Stefan Cel Mare


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Stefan cel Mare ConstantaDacă ştii despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic;Lucrezi bine în Word, Excel, Power Point şi Outlook;Relaţionezi şi comunici foarte bine cu oricine;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Îţi place să interacţionezi cu clienţii şi ai experienţă anterioară într-un rol similar.Vino în echipa ING Office! Te aşteaptă:Experienţe de învăţare centrate pe competenţe ca negociere şi comunicare;O organizaţie orientată către clienţi şi pasionată de idei indrăzneţe;Colegi veseli şi ambiţiosi, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor şi serviciilor ING Bank, dedicate clienţilor persoane fizice.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele şi serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurări, fonduri mutuale);Vei participa activ la realizarea target-ului de vânzări şi la atingerea obiectivelor ca
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Merchandiser - Philip Morris - Constanta


Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere;- Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;- Orientarea spre client, dar si spre consumator;- Foarte buna orientare spre rezultate;- Spirit de organizare si capacitatea de automotivare;- Disponibilitate pentru un post cu activitate 100% de teren, dinamica;- Reprezinta avantaj experienta profesionala;- Minim studii medii (diploma de bacalaureat);- Permis de conducere categoria B, minim 1 an vechime;Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Plasarea materialelor temporare de comunicare (postere, leaflet, vizualuri plasate in PPOSM) la punctul de vanzare (POS);- Curatarea PPOSM (rafturi de expunere, counter unit, restiere) plasate in cadrul POS;- Asigurarea PPOSM (rafturile de expunere, plasma) la conditii optime de functionalitate;- Comunicarea eventualelor probleme tehnice / electrice aparute la PPOSM urile plasate în cadrul POS;- Implementarea planogramelor, în conformitate cu obiectivele comunica
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Expeditor Containere


Candidatul ideal Persoana serioasa, agreabila, care are capacitatea de a lucra in aechipa, atenta la detalii si care se poate adapta la nou. Descrierea jobului Responsabilitățile acestui rol includ gestionarea eficientă și promptă a solicitărilor venite din partea colaboratorilor noștri și integrarea acestora rapid în planificările de transport. Candidatul va menține relații solide între clienți și transportatori pentru a asigura executarea comenzilor în timp util, optimizând costurile. De asemenea, va monitoriza îndeaproape derularea transporturilor și va aborda cu rapiditate și amabilitate orice provocări care pot apărea. Se așteaptă menținerea unor relații amicale cu clienții și transportatorii, și extinderea rețelei de colaboratori. Participarea la târguri, simpozioane și întâlniri cu colaboratorii va contribui la dezvoltarea profesională continuă.Experienta ( macar o minima experienta) in domeniul expeditiei de containere.Experienta in folosirea computerului, cunostinte de excel,
DELTA SHIPPING AGENCY SRL

Warehouse Worker - Philip Morris - Constanta


Candidatul ideal Studii medii (minimum 8 clase absolvite); Experienta anterioara in munca de depozit; Autorizatie de stivuitorist (constituie un avantaj); Atent la detalii; Abilitati matematice de baza; Atentie distributiva, corectitudine; Seriozitate, etica, atitudine profesionala pe durata orelor de lucru; Fara antecedente penale. Descrierea jobului Incarcarea si/sau descarcarea marfurilor in/din autovehicule; Manipularea si asezarea produselor in spatiile special destinate, in functie de sortimente si termenul de valabilitate, manual sau folosind electrostivuitorul; Comisionarea marfurilor pentru livrare conform documentelor si indicatiilor gestionarului.Beneficii:*Pachet salarial format din: salariu fix, bonusuri în funcţie de performanţă, tichete de masă;*Decontare transport;*Asigurare medicala privata;*Prime de Craciun si Paste.
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Barman /​ Barista /​ Casier /​ Plasator - Cinema City Vivo! Constanta


Candidatul ideal DESCOPERĂ LUMEA FILMULUI DIN INTERIOR!Alătură-te echipei Cinema City, cel mai mare operator de cinema din România.Cum ne dorim sa fie noul nostru coleg:Cu atitudine pozitivăDornic să învețe (nu este necesară experiența și nu contează vârsta)PunctualCu bune abilități de comunicare și relaționareAmabilSă îi placă să lucreze în echipăDeterminatCu inițiativăDescrierea jobului Căutăm colegi care să descopere cu entuziasm lumea filmului din interior pentru următoarele roluriBarman / Barista / Casier / PlasatorÎn funcție de rolul potrivit pentru tine, responsabilitățile generale ar putea fi:- vânzarea de bilete și rezervări bilete de cinema, direcționarea clienților în cinema (verificare bilete, asistență în găsirea locurilor din sală, asigurare suport pentru gestionarea activității);- preparea corectă și servirea rapidă a produselor de la bar sau cafenea, cu respectarea ireproșabilă a condițiilor de curățenie;- întâmpinarea clienților și oferirea informațiilor corecte despre
CINEMA CITY ROMANIA S.​R.​L.​

Consilier Vanzari - Tezyo Constanta City - Full Time


Candidatul ideal Consilier vanzari - TEZYO Constanta - FULL TIMECautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra dе la centrul comercial Tom!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale dе comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim dе la tine!?Energie, positivism si altruismMotivatie si spirit dе colegialitateResponsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile dе fashion Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari - TEZYO Cons
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Design Engineers For Piping,​ Steel Outfitting,​ Hull,​ Hvac


Candidatul ideal Personal qualitiesTechnical background for cruise vessels, marine/ offshore, oil / gasDesign experience with piping and HVAC systems, steel outfittingEfficient, good communication skills in English (written and oral)The person will work closely with others in projects and must have good interpersonal skillsDescrierea jobului ResponsibilitiesThe position involves close collaboration with other disciplines and suppliersExperience in AVEVA MARINE Software3D Model, preparation of technical specifications, work drawings, procedures and verification of supplier documentation
VARD ENGINEERING CONSTANŢA SRL

Sales Assistant Vivo Constanta Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru situat VIVO Constanta.Cum vom avea grijă de tine zi de zi?- Vei beneficia de formare continuă din partea celor mai buni profesioniști.- Pentru a te introduce în lumea La Casa de las Carcasas, îți vom pune la dispoziție academia noastră de bun venit numită Start Trip și îți vom oferi acces la platforma noastră de e-learning pentru formare continuă care te va ajuta să îți dezvolți în continuare abilitățile (leade
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Constanta?

Salariul mediu net in Constanta este de 3 400 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 900 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Constanta?

In prezent avem disponibille 2 205 locuri de munca in Constanta.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.