Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant financiar in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant financiar in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultanta Financiara


Candidatul ideal Este o persoană dornică de dezvoltare atât profesională cât și personală. Urmărim skill-urile existente dar și dezvoltarea de noi abilități necesare activității precum:- abilități excelente de comunicare- atitudine pozitivă, inițiative, conștiinciozitate- capacitatea de adaptare la lucruri noi- capacitatea de a lucra în echipă- capacitatea de a găsi soluții optime și rapide- abilități de vânzări și negociere- cunoștiințe în domeniul psihologiei și a relațiilor cu cliențiiDescrierea jobului Activitatea presupune discuții cu clienții 1 la 1 și găsirea celor mai potrivite concepte financiare în funcție de nevoile și dorințele acestora.Consultantul ajută clientul prin crearea de strategii pentru protejarea veniturilor, bunurilor, sa economisească sau să investească, astfel încât să aibă mereu resurse financiare și venituri pasive.Posibilitatea de avansare si de coordonarea unei echipe de vânzariBENEFICII:- program flexibil(remote)- desfașurarea unei activități independente
RADU CONFINANCE S.​R.​L.​

Consultanta Financiara - Management


Candidatul ideal • DORINȚĂ DE SUCCES profesional și personal, dispus(ă) să-și folosească timpul, abilitățile și energia pentru a ajunge cât mai sus!• Dispus(ă) să ÎNVEȚE, pentru că dacă nu învață, este imposibil să crească• student(ă) SAU proaspăt absolvent(ă) SAU tânăr(ă) profesionist(ă) SAU profesionist(ă) care dorește să se re-specializeze și să facă tranziția către o altă carieră, mult mai dinamică, de tip antreprenorial• DESCURCĂREȚ(Ă) și cu spirit de ANTREPRENOR (nu va fi cineva ce te va obliga să muncești, acest lucru înseamnă că este nevoie să te pui singur(ă) la muncă o dată ce știi ce ai de făcut)• Să lucreze într-o ținută business, pentru că aspectul tău este în strânsă legătură cu compania noastră• Gândire POZITIVĂ și o personalitate deschisă – nu dorim să stricăm mediul foarte plăcut pe care l-am creat deja• Să fie SOCIABIL(Ă) și atent(ă) la detalii• Cunostințe medii de Microsoft Office• Și, cel mai important, sa fie AMBIȚIOS(Ă), ORGANIZAT(Ă), DESCHIS(Ă)!Cautam talente, in
Confidenţial

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultanta Financiara


Candidatul ideal Este o persoană dornică de dezvoltare atât profesională cât și personală. Urmărim skill-urile existente dar și dezvoltarea de noi abilități necesare activității precum:- abilități excelente de comunicare- atitudine pozitivă, inițiative, conștiinciozitate- capacitatea de adaptare la lucruri noi- capacitatea de a lucra în echipă- capacitatea de a găsi soluții optime și rapide- abilități de vânzări și negociere- cunoștiințe în domeniul psihologiei și a relațiilor cu cliențiiDescrierea jobului Activitatea presupune discuții cu clienții 1 la 1 și găsirea celor mai potrivite concepte financiare în funcție de nevoile și dorințele acestora.Consultantul ajută clientul prin crearea de strategii pentru protejarea veniturilor, bunurilor, sa economisească sau să investească, astfel încât să aibă mereu resurse financiare și venituri pasive.Posibilitatea de avansare si de coordonarea unei echipe de vânzariBENEFICII:- program flexibil(remote)- desfașurarea unei activități independente
RADU CONFINANCE S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI Operator Call Center


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteAplica daca:Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIUAi abilități excelente de comunicare și ascultare activă.Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati / RealizariCe anume vei face:Preiei apeluri telefonice primite de la clienții din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatiiProgram de lucru: 2 SchimburiSchimbul 1 - 10:00 - 18:00Schimbul 2 -12:00 - 20:00 Vei avea parte de:Salariu atractiv, motivant și competitivTichete de masăAbonament medical privat7Card pentru beneficii de sănătate și wellness BeneficiiBonus de performantaAbonament medicalAbonament la sala sportTraining-uriTichete de masaTichete de vacanta
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Operator Facturare


Candidatul ideal Dona. Logistica isi mareste echipa!Cautam un coleg care sa se alature echipei noastre tinere si dinamice astfel incat sa construim impreuna succesul!Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea forma o imagine, vezi cateva dintre responsabilitatile atasate pozitiei, astfel: preia comenzile de la clienti; factureaza comenzile primite prin mail si fax; mentine un stoc optim de marfa in vederea facturarii; urmareste solutionarea cererilor de retur, transmite clientului informatii privind statusul acestora si ulterior facturile de stornare, in cazul celor aprobate si acceptate.Iti oferim: beneficii materiale formate din salariu fix aliniat pietei, corelat cu nivelul de experienta si abilitati, tichete de masa si bonus de performanta; program de lucru luni-vineri, 8 ore pe zi; tichete de masa; asigurare de sanatate; card discount in Farmaciile DONA; acces gratuit la biblioteca digitala Books
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 619 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Contabil Junior/​senior


Candidatul ideal Studenti sau masteranzi cu specilizarea contabilitate pentru pozitia dе Junior Accountant sipersoane cu experienta in domeniu pentru pozitia dе Senior Accountant.Cunostinte avansate dе operare PC si MS Office (Word, Excel);Gandire analitica si abilitati foarte bune dе comunicare, responsabilitate si spirit dе echipa.Descrierea jobului Tinerеa evidеntеi contаbilе conform legislаtiеi si procеdurilor specifice firmei. Sarcinile sunt foаrte clar аtribuite pеrmitand dеzvolаtareа аbilitаtilor profеsionаle.Elaborarea de situatii finaciare, intocmire declaratii si raportare rezultate.Pachet salarial atractiv si bonusuri in functie de performante.Un mediu perfect atat pentru un inceput de cariera in domeniu, cat si pentru dezvoltarea celei conturate deja.
PROFICONT MG SRL

Contabil Primar


Candidatul ideal Cerințe:- studii superioare în domeniul financiar-contabil- excelente abilități de analiză- orientare spre identificarea de soluții și capacitatea de a lucra în echipă- capacitate de selecție, clasificare și interpretare a informațiilor- atenție sporită la detalii.Constituie un avantaj:- experiența de minim 2-3 ani în domeniul financiar - contabil constituie un avantaj- spirit tânăr, inovator, cu dorință de a învăța mai mult decât introducere de date contabileCe va trebui să faci:- evidența contabilă lunară- efectuarea notelor contabile- întocmirea balanței lunare- verificarea soldurilor din balanță- evidența clienților- evidenta furnizorilor pe scadențe și darea la plata a soldurilor către conducere- confirmarea soldurilor cu furnizorii- listare și arhivare documente contabile- situații personalizate de către conducereDescrierea jobului Beneficii:- indrumare de la biroul contabil pe parcursul lunii pentru situații noi cât și pentru momentele in care cauți soluția și n
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 2368 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Cu Experienta


Candidatul ideal Vom alege cu grijă o persoană inteligentă, ambițioasă și organizată, care își dorește să se dezvolte pe plan profesional, alături de noi.Te asteptam in echipa noastra daca îndeplinești următoarele cerințe: [✔️] Experiența profesională în domeniu de minim 3 ani;[✔️] Cunoașterea program WinMentor, constituie avantaj;[✔️] Studii superioare in domeniul economic;[✔️] Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel);[✔️] Promptitudine, atentie la detalii;[✔️] Orientat spre actiune si flexibilitate;[✔️] Capacitatea de a lucra cu termene limita;[✔️] Capacitatea de a lucra eficient in echipa;[✔️] Atitudine pozitiva si fire comunicativa.Descrierea jobului Înregistrаrеа documentelor primаrе pеntru еvidеnța contabilă, finаnciаră, de gеstiunе și a operațiunilor de import export; Arhivarea corespunzătoare a documentelor contabile, a contractelor, a altor documente interne și externe referitoare la activitatea financiară și comercială a firmei; Întocmirеа facturilor dе vânzare, аvize, e
CABINET DE EXPERTIZă CONTABILă POPA IOANA ANDA S.​R.​L.​

Economist


Candidatul ideal Candidatul ideal:- Absolvent studii superioare in domeniul economic;- Experienta pe un post cu atributii similare de minim 3 ani;- Cunostinte solide de contabilitate si legislatie financiar-contabila;- Abilități în utilizarea programelor WinMentor și Microsoft Office (nivel cel putin mediu);- Cunostinte de interpretare a datelor economice, capacitate de lucru sub presiune si respectarea termenelor limita;- Adaptabilitate si flexibilitate, atitudine pozitiva si orientata spre identificarea solutiilor; Descrierea jobului Responsabilitati:- Verificarea, prelucrarea si inregistrarea documentelor financiare in softul de specialitate;- Monitorizarea evidenţei conturilor de clienti si furnizori;- Urmarirea situaţiilor facturilor neachitate si neîncasate si efectuarea platilor catre furnizori in baza facturilor scadente;- Participarea la inventarele lunare si intocmirea listelor de inventar;- Intocmirea balantei de verificare, a notelor contabile, a celorlalte liste si jurnale
IMA COMPONENTES IASI SRL

Media netă estimată pe baza celor 6517 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Cu Atribuțiuni Financiar Contabile


Candidatul ideal FideliaCasa caută colegi noi, asistent manager cu atributii de operare documente primare in WinMentorEcuatia de mai jos te reprezinta?RESPONSABILITATE+MUNCA= INCREDERE,FIDELITATE= INCREDERE+ CONSECVENTAsi:✅Ești o persoană organizată și responsabilă?✅Ai abilitati de comunicare si relationare?✅Deții cunostinte de utilizare soft-uri utilitare (Word, Excel)✅Deții cunoștințe de operare documente primare in WinMentor?✅Te poți concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp?Vino în echipa noastră!Trimite CV-ul la [email protected] și fă primul pas către o carieră strălucită!Descrierea jobului Persoana pe care o căutăm să intre în echipa noastră va lucra în mod direct cu Directorul General al companiei și Directorul economic.Sarcini și responsabilități generale:1. Evidența financiară a grupului de firme(centralizare);2. Plăti facturi, facturare;3. Contabilitate primară;4. Trimitere state de plata și pontaje către toate firmele din grup;5. Verificare plăți
FIDELIA CASA SRL

Risk Manager,​ Tse Operations


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- 3+ years of experience in any process in RISC domain- 3 years of working cross functionally with tech and non-tech program/product/legal teams experiencePREFERRED QUALIFICATIONS- Driving end to end delivery, and dealing with highly ambiguous situations- - Experience in stakeholder management, dealing with multiple stakeholders at varied levels of the organization- Experience building processes, project management – MBA, Certification in Lean processAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Economist


Candidatul ideal Cerințe- Cunoștințe solide privind legislația contabilă și fiscală- Studii superioare în domeniul economic- experiență în activitate: 3-5 aniDescrierea jobului Responsabilități:- întocmirea, înregistrarea și păstrarea la zi a documentelor financiar-contabile ale societății, în conformitate cu reglementările contabile fiscale în vigoare și cu procedurile specifice companiei (achiziții, vânzări, casă, bancă, stocuri, mijloace fixe și amortizări, impozite și taxe, deconturi);- întocmirea declarațiilor fiscale (300, 100, 394, 390) sau alte declarații conform legilor fiscale;- întocmirea situațiilor financiare anuale;- elaborarea situațiilor, la solicitarea managementului, pe seama informațiilor din evidența financiar-contabilă;
M.​CHIM SRL

Media netă estimată pe baza celor 6397 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Senior Si Junior


Candidatul ideal - cunostinte de utilizare soft de contabilitate Nexus sau WinMentor- bune cunostinte de operare MS Office (Excel, Word);- abilitati de comunicare si interrelationare;- experienta in activitatea financiara;- calitatea de membru CCFR /CAFR/ CECCAR constituie avantaj;- experienta in firma de contabilitate constituie avantaj;- abilitati de comunicare cu clientii si de lucru in echipa;Descrierea jobului Contabile senior:- Inregistrarea contabila a documentelor in conformitate cu principiile contabile in programul de contabilitate;- Verificarea soldurilor din contabilitate;- Intocmirea Balanței lunare;- Intocmirea declaratiilor fiscale lunare catre autoritati si transmiterea documentelor specifice;- Întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil și elaborarea situațiile financiare anuale;- Mentinerea relatiei cu clientii sau administratii financiare; Comunicare cu clientii telefonic si pe e-mail;- Tine evidenta mijloacelor fixe (amortizare, transferuri,
ECONT SRL

Consultant Si Operator Magazin Online Produse Naturiste


Candidatul ideal Daca mentinerea sanatatii prin metode naturiste te inspira si crezi si tu, ca prin acest mod putem sa ajutam o multime de oameni pe termen lung, esti pe pagina potrivita.Dar ca sa nu iti pierzi timpul citind un anunt care nu are nici o treaba cu ceea ce iti doresti tu pentru viitorul tau, iti spunem sincer care ar fi situatia in care ar fi bine sa nu aplici pentru acest job:Nu aplica daca: nu ai cunostinte minime in domeniul sanatatii, al stilui de viata sanatos si a terapiilor naturiste nu te intereseaza produsele naturale si medicina naturista (ti se par niste prostii) iti place mai degraba sa lucrezi singur decat sa lucrezi in relatie directa cu oamenii nu iti place sa vorbesti des la telefon nu iti place sa vinziDorim sa aplici daca : esti pasionat de domeniul sanatatii si de mentinerea starii de sanatate prin metode naturiste ai cunostinte de fitoterapie, nutritie si suplimente nutritive identifici nevoile celui din fata ta, stii cum sa iti adaptezi limbajul si cu
GROUP AS SRL

Economist


Candidatul ideal Te asteptam sa faci parte din echipa noastra daca in profilul tau se regasesc aptitudinile ce constituie baza unei colaborari de lunga durata: Ai "drag de munca" si iti iei bucurie din lucrul “bine-facut”; Esti student in an terminal sau absolvent de studii superioare de specialitate; Ai experienta de lucru in domeniul economic de minim 1 an; Detii cunostinte medii de lucru in Microsoft Office - Excel; Ai atentie la detalii si atentie distributiva; Atitudinea ta este una proactiva;Descrierea jobului Dintre atributiile specifice le mentionam pe cele mai relevante: Operarea si inregistrarea documentelor financiar – contabile in vederea intocmirii situatiilor finale; Evidenta casa si banca; Evidenta clienti / furnizori, mentinerea legaturii permanente cu clientul/furnizorul; Verificarea soldurilor din contabilitate; Participarea la activitatile specifice inchiderii de luna/an; Listarea si arhivarea documentelor inregistrate lunar.
CONEX DISTRIBUTION SA

Media netă estimată pe baza celor 6516 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Customer Support And Operations Specialist


Candidatul ideal PROFIDATA offers standard software solutions for investment and wealth management through its branches in the most important financial centers in Europe. This offering is complemented by a rapidly growing, broad range of services in the areas of software as a service, consulting, implementation, training and support.For our company based in Iasi, we are looking for you as a:Customer Support and Operations SpecialistWe are looking for a motivated and reliable personality with a quick grasp and customer support background. As a member of our Operations team, you will be jointly responsible for operating and supporting our data and Application services. A basic IT background experience is very useful also.Profile of the ideal candidate:-> Trustworthy and service-oriented attitude-> Analytical and problem-solving skills-> Team player, willing to work in an across countries team-> Proactive and self-organizedDescrierea jobului Main responsibilities: Daily monitoring of inte
PROFIDATA DEVELOPMENT ROMÂNIA SRL

Consultant Vanzari In Magazin De Textile


Candidatul ideal -Persoană activă, responsabilă, orientată către rezultat, capacitatea de a învăța;-Abilități de comunicare și consiliere;-Pasionată de modă, creativă cu simțul estetic bine dezvoltat;-Cunoștințe medii de operare PC și al rețeleor de socializare;-Fără experiență, sau experiență un an în vânzări;-Onestitate, corectitudine.Descrierea jobului Angajăm Consultant vânzări în magazin de textile-Full-time, 5 zile pe săptămână 10:00-18/19:00;-Condiții de muncă sigure;-Salariu motivant;-Mediu de lucru prietenos și plăcut;-Domeniul de activitate ineresant;Descrierea job-ului-Participă la activități de pregătire, organizare și prezentare a produselor companiei.-Consilierea clienților furnizând informații detaliate despre produse.-Implicarea în promovarea și vânzarea produselor.-Menținerea și dezvoltarea relațiilor profesionale cu clienții existenți al companiei, cât și dezvoltarea relațiilor de afaceri cu cei noi.-Menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură n
MOOD TEXTILES S.​R.​L.​

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Candidatii ideali trebuie sa fie persoane responsabile, serioase, sociabile, care sa aiba:- Studii superioare in domeniul economic;- Experienta de minim 1 an, in ceea ce priveste evidentele contabile si depunerea declaratiilor fiscale;- Bune cunostinte legislative in domeniul economic,- Abilitati de comunicare verbala si scrisa, analiza, lucru in echipa;- Abilitati de organizare a spatiului si timpului de lucru;- Aptitudini de raportare, capacitate de lucru sub presiune si respectarea termenelor;- Abilitati de utilizare MS Office (Excel – nivel avansat), cunoastere utilizare ERP (ASIS -RIA, Charisma, constituie un avantaj)Descrierea jobului Responsabilitatile principale ale viitorului angajat vor fi:Principale responsabilitati:Verificarea, prelucrarea și introducerea în programul de contabilitate a documentelor contabile; intocmirea și verificarea documentelor financiare, inclusiv facturi, chitanțe și registre contabile; monitorizarea și reconcilierea conturilor financ
THE WINEDEPOT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1213 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Operator Tipografie


Candidatul ideal Seriozitate, atenție distributivă și responsabilitate în finisarea la ghilotină și manipularea cărților și coletelor din tipografie.Persoana cu condiție fizică, dispusa la manipularea frecventa a topurile de hârtie și a coletelor cu cărți.Abilități de comunicare în cadrul colectivului pentru a asigura finisarea și pregătirea corectă a coletelor cu cărți.Descrierea jobului Postul presupune finisarea la ghilotină și ambalarea cărților în colete (5-10 kg per cutie), lipirea AWB-urilor pe cutii si pregătirea paletului pentru preluarea de către firmele de curierat. Bonuri de masa 40 de lei pe zi lucrata. Instruirea se face la locul de muncă. Program Luni-Vineri, pe ture 6-14 si 13:30-21:30.
PIM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.