Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

82 Locuri de Munca Coordonator in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

82 Locuri de Munca Coordonator in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Punct De Lucru


Candidatul ideal Calificari:Studii medii/ superioareExperienta in vanzariPermis de conducere categoria BAbilitati:Bune cunostinte operare PC: Microsoft OfficeAbilitati de comunicare si negociereAbilitati de lucru cu cifrele si cunostinte financiareGandire analiticaOrientare spre rezultatCunostiintele financiare constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-Responsabil de dezvoltarea business-ului din zona alocata, prin cresterea numarului de clienti activi a volumului de vanzare si a profitabilitatii.-Preluarea/predarea incasarilor zilnice-Mentinerea si dezvoltarea relatiilor profesionale cu clientii existenti-Negociaza contracte cu clienții din zona alocată pentru a asigura o creștere profitabilă a portofoliului în conformitate cu obiectivele și procedurile atribuite;-Evalueaza constant performata contractelor (vanzari, profitabilitate, etc) si gaseste solutii de remediere unde este cazul;Beneficii:-salariu motivant-bonus pentru indeplinirea obiectivelor-bonuri de masa-pri
MUNTENIA TOP COFFEE SRL

Asistent Manager Sizeer - Iulius Mall Iasi


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, îți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Reduceri la produsele companiei.Responsabilitățile tale: suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri susținute și programe de evaluare, oferirea
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Titularul postului are rolul de a asigura conducerii firmei asistenţă managerială. ​Postul necesită onestitate şi etică. Postul necesită atenţie la detalii şi inteligenta în finalizarea sarcinilor. Trebuie sa fii un profesionist pe care ceilalţi se pot baza, serios şi care îşi respectă obligaţiile. Postul necesită cooperare cu ceilalți membri ai echipei.Dacă ești o persoană cu bune abilități de comunicare, planificare, organizare si dacă îți place să relaționezi cu oamenii, jobul de asistent manager este potrivit pentru tine. Rolul tau este să preiei din activitatile directorului general, sa le gestionezi si să le organizezi, mizând în același timp pe o comunicare bună cu acesta, cu echipa si cu clientii companiei.Vei lucra intr-o companie cu deschidere la voie buna, intr-un mediu placut unde vei gasi colegi tineri, motivati sa te ajute sa te adaptezi si sa faci parte din echipa noastra.Descrierea jobului In compania noastra postul de Asistent Manager este unul foarte
ECO NETWORK INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Office Manager,​ Iasi


Candidatul ideal Are you the kind of manager who understands management as a continuous improvement process? Are you eager to boost the results and achieve constantly the business objectives? Are you searching for that kind of international company where you can bring real added value? If yes, let’s talk about it.Main Responsibilities:HR and administrative management of the local branch/office;Coordination of local suppliers, negotiations, and project planning;Runs the local branch in terms of efficiency and profitability;Proposes and organizes local cooperation and partnerships to promote our local office and to find candidates for the teams for our recruitment events;Is in permanent and direct communication with all internal and external services;Implements locally the Board decisions, the company rules and strategies;Has a developed proactive and client-oriented approach.Descrierea jobului Your Profile wanted by us:Experienced managerial profile;Excellent organizational and time man
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Manager Relatii Cu Clientii Agribusiness - Iasi


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Agribusiness Libra, Sucursala Pacurari, Iasi. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Agribusiness solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii AgriBusiness este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:-Esti absolvent/a de studii superioare;-Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune;-Esti o persoana zamb
LIBRA INTERNET BANK SA

Commercial Manager With Italian And English - Iasi


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of Italian and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Iasi Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.Financial benefits: Attract
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Asistent Manager /​ Junior Economist


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic, absolvite cu diplomă de licență, preferabil în contabilitate; Experiență în contabilitate primară reprezintă un avantaj; Capacitate de adaptare la situații noi și atenție la detalii; Stil de muncă orientat spre rezultate și performanță; Abilități de prioritizare a activității și de respectare a termenelor limită; Abilități excelente de comunicare; Cunoștințe medii de limbă engleză; Cunoștințe de operare PC: MS Office (Excel, Word, Outlook).Descrierea jobului Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru; Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat; Asigurarea activității de corespondență (email/poștă); Realizarea serviciilor de protocol pentru oaspeții firmei; Realizarea diverselor sarcini administrative: comenzi, papetărie, scanări și arhivare documente; Întocmirea de situații/documente/rapoarte solicitate de managerul direct; Menținerea unei atitudini profesioniste în timpul programului de lucru;
GEPROCON SA

Manager Relatii Cu Clientii Profesii Liberale - Iasi


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Profesii Liberale Libra, in cadrul sucursalei Pacurari, Iasi. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Profesii Liberale solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Profesii Liberale - Sucursale Bucuresti este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esti absolvent(a) de studii superioare (constituie avantaj - profilul economic);- A
LIBRA INTERNET BANK SA

Sales Account Manager


Candidatul ideal We are looking for a communicative Sales Account Manager with advanced English knowledge and strong customer orientation. Minimum requirements Excellent English communication skills, both written and verbal; Understanding of customers’ advertising needs; Good listener, creative, and intuitive; Experience in sales; Ability to develop strong and long-term relationships with advertising partners. Descrierea jobului Job Description Coinzilla, Sevio’s main project, works with hundreds of businesses from the finance & blockchain sector, helping them promote their project and reach their marketing objectives. As a Sales Account Manager, your primary responsibility will be to find new customers, maintain the relationship, and return to them with new offers. You will closely work with the sales department to develop our customer portfolio.Responsibilities Participate in the development and adaptation of the marketing strategy for trading following cultural requirements; Identif
SEVIO SOLUTIONS SRL

Store Manager


Candidatul ideal - Experienta relevanta intr-o pozitie similara, preferabil in domeniul vanzarilor dе produse dе cosmetice profesionale - minim 1 an;- Prezenta agreabila, excelente abilitati dе negociere, comunicare si prezentare;- Limba engleza - nivel mediu;- Capacitate dе lucru in echipa, dе organizare, coordonare si planificare.Descrierea jobului - Crestеreа vanzarilor in magаzinele proprii si in lanturile dе mаgazine pаrtenere prin аplicаrеa unui manаgemеnt corect- Dezvoltаreа activa a initiativelor spre optimizarea oportunitatilor locale de marketing- Implinirea asteptarilor clientilor printr-o consiliere exemplara, asupra produselor si serviciilor- Asigurarea functionalitatii diverselor aspecte administrative, managementul stocurilor, al incasarilor, imaginii magazinului etc- Coordoneaza activitatile de merchandising in magazin- Intocmirea de situatii si rapoarte privind activitatea magazinelorOferim:- program de lucru atractiv si flexibil (în ture);- salariu motivant- școlariza
SEELSTER BEAUTY DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 21 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Clienti Corporate (227456)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Absolvent de studii superioare, de preferință în domeniul economiei sau ingineriei Experienţă practică necesară: Minim 5 ani de experiență practică în vânzări B2B Cunoştinţe limbi străine: Ușurință în comunicare verbală și în scris (limba română și limba engleză)Descrierea jobului Te ocupi de stabilirea și menținerea relațiilor comerciale cu partenerii de business, cărora le vei recomanda cele mai potrivite soluții din portofoliu, potrivite nevoile lor Te ocupi de identificarea, dezvoltarea, negocierea și încheierea tranzacțiilor (atât standard, cât și complexe) Dezvolți noile modele de business, în vederea adaptării la schimbările din domeniul energiei Negociezi contractele, gestionate eficient, de la inițiere până la execuție și colaborezi îndeaproape cu toate departamentele implicate (achiziții, juridic, credit risk, conformitate, prețuri) Pregătești prezentările și propunerilor pentru clienți Cooperezi cu structurile operaționale internaționale d
E.​ON ROMANIA SRL

Secretara /​ Asistent Manager/​ Consilier Imobiliar


Candidatul ideal Daca esti persoana care isi doreste independenta financiara, dinamica, sociabila si esti orientat catre cele mai bune rezultate, noi iti oferim un loc in echipa noastra.Daca ai experienta in domeniul imobiliar, este cu atat mai bine.Cunostintele tale + cunostintele noastre si invers, vor contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite.Lipsa experientei in acest domeniu nu te afecteaza cu absolut nimic.Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti.Cerinţe:-cunoasterea unei limbi străine (constituie un avantaj fluenţa în engleză, franceză sau italiana);-absolvent de studii;-bune abilităţi de comunicare şi negociere;-spirit de iniţiativă.Descrierea jobului Responsabilităţi principale:-preluarea şi gestionarea ofertelor de vânzare/închiriere existente pe piaţă;-contactarea clienţilor; dezvoltarea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii;-identificarea nevoilor clienţilor şi oferirea de suport şi consultanţă în procesul tranzacţional;-finalizarea tranzacţiei imobili
UNUIMOBILIARE IASI S.​R.​L.​

Account Manager - New Business - Medlife


Candidatul ideal MedLife, un lider în industria medicală, caută un Account Manager talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Dacă aveți o pasiune pentru vânzări, abilități excelente de comunicare și doriți să lucrați cu clienți corporativi de top, sunteți persoana potrivită pentru acest rol.Candidatul ideal: Abilități excelente de negociere și prezentare; Orientare către rezultate și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe proiecte simultan; Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonale; Experiență în industria noastră sau într-un sector similar reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Identifică clienții potențiali -persoane juridice - în vederea încheierii și derulării contractelor de furnizare a serviciilor oferite de companie; Dezvoltă portofoliul de clienți prin creșterea numărului de clienți noi; Promovează o imagine pozitivă a companiei în relația cu clienții și prospe
MED LIFE SA

Account Manager Arhitecti


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor sanitare si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca esti o persoana: cu experienta de vanzare B2B cu bune abilitati de comunicare, vanzare si relationare cu clientii organizata si orientata spre realizarea obiectivelor de vanzare pozitiva, deschisa și cu spirit de echipa onesta si integraDescrierea jobului Rolul Jobului: Mentinerea parteneriatelor cu clientii arhitecti, designeri si firme de amenajari interioare, in vederea vanzarii produselor din gamele de ceramice si sanitareDaca acest job ti se potriveste, vei dezvolta relatiile cu clientii pentru a oferi solutii de amenajare a bailor, vei gestiona procesul de vanzare end2end pentru a finaliza cu succes vanzarea. In plus, va trebui sa urmaresti atingerea si depasirea obiectivelor de bussines si sa promovezi beneficii ale produselor
ROMSTAL IMEX SRL

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Vanzari /​ Reprezentant Vanzari /​ Business Developer


Candidatul ideal Pentru echipa de vanzari din Brasov si Cluj cautam colegi cu: Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in vanzari Cunoasterea tehnicilor profesionale de vanzare, negociere si mercantizare Atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor Capacitate de adaptare si invatare rapida Disponibilitate la efort sustinut si munca de teren Demn de incredere, serios, dinamic, increzator in fortele proprii, proactiv Capacitate de mediere, gestionare si rezolvare prompta a problemelor Orientare catre rezultat Permis conducere categoria BDescrierea jobului Agent vanzari / Reprezentant vanzari / Business Developer - Retail, KA si HORECAResponsabilitati: Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi Dezvoltarea portofoliului actual de clienti Implementarea promotiilor derulate, mercantizarea permanenta a produselor companiei la raft, amplasarea de POSM-uri in conformitate cu politica de trade marketing a companiei Realizarea indicatorilo
EVAPIFY TRADING S.​R.​L.​

Human Resources Manager - Orbico Moldova


Candidatul ideal Minimum 3 years of experience on the position of HR Manager in the company with minimum 100 employees ; Experience in managing various team projects; Practical knowledge of local Labor Law; Experience and knowledge about multiple HR processes both soft and hard – soft (attraction, recruitment and selection, on-boarding, development, performance management incl. compensation & benefits policy, internal communication, change management) and hard (legal requirements, administration, software). Communication skills: Interpersonal and people skills - open positive personality, trusting people, approachable, with high level of EQ; Constructive and argumentative dialogue; Conflict management skills – without avoiding difficult situations; Excellent management, planning and organizational skills; Capacity to develop others – transfer of knowledge and support to employees; The ability to understand, act, build trust and establish productive working relationships in a multicultu
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii superioare tehnice sau economice, finalizate cu diploma de licenta.Minim 1 an experiență în vânzări pe zona medicalaMinim 3 ani experiență în vânzăriPermis de conducere categoria BCompetențe de operare Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word)Limba engleză - nivel mediu (conversație si corespondență)Capacitate de convingere, argumentare, negocierePersoană comunicativă, sociabilă, autonomăOrientare către client și o atitudine pozitivăDescrierea jobului Prezinta, promovează si vinde produsele companieiDezvoltă relații puternice de business în piață (spitale private si publice, clinici, laboratoare de analize medicale, cabinete medicale, farmacii, etc)Mentine contactul periodic cu clientii si prospectii prin canale de comunicare si viziteExtinde portofoliul de clienți din zona alocatăParticipa la negocieri, intocmirea contractelor si raspunde de monitorizarea derularii si finalizarii contractelorProspecteaza piata in scopul identificarii produselor si/sau servicii
DDS DIAGNOSTIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 54 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Vrei sa inveti totul despre acte contabile, juridice si cum sa administrezi o firma? Vino la noi!Firma cu 26 de ani vechime , cu activitate in domeniul tehnic si reprezentanta Bosch angajeaza Asistent manager .Cerinte: cunostinte de contabilitate primara; spirit de lucru in echipa, spirit de initiativa , permis de conducere auto categ B;Descrierea jobului Asiguram: salarizare motivanta; bonificatii de performanta; prime de sarbatori; iar dupa caz putem asigura apartament sau masina de serviciu.
SERMECOM AUTOTRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 3673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Zonal


Candidatul ideal Candidatul Ideal Orientare spre rezultat și atitudine proactivă; Bune abilități de exprimare și negociere; Persoană atentă la detalii, capabilă de ascultare activă; Gândire bazată pe logică; Aptitudini de leadership informal; Independență în luarea deciziilor; Abilitate de identificare și soluționare a problemelor; Abilitate de identificare a nevoilor clienților, dar și a persoanelor din subordine; Studii superioare – reprezintă un avantaj; Experiență în vânzări de minim 2 ani pe un post similar; Disponibilitate pentru deplasări și cazări în țară;Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilități: Implementarea și dezvoltarea strategiilor menite să atingă obiectivele comerciale; Organizarea și supervizarea activității echipei de vânzări, asigurând suportul în realizarea obiectivelor stabilite; Menținerea și dezvoltarea relațiilor comerciale în acord cu politicile comerciale ale companiei; Monitorizarea performanțelor de vânzare și identificarea oportunităților de de
EURO NARCIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 82 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.