Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

849 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

849 Locuri de Munca in Craiova - Joburi in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal ar trebui să aibă experiență în scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finanțare europeană nerambursabilă, abilități de comunicare și negociere precum si capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona multiple proiecte simultan. Având în vedere că activitatea noastră este bazată pe munca cu oamenii ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/ă să fie focusat/ă pe client și pe obiectivele acestuia.De asemenea ne-ar plăcea să ni se alăture în echipă o persoană creativă cu dorința de a învăța și a evolua personal. Nu în ultimul rând ne dorim un coleg/ă care să fie responsabil și să își asume deciziile luate, în cadrul companiei noastre încurajam greșeala și știm că doar greșind putem evolua, din acest motiv candidatul ideal ar trebui să fie asumat ți să poată lua singur decizii în momentele critice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Gestionarea si realizeaza
WEBIDIA FIT INVEST S.​R.​L.​

Medical Representative


Candidatul ideal Absolvent studii universitare (Facultatea de Medicina, Stomatologie sau facultati similare constituie un avantaj); Experienta in promovare medicala - minim 1 an; Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promovarea produselor din portofoliu catre medici si farmacisti, conform planului de marketing; Dezvoltarea si intretinerea relatiilor cu factorii de decizie din zona de activitate (medici, farmacisti, autoritati in domeniul medical); Contribuie la dezvoltarea si gestionarea bazei de date cu toti clientii din zona arondata; Monitorizarea activitatii competitorilor si propunerea de solutii catre manager-ul direct, pentru adaptarea strategiei zonale la conditiile pietei; Sustine prezentari de produs in fata medicilor si farmacistilor; Participa la conferinte, cong
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Responsabil Suport Logistic Piese Schimb


Candidatul ideal Profilul ideal:Cunostinte programe identificare piese camioane (indiferent de marca);Cunostinte principii tehnice/ background tehnic camioane;Planificare si organizare;Cunostinte limba engleza avansat;Cunostinte operare Office (excel, mail, etc) - apitudinile informatice sunt de ajutor;Absolvent universitate, preferabil tehnica Descrierea jobului Renault Trucks Romania angajeaza Responsabil suport logistic piese schimb (partsliner).Esti un pasionat de camioane caruia ii plac provocarile si originalitatea marcii franceze?Fa parte din echipa noastra de vanzari Renault Trucks si devino reprezentantul unui brand traditional care a fost pionier in domeniul sau de mai bine de 100 de ani.Ii vei raporta Directorului Aftermarket, iar locatia pozitiei va fi in noul nostru centru din Craiova.Responsabilitati:- Suport logistic si de sisteme pentru responsabilii piese din retea, precum si pt celelalte departamente ale companiei- Analizeaza si urmareste evolutia indicatorilor de per
VOLVO ROMANIA SRL

Junior Purchasing Specialist (imports)


Candidatul ideal * Knowledge of import/export regulations and customs procedures;* Proficiency in using sourcing and procurement software and tools;* Strong proficiency in Microsoft Office Suite, particularly Excel;* Excellent written and verbal communication skills in English;* Strong analytical and problem-solving skills;* Attention to detail and ability to manage multiple tasks simultaneously;* Strong negotiation and relationship management skills;Descrierea jobului * Manage the end-to-end import process, including coordinating with logistics providers, customs brokers, and internal stakeholders to ensure on-time delivery and compliance with all regulatory requirements;* Collaborate with cross-functional teams to develop and implement sourcing strategies that optimize costs and meet quality standards;* Monitor supplier performance, resolve any issues, and maintain effective communication channels to address concerns and maintain strong relationships;* Maintain accurate and up-to-dat
ETI EUROPEAN FOOD INDUSTRIES S.​A.​

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Clienții Volvo te caută prin showroom. Dacă știi cum să-i ajuți, vino să facem echipă la Volvo Simode Craiova!Volvo Simode Craiova caută un consultant de vânzări cu o pasiune pentru mașini și o personalitate vibrantă!Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către clienți și vrei să faci parte dintr-o companie de top în industria auto, tunci noi suntem locul perfect pentru tine!Descrierea jobului Cerințe:[🔸] Experiență în vânzări[🔸] Abilități excelente de comunicare și negociere.[🔸] Orientare către atingerea obiectivelor și rezultate.[🔸] Spirit de echipă și dorința de a contribui la succesul echipei.Ce oferim:[🔹] Oportunitatea de a lucra cu una dintre cele mai prestigioase mărci auto din lume – Volvo Cars[🔹] Mediu de lucru dinamic și prietenos, unde creativitatea și inițiativa sunt apreciate.[🔹] Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.[🔹] Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei.Dacă ești gata să faci parte din echipa
SIMODE IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 592 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Inginer Suport Tehnic


Candidatul ideal O pozitie cu înaltă calificare tehnică, care participă reactiv, cât și proactiv, pentru a asigura un nivel ridicat de servicii tehnice în rețeaua de dealeri/ateliere de reparatii;Cunostinte avansate in principii tehnice/ background tehnic camioane;Cunostinte lb engleza avansat;Cunostinte operare Office (excel, mail, etc)Absolvent universitate tehnica Descrierea jobului Renault Trucks Romania angajeaza Inginer suport tehnic (FSE - Field Service Engineer)Esti un pasionat de camioane caruia ii plac provocarile si originalitatea marcii franceze?Fa parte din echipa noastra de vanzari Renault Trucks si devino reprezentantul unui brand traditional care a fost pionier in domeniul sau de mai bine de 100 de ani.Ii vei raporta Directorului Aftermarket, iar locatia pozitiei este la noul nostru centru din Craiova.Responsabilități:- Ia parte la investigații tehnice la fața locului, la deciziile atelierelor și la dezvoltarea acestora, cu privire la aspecte tehnice- Oferă informații c
VOLVO ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Sales Back Office


Candidatul ideal Conditii minime de eligibilitate:-Studii superioare finalizate,de preferat in domeniul economic-Minim 1 an de experienta in domeniul financiar bancar,reprezinta un avantaj-Cunostinte generale de business: management,finante,marketing,care sa permita sustinerea unor discutii la nivel operational si executiv-Limba engleza-nivel mediu,scris si vorbit-Cunostinte de Microsoft OfficeDescrierea jobului Responsabilitati:-Este responsabil de calitatea introducerii informatiilor corecte si complete n sistemul informatic-Este responsabil de calitatea verificarii documentelor primite(documente de identificare,documente finaciare,documente juridice..,etc)-este responsabil de verificarea diverselor aplicatii informatice,de colectare,verificare si introducerea corecta si completa a datelor-Emite/transmite rezolutii pt aprobari rapide-Este responsabil pt corectitudinea rezolutiilor,emiterii ,generarii,tiparirii documentatiei contractuale in ceea ce priveste contractele de leasing/cred
CBG LEASING CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sef Ateliere&coordonator Receptie Service


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta Sef ateliere&Coordonator receptie service pentru locatia din Craiova, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati: experienta profesionala de minimum 2 ani in domeniul auto, intr-o pozitie similara; studii superioare economice / tehnice; cunostinte in domeniul administrarii afacerilor; cunostinte avansate de limba engleza si germana; calitati de leader, gandire analitica; actiuni orientate spre client si profit; abilitatea de a promova comunicarea, motivarea si munca in echipa.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: conceperea, pregatirea si implementarea de masuri potrivite pentru indeplinirea target-urilor; implementarea si indeplinirea masurilor legate de exploatarea pietei Aftersales, de fidelizarea clientilor prin serviciile de calitate oferite si cresterea portofoliului de clienti Afte
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Sef Tura - Benvenuti Craiova Electroputere


Candidatul ideal Vino în echipa benvenutienilor dacă:- ești o persoană dinamică, comunicativă, energică,- ai spirit de echipă,- vrei să înveți secretele pantofilor și să evoluezi profesional,- ești pasionat de fashion,- vrei un job relaxant, cu o atmosferă modernă, plină de culoare și bună dispoziție.Descrierea jobului Consultanță și vânzare către clienți, amenajare vitrine și magazin, preluare și verificare cantitativă și calitativă a produselor, menținerea magazinului curat și ordonat, dezvoltarea abilităților în domeniul fashion.Oferim salariu lunar FOARTE atractiv, bonuri de masa 30 lei/zi + bonus în funcție de vânzări, reduceri de angajat, contract pe termen lung, mediu de lucru modern, o echipă tânără și optimistă, training-uri, diverse beneficii.
BENVENUTI SRL

Consilier Vanzari Suplimente Alimentare Mall Craiova


Candidatul ideal Store Consultant CraiovaDescrierea jobului Store Consultant Craiova
SECOM HEALTHCARE S.​R.​L.​

Purchasing Specialist /​ Achizitor Extern


Candidatul ideal Dorim să adăugăm în echipa noastră un profesionist dedicat și pasionat de domeniul achizițiilor externe. Suntem în căutarea unui Purchasing Specialist cu abilități remarcabile în negociere și gestionare a relațiilor cu furnizorii. Dacă ești un expert în identificarea oportunităților de reducere a costurilor și ai experiență în gestionarea lanțului de aprovizionare internațional, te invităm să aplici pentru această poziție. Engleza avansat scris/vorbit - minim C1; Cunostinte operare Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Disponibilitate la program prelungit si delegatii externe; Imaginatie si spirit de observatie bine dezvoltate; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere, fermitate, discernamant, integritate, responsabilitate.Descrierea jobului Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala; Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in veder
RURIS IMPEX SRL

Manager Relatii Cu Clientii Corporate - Sucursala Craiova


Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare (constituie avantaj - profilul economic); Ai abilitati puternice de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Esti o persoana zambitoare, pozitiva, proactiva, perseverenta; Detii permis auto – categoria B; Ai minime cunostinte de analiza financiara sau/si experienta pe zona de vanzari persoane juridice.Descrierea jobului In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Corporate Libra, in cadrul sucursalei din Craiova. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Corporate solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.).Cei care indeplinesc cu succes acest rol sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori.Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii Corporate - Sucursala Craiova este in intervalul de
LIBRA INTERNET BANK SA

Sales Representative In Craiova


Candidatul ideal Notino is the biggest online seller of perfumes and cosmetics in Europe.Thanks to our drive and innovation with customers in the first place, we continuously grow each year. We are now pushing the e-com boundaries even further and entering a new city!We are currently looking for a Sales Representative with a proactive approach to work, an innovative mindset, and the drive to achieve the best results with our new partners in Craiova. We build our business partnerships on trust and honesty where we strive to achieve win-win solutions.You have a great opportunity to explore this new city with us and help us to expand even more! You will also gain a lot of valuable experience at this unique project.Sales Representative Requirements: Experience in sales. Understanding of the sales process and dynamics. A commitment to excellent customer service. Excellent written and verbal communication skills. Outstanding interpersonal skills, including the ability to quickly build rappor
NOTINO S.​R.​O.​ BRNO SUCURSALA BUCURETI

Reprezentant Vanzari B2b - Zona Sud /​ Sud-vest


Descrierea jobului De peste 20 de ani Aroma Land este alături de clienții săi, iar numele este sinonim cu calitatea și inovația în acest domeniu. Fascinația naturii, subtilitatea aromelor și răsfățul simțurilor ne-au îndemnat să ducem la un alt nivel arta utilizării esențelor aromatice pentru odorizarea interioarelor și echilibrarea și armonizarea corpului, minții și spiritului!Obiectivul nostru este ca în următorii ani să devenim brand cunoscut la nivel național și internațional prin produsele și serviciile de parfumare și aromaterapie, care să dea curaj oamenilor să se bucure de viață, provocând normalitatea.Și pentru asta avem nevoie de un Reprezentant Vânzări alocat în zona Sud / Sud-Vest.Pentru acest rol căutăm o persoană dinamică, pozitivă, orientată către client și spre dezvoltarea pieței, dornică să își crească veniturile. Dacă ești persoana care are încredere în brand-urile pe care le promovează și te simți ca ”peștele în apă” când împărtășești clienților despre produse și ser
ELECTRIC MASTERS SRL

Supervizor Operatiuni Depozit


Candidatul ideal Compania noastră este în căutarea unui Supervizor Operatiuni Depozit dedicat și dinamic pentru a se alătura echipei noastre în vederea susținerii operațiunilor administrative și gestionării eficiente a proceselor din Depozit. Dacă ești o persoană organizată, cu gândire analitică și cu experiență în activități administrative, te încurajăm să aplici pentru această poziție.Cerințe: Experiență în lucrul cu sisteme ERP, în special WMS. Abilități excelente de lucru cu pachetul Office, în special în Word și Excel. Gândire analitică. Abilități organizatorice. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan.Descrierea jobului Urmărirea bugetului și analiza ofertelor de prețuri. Administrarea operatiunilor în aplicația WMS, inclusiv plasarea și urmărirea sarcinilor de lucru în depozit. Plasarea comenzilor de materiale indirecte pentru aprovizionare. Utilizarea pachetului Office (Word, Excel) pentru gestionarea datelor și rapoartel
RURIS IMPEX SRL

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Experiență de cel putin 1 an în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile (POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe); Experiență în realizare de previziuni financiare; Experiență în analiza fluxului de numerar; Experiență în dezvoltarea bugetelor complexe; Experiență în elaborarea bugetelor de investiții prevăzute de legislația națională (HG nr. 28/2008 sau HG nr. 907/2016); Experiență în elaborarea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri, planuri de marketing, planuri de comunicare; Are capacitatea sa lucreze autonom si sa ia decizii pe cont propriu; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa Poate lucra in echipa respectand dinamica si ritmul grupului.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Va lua contact cu multe industrii și cu o gamă foarte largă de tipuri de clienți; Intocmeste si monitorizeaza bugetele de proiect; G
MARAND TECH S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Energie și Servicii - Craiova


Candidatul ideal La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm persoane care să fie orientate către clienți, pentru a se alătura Departamentului de vânzări directe în calitate de Consilier vanzari energie și servicii, într-un centru comercial din Craiova, pentru o perioada determinată de 12 luni, cu posibilitatea de prelungire.Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine. Descrierea jobului Ce vei face: Vei promova și vei vinde ofertele de energie și servicii și vei urmări activarea contractului; Vei prelua si rezolva diverse solicitări ale clienților: comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont, explicații fa
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Manager Productie Bca


Candidatul ideal Studii superioare tehnice;Experienta de minim 5 ani in managementul operational din domeniul industrial;Cunostinte si expertiza in gestionarea operatiunilor de productie;Abilitatea de a citi, interpreta si intelege in detaliu procesele industriale;Capacitate de planificare si coordonare a proceselor de productie;Experienta in managementul documentelor operationale, proceduri tehnice, specificații tehnice, analize de costuri;Bune abilitati de utilizare a calculatorului - Microsoft Office;Cunostinte avansate de limba engleza;Orientare catre respectarea regulilor de Sanatate si Securitate in Munca;Bune abilitati de management si de management al schimbarilor;Abilitati de lider definite de integritate, onestitate, transparenta si proactivitate;Descrierea jobului Asigura realizarea tuturor obiectivelor de productie si calitate;Asigura utilizarea eficienta a tuturor resurselor (material, energie, resurse umane, mașini,etc) pentru incadrarea in bugetul sectiei;Coordoneaza ech
ELPRECO SA

Sofer Distributie Categ.​b : Craiova Si Oradea


Candidatul ideal Serios, dinamic, perseverent, cu experienta in domeniu.Descrierea jobului Se oferа sаlаriu si conditii dе muncа avаntаjoasе.
UNICARM SRL

Personal de Serviciu Craiova,​ Brestei (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa te ocupi de curatenia din interiorul si exteriorul magazinului, cu precadere in grupurile sanitare si parcare, dar si pe sala de vanzare; Contam pe tine ca te vei ocupa de strangerea ambalajelor de carton si folie aflate pe sala de vanzare si ca vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii conteaza pe tine sa asiguri curatenia si igienizarea aparatului de reciclare (RVM) si a incintei in care acesta este plasat, precum si a spatiilor de colectare selectiva. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 3625 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime, bonusuri si sporur
Lidl Romania

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Craiova?

Salariul mediu net in Craiova este de 3 400 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 900 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Craiova?

In prezent avem disponibille 849 locuri de munca in Craiova.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.