Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

61 Locuri de Munca Devops Engineer in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

61 Locuri de Munca Devops Engineer in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Devops Engineer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Devops Engineer in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Back Office Specialist Italiana


Candidatul ideal 🔊 Căutăm un Back Office Specialist cu limba italiana care va oferi sprijin în sarcinile administrative zilnice în cadrul companiei noastre.📌 Candidatul ideal trebuie să fie o persoană responsabilă și organizată, cu un nivel mediu spre avansat de limba italiană și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce sarcini vei avea?🗂️ Printre acestea putem enumera procesarea task-urilor administrative din cadrul departamentului, precum rezolvarea solicitărilor sosite prin canalele de comunicare în termenul specificat, introducerea datelor în sistem și verificarea acestora conform standardelor impuse și respectarea normelor de confidențialitate printr-un nivel ridicat de etică și integritate.In ce constau beneficiile?👉 Posibilitate de dezvoltare profesională;👉 Un mediu de lucru plăcut și provocator, alături de o echipă tânără și entuziastă;👉 Evenimente interne;👉 Salariu fix;👉 Bonuri de masă;👉 Tichete cadou de Paște și Crăciun;👉 Decontare transport;👉 Asigurare medic
FIRE CREDIT SRL

Business Banking Specialist Cu Limba Franceza


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Business banking specialist orientat catre cifre și pasionat de limba Franceză pentru a se alătura echipei noastre dinamice din Iași.Cerințe:Experiență minimă de 3 ani in domeniul financiar;Cunoștințe solide în domeniul financiar - contabil (tranzacții bancare, reconcieliere bancara, refuzuri la plata, comisioane bancare, gestionare imprumuturi);Cunostinte medii de operare MS Office, în special Excel;Cunoașterea fluentă a limbii franceze (nivel minim B2);Gandire analitica, orientare catre acuratete, atentie la detalii și capacitate de analiză.Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea soldurilor bancare și a disponibilului asociat conturilor bancare ale societăților franceze;Relationare cu bancile si cu magazinele franceze pentru solutionare unor situatii particulare;Comunicare cu departamentele implicate în fluxuri de trezorerie (exemplu: contabilitatea, salarizarea, comercialul ...);Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învă
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Te asteptam sa faci parte din echipa noastra daca ai studii de specialitate, esti o persoana placuta, ai abilitati excelente de comunicare,relationare si ai :-Cunostinte avansate de operare MS Office (Excel) si in softurile de salarizare (NEXUS constituie un avantaj);-Foarte bune cunostinte de legislatie cu aplicare in domeniul Resurselor Umane;-Foarte bune abilitati de organizare, atentie distributiva, dinamic, atitudine deschisa in relatiile cu angajatii-Curs de Inspector Resurse Umane (constituie un avantaj);-Studii superioare Economice sau de domenii conexe;-Limba engleza – nivel mediuDescrierea jobului Responsabilitati:-Realizarea documentelor legale privind intocmirea/ modificarea/ incetarea contractelor individuale de munca;-Procesarea si administrarea corecta a tuturor aspectelor legate de salarizare, inclusiv calcularea salariilor, bonificatiilor, deducerilor si retinerilor legale;-Verificarea datelor salariale pentru asigurarea acuratetii si conformitatea cu
MEDICAL DENTAL INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1493 de salarii introduse în Salario: 4475 RON/Luna

Brand Specialist/​account Manager Spanish


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal PREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding top priority for Amazon. Please consult our Privacy Notice (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) to know more about how we collect, use and transfer the personal data of our candidates.Descrierea jobului Account Management- Brand Specialist (Spanish)As a Brand Specialist as part of Amazon Vendor Services (AVS) Team of Retail Business Services, you will have the exciting opportunity to help shape and deliver on a strategy for managing Amazon AVS vendors.AVS
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, s
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Project Accounting Specialist With French


Candidatul ideal We are looking for Project Accounting Specialists with French, junior / mid-level positions for all Finance & Accounting enthusiasts. The specialists we are looking for will have the opportunity to deepen their knowledge in Finance, to deliver qualitative service to our Clients and to develop their professional career following many paths Capgemini is opening in this domain.Preferred qualifications: Very good French and good English skills; At least 3 months of experience in the financial area; Very good analytical and problem solving skills, attention to details; Very good Customer Service skills and client-focus attitude; Highschool diploma is mandatory.Descrierea jobului How general responsibilities look like? Working schedule: Monday to Friday within business hours Issue of draft invoices Issue of invoices Preparing of travel expenses input to the invoice Corrections of hours in CTR and GFS if during closing Project administration WIP BIA process Subcontractors rec
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Business Banking Specialist Cu Limba Franceză


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Business banking specialist orientat catre cifre și pasionat de limba Franceză pentru a se alătura echipei noastre dinamice din Iași.Cerințe:Experiență minimă de 3 ani in domeniul financiar;Cunoștințe solide în domeniul financiar - contabil (tranzacții bancare, reconcieliere bancara, refuzuri la plata, comisioane bancare, gestionare imprumuturi);Cunostinte medii de operare MS Office, în special Excel;Cunoașterea fluentă a limbii franceze (nivel minim B2);Gandire analitica, orientare catre acuratete, atentie la detalii și capacitate de analiză. Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea soldurilor bancare și a disponibilului asociat conturilor bancare ale societăților franceze;Relationare cu bancile si cu magazinele franceze pentru solutionare unor situatii particulare;Comunicare cu departamentele implicate în fluxuri de trezorerie (exemplu: contabilitatea, salarizarea, comercialul ...);Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a înv
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Collections Specialist With French


Candidatul ideal Highschool diploma is mandatory; Languages: English - min B1+ level, French - min B2 level; Microsoft Excel skills – intermediate; Customer service skills; Strong interpersonal and negotiation skills; Team player attitude.Descrierea jobului Responsible for chasing outstanding invoices from customers of our clients; Contact overdue customers and chase for payment in accordance with rules set by the engagement; Issue and monitor automatic and manual reminders to customers; Document customer interactions into system; Performs basic reconciliations; Proactively collect and escalate overdue accounts and ensure customer payment to terms; Build and maintain strong relationships with external customers; Working schedule: Monday to Friday within business hours.
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Specialist Scada (226271)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice de specialitate Experienţă practică necesară: Minim 3 ani în activitatea de configurare, parametrizare și mentenanță echipamente și sisteme SCADA Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: IPSSM-02-DEE, PE029, normele și prescripțiile tehnice referitoare la automatizări, protecții și circuite secundare, regulamente de exploatare tehnică a rețelelor electrice de distribuție Cunoştinţe IT: Administrare și mentenanță sisteme SCADA (de preferință platformele Siemens Spectrum Power, Siemens Sicam PAS, Efacec CLP500) Administrare sisteme IT - cunoștințe OS Windows, LINUX, UNIX/Solaris; administrare rețele de comunicații de date – cunoștințe Cisco IOS, protocoale de rutare EIGRP, BGP Utilizare software de configurare și parametrizare SCADA pentru terminalele numerice de protecție și echipamentele IED produse de ABB, Siemens, Areva, Schneider, Efacec, Tavrida Administrare baze de date: Microsoft Access, MySQL Pachetul de programe
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, s
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Specialist Lichidare Daune Auto


Candidatul ideal Studii superioare - constituie avantaj în Tehnice: auto - constituie avantaj Experienta pe un post similar - min. 2 ani Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul asigurari - obligatoriu Orientare colaborativa Managementul informatiei Orientare catre client (intern si extern) Eficienta si Imbunatatire continua Livrare de rezultateDescrierea jobului 1. Gestioneaza procesul de lichidare a daunelor auto preluand dosarul de dauna de la momentul constatarii/ reconstatarii si evaluarii daunelor, pana la transmiterea dosarului spre aprobare, respectand normele/ procedurile/ deciziile interne si legislatia in domeniu;2. Furnizeaza servicii prompte si de un inalt profesionalism clientilor, promovand o imagine pozitiva a companiei.3. Gestioneaza procesul de lichidare a dosarelor de dauna fara limita de valoare, conform normelor/ procedurilor interne si legislatia in domeniu;4. Asigura solutionarea dosarelor de daune in stricta concordanta cu conditiile de asigurare si legislati
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Specialist Customer Service/​back Office


Candidatul ideal Experienta anterioara intr-un post similar de cel putin 3 ani; Bune cunostinte operare in SeniorErp - constituie un avantaj; Cunostinte bune de operare PC – Microsoft office Atitudine pozitiva, constructiva, motivatoare; Abilitati de lucru in echipa, de management al timpului; Limba engleza la nivel mediu Corectitudune, inventivitate, capacitate de negociere, putere de organizare si incadrare in termene; Sa fie un bun ascultator Sa fie prietenos si sa empatizeze cu clientii ; Sa aiba bune abilitati de comunicare Sa aiba o atitudine deschisa catre client si sa fie pozitiv ; Memorie buna; Rezistenta la stres ; Capacitate de memorare Atentie la detaliiDescrierea jobului Un specialist în customer service/back-office joacă un rol esențial în asigurarea satisfacției clienților și în gestionarea eficientă a proceselor administrative din spatele operațiunilor unei companii. Acest rol implică interacțiuni cu clienții și gestionarea activităților de birou pentru a susține operaț
GURSK MEDICA SRL

Medic Specialist Medicina Muncii


Descrierea jobului Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri, care prin profesionalism si empatie, au grija sa le ofere pacientilor ingrijire la cele mai inalte standarde. Daca vrei sa faci si tu parte dintr-o echipa medicala de elita, te asteptam in locatiile REGINA MARIA pentru postul de Medic Specialist Medicina Muncii Sa iti descriem pe scurt rolul:Vei examina corect pacientii si vei oferi servicii medicale de calitate;Vei completa documentatia privind examinarea pacientilor;Vei ajuta la educarea medicala a pacientului pentru a preveni impreuna aparitia bolilor/accidentelor. Iata ce ne dorim de la viitorul nostru coleg: Sa fie Medic Specialist/Primar Medicina Muncii;Sa detina Certificat de membru de la Colegiul Medicilor și Asigurare Malpraxis valabile;Sa detina excelente abilități de comunicare, empatie si orientare spre nevoile pacientului,Sa fie pozitiv, prompt în realizarea sarcinilor, colaborativ, proactive si implicat;Sa detina cunoștinte de Microsoft Office la nivel me
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Consilier Vânzări Auto /​ Specialist Achizitii


Candidatul ideal Acest rol este o oportunitate extraordinară pentru un consilier de vânzări cu experiență, cu un nivel ridicat de energie și plin de dorința de a face performanță. Ca și Consilier Vânzări/ Specialist achizitii auto, veți fi responsabil de dezvoltarea portofoliului de clienți actuali și potențiali ai companiei.Obligatoriu permis cat B, minim 2 ani. Descrierea jobului Consilierea clienților în vederea achiziției autoturismului dorit si găsirea celor mai bune soluții pentru satisfacția cliențilorPrezentarea statică si dinamică a autovehiculului, cu efectuarea test drive-ului propriu-zisPromovarea serviciilor oferite: finanțare, buy-back, post-vânzareÎncheierea vânzării și redactarea documentelor legate de vânzareLivrarea autoturismului către clientUrmărirea rezultatelor gradului de satisfacție clienți, identificarea de soluții/acțiuni și implementarea lor în scopul îmbunătățirii satisfacției cliențilorDesfășurarea activității de cercetare în domeniul auto si urmărirea tend
SUPER SMART CHOICE SRL

Service Delivery Specialist With English


Candidatul ideal Skill set required: Very Good communication skills. Very Good time management. Languages: English (German will be a plus). Excel knowledge. Procurement knowledge will be a plus.Working Schedule:Team is working covering 2 shifts by rotation: Shift 1: 6:00-15:00 (local time) / 7:00-16:00 (local time) as per daylight saving Shift 2: 9:00- 18:00 (local time)Descrierea jobului Roles & Responsibilities: Understand purchase order, requirements & SLAs and communicate it to field team. To act as a service coordinator who will provide visibility and coordination to the marketing team. It’s a highly important role and we need to ensure Purchase orders and invoicing are on track, get planned and executed flawlessly. Collaborate with internal governance team to prepare and maintain standard operating procedures for activities carried out, support team by analysing information and identify areas of improvement in the process. Support and handle finance/purchase order tasks. Accounta
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Linux Systems Administrator


Short company description Since 1882, Dow Jones has been finding new ways to bring information to the world’s top business entities. Beginning as a niche news agency in an obscure Wall Street basement, Dow Jones has grown to be a worldwide news and information powerhouse, with prestigious brands including The Wall Street Journal, Dow Jones Newswires, Factiva, Barron’s, MarketWatch, Financial News and OPIS.Dow Jones is a global provider of news and business information, delivering content to consumers and organizations around the world across multiple formats, including print, digital, mobile and live events. Dow Jones has produced unrivaled quality content for more than 125 years and today has one of the world's largest news gathering operations globally. It produces leading publications and products including the flagship Wall Street Journal, America's largest newspaper by paid circulation; Factiva, Barron's, MarketWatch, Financial News, DJX, Dow Jones Risk & Compliance, Dow Jones
Dow Jones

Specialist Suport Clienti Si Managementul Reclamatiilor (perioada Determinata) (226549)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate, constituie un avantaj Experienţă practică necesară: 3 ani experienţă în activitatea de distribuție a energieiDescrierea jobului Asiguri desfășurarea activității de relații clienți și management al reclamațiilor adresate de clienți, referitor la serviciul de distribuţie a energiei Asiguri interfața cu instituțiile de stat, în limita competențelor acordateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless Lucrezi c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Medic Specialist Recuperare Medicala


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Regina Maria isi extinde echipa de Medici Specialisti in Recuperare Medicala.Cerinte:- Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;- Bune abilitati de organizare si planificare pentru o buna desfasurare a actului medical c
Regina Maria
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 61 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.