Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

416 Locuri de Munca Dezvoltare in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

416 Locuri de Munca Dezvoltare in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Dezvoltare in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Dezvoltare in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manual Test Engineer (german - Intermediate)


Candidatul ideal Mandatory Skills Description:- Experience (also practical) in requirements engineering for large-scale IT solutions.- Experience and expert knowledge (also practical) in detailing and creation of User Stories as well as test cases in agile delivery teams.- Advanced knowledge of test case definition and documentation, and usage of Test Mgmt. software like HP ALM.- Strong hands-on experience in Web Application testing using Selenium with Java (Serenity is nice to have).- Advanced analytical and communication skills, independence and initiative, ability to work in agile delivery teams.- Ability to continuously coach junior Requirements Engineers and QA-Specialists.- Knowledge of Retail Banking IT, mainly the core domain Frontends & Channels.- Willingness to continuously learn and familiarize with topics and technologies previously unknown.- Independent way of work to gather the required information from the stakeholders.- Fluency in spoken and written English.- German lan
LUXOFT PROFESSIONAL ROMANIA SRL

Prezentator Jocuri De Tip Cazino Cu Limba Greaca Sau Engleza


Candidatul ideal - Abilități bune de comunicare și prezentare;- Experienta NU este necesara;- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;- Atitudine pozitivă, răbdare și profesionalism;- Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, deoarece poziția implica ore de lucru în ture (zi/noapte) și în weekend-uri.Descrierea jobului - Întâmpinarea jucătorilor și asigurarea unei experiențe plăcute și autentice de cazino online;- Asigurarea corectitudinii și integrității jocurilor, aplicând regulile și procedurile companiei;- Furnizarea asistenței și a informațiilor necesare jucătorilor cu privire la regulile și strategiile jocurilor;- Monitorizarea și raportarea oricăror probleme sau incidente legate de jocuri.Alte informatii:- Oportunitatea de a lucra într-un domeniu în continuă creștere, cu perspective de dezvoltare profesională;- Mediu de lucru prietenos și colegial;- Oportunitatea de a interacționa cu jucători din întreaga lume și de a câștiga experiență într-un mediu multicultur
PTR LIVE TECHNOLOGIES SRL

Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Colegii din echipa de achizitii conteaza pe tine sa verifici documentatia necesara realizarii contractelor de achizitii, pe care le vei redacta; Contam pe tine sa asiguri buna comunicare cu furnizorii internationali si nationali; Contam pe spiritul tau analitic sa realizezi diverse rapoarte necesare in activitatea departamentului; Furnizorii internationali si nationali conteaza pe suportul tau in verificarea clauzelor contractuale. Profilul tau Ai studii superioare finalizate, cu diploma de licenta, sau in curs de finalizare; Cunosti limba germana si limba engleza la nivel mediu; Contam pe abilitatile tale de comunicare, ad
Lidl Romania

Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Colegii din echipa de achizitii conteaza pe tine sa verifici documentatia necesara realizarii contractelor de achizitii, pe care le vei redacta; Contam pe tine sa asiguri buna comunicare cu furnizorii internationali si nationali; Contam pe spiritul tau analitic sa realizezi diverse rapoarte necesare in activitatea departamentului; Furnizorii internationali si nationali conteaza pe suportul tau in verificarea clauzelor contractuale. Profilul tau Ai studii superioare finalizate, cu diploma de licenta, sau in curs de finalizare; Cunosti limba germana si limba engleza la nivel mediu; Contam pe abilitatile tale de comunicare, ad
Lidl Romania

Director Gradinita Autorizata Zona De Nord (pipera)


Candidatul ideal Gradinita particulara autorizata ARACIP cu sediul in Ilfov (Pipera) cauta un membru al echipei de management, care alaturi de fondatori sa coordoneze activitatea gradinitelor. Persoana cautata trebuie in primul rand sa fie un om de echipa. De asemenea, trebuie sa fie orientate catre rezultate si eficienta.CERINTE OBLIGATORII:-minim 5 ani in invatamantul prescolar si examenul de definitivat absolvit SAU grad 2 didactic -Absolvent al PIPP Descrierea jobului DESCRIEREA POSTULUI-asigura conducerea executiva a unitatii de invatamant prescolar, in conformitate cu atributiile conferite de legislatia in vigoare-intocmeste documentele si rapoartele tematice cerute de inspectoratul scolar, Ministerul Educatiei si autoritatile locale-reprezinta unitatea in relatiile cu autoritatile: inspectii scolare, diverse controale etc.-asigura activitatea de indrumare si control asupra activitatii intregului personal salariat-gestioneaza relatiile cu parintii-gestioneaza relatia cu furnizori
Confidenţial

Customer Support Agent - German Speakers - On Site - Bucharest


Candidatul ideal BackOffice agent - GERMAN SPEAKERS - ON SITE - Bucharest DEUTSCH / Germana BackOffice agent - GERMAN SPEAKERS - ON SITE - BucharestTeleperformance is the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, and serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible, and intelligent.We have 420,000 interaction experts across nearly 170 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve you.Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,200 employees providing quality services to first-line players b
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Agent Call Center - Bucuresti (2 limbi straine) ENGLEZA + Italiana/​Portugheza/​Germana/​Franceza


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte • Excelente abilități interpersonale și de comunicare, dorință de a lucra cu oamenii;• Cunoașterea limbilor engleză (avansat) și a doua portugheză/italiană/germane/franceză;• Cunoștințe bune de MS Office (Word, Excel);• Înalt simț al responsabilității;• Abilitatea de a lucra cu termene limită;• Abilitatea de a stabili priorități și de a performa mai multe sarcini; Responsabilitati • Oferi suport clientilor prin chat online, apel telefonic și e-mail pentru a răspunde întrebărilor referitoare la serviciilor de calatorie aeriana;• Identifici nevoile clienților și performezi acțiunea adecvată folosind cunoștințele și
Trenkwalder Romania

Game Presenter - limba engleza Bucuresti CO


Scurta descriere a companiei Evolutionary Consulting este o companie formata dintr-un mix între consultanți cu experiență în resurse umane, cercetători, cadre didactice universitare și tineri specialisti pasionati de Psihologie organizationala si resurse umane. Principalul nostru scop este de a oferi servicii de consultanta in resurse umane bazate pe metodele şi tehnicile care si-au dovedit utilitatea in intreaga lume. Cerinte nivel mediu de limba engleza (B2)+18 aniatitudine pozitiva, abilitati de organizare si relationaredisponibilitate de a lucra in weekenduri Responsabilitati Vei lucra de pe calculator, sub formă de live-streaming. Va trebui să prezinți in limba engleza regulile jocurilor (Baccarat/ Blackjack) și în același timp să creezi o atmosferă plăcută pentru jucători. Pe parcurs, vei da indicații și vei gestiona orice situație neprevazută care ar putea apărea.Pentru o performanță bună vei beneficia de un training plătit în primele 2 săptămâni. Alte informatii Sediul companie
Evolutionary Consulting

Traducator - Limba Turca


Candidatul ideal - Cunostinte avansate limba romana si limba turca- Bune cunostinte MS Office- Atentie la detalii- Promptitudine- CreativitateDescrierea jobului - Participa la proiecte de traducere / interpretare din limba turca in limba romana si din limba romana in limba turca- Participa la sedintele specifice departamentului si asigura traducere si interpretare- Ofera suport Departamentului Grafica in realizarea materialelor pentru tipar (traducere si adaptare)- Ofera suport in traducerea si adaptarea instructiunilor de utilizare a produselor companiei
INTERTOY ZONE SRL

Educatoare


Candidatul ideal Absolvent al facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei (specializare PIPP)-persoana calda și apropiata de copii;-experiență în activitățile cu preșcolarii min 3 ani;-limba engleza;-persoana dinamica, cu spirit de echipa, ordonata, prezenta agreabila;Descrierea jobului Responsabilitati:-realizarea de activități cu copii de 2 -6 ani;-întocmirea documentelor specifice invatamantului preprimar;-proiectarea activităților didactice, informare și documentare științifică etc.Beneficii:-carte de munca;-bonuri de masa;-bonuri cadou;-decontare transport;-Concediu odihna: 60 zile;Salariul: 4500-6000 lei netPentru mai multe detalii puteti suna la ​+40 (745) 285 826!
GRADINITA MARY POPPINS

Media netă estimată pe baza celor 189 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

General Ledger Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00, in a hybrid setup.Skills that make your work successful: You have C1 Italian and B2 English language knowledge; You have at least 1 year experience in Finance area OR you are a junior candidate who wants to learn from our professionals; You communicate easily; You are a team-player; You can solve urgent matters;Descrierea jobului How you
ACCENTURE SERVICES SRL

HR Services Administrator with Italian


Short company description Honeywell is a Fortune 100 company that invents and manufactures technologies to address tough challenges linked to global macro trends such as safety, security, and energy. With approximately 122,000 employees worldwide, including more than 19,000 engineers and scientists, we have an unrelenting focus on quality, delivery, value, and technology in everything we make and do. Requirements Key skills and qualifications:Fluent Italian (at least B2) and English is a mustPreferably 1-2 years working experience (HR field experience is advantage)Minimum University degree, additional education is a plusGood in MS Office (Word, Excel, PowerPoint 2007) Experience working for Multinational company is an advantage Responsibilities Key responsibilities:contract preparation, track progress, induction and all necessary arrangementscoordinate and provide data and information to payroll for monthly closing and for other payroll related processesprovide ad-hoc reports to Local
Honeywell

Customer Operation Agent with Italian


Short company description SwiconGroup is one of the leading members of the IT arena for almost a decade, since 2017 present also in Romania. Requirements • Passion for customers: act as a trusted partner for customers and partners.• Accountable and responsible: commits and delivers with integrity, transparency, and quality.• Will to win, can-do attitude, demonstrates urgency.• Keeps it simple, lean, and efficient.• Strong communication skills (i.e. written, verbal).• Mastery in English and local language (Italian and German)• Strong knowledge of process area and ability to provide suggestions for process improvements.• Education and Experience Required• First-level university degree.• Typically, 1-3 years of related experience in business operations. Responsibilities Tasks:•Indigo Business requires a specifically focused EMEA Business Customer Operations team working in close relationship with the Indigo EMEA Supplies Business Central team and the Indigo Supplies Country Mgrs.•The purp
Swicon IT Services

Category Manager For Cosmetics And Detergents -german House


Candidatul ideal Are you looking for a position in which you can set direction and help shape our Cosmetics and Detergents Category? If so, then come join us as our new Category Manager for Cosmetics and DetergentsWe think the strongest teams are built on diversity and inclusivity. Contrasting opinions, varied skills and strong characters bring out the best in us all. With this in mind, we think that you have great interpersonal skills and feel comfortable in engaging with stakeholders at all levels of the organization.Furthermore, the ideal candidate has:• Min. 3 years of Head Office Retail Buying or Category Management experience.• Experience and knowledge of the Category Manager for Cosmetics and Detergents industry.• Previous experience within the Travel retail category (distinct advantage).• Solid track record in developing bottom line impact within the categories managed.• Education to degree level, ideally in a sales/marketing or business.• Proven negotiation skills.• Excellent
HEINRIG IMPEX SRL FILIALA BUCURESTI

Policy Management Officer with English or Italian or German


Role Purpose:The Policy Management Officer contributes to customer satisfaction and retention by ensuring the timely and proper execution of activities related to Policy Management tasks, with a full compliancy on internal procedures, tax and legal constraints. This includes to closely liaise and coordinate with other teams to provide seamless contract servicing to the Policyholder (other teams, local claims teams, local finance, ...) and provide the best suited support for the Policy Management Officer.Get in the driver’s seat of your careaer. Apply now!What You DoResponsible for timely execution of the Policy Management Department assigned tasks during the Policy Life cycles.Contract and Broker Management area:Collect data to calculate premiums and fees , processes credit notes (*Posting of the credit notes in order to adjust the balance disputed by the customer according to the instructions received from Local Business Units) and does the relevant bookingsCalculate bonuses, year end
ALLIANZ TRADE

Asistent administrativ- Centru educational de limbi straine


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Recruitment Officer with German


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture

Back Office with German and English


Scurta descriere a companiei Connections Consult is a European innovative tech company, founded in 2005, in Bucharest. Over the past 10 years, the company re-invented several times, passed through different stages and gained robustness and maturity. Now, Connections is ready for new challenges.Connections offers businesses the possibility to improve and align with current digital trends, by using technology tools to boost their strategical KPI and adapt to global market challenges. Connections marks, in 2016, the first steps of regional expansion with opening offices in Belgrade, Serbia and Sofia, Bulgaria. Connections brings together RPA, Cognitive Computing and Artificial Intelligence to design, architecture and deliver best in-class digital business solutions.Connections has built up an integrated service model, based on market’s needs and internal competencies. Our service portfolio embeds Software Development, BPO & Automation and System Integration verticals. Cerinte Mandator
CONNECTIONS CONSULT

Dealer Services Agent with German


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written German language. Should be able to hold seamless conversations in German over phone and chat with dealers and other external parties- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand in-person conversations in English as part of training modules or regular discussion, and also read emails/documents written in English. Basic fluency in language will suffice- Knowledgeable about the automotive finance or banking industry – is advantage - Previous experience in underwriting / purchasing roles with banking or non-banking financial firms is preferre
Ford Business Solutions Romania

Back Office Support in German


Short company description SwiconGroup is one of the leading members of the IT arena for almost a decade, since 2017 present also in Romania. Requirements • Fortgeschrittene Deutsch- und Englischkenntnisse (Wort und Schrift)• Fähigkeit zur Kommunikation in einer B2B-Umgebung• Frühere Erfahrungen in einem kunden- und/oder supportorientierten Umfeld• Ein Hochschulabschluss kann Vorteil sein• 1-3 Jahre Erfahrung in einer ähnlichen Position Responsibilities Wir suchen nach deutsch- und englischsprachigen Mitarbeitern für große IT-Unternehmen (mindestens B2-Niveau für beide Sprachen). Das Gehalt liegt zwischen 5700 und 6700 RON netto und enthaltet Spachbonus.• Du musst komplexe funktionsübergreifende Geschäftsthemen verstehen und sich auf deren Lösung konzentrieren.• Du wirst in einem der folgenden Bereiche arbeiten: Kundenbetrieb, Vertriebsunterstützung, Auftragsmanagement, Vertragsmanagement, Logistik, Preisgestaltung.• Du sollt die innere Richtlinien anwenden um sicherzustellen, dass inte
Swicon IT Services
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 416 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.