Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Bihor

Filtre
Sortare
Departament
Tipul jobului
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Bihor

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Bihor si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Spitalul Clinic de Recuperare Medicală Băile Felix, județul Bihor, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție/conducere, vacante, după cum urmează:1 (un) post de auditor gr. I, specialitatea științe economice;1 (unu) post consilier juridic, gradul I A.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medic
Instituii locale
Pentru un proiect în zona Dordrecht din Olanda, MeisterJob recrutează 3 OPERATORI CNC vorbitori de limba engleză (nivel mediu) și cu minim 3 ani experiență, cu angajare la firma olandezăCondiții de salarizare și alte beneficii:• salarizare: între 500-520 EUR net/săptămână• cazare plătită integral de firmă (utilități incluse)• contract de muncă legal încheiat în Olanda• contribuțiile pentru asigurare medicală achitate de către firmă• suport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJob• consiliere de carieră Cerințele postului:• nivel mediu al limbii engleze• experiență pe același post sau un post similar• cunoștințe de lucru cu sistemul Fanuc• permis auto (categoria B) Aplică cu CV la următoarea adresă de E-mail: [email protected] sau sună, de luni până vineri, între 09 și 17 la numărul de telefon: 0040 771 454 060 sau 0040 770 993 142
MEISTERJOB.RO
Firma de contabilitate, cautam persoana cu experienta in domeniul contabilitatii, pentru evidenta contabila. Program de lucru de la 9:00 -17:00.
SC Conta Provexpert SRL
Ești o persoană dornică să crească într-un mediu inovator, care încurajează dezvoltarea? Doar candidatii selectati pe baza CV-ului vor fi contactati. Responsabilitati principale: * Administrarea documentelor primite pentru completarea dosarelor de TVA, Accize, Formularul A1; * Organizarea dosarelor in format digital și fizic; * Comunicarea cu clienții noștri; Cum ne dorim sa fie viitorul coleg: * Sa fie organizat si sa stie sa structureze informatii si sa planifice/prioritizeze activitati; * Sa ii placa sa invete lucruri noi; * Sa aiba abilitati excelente de comunicare si sa ii placa sa interacționeze cu colegii și cu clienții noștri; * Sa fie serios, constiincios, perseverent, integru; * Sa fie organizat, proactiv, orientat spre a face lucrurile mai eficient și mai bine; Candidatul ideal Educație și Experiență: * Studii superioare (preferabil în domeniul Economic) * 3-5 ani experiență; * Sa aiba cunostinte de MS Office (Word, Excel); * Limba Engleză, Germana sau Maghiara: mediu-avansa
TAX BACK CONSULTING SRL
Cerințe: - Studii medii economice; - Cunoștințe de contabilitate (este necesară o experiență anterioară în domeniu); - Experiență în programul de contabilitate Mentor; - Să dețină bune abilități de relaționare și de organizare; - Persoană ordonată, serioasă, atentă la detalii, autonomă, cu inițiativă; - Permis de conducere categoria B. Ofertă: - Pachet salarial atractiv; - Mediu de lucru profesionist; - Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică. Responsabilități: - Evidența contabilă pentru următoarele tipuri de activități: comerț, construcții, prestări de servicii; - Evidența registrului de casă și bancă; - Emiterea și expedierea facturilor către clienți; - Verificarea extraselor bancare; - Înregistrarea în sistemul de operare a încasărilor/plăților către clienți/furnizori; - Întocmirea rapoartelor încasări clienți/ termene depășite / notificări; - Introducerea documentelor în programul de contabilitate Mentor.
NEXIA CONSULTING SRL
Cautam operator calculator pentru contabilitate primara Cerinte: - Studii medii/superioare finalizate; - Cunostinte de contabilitate primara; - Abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa; - Cunostinte operare baze de date si MS Office; - Minimum 5 ani experienta intr-un post similar. - Introduce, valideaza si prelucreaza datele contabile, prin intermediul programului informatic; - Verifica datele introduse in calculator cu datele din documentele primite sau emise; - Inregistreaza facturile , incasarile si platile; - Lucreza cu documente specifice: facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase, dispozitii de plata, ordine de deplasare si alte documente ce tin de zona contabilitatii primare; - Indosarieaza si arhiveaza documetele.
Multigama
Angajez contabil cu prasix pentru firmâ de transport canditatul ideal vorbitor de limbă germanâ, loc de muncâ Oradea salariu 1000eur
Rokecztrans
Caut loc de munca part in domeniul contabilitate primara.Pentru mai multe detalii contactați-mă la nr de telefon .Aștept oferte,va mulțumesc!
Caut loc de munca in domeniul contabilitati
Angajam contabil primar,pentru inregistrari contabile pana la balanta. Se cer cunostinte minime de operare pe calculator (Word,Excel, Outlook).
Office Pro
Firma de transport din Salonta angajam contabila
DMG PRO
Cerintele postului: Contabil cu experienta in domeniul financiar-contabil; Cunostinte bune de operare Excel si Word; Cunoasterea limbii germane constituie avantaj; Atentie sporite la detalii, capacitate de analiza si sinteza; Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.
Office pro Oradea
Angajez contabil cu experienta minima in contabilitate financiarea si resurse umane. Asteptam Curriculum Vitae cu detalii sincere si eventuale recomandari. Valabilitatea anuntului este pana la finele lunii Martie 2022.
Bad
Societate comerciala angajam contabil in Oradea. Program de lucru de luni pana vineri 9-17.
Stone
Te asteptam in super echipa Contakt! Daca vrei sa lucrezi intr-un mediu dinamic in domeniul vanzarilor, esti o persoana energica, pozitiva si ai cunostinte generale in IT, te asteptam in echipa noastra. Iti oferim un pachet salarial atractiv, posibilitati de dezvoltare a carierei si bonusuri lunare in functie de performanta.
Contakt Express logistik
Cerintele postului: - cunostinte de baza operare calculator, pachet M.Office - capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente - atentie sporita la detalii - cunoasterea limbii germane constituie avantaj - abilitati de raportare si analiza contabila Program de lucru intre 8:00-16:30 Firma se afla in Oradea pe Calea Borsului.
Office pro Oradea
Fabrica Productie Mobilier Angajam: contabila cu experienta minim 1 an . Avantaj: Cunoasterea programului " Winmentor" Se trimite C.V. pe adresa de 'mail : financiar(around)noulwoodest.com ( Informatii laTel: )
NoulWoodest
Cautam un SENIOR CONTABIL pentru a i se alatura unei Societati de Expertiza Contabila - Birou de contabilitate. Suntem in cautarea unei persoane cu minim 5 ani experienta in domeniul contabil, care sa se priceapa la: - Inregistrare documente contabile (facturi, bonuri, extrase bancare, etc); - Intocmirea si reglarea balantelor lunare pentru microintreprinderi, impozit pe profit, firme platitoare de TVA; - Depunerea declaratiilor necesare; - Intocmirea Bilantului Anual/Semestrial/Interimar; - Cunoasterea programului Saga; - Cunostinte aferente pentru partea de Revisal, astfel incat sa transmita angajari, incetari, suspendari, modificari de contracte; - Intocmirea statelor salariale; - Sa aiba cunostinte in ceea ce priveste fiscalitatea in vigoare; - Daca cunoaste limba engleza si italiana constituie un avantaj, intrucat au in portofoliu si clienti straini. Salariul este negociabil intre 4000-6000 Ron Net, in functie de cunostinte. Compania este reprezentata de o echipa formata din profe
Gaminvest HR
Cautam contabil/a cu experienta Cerinte: experienta intr-o pozitie similara de cel putin 2 ani studii superioare economice finalizate bune cunostinte in domeniul contabilitatii bune cunostinte in domeniul fiscalitatii bune cunostinte de operare PC (Excel, Word) reprezinta un avantaj cunoasterea softurilor financiar-contabile, Win Mentor, SAGA, Ciel capacitate foarte buna de relationare si comunicare abilitati de organizare si planificare meticulozitate si acuratete spirit analitic, capacitate de lucru in echipa seriozitate, responsabilitate, dedicare
Multigama
Cautam un SENIOR CONTABIL pentru a i se alatura unei Societati de Expertiza Contabila - Birou de contabilitate. Suntem in cautarea unei persoane cu minim 5 ani experienta in domeniul contabil, care sa se priceapa la: - Inregistrare documente contabile (facturi, bonuri, extrase bancare, etc); - Intocmirea si reglarea balantelor lunare pentru microintreprinderi, impozit pe profit, firme platitoare de TVA; - Depunerea declaratiilor necesare; - Intocmirea Bilantului Anual/Semestrial/Interimar; - Cunoasterea programului Saga; - Cunostinte aferente pentru partea de Revisal, astfel incat sa transmita angajari, incetari, suspendari, modificari de contracte; - Intocmirea statelor salariale; - Sa aiba cunostinte in ceea ce priveste fiscalitatea in vigoare; - Daca cunoaste limba engleza si italiana constituie un avantaj, intrucat au in portofoliu si clienti straini. Salariul este negociabil intre 4000-6000 Ron Net, in functie de cunostinte. Compania este reprezentata de o echipa formata din profe
Gaminvest HR
Candidatul Ideal - Studii - Disponibilitate de a lucra - Persoana muncitoare si responsabila; - Persoana orientata spre a oferi ajutor; - Atitudine pozitiva si orientata catre rezultat; - Foarte buna comunicare cu clientii. Descrierea jobului - Asigură expunerea produselor i a celorlalte materiale vizuale in magazin - Îmbraca manechinii din raion/vitrine i urmăre te actualizarea etichetelor; - Urmăre te obiectivele magazinului, lunar, săptămânal i zilnic; - Întâmpina clien ii care intră în magazin, în mod plăcut, zambind; - Află ceea ce î i dore te clientul, îi prezintă produsele, în conformitate cu dorin a acestuia i îl îndrumă spre cabină pentru probă; - Verifică, în mod frecvent cabinele de probă, adună produsele i umera ele din cabine - Prezintă clien ilor combina ii de produse ce pot asigura vânzări suplimentare; - Ofera suport clientilor pe toata perioada prezentei lor in magazin.
minibistro srl
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.