24 Locuri de Munca Gestionar in Otopeni
24 Locuri de Munca Gestionar in Otopeni
Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Veolia România Soluții Integrate Este în Căutarea Unui Gestionar In Otopeni |
Responsabilitățile postului: Gestiune magazie tehnică. Contabilitate primară și gestiune. Verificarea i recep ionarea produselor (cantitativ i calitativ) în conformitate cu documentele de înso ire a mărfii. Efectuarea notei de intrare recep ie pentru produsele recep ionate. Pregătirea documentelor pentru efectuarea recep iei. Manipularea, transportul și depozitarea produselor. Eliberarea produselor din magazie în baza solicitărilor interne. Cerințe: Studii: profil logistică, tehnic, gestiune; Nivel experiență: 3-5 ani experiență similară; Abilități de utilizare PC: programe informatice de gestiune a stocurilor (constituie un avantaj: - utilizarea pachetului Google (GSheet, GDocs, GSlide)) ; Permis auto: categoria B; Abilități soft: spirit analitic, dinamism, intuiție, flexibilitatea gandirii. Beneficii: Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de Iarnă)
Veolia Romania Solutii Integrate
Back Office Assistant |
Stonelio specializes in supplying finishing materials such as natural stone (including cutting and detailing services), ceramics, porcelain stoneware slabs, porcelain fa ade cladding, porcelain raised flooring, parquet flooring, mosaics, terracotta, sanitary fixtures, mirrors, and accessories, among others. We are seeking a dedicated Back Office Assistant to join our team and play a crucial role in supporting our daily operations. Job Description: As a Back-Office Assistant at Stonelio], you will be responsible for a wide range of administrative and operational tasks to ensure the smooth functioning of our organization. Your primary responsibilities will include: Quotations: Preparing Offers based on data given by the Manager. Data Entry: Accurately entering and maintaining data in databases or spreadsheets. Filing and Documentation: Organizing and securely storing both physical paperwork and electronic documents. Inventory Management: Tracking and managing inventory levels to ensure e
JAZCO INTERNATIONAL SRL
Contabilitate Secretariat |
Onix Sercom SRL doreste colaborarepentru servicii de contabilitate-secretariat. Angajeaza functionar pentru financiar-contabil, contabilitate primara. Cerinte : studii medii domeniul financiar-contabil, cunostinte activitati secretariat Relatii : CV la email
Onix Sercom
Angajez Asistent Manager |
Cerințe: Sa știe să lucreze în excel,word, etc să tina evidența actelor, contractele, Salariul 3500 lei.
Kanteen Food Expert
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 24 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: