Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

772 Locuri de Munca Hoteluri - Joburi Hoteluri

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

772 Locuri de Munca Hoteluri - Joburi Hoteluri

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hoteluri si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Hoteluri si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Responsabil Receptie Marfa


Candidatul ideal reprezinta avantaj carnet de conducere cat. B cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office (outlook, excel); disponibilitatea de a lucra 8 ore, de la 8:00 la 17:00, cu o pauza de masa de la 12:00 la 13:00; studii medii necesare (diploma de Bacalaureat), persoana proactiva, cu simt de raspundere si implicare.Descrierea jobului vei receptiona fizic si informatic, cantitativ si calitativ, marfa primita de la furnizori/ clienti; vei verifica actele care insotesc marfa; vei genera facturi automat din sistem, pe baza avizelor; vei realiza cântăriri cu ajutorul calculatorului; vei mentine relatia cu furnizori. clienti si colegi.Beneficii: tichete de masa; salariu fix.
ZINCHERIA SA

Redactor/​operatorpc/​receptioner Notarial Notar Notariat


Descrierea jobului Birou Notariаl din Iаsi аngаjеаzа tehnorеdаctor/opеrаtor pc/ sеrcrеtаr/arhivar/ receptionerSalariu motivant, negociabil in functie de experienta detinuta si de conduita in muncaAtributii:- Preluarea clientilor, efectuarea de programari- Redactаrеа аctеlor notariаle;- Lucrul cu publicul;- Pregatirеa documеntelor in vederеа redactаrii/аutentificarii аctеlor;- Lucrul cu colaboratorii biroului - institutii bancare, dezvoltatori imobiliari etc;
ANTOHIE E.​ RĂZVAN - BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL

Receptionist


Candidatul ideal Studii medii, studiile superioare constituie un plus; Experienţă: minim 2 ani in activitatea de secretariat; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu ; Cunoştinţe operare computer: Windows. Ms Office; Calitati excelente de comunicare interpersonala; Abilitati de construire a unor bune relatii interumane ; Orientare catre clienti, atitudine profesionala si proactiva ; Flexibilitate, deschidere catre nou, rabdare; Simt organizatoric si responsabilitate; Abilitati de prezentare si comunicare;Descrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice si gestionarea adresei generale de e-mail; Traducere documente engleza-romana si invers la nevoie ; Intampinarea vizitatorilor si indrumarea acestora in functie de problema solicitata; Receptionarea si gestionarea corespondentei (Fan Courier, DHL, FedEx, etc) si repartizarea ei in functie de destinatar; Gestionarea comenzilor de papetarie, protocol si produse de curatenie. Receptionarea si distribuirea acestora conform comanda; Inreg
BOSTIK ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 612 de salarii introduse în Salario: 2777 RON/Luna

Receptionist


Candidatul ideal OualificationsGood professional image, excellent phone mannerism and enthusiasm in customer service;Advanced English skills (both, spoken and written);MS Office skills;University graduate preferred;Strong organizational skills;Perseverance and attention to details;Ability to work under pressureCapability to efficiently handle multitasking;Decision making and problem solving skills.Descrierea jobului RESPONSIBILITIESReception and protocol activities;Managing phone calls, faxes, e-mails and correspondence;Organizing meetings within and outside the company’s office;Travel planning (plane ticket reservations, providing accommodation for the staff of the company);Organizing necessary office supply and protocol;Document management (correspondence, offers, contracts, other financial and accounting documents);Drafting and translating to/from English of various documents (activity reports, press articles & reviews);Managing relationships with suppliers.We offer:A challenging jo
PETRE ANDREEA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ

Media netă estimată pe baza celor 605 de salarii introduse în Salario: 2777 RON/Luna

Recepționeră Clinică Medicală,​ Iași


Candidatul ideal Consideri că ai abilități bune de comunicare?Îți place să gestionezi situații multiple simultan? Ești o persoană cu atitudine pozitivă? Atunci ești un(o) bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Tichete de masă și cadou;Decont transport;Cursuri dezvoltare personală;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Experiență într-un post similar; Calități excelente de comunicare necesare pentru lucrul cu pacienții; Abilități de observare și orientare către nevoile pacienților; Bune abilităţi organizatorice; Un caracter frumos, ești zâmbitor(oare), organizat(ă), disciplinat(ă), adaptabi(ă) la un mediu dinamic, un bun(ă) coechipier(ă), îți asumi responsabilitatea și ești proactiv(ă) în a-ți sprijini pacienții/colegii; Capacitatea de a duce acțiunile la bun sfârșit în termenii stabiliți și de a depăși obstacolele întâlnite.Descrierea jobului Reаlizаreа si confirmаrеа prоgrаmărilоr; Comunicarea eficientă și deschisă
PREMIAN SERVICES CONSULT SRL

Hotel Sales Specialist


Candidatul ideal Experiență în vânzări, consultanță și identificarea oportunităților care pot ajuta la o conversie mai bună a portofoliului Atitudine proactivă spre targete Atenție la detalii și cu abilități de rezolvare a situațiilor sub stres Bun negociator și capabil să obțină cele mai optime configurații pentru parteneri Are experiență în hotelărie și înțelege modul de lucru al locatiilor sezoniere și cu profil de leisure Experiență și expertiză în activitatea agențiilor de turism sau hotelărieDescrierea jobului Obiective și responsabilități principale:Extinderea portofoliului de parteneri din zona de Sud și Est a României prin contractarea de unități de cazare noi și înscrierea acestora pe platforma Travelminit.ro. Vizitarea partenerilor existenți si stabilirea de strategii de vânzări care să ridice performanța acestora pe platformă. Ca și reprezentant direct al Travelminit acest rol este important atât în consolidarea relației cu partenerii existenți dar și în crearea de relații
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Responsabil Receptie/​ Front Desk Officer


Candidatul ideal Ai bune abilități de comunicare interpersonală, iar zâmbetul este punctul tău forte? Vino în echipa Vivertine!Cerințe:- Prezență plăcută, atitudine caldă, prietenoasă, mereu cu zâmbetul pe buze [😊]- Viteză de reacție și capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de comunicare si organizatorice;- Cunoașterea limbii engleze, nivel mediu/avansat;- Cunoștințe minime de lucru în Excel;- Experiență în lucru cu casa de marcat;- Experiență anterioară în relații cu clienții;- Experiență pe un post similar constituie avantaj;- Disponibilitatea de a lucra în ture, în intervalul orar 06.00 - 23.00 de luni până vineri și în weekend între 08.00 - 20.00.Descrierea jobului Responsabilități:- Asigura o prima impresie pozitiva despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care vin la sala de sport- Preluarea apelurilor telefonice si oferirea detaliilor necesare privind facilitatile si ofertele centrului;- Promovarea serviciile oferite de Vivertine clientilor;-
REVIVE CLUB SRL

Receptioner Si Asistent Manager (mall Baneasa Si Promenada)


Candidatul ideal Experiență anterioară în roluri de recepționer sau administrativă.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan și de a prioritiza eficient.Cunoștințe solide de operare computerizată (pachet Microsoft Office).Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Descrierea jobului Recepție:Primirea vizitatorilor și clienților în mod profesionist și amabil.Răspunderea la apeluri telefonice și gestionarea corespunzătoare a cererilor și întrebărilor.Programarea întâlnirilor și gestionarea calendarului activităților.Administrarea corespondenței și a livrărilor.Administrativ:Asigurarea păstrării ordinii și curățeniei în zona de recepție și în birou.Asistență în gestionarea documentelor și a sarcinilor administrative.Colaborarea cu departamentele interne pentru soluționarea eficientă a problemelor administrative.Management:Sprijinirea asistentului manager în supervizarea și coor
VITALITY ASIAN SPA S.​R.​L.​

Receptie Clinica Stomatologica


Candidatul ideal Crystal Dental Clinic, una dintre cele mai renumite clinici stomatologice din București, cauta personal de recepție dedicat si motivat pentru a se alătura echipei.Candidatul ideal va fi o persoana energica, cu o atitudine pozitiva, care are abilitați excelente de comunicare si organizare.Responsabilitățile includ asigurarea unei experiențe pozitive pentru pacienți, gestionarea programărilor si a dosarelor pacienților, precum si răspunsul la întrebări si apeluri telefonice.Cerințe:🔅Experiența anterioara in domeniul serviciilor medicale sau in serviciile pentru clienți este un avantaj🔅Abilitați excelente de comunicare si organizare🔅Persoana energica si cu o atitudine pozitiva🔅Capacitatea de a lucra intr-un mediu activ si de a se adapta rapid la schimbări🔅Abilități bune de utilizare a calculatorului si cunoștințe de baza despre programele de birou (Excell, word )Descrierea jobului Responsabilități:✅Primirea pacienților cu o atitudine pozitiva si cu dorința de a le cr
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.​R.​L.​

Receptionist - Centrul De Radioterapie Medeuropa Oradea


Candidatul ideal Esti candidatul ideal daca: Esti o persoana comunicativa, energica si zambitoare; Esti o persoana organizata care ii place sa lucreze cu oamenii; Ai cunostinte de baza privind operarea computerului si a aplicatiilor MS Office; Esti orientat(a) catre rezolvarea situatiilor limita și poti sa faci fata situatiilor stresante; Cunosti limba engleza la nivel conversational; Experienta anterioara intr-o receptie de clinica medicala constituie un avantaj dar nu este obligatorie.Descrierea jobului - Primirea solicitărilor de programare a serviciilor medicale, telefonic sau personal;- Oferirea informatiilor despre serviciile companiei;- Intampinarea pacientilor;- Inregistrarea datelor pacientilor in programul informatic utilizat de clinica;- Verificarea documentelor aduse de pacienti la momentul prezentarii in vederea efectuarii serviciului medical;- Arhivarea documentelor;- Preluarea apelurilor telefonice;- Contactarea telefonica a pacientilorBeneficii:- pachet salarial motivan
MEDEUROPA SRL

Front Desk Receptie Stomatologie


Candidatul ideal TE ASTEPTAM IN ECHIPA FRONT DESK DENTTAGLIO CLINIC !NE DORIM SA AI: Abilitati de customer care Integritate si corectitudine Capacitate de organizare eficienta a activitatilor Atitudine proactiva Spirit de echipa Cunostiinte de limba engleza Cunostiinte de operare PCDescrierea jobului IATA CE PRESUPUNE ACEST ROL IN DETALIU: Programare pacientilor Incasari conform planurilor de tratament Transmiterea in timp eficient a informatiilor catre pacienti sau personal Receptia livrarilor, pachetelor, corespondentei primite Transmiterea informatiilor catre laboratorul de tehnica dentara Raportare interna privind statusul pacientilor si prezenta acestora in clinicaLUCRAND LA NOI VEI AVEA: Program de lucru flexibil in ture Program stabil Luni-Vineri Venituri suplimentare in functie de performanta si gradul de implicare Pachet complex de beneficii medicale Participarea la traininguri si posibilitatea de evolutie in cariera Prime de sarbatori
MK DENTAL DESIGN SRL

Sef Ateliere&coordonator Receptie Service


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta Sef ateliere&Coordonator receptie service pentru locatia din Craiova, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati: experienta profesionala de minimum 2 ani in domeniul auto, intr-o pozitie similara; studii superioare economice / tehnice; cunostinte in domeniul administrarii afacerilor; cunostinte avansate de limba engleza si germana; calitati de leader, gandire analitica; actiuni orientate spre client si profit; abilitatea de a promova comunicarea, motivarea si munca in echipa.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: conceperea, pregatirea si implementarea de masuri potrivite pentru indeplinirea target-urilor; implementarea si indeplinirea masurilor legate de exploatarea pietei Aftersales, de fidelizarea clientilor prin serviciile de calitate oferite si cresterea portofoliului de clienti Afte
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Receptioner Marfa (chitila Logistic Park)


Candidatul ideal Cerinte:- Adaptare, flexibilitate si lucru in echipa;- Disponibilitate la efort fizic;- Nivel ridicat de atenţie şi spirit de răspundere- Studii necesare: minim 10 claseDescrierea jobului Responsabilitati:- Receptionarea produselor de la funizor/transportator pe baza documentelor de insotire a acestora- Controlarea la primire a bunurilor, verificarea ca acestea sa corespunda datelor inscrise in actele insotitoare si identificarea defectelor aparente;- Asezarea si ordonarea produselor, numararea, cantarirea si pastrarea acestora in bune conditii;- Pregatirea si manipularea coletelor pentru expeditia catre clienti pe baza comenzilor primite de la acestia- Ambalarea si etichetarea produselor/coletelor- Inventarierea periodica a produselor din depozit- Realizarea sarcinilor administrative si de organizare a activitatii de depozit
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.​R.​L.​

Receptioner


Candidatul ideal - Primirea si cazarea turistilor, intocmirea documentelor necesare;- Promovarea serviciilor oferite clientilor;- Bune cunostinte de operare a computerului- Cunoasterea limbii engleze obligatorie (scris, citit, vorbit), a doua limba reprezinta un avantaj.- Disponibilitatea de a lucra in ture de zi si de noapte- Cunosterea sistemului de gestiune Opera constituie un avantaj- Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;- Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor;- Rezolvarea eventualelor reclamatii care pot aparea;- Studii de calificare in domeniu, diploma de receptioner constituie un avantajDescrierea jobului Acordam tichete de masa si decont STBMediu de lucru tanarPosibilitati de avansare
COMITY PROD EXIM SRL

Media netă estimată pe baza celor 652 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Asistent Medical- Receptie


Candidatul ideal Studii de specialitate; Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani; Aviz de liberă practică şi certificat de membru OAMGMAMR – valabile; Excelente abilități de comunicare și relaționare; Persoană empatică, dinamică, activă; Capacitate de planificare şi organizare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoştinţe MS Office – nivel mediuDescrierea jobului Întâmpinarea pacienţilor şi a vizitatorilor; Preluarea apelurilor telefonice şi direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului; Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale şi gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de aşteptare; Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate; Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele şi consumabilele medicale necesare desfăşurării consultaţiei; Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară şi asistarea medicului pe durata intervenţiilor şi procedurilor medicale; Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în sp
INTERMEDICAS WORLDWIDE SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

Receptioner


Scurta descriere a companiei Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în industria smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara
Akkodis Romania

Media netă estimată pe baza celor 667 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Personal Hotelier Sezon


Candidatul ideal Prezenta placuta, usurinta in comunicarea cu publicul, atentie distributiva, posibilitatea deplasarii pe litoral pe perioada verii.- disponibil pe perioada 15 aprilie – 30 septembrie;- experienta profesionala, persoana dinamica, responsabila, capacitate de adaptare;- spirit de echipa;- abilitati de comunicare;- rezistenta la stress si disponibilitatea de a lucra in program prelungit.Descrierea jobului Angajam personal sezonier pentru perioada Mai - Septembrie full-time sezonier pentru Hotel Palas, Mamaia.Oferim cazare pentru personal din tara.Posturile sunt:• receptioner hotel- bell boy- cameriste• ospatari/ajutor ospatar• barmani• bucatari• ajutor bucatar• lucrator bucatarie.
COMPLEX PALAS PELICAN S.​A.​

Operator Receptie Marfa - Brasov


Candidatul ideal - are experienta in gestiunea produselor farmaceutice / parafarmaceutice – min. 1 an- detine studii medii finalizate, absolvirea studiilor postliceale sanitare (Asistent farmacist) - constituie un avantaj- este o persoana dinamica, serioasa, cu initiativa si rezistenta la efort fizic- are disponibilitate pentru lucrul in 2 ture (luni-vineri) si in week-endDescrierea jobului Farmacia Tei angajeaza Operator Receptie Marfa care sa:- asigure receptia si depozitarea fizica a produselor farmaceutice si parafarmaceutice in depozitul farmaciei, precum si inventarierea acestora.Noi oferim:- Mediu de lucru placut, deschis si dinamic- Pachet salarial motivant- Extra beneficii cum ar fi:*bonus vanzari*bonuri de masa*vouchere de vacanta*vouchere culturale*asigurare de viata*asigurare privata de sanatate, etc.- Programe de instruire si dezvoltare continua
FARMACIA TEI SRL

Receptionist Service Volvo Group Trucks Centrul Timisoara


Candidatul ideal Absolvent al unei facultăţii cu profil tehnic – avantaj Minim un an experienţă sau practică în recepţie service Foarte bune cunoştinţe de mecanică, camioane - avantaj Foarte bune cunoştinţe tehnice de limba engleză Bune cunostinţe operare MS Office Foarte bune abilităţi de comunicare Domiciliul în Timisoara sau împrejurimiDescrierea jobului Volvo Group Trucks Romania, reprezentantul în Romania al brandurilor de camioane Volvo și Renault, continuă dezvoltarea reţelei de service la nivel național .Pentru centrul service din Timisoara, Volvo Group Trucks Romania angajează recepționist service.Dacă eşti pasionat de camioane și vrei să contribui la dezvoltarea brandurilor Volvo și Renault, vino alaturi de noi! Vei fi parte a unei echipe noi, dar in același timp, parte dintr-o organizație experimentată şi dinamică.Recepționist service Volvo Group Trucks centrul service Izvin, DN6, km 539, TimisResponsabilități: Programează camioanele pentru reparaţii Face recepţia camioanelo
VOLVO ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 772 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.