Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

784 Locuri de Munca It System Administrator in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

784 Locuri de Munca It System Administrator in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Succes Specialist


Candidatul ideal Manpower Romania is looking for a Customer Succes Specialist for one of its client.Experience: 1-2 years of experience (Call Center, Customer Support) Familiar with office products (Excel, Word) on a user level; Precision and accuracy in administration; Technical affinity; Independecy in work; English level - independent user (Level B1-B2) Experience with softwares Excellent communication skills; Nice to have – experience in e-commerceDescrierea jobului Purpuse of the role:The main task is to be supporting our Marketplace costumers/partners.What you will do on a daily basis: Mainly written (sometimes by telephone) communication with our partners (mainly) and users of Compari; Supporting the CS team; Handling complaints by fast and accurate problem solving; Administrative tasks.
MANPOWER

Call Center Specialist - Bucuresti


Candidatul ideal Dezvoltă-ți cariera și urcă în topul profesioniștilor din imobiliare! Din 1987 dezvoltăm sectorul imobiliar pe plan internațional alături de peste 1700 de experți în imobiliare. Echipa noastră numără peste 200 de profesioniști la nivel național, avem +16 ani de expertiză și prezență pe piața din România și suntem unul din cele mai cunoscute branduri din industria imobiliară. Ne mândrim cu premii naționale și internaționale care arată că deținem know-how performant, arată dedicarea colegilor noștri și totodată succesul lor în imobiliare. Ne recomandă portofoliul remarcabil de proprietăți, feedback-ul partenerilor și clienților noștri. Suntem într-o continuă dezvoltare, așadar căutam oameni dedicați, colegi noi pregătiți pentru SUCCES!CANDIDATUL IDEALNe asteptăm să deții:• Experiență de lucru dovedită pe o pozitie similară, minim 1 an• Excelente abilități de comunicare, persoană dinamică, punctuală, integră, pro-activă și orientată către client• Seriozitate, atenție dist
SVN ROMANIA

Payroll Specialist With French


Descrierea jobului Job Summary:The role of the Payroll Specialist is to produce the payroll for a portfolio of clients (from 1 to 4 clients); acting as their liaison for payroll-related processing. In addition, this role will participate in system testing as needed, provide consultation to clients and others and as needed.Responsibilities:Produce timely and accurate payroll- includes all interface and payroll processing activitiesAct as day-to-day liaison with clients designated contacts for payroll-related processing; Respond to client inquiries and take appropriate action ensuring timely review and resolution of issues. Work effectively across ADP France to resolve client issues. Maintain client payroll procedure manuals and business process documentsAttend to each legal training and review all statutory changesControl all the client’s impacts following all statutory changesMeet the contractual requirements and the payroll scopeRespect all deadline mentioned in the client’s contractD
AUTOMATIC DATA PROCESSING ADP ROMANIA SRL

Content & Social Media Specialist


Candidatul ideal VREI SA FACI MARKETING PENTRU DISTRACTIE?Acum ai ocazia sa faci parte din echipa de marketing Game World Romania!Vei lucra impreuna cu unii dintre cei mai buni specialisti in marketing din domeniu, pentru cea mai premiata retea de sali de jocuri din tara noastra, cu 25 de ani de activitate si cu cea mai mare sala de jocuri din Romania!Ne dorim sa ai:- Experiență de cel puțin un an in digital marketing si administrare conturi social media;- Experienta in organizarea de campanii integrate pe diverse platforme;- Abilități de comunicare;- Creativitate si atentie la detalii;- Abilitati de lucru in echipa si de colaborare cu celelalte departamente;- Atitudine proactiva;- Interes pentru a fi informat despre noutatile si trendurile din domeniu;- Disponibilitate de deplasare.Descrierea jobului Ce trebuie sa faca un Contect & Social Media Specialist:- Elaborează și implementează strategia de comunicare pe social media, pentru a sustine obiectivele de business, pe o serie de plat
GAME WORLD ROMANIA SRL

Junior Product Specialist Gama Ceramice Si Finisaje


Candidatul ideal - Studii superioare;- Experienta in vanzari/achizitii reprezinta un avantaj;- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;- Abilitati de negociere si comunicare;- Abilitati inovative si creative;- Capacitate de analiza, sinteza si adoptare a deciziilor cu promptitudine;- Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual;- Capacitatea de a lucra in conditii de stres. Descrierea jobului - Gestionarea relatiilor cu furnizorii de pe gama CERAMICE si FINISAJE;- Actualizarea in sistemul informatic a tuturor datelor si informatiilor din contractele incheiate cu furnizorii;- Colectarea informatiilor despre furnizorii existenti si potentiali, prin urmarirea actiunilor lor in cadrul pietei;- Intocmirea de rapoarte si situatii zilnice;- Se asigura ca pentru produsele noi, furnizorii livreaza documentele (certificate de calitate, certificate de origine, carti tehnice, etc) necesare vanzarii produselor; se asigura ca produsele contractate indeplinesc cerintele de calitate cerute p
ROMSTAL IMEX SRL

Helpdesk Specialist (bilingual: Spanish/​english) - Hybrid


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in Spanish and English* Are willing to learn and apply new technologies* Have good technical skills and knowledge (basic level)* Have analytical skills with demonstrated problem-solving ability* Have excellent communication skills* Are willing to work from our office in BucharestIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you will be responsible for providing outstanding technical support for our client. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our awa
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Digital Marketing&events Specialist - Hervis Sediu Central


Candidatul ideal • 3-5 years of experience in digital marketing, with a focus on performance marketing and lead generation.​• Professional experience in marketing, communication, media, sales, or customer service.• Willingness to learn and contribute, by being a great team player, a cooperative and supportive person.• Good knowledge of digital channels (Google Ads, social media, websites, advertising, etc).• Good knowledge of digital content creation tools, photo/video editors, analytics.• Proactive, with a can-do attitude; self-starter, quick learner.• Good written and oral communication skills in Romanian and English.• Able to take initiative and suggest ideas, improvements and harmonization.• Able to work independently as well to actively cooperate within internal and external clients.​Descrierea jobului Email marketing campaigns and strategy:• You’ll work on the concept and marketing message that is included in each email.• You’ll be responsible for continuously improving our email
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Marketing Specialist


Candidatul ideal We are looking for a colleague for the position of Marketing Specialist! If you fit the description below, we would love to have you as part of the Dormeo Home Team: You are a curious person and open to the new, with a fresh and creative perspective; You are an organized person who is stimulated by a dynamic work environment; You have previous marketing experience, minimum 1 year; You have strong analytical skills: you take data-driven decisions; You have the ability to find innovative solutions and adapt to change; You like to work in a team and solve problems quickly and efficiently; You have a bachelor's degree in marketing or related field; You are fluent in English.Descrierea jobului We are looking a Marketing Specialist to contribute to the creation of the marketing plan taking into account the company's strategy, characteristics of the local market and sales history. How you will spend your time with us: Contributing with new and creative campaign ideas,
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1237 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

It Support Specialist


Candidatul ideal For our project we are looking for candidates with good customer orientation, IT software and hardware troubleshooting skills and a positive attitude that will join our existing IT Support Department.Education/Experience:- Bachelor’s degree in IT or experience in IT field- Technical support or customer service experience is an advantage- Technical proficiency of Microsoft Windows operating systems- Preferred experience with TCP/IP Networking- Good written and spoken EnglishSkills/Abilities:- Strong interpersonal communication skills required.- Ability to effectively communicate in a professional manner- Pleasant and professional phone etiquette- Organizational skills and ability to effectively prioritize work to meet the established SLA- Ability to work with minimal supervision and ability to handle non-standard eventsDescrierea jobului Troubleshooting users’ IT equipment and software over the phone or by email and with remote control technologies.Create and assign tic
EXPERT SOFTWARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 255 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Brand Specialist/​account Manager Spanish


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Spanish Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Compliance Control Specialist - Divizia Conformitate


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:In acest rol de Compliance Control Specialist vei avea oportunitatea de a lucra in Divizia Conformitate, din Sediul Central din Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower. Principalul obiectiv al echipei este de a efectua controale asupra operatiunilor clientilor si a monitoriza eficienta sistemului de control din prisma respectarii legislatiei si a normelor de cunoastere a clientelei, prevenirea spalarii banilor si combaterea utilizarii sistemului bancar pentru finantarea actiunilor teroriste.Ne dorim dorim o persoana cu energie, initiativa si abilitati organizatorice.Salariul de incadrare pentru rolul de Compliance Control Officer este in intervalul de 8.000 lei brut si 13.000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.CERINTE:- Esi absolvent de studii superioare- Ai experienta de minim 1 an pe un rol asemanator- Ai cunostinte avansate ale pachetului Office - ai mai lucrat in word/excel- Ai cunostinte avansate
LIBRA INTERNET BANK SA

Hr Payroll & Admin Specialist @flip.​ro


Candidatul ideal Daca ai ajuns la acest anunt avem o pasiune comuna. Ne plac oamenii pasionati, vino sa lucram impreuna si sa dam un nou inteles cuvantului SMART.Flip este primul marketplace din Romania ce schimba modul in care vindem & cumparam electronice reconditionate.Avem obiective extrem de mari si stim ca pot fi atinse doar cu ajutorul unei echipe de “A+ players”: oameni priceputi in domeniul lor, curiosi, ambitiosi peste masura si dornici de provocari, dar si de a contribui la imbunatatirea obiceiurilor de consum a milioane de oameni din Europa!Suntem o echipa dinamica (cu 230 de colegi), ambitioasa, orientata spre rezultate si dornica sa extinda Flip in toata Europa.Daca esti priceput in domeniul tau si dornic de provocari nebune si de a contribui la cresterea unui marketplace international, te asteptam in echipa noastra!Te vrem in echipa noastra pentru ca: Ai studii superioare; Ai minimum 3 ani experiență pe un rol similar; Esti o persoana constiinciosa si responsabila; Ai ab
EMAG

Payroll Specialist (with French) - Great Opportunity


Descrierea jobului Job Summary:The role of the Payroll Specialist is to produce the payroll for a portfolio of clients (from 1 to 4 clients); acting as their liaison for payroll-related processing. In addition, this role will participate in system testing as needed, provide consultation to clients and others and as needed.Responsibilities:Produce timely and accurate payroll- includes all interface and payroll processing activitiesAct as day-to-day liaison with clients designated contacts for payroll-related processing; Respond to client inquiries and take appropriate action ensuring timely review and resolution of issues. Work effectively across ADP France to resolve client issues. Maintain client payroll procedure manuals and business process documentsAttend to each legal training and review all statutory changesControl all the client’s impacts following all statutory changesMeet the contractual requirements and the payroll scopeRespect all deadline mentioned in the client’s contractD
AUTOMATIC DATA PROCESSING ADP ROMANIA SRL

Specialist Pf și Consiliere Imm - Ag.​ Feeria (baneasa Mall)


Candidatul ideal 🧩 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut: Știi ce înseamnă asertivitatea și o folosești mereu în discuțiile cu oamenii. Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte. Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe. Îți place să vorbești în limba engleză (obligatoriu).Descrierea jobului 📅 O zi normală în rolul acesta: Îți face plăcere să discuți cu clienții PF despre produsele specifice segmentului și vinzi credite negarantate, conturi, produse digitale etc. Te ocupi de vânzarea și mentenanța produselor IMM. Știi exact ce nevoi au clienții și recomanzi soluțiile financiare potrivite pentru ei. Îți dorești să te implici în campaniile de marketing pentru toți clienții, PF și IMM. Colaborezi cu celelalte canale de distribuție și subsidiare din grup.🔆 Ce îți oferim noi? O industrie stabilă și sigură, că să nu stai cu griji de niciun fel. Șansa de a avea o carieră de succes, de a avansa
RAIFFEISEN BANK SA

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Cautam un Specialist Resurse Umane talentat, atent la detalii si cu planuri mari!Esti dinamic/a, competitiv/a si pasionat/a de domeniul HR?Daca deja te-am facut curios/ curioasa atunci te invitam sa afli ceea ce ne dorim de la viitorul nostru coleg/a:Candidatul IdealPersoană comunicativă, organizată, proactivă, atentă la detalii și orientatată spre rezolvarea problemelor.Experienta de cel putin un an in domeniul Resurse Umane;Studii superioare finalizate (in domeniul resurselor umane reprezinta un avantaj);Cursuri de specialitate: inspector resurse umane, legislația muncii (constituie avantaj);Abilități excelente de utilizare PC (pachet Office);Bună cunoaștere și înțelegere a proceselor legate de resurse umane;Cunoștințe de limbă engleză nivel mediu;Foarte bune abilități de comunicare.Descrierea jobului Descrierea jobului:Recrutarea si selecția necesarului de personal conform necesitaților Companie;Pregătirea si coordonarea întregului proces de recrutare si selecție; R
TOP PERFORMANCE MANAGEMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Finance&controlling Specialist


Candidatul ideal Minim 1 an experiență în domeniul financiar; Studii finalizate sau în curs de finalizare; Cunostințe contabile și economice; Abilități dezvoltate de comunicare scrisă și orală; Capacitatea de a lucra cu oameni; Spirit de observație și atenție la detalii; Capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor trasate; Cunoștințe Microsoft Office, în special Microsoft Excel (nivel mediu); Cunostințe medii de limbă engleză.Descrierea jobului Recepția, verificarea și arhivarea electronică/fizică a documentelor (contracte furnizori, facturi furnizori etc); Pregătirea documentelor ce urmează a fi refacturate către clienți și verificarea refacturării acestora; Emitere și transmitere facturi; Verificare solduri clienți/furnizori; Administrare numerar și Registru de Casă; Obținere aprobări costuri și urmărire buget companie; Efectuare plăți prin internet banking (parteneri interni si externi, avansuri și bonusuri salariale, taxe către instituții ale statului) ; Verificarea, prelua
ASSET PORTFOLIO SERVICING ROMANIA SRL

Specialist Resurse Umane Si Salarizare


Candidatul ideal - Minim 3 ani experienta in departamentul Resurse umane- O foarte buna cunoastere a legislatiei muncii si a celei fiscale- Studii superioare- Utilizare internet- Cunostinte avansate EXCEL- Calificarea ca expert legislatia muncii reprezinta avantajDescrierea jobului Salarizare:- verificarea pontajelor;- întocmirea statelor de salarii, inclusiv fluturaşii de salariu pentru angajaţi, in program specializat;- evidenta si calculare concedii de odihna si concedii medicale, in program specializat;- intocmirea declaratiilor lunare a diverselor cotizatii si impozite aplicate salariilor conform legii, cu respectarea - -- termenelor de transmitere/depunere a lor;- intocmirea ordinelor de plata a impozitelor si contributiilor salariale.Evidenta personal- intocmire si inregistrare acte angajare, operari de modificari de salarii, functii sau alte articole din contract individual de munca;- intocmire acte aditionale cu privire la diverse modificari intervenite in contractul individua
CONDEC CONSULTING SRL

Accounts Receivable Specialist


Candidatul ideal • Studii superioare economice;• Cunostinte de contabilitate primara;• Limba engleza obligatoriu ;• Cunostinte avansate de operare PC: Pachetul Microsoft Office;• Bune abilitati de relationare si comunicare;• Atentie la detalii;• Capacitate de organizare;• Rezistenta la stres ;• Experienta pe un post similar minim un an;• Reprezinta un avantaj cunostinte de analiza financiara;• Cunoasterea unui soft SAP constituie avantaj.Descrierea jobului • Verificarea comenzilor primite de la client si inregistrate in SAP din punct de vedere al corespunderii si aplicarii politicii comerciale;• Emiterea facturilor fiscale : verificarea drafturilor intocmite cu politica comerciala in vigoare si trasabilitatea documentelor (comanda, aviz, bon de cantar) ;• Inregistrarea incasarilor in sistemul de operare back up;• Transmiterea scadentarelor si fiselor contabile catre client;• Realizarea de analize si calcule de indicatori financiari ai clientilor ;• Realizarea calculului de penalitati c
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Specialist Recuperare Debite


Candidatul ideal Cerinte: Absolvent sau student în domeniul economic sau financiar (contabilitate, economie etc.) sau cu interes în acest domeniu. Abilități de comunicare eficientă și capacitatea de a lucra în echipă. Abilități de negociere și persuasiune. Dorința de a învăța și de dezvoltare. Experiență similară de min. 2 aniDescrierea jobului Echipa noastră se extinde, așadar suntem în căutarea unui/unei coleg/e care să ocupe rolul de Specialist Recuperare Debite. Dacă te consideri o persoană proactivă, orientată către rezultate și cu abilități excelente de negociere, te încurajăm să aplici pentru acest rol.Te vei ocupa de: Interogarea bazelor de date pentru a identifica informații relevante despre creantele restante din fișele clienților și ale afiliaților. Identificarea debitorilor cu facturi restante care au depășit termenul de plata si contactarea lor prin diverse mijloace de comunicare: email, telefon, etc in vederea recuperarii soldurilor restante. Redactarea notificărilor, som
UP ROMÂNIA S.​R.​L.​

Helpdesk Specialist (bilingual: German/​english) – Hybrid


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in German and English* Are willing to learn and apply new technologies* Have good technical skills and knowledge (basic level)* Have analytical skills with demonstrated problem-solving ability* Have excellent communication skills* Are willing to work from our office in BucharestIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you will be responsible for providing outstanding technical support for our client. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our awar
WEBHELP ROMÂNIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 784 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.