Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

152 Locuri de Munca Management in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

152 Locuri de Munca Management in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Diagnostic Key Account Sales Manager


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Esti pasionat de vanzari si te simti pregatit pentru o noua provocare? Alatura-te echipei noastre in cea mai noua locatie din Bucuresti - Campusul Medical Pallady si fii unul dintre colegii care contribuie la dezvoltarea relatiilor de af
Regina Maria

Area Sales Manager – Bucuresti/​ Cluj/​ Timisoara/​ Iasi


Candidatul ideal Licență studii superioare. Experiență de peste 2 ani în vânzări directe de IT Hardware. Atitudine orientată către client, spirit de echipă. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții. Abilitate de a lua decizii rapide. Personalitate energetică, gândire pozitivă și eficiență. Bune abilități de operare PC – Word, Excel, căutare pe web. Carnet de șofer categoria B (obligatoriu). Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, citit și vorbit. Disponibilitatea de a călători în țară, în zona desemnată. Dispune de automobil propriu.Descrierea jobului Atingerea vânzărilor planificate pentru zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prezintă și promovează produsele către clienții existenți și potențiali, în zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea de noi clienți și creșterea cotei de piață a firmei. Deplasări în interesul firmei în zona desemnată, stabilite împreună cu șeful ierarhic. Menținerea contactului
TENDA ROMÂNIA S.​R.​L.​

Total Cost Management Coordinator for Autonomous Mobility - PUR (TM)


Job DescriptionStrategic position with a good overview across all product segments of the Autonomous Mobility Business Area;Material cost tracking for series business across the various locations of Autonomous Mobility, including CSV;Tracking / reporting / measures implementation support of cost reduction measures;Tracking / reporting of Material Cost improvements for the BA (formally CTG);You will get to analyze the components/assemblies/products together with the cross-functional departments and define measures to minimize the costs, later support the implementation of the measures.QualificationsUniversity degree in Engineering or Economic Sciences;Work experience in Purchasing/Logistics/Project Management; automotive experience preferred;Safe handling of Microsoft Office package;Knowledge of SAP/R3;Fluent in English (business) both verbal & written;Resilient; self-motivated and intercultural competence;Team- and communication-skills.Additional InformationWhat we offer: Pay for P
Continental

Construction Contract Manager - FIDIC


Scurta descriere a companiei WORKING4U EXCLUSIVE, companie specailizata in cautarea atat de noi talente in piata muncii cat si de personal pe toate nivelurile de experienta, inclusiv Middle si Top Management in vaste domenii de activitate.Suntem prezenti pe piata cu o echipa de consultanti profesionisti pregatiti sa asigure suportul necesar candidatilor in vederea oferirii celui mai potrivit loc de munca in functie de pregatirea profesionala si experienta acestoraSuntem constant conectati la trendul pietei de profil, suntem permanent in conexiune cu angajatorii de top si cu noile pozitii scoase la concurs, astfel putand fi un suport in consultanta candidatilor in vederea propunerii celui mai potrivit job pentru fiecare candidat in parte. Cerinte Studii superioare in domeniul Constructii/Inginerie/Juridic;Experienta pe un rol similar (Contract Manager sau Consilier Juridic) in cadrul unei companii de constructii;Cunostinte solide privind contractele tip FIDIC;Experienta in gestionarea d
Working4U Exclusive

Display Component Manager for Digital Clusters for UX (TM)


Job DescriptionWith this role you will be part of PDC FDC (Product Development Center Full Digital Clusters) Display Technology team in Business Unit User Experience and work in an international team. You will be involved in developing different Display sizes for different customers working with latest technologies on the market.In your day to day job you will:Develop electro-optical components or sub-systems for driver information systems like displays (focus LCD TFT), cover glass (Inc. Plastics) or such sub-systems;Technical project management or sub-project management for related component or sub-systems;Coordination and tracking of all involved parties (internal disciplines, extern development partners, suppliers);Tracking of the development schedule and sample deliveries;Presentation of the project status to application project team or OEM customers;Preparation of detailed component or sub-system specifications according customer and application requirements;Setup up and review of
Continental

Center Manager Galeriile Comerciale Auchan Timisoara N/​s


Candidatul ideal Experienta intr-un magazin de retail (Store Manager/ Operation Manager/ Customer Care Manager) sau experienta in gestionarea centrelor comerciale Experienta customer care Experienta in management Experienta in facility managementDescrierea jobului In calitatea sa de Center Manager responsabilitatile vor fi: Relatia cu comerciantii Strategia de exploatare a Centrelor Comerciale Aushopping Timisoara N/S Bugetul de cheltuieli comune si administrative (animarea si respectarea bugetului) Bugetul de investitii Animarea exigenta a echipei de Facility intr-un spirit de customer care fata de clientii Centrului Comercial Propunerea si implementarea de masuri CSR pentru comunitate Inchirierea spatiilor comerciale (pentru partenerii locali)
CEETRUS ROMANIA S.​R.​L.​

Display Component Manager for Digital Clusters for UX (TM)


Job DescriptionWith this role you will be part of PDC FDC (Product Development Center Full Digital Clusters) Display Technology team in Business Unit User Experience and work in an international team. You will be involved in developing different Display sizes for different customers working with latest technologies on the market.In your day to day job you will:Develop electro-optical components or sub-systems for driver information systems like displays (focus LCD TFT), cover glass (Inc. Plastics) or such sub-systems;Technical project management or sub-project management for related component or sub-systems;Coordination and tracking of all involved parties (internal disciplines, extern development partners, suppliers);Tracking of the development schedule and sample deliveries;Presentation of the project status to application project team or OEM customers;Preparation of detailed component or sub-system specifications according customer and application requirements;Setup up and review of
Continental

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Timisoara


Scurta descriere a companiei Salutare! Noi suntem Libra Internet Bank, încântați că îți dorești să ne cunoaștem. Suntem acel angajator dornic să descopere și să dezvolte cea mai creativă versiune a ta, pentru ca împreună să oferim clienților cele mai bune experiențe bancare, prin produse și servicii inovatoare.Ce ne definește? - Suntem de 26 de ani prezenți pe piața bancară. - Suntem cunoscuți pentru strategia noastră de nișă, fiind specializați în domenii precum Profesiile Liberale, AgriBusiness, Real Estate sau Digital Banking. - Suntem una dintre cele mai digitalizate și agile bănci din România și pionieri în lansarea serviciilor și produselor online: am lansat primul cont 100% online, primul credit 100% online și multe alte servicii bancare digitale. - Suntem denumiți și ”banca fintech-urilor” pentru că oferim infrastructură bancară unora dintre cele mai mari fintech-uri, precum Revolut, Monese, TransferWise, Paysera.De ce să ne alegi?- Investim și oferim recunoștință tuturor coleg
Libra Internet Bank SA

Area Sales Manager: Inginer Zootehnist,​ Medic Veterinar


Candidatul ideal - Specializat in Rumegătoare - Absolvent studii superioare: Facultatea de Zootehnie/Medicina Veterinara; Cunostinte solide despre nutritie animala Persoana dinamica orientata catre client Disponibilitate de a calatorii Permis de conducere categoria B Limba engleza scris/vorbit nivel mediu Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook Experienta anterioara in productie reprezinta un avantajDescrierea jobului Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona alocata Identificarea nevoilor clientilor si acordarea de suport tehnic Monitorizarea tendintelor din piata si a activitatii concurentei Dezvoltarea si implementarea planurilor regionale de marketing si de vanzare Introducerea de date in sistemul informatic CRM Organizarea de workshop-uri si reprezentarea companiei la targurile locale siinternationaleBeneficii Mediu de lucru placut intr-o companie internationala Oportunitati de dezvoltare personala Program de instruire/scolarizare Pachet salarial atractiv Masina d
NOACK ROMANIA SRL

Account Manager with German full remote


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Very good communication skills: C1 German;Presentation, feedback, debriefing skills;Ability to facilitate discussions in the sessions held;Internal/external customer orientation. Responsabilitati Answer customer requests via chat messages/ phone calls;Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests;Encouraging customer loyalty and promoting additional services or relevant upgrades;Manage inquiries related to new orders, modifications to existing orders, and other services with professionalism and efficiency. Alte informatii Competitive salary;Remote wor
Trenkwalder Romania

Customer Success Manager (German speaking)


What you'll doAs a Customer Success Manager (German speaking), you will be focused on driving customer loyalty, retention, and growth. This is done by creating visibility of our customer experience across the Regnology client ‘customer journey’ using a combination of KPIs, customer feedback such as NPS and insights which will be combined to track the ‘health score’ of each client account. You will act as client advocate, gathering and maintain data about clients, various cycles that impact their business and facilitate data-driven actions and decisions.You will be focused on driving awareness of the key pain points our customers are experiencing and work with the CCO to identify process improvements initiatives which will improve customers’ experience.Your key accountabilities are: Building strong and long-lasting relationships with your customers, owning the relationship through proactive and reactive engagements. Understanding the customer experience with our products and services, e
Regnology

Asistent Manager


Candidatul ideal Cautam Asistent manager! Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Experienta similara; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Cunoscatoare de limba engleza; Dornica de dezvoltare personala; Persoana optimista si cu simtul umorului; Skilluri puternice de comunicare. Experienta in redactare si punere in aplicare a procedurilor companiei. Experienta in auditare.Descrierea jobului asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere si nu numai; se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru); stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului di
SKY GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 3782 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Internship Engineering Configuration Management for SCT PMT - SCT (TM)


Job DescriptionJoin us to be the best professional version of yourself! In the constantly changing automotive environment you can be the change! As an internship in Configuration and Documentation Management team in SCT PMT (Software and Central Technologies, Process - Methods - Tools), you will be part of an international team that works in agile setup, and your responsibility comprises:Interact with end-users (both in writing and in calls);Understand and solve technical support issues related with Configuration and Documentation Management tools and process;Take initiative in troubleshooting issues and investigating problems;Document end-users work instructions, methods and procedures in Confluence;Rarely, if needed, small scripts development.QualificationsThis is what it takes to be successful in your role:Student at a technical university preferredGood English (speaking and writing) is a mustStrong problem-solving skills are neededNice to have previous experience with:any Configura
Continental

Internship Engineering Configuration Management for SCT PMT - SCT (TM)


Job DescriptionJoin us to be the best professional version of yourself! In the constantly changing automotive environment you can be the change! As an internship in Configuration and Documentation Management team in SCT PMT (Software and Central Technologies, Process - Methods - Tools), you will be part of an international team that works in agile setup, and your responsibility comprises:Interact with end-users (both in writing and in calls);Understand and solve technical support issues related with Configuration and Documentation Management tools and process;Take initiative in troubleshooting issues and investigating problems;Document end-users work instructions, methods and procedures in Confluence;Rarely, if needed, small scripts development.QualificationsThis is what it takes to be successful in your role:Student at a technical university preferredGood English (speaking and writing) is a mustStrong problem-solving skills are neededNice to have previous experience with:any Configura
Continental

Junior Managers Program (Commercial),​ Timisoara


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives.Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara operates successfully in two fields: Business Services and Shared Services. The experts offer support in areas such as Finance, Accounting, Controlling, Purchasing and Sales Commercial. The team of professionals, also have expertise in areas such as Technical and IT, Customer Care, Production Support and other services. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations.Our promise
Bosch Timisoara

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

Project Manager SAP S/​4HANA Deploy Expert


Job Description As team member within one of the S4 deployment projects you are responsible to coordinate all FI,CO SD - S/4HANA implementation activities. You are ensuring that S4 FI CO projects and process standards are considered and ensured within the S4 implementation depending on the scope of the implemented entity. Close alignment with the standards need to be ensured as well as the coverage of local legal requirements. The S4 deployment teams consist out of an international, cross-functional team where colleagues from each service line are participating. Cross-functional collaboration and alignment is therefore needed to ensure the success of the project. Within this team you are responsible to steer and implement all project related FI-CO activities, from the discovery workshops to the requirements definition as well as testing and project/process documentation. Your main activities are: S/4 deploy expert Deploying the new standard S4/HANA solution template for projects worldw
Bosch Timisoara

Change Manager for Project TRUST


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us. Work #LikeABoschQualificationsEducation: Degree (Bachelor / Master) in economics, social or natural sciences, psychology ideally with an additional qualification in change management and communic
Bosch Timisoara

Inginer /​ Manager Hvac


Candidatul ideal Peste 3 ani de experiență în Construcții / Instalații, Inginerie, Proiectare, ExecutieEști inginer si ai experienta in instalatii HVAC?. Suntem o companie infiintata in 2007 in Timisoara, aflata în continua expansiune în industria instalațiilor HVAC, contractori generali pentru diverse proiecte industriale si rezidentiale. Vino în echipa HVAC MANAGEMENT, parte din grupul HQLEVEL pentru a creste impreuna!Cerinte:· Studii superioare tehnice - absolvent facultatea termice / instalatii;· Cunostinte dimensionare sectiuni tubulaturi, VRV, etc- Cunoștințe de baza în Autocad/Camduct/Autodesk Inventor- Cunoștințe de MS Office- Persoana tehnica cu vedere spatiala, analitica si organizata- Abilități de leadership (planificare, organizare, capacitate decizionala, conducere și control) si abilitati tehnice- Experiență anterioară de coordonare a lucrarilor unui santier de minim 3 ani- Abilități de citire și interpretare a schemelor și desenelor tehnice- Abilități de comunicare și co
HVAC MANAGEMENT S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.