Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti in Buftea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti in Buftea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti in Buftea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti in Buftea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA
Vezi alte joburi relevante

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:- Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;- Menține relațiile cu clienții ex
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Juridice


Candidatul ideal Ne dorim un coechipier care sa aiba: Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de minimum 2 ani intr-un rol similar constituie un avantaj Orientare catre dezvoltarea segmentului PJ, printr-o atitudine proactiva Bune abilitati de relationare si comunicare Orientare spre atingerea obiectivelor de vanzari Atentie la nevoile clientuluiDescrierea jobului Te vei ocupa in principal de: Identificarea oportunitatilor de vanzare catre Clienti Persoane Juridice de tip Small Business- companii cu Cifra de Afaceri pana la 1 Mil. Euro) Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Small Business Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilor bancare Procesarea intr-un mod responsabil a datelor si documentelor clientilor Participarea activa la realizarea obiectivelor de vanzari, atat cantitative, cat si calitativeTe vei bucura de: Oportunitatea de a lucra in cadrul unuia
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Dual Master: Junior Marketing Data Analyst (m/​f/​d),​ Zeiss


Candidatul ideal You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE in Oberkochen or München!PROFIL Bachelor’s degree in business informatics, computer science or related will be highly regarded. Alternatively proven experience in the field of Data&Analytics would be necessary. You are enthusiastic about analyzing data, eager to learn more about it to help guide marketing strategies and decisions. Good knowledge in SQL, various data visualization tools and the capability to learn fast is necessary – experience in Python is a plus. You have strong communication and presentation skills and are capable of translating data into clear, actionable insights. You have firs
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Relatii Clienti /​ Customer Support Representative


Candidatul ideal Relatii Clienti / Customer Support RepresentativeVrem sa ne marim echipa si cautam un coleg care: Sa interactioneze usor si profesionist cu toti clientii Sa aiba experienta cel putin 1 an in gambling online, casino, pariuri sportive, bingo sau cel putin 1 an experienta in aria de customer support Aiba bune abilitati de comunicare si prezentare Bune cunsotinte PC- pachetul MS Office Cunostinte de baza in marketing online Nivel bun al limbii engleze- scris si vorbit Disponibilitate de a lucra in ture, in week-edn-uri si de Sarbatori Legale Proactiv Orientat catre solutii Responsabil si cu un simt etic dezvoltat fata de clienti si fata de echipa proprieDescrierea jobului Ce asteptam de la noul nostru coleg: Sa identifice potentialii clienti pentru aplicatia online a companiei Sa ofere asistenta clientilor via chat, email si telefon Sa ofere suport in utilizarea platformei online’ Sa informeaze clientii despre promotii si evenimente importante Sa gestioneaze baza de date a
QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL

Referent Customer Service


Candidatul ideal Abilitati de comunicare scrisa si verbala; Atentie la detalii; Capacitate de analiza si proactivitate; Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office – Outlook, Excel, Power Point; Disponibilitate pentru lucrul in echipa; Rabdare si orientare catre clienti; Cunostinte de limba engleza (minim un nivel mediu); Atitudine pozitiva si disponibilitate pentru a invata.Descrierea jobului Monitorizarea livrarii expeditiilor; Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor/sesizarilor din partea clientilor; Comunicarea scrisa/verbala cu clientii si filialele companiei; Intocmirea de rapoarte specifice departamentului; Participarea activa la indeplinirea sarcinilor de echipa si ale departamentului.Ce oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Coffee Corner; Training on the Job; Abonament Bookster; Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Agent Call Center Sediul Militari Si Galati


Candidatul ideal Cum stii daca echipa Mathaus este pentru tine?Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Iti place sa asculti activ si sa gasesti rapid solutiile potrivite;Esti organizat, adaptabil și iti place sa rezolvi provocările de zi cu zi inainte ca ele sa devina probleme;Esti un bun observator si acorzi atentie detaliilor;Ai o atitudine pozitiva si ii energizezi si pe cei din jurul tau;Stii sa lucrezi cu PC-ul, in mod special cu Microsoft Word si Excel;Ai experienta in lucrul cu clientii;Nu strica daca ai experiența sau cunostinte de baza în domeniul materialelor de constructii;Ai studii medii sau universitare.Descrierea jobului Ce o sa faci in echipa Mathaus?Preiei apelurile telefonice din call center;Gestionezi solicitarile primite din partea clientilor;Colaborezi cu colegi din alte departamente pentru a rezolva solicitarile primite din partea clientilor companiei;Prioritizezi sarcinile pentru a fi cat mai aproape de clientii nostri;Promovezi produsele si servici
ARABESQUE SRL

Social Media Specialist


Candidatul ideal -Studii superioare in domeniul Marketing, Comunicare sau similar-Experienta anterioara de cel putin 2 ani intr-un rol similar-Cunostinte de utilizare Facebook, Instagram, YouTube, TikTok-Excelente competente de planificare, creare si implementare a strategiilor de marketing-Persoana atenta la detalii-Creativitate si capacitate de organizare;Descrierea jobului -Analizeaza trendurile de pe piata-Planifica si realizeaza campaniile de social media marketing-Realizeaza planul de comunicare si realizează postari-Analizează angajamentul/fidelizarea urmaritorilor-Analizeaza datele campaniilor-Analizeaza datele colectate privind comportamentul concurenteiOferimpachet salarial atractiv;tichete de masa;contract pe perioada nedeterminata;loc de munca stabil.Activitatea se va desfasura in Popesti Leordeni - se va asigura transport pana la locatie.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de masa);Negociere la 6 luni in functie de evolutie si performante.
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 49 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Relatii Clienti


Candidatul ideal - Studii medii;- Abilitati bunede utilizare a calculatorului;- Cunostinte minime de operare pachet Microsoft OfficeDescrierea jobului - Prelucrarea bazelor de date de la clienti;- Inregistrarea contractelor si a comenzilor in aplicatia interna;- Gestionarea conturilor de client si generarea rapoartelor recurente;- Asigura suport birourilor postale/ departamentelor in aplicarea procedurilor de lucru.
ILRA PINK POST OPERATIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 852 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Agent


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și prezentareOrientarea către client și capacitatea de a se adaptaAtitudine plăcută si capacitatea de a raspunde cu amabilitate clientilor sau potentialilor clientiCapabil să rezolve probleme din proprie inițiativăCapacitate de luare a deciziilorAbilitatea de a se concentra sub presiuneAbilități de comunicare și interpersonaleLimba engleză fluent (oral și scris)MS -Office: cunoștințe de bază ale tuturor aplicațiilor necesare (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)Diplomă universitară / minimm 2 ani experiență în domeniul Serviciului Clienți.Descrierea jobului Gestionarea comenzilorIntroducerea in sistem a comenzilor primite prin EDI/ website propriu / telefon/ etcExpedierea acestora prin firme de curieratSprijină procesele zilnice, inclusiv fluxul de documente și clienții in solicitările lorUrmareste fluxul comenzilor pana la destinatarPăstrează contactul cu clienții cu privire la toate problemele legate de comenzi, facturi, retururiGestion
ROMFRACHT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support With English


Candidatul ideal The ideal candidate:Advanced English skills both spoken and written;Experience in a previous customer support role;Knowledge of Excel and SAP;Availability to work from home and office (hybrid work system);Good Communicator, flexible, and focused on results;Excellent problem-solving abilities and multi-tasking skills;Customer-oriented thinking;Empathetic and positive thinking.Descrierea jobului What will you be doing exactly?Help the customers: Provide client support via phone and e-mail;Provide support, including procedural documentation;Learn how to use our internal software;Respond within agreed time limits to call-outs;Prioritize and manage cases;Establish a good working relationship with customers and other professionals.We can offer you:Very nice office location;Good remuneration (net salary + monthly bonus);Teamwork with young professionals;Participation in the development and/or implementation of various complex projects;Challenging and dynamic work associated w
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Jr.​ Reprezentant Asistenta Clienti - Call Center


Candidatul ideal Nu ai niciun fel de experienta? Aplica acum si noi iti oferim sansa de a incepe o cariera in cadrul unei echipe dinamice si entuziaste!Esti cel pe care noi il cautam daca:Iti place sa comunici si sa relationezi cu oamenii;Esti o persoana proactiva si entuziasta;Esti multumit/a cand rezolvi problemele celor din jurul tau;Esti student/a sau absolvent/a de facultate;Cunosti limba engleza la nivel conversational de baza.Descrierea jobului Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi!Astfel, misiunea ta va fi aceea de a asigura comunicarea telefonica cu clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti pentru a prelua si adresa solicitarile acestora.Vei participa la sesiunile de training organizate de catre banca, vei beneficia de tichete de masa si de suportul nostru permanent.BeneficiiMod de lucru hybrid!Tichete de masa;Echilibru viață pe
ALPHA BANK ROMANIA SA

Customer Service Toyota&honda


Candidatul ideal Cerinte: Bune abilitati de comunicare; Cunostinte de operare pe calculator. Vei lucra in Excel, Outlook si in programul CRM intern. Orientare catre client si atentie la detalii; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, empatie; Experienta in call center reprezinta un avantaj; Studii medii sau superioare finalizate; Minime cunostinte tehnice auto reprezinta un avantaj. Important este sa iti doresti sa inveti, avem cativa colegi care te vor ajuta sa dobandesti cunostinte tehnice.Descrierea jobului Ce vei face?Activitatea se desfasoara in cadrul reprezentantei auto Honda&Toyota si este un post care implica activitati de repeat business prin serviciile oferite de reprezentanta. Te vei ocupa de programarile telefonice Mentii o relatie buna intre departamentele firmei - magazie, atelier, receptie Consiliezi clientul in toate problemele acestuia legate de service; sfatuirea/consultanta clientului asupra modurilor si a costurilor comenzii Preiei reclamatiile si te
ASKO INTERNATIONAL SRL

Operator Relatii Client Evaluare Daune


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare ;- Planificarea si organizarea operatiunilor si a responsabilitatilor ;- Abilitati organizationale ;- Rezistenta la situatii de stres ;- Punctualitate ;- Lucrul in echipa.Descrierea jobului - Raspuns la solicitarile clientilor si rezolvarea situatiilor indicate de acestia ;- Abilitati de comunicare atat in limba romana, cat si in limba engleza ;- Gestionarea cererilor de despagubire ;- Gestionarea pre-autorizarilor ;- Implicarea in procesele departamentului Customer Care .Beneficii:- Pachet salarial corelat cu nivelul de experienta;- Asigurare medicala privata dupa evalurea performantelor la 6 luni de la angajare.
MEDIHELP INTERNATIONAL BROKER DE ASIGURARE S.​R.​L.​

Customer Support Agent - German Speakers - On Site - Bucharest


Candidatul ideal BackOffice agent - GERMAN SPEAKERS - ON SITE - Bucharest DEUTSCH / Germana BackOffice agent - GERMAN SPEAKERS - ON SITE - BucharestTeleperformance is the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, and serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible, and intelligent.We have 420,000 interaction experts across nearly 170 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve you.Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,200 employees providing quality services to first-line players b
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Call Center Popesti -leordeni


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de comunicare;Curiozitate de a invata lucruri noi;Adaptabilitate si flexibilitate;Atitudine prietenoasa fata de clienti;Aptitudini de munca in echipa;Seriozitate, consecventa si autonomie;Experienta in lucru cu diferiite sisteme de operare si call centre;Experiența in activitatea serviciu – clienți reprezinta un plus;Descrierea jobului Intri in contact cu clientii magazinului nostru onlineOferi asistenta telefonica in legatura cu selectarea/comandarea de produse, precum si asistenta post-vanzareIntelegi nevoile clientilor, raspunzi intrebarilor acestora si adresezi intrebari de rutina;Tratezi cu profesionalism toate apelurile pentru a genera vanzari;Asculti activ, depasesti eficient obiectii si esti perseverent in apel;Supervizezi complet procesul de vanzare pana la finalizarea acestuia;Contactezi clientii in vederea obtinerii de feedback.Reprezinti primul contact intre client si compania noastra, asa ca va trebui sa stii totul despre noi pentru a
RIVIERA BIKE SRL

Operator Call Center - Salariu 3400 Ron - 5000 Ron Net Zona Pod Baneasa


Candidatul ideal Operator Call Center - Salariu 3400 RON - 5000 RON NET Zona Pod Baneasa Studii medii / superioare; Excelente abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate Experienta in call center si in vanzari prin telefon. Perseverent, punctual, dornic de succes Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (executie, ofertare) constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati : Sa se situeze cu o rata de conversie de 12 % dintr-un numar de minim 120 apeluri; Prezinta cu încredere beneficiile produselor noastre. Identificare a nevoilor clienților și ofertarea de soluții personalizate Sa transeze si sa finalizeze apelurile de primire, iar activitatile sau situatiile preluate prin apelurile de primire care nu tin de competentele sale, sa fie identificate si transferate ca si apel la persoana desemnata pentru acele probleme din cadrul companiei sau pe mail catre acesta cu Cc Dis
SC FLI INSTAL SERVICE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.