Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

78 Locuri de Munca Manager in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

78 Locuri de Munca Manager in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant /​ Coordonator Vanzari Transporturi Internationale


Candidatul ideal CERİNTE DE BAZA: Experiența in vanzari: experienta demonstrată în vanzari, în domeniul transporturilor internaționale. Experientă în casa de expediții de marfuri minim 3 ani. Abilități de negociere și vânzare: capacitatea de a negocia eficient și de a închide vânzări. Cunoștințe specifice: înțelegerea solidă a proceselor și fluxului de activitate din industrie. Limba engleza: cunoștințe avansate de limba engleza. Competente de comunicare si organizare: abilitati excelente de comunicare si organizare. Persuasiv, dinamic, comunicativ, flexibil, orientat către clienți și capabil sa lucreze în echipă și individual. Organizat, serios, punctual si responsabil. Proactiv, dispus sa invete noi informații. Capabil sa prioritizeze sarcinile, să lucreze sub presiune și să respecte termenele limită.Descrierea jobului RESPONSABİLİTATİ: Identificarea și prospectarea de clienți noi în zona alocată, pentru a dezvolta un portofoliu. Promovează toate serviciile conform standardelor și po
EKOL INTERNATIONAL LOGISTICS S.​R.​L.​

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Management - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN MANAGEMENT - AJOFM | ANOFMAngajator: REPATRIERE DECEDATI LUIGIExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
REPATRIERE DECEDATI LUIGI

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Business Developer - Logistics/​Transport Industry - Full-Time


Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the ever-changing landscape of the business environment. Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services. Building long-term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective. Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedicati
Sales Consulting

Store Manager


Gestionarea, prezentarea, expunerea, aranjarea, promovarea și vânzarea produselor de imbracaminte. Dorim doar persoane cu o minima experienta in acest domeniu. Consilierea clientilor si vanzarea produselor alaturi de angajatii din subordine Maximizarea oportunitatilor de vanzari, prin identificarea cerintelor de pe piata Maximizarea rentabilitatii magazinului, prin promovarea magazinului si a produselor si participarea la pregatirea promotiilor Monitorizarea permanenta a rezultatelor angajatilor si a rezultatelor magazinului Supervizarea indeplinirii sarcinilor de serviciu de către angajații din subordine si functionarea in condiții optime a magazinului; Verificarea constanta a stocurilor existente in magazine; Efectuarea comenzilor de marfa; Atingerea obiectivelor stabilite de companie Participarea la inventar si intocmirea de rapoartelor periodice ( saptămânal )privind activitatea din magazin; Reprezentarea companiei in relatia cu tertii: clienți, autoritati,
Liu Jo

Media netă estimată pe baza celor 153 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Firma din domeniul construcțiilor modulare oferă sponsorizare unei studente pe parcursul studiilor pentru angajare pe post de asistent manager cu program part-time . Selecția se efectuează doar dupa ce se atașează un C.V. cu foto la acest anunt sau whatsApp
Europe Trade GmBH

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistenta Manager


Firma de import-export angajează pentru postul de asistenta manager o persoana feminina cu vârsta intre 25-35 ani având abilități de comunicare , minim studii medii si permis de conducere categ B dispuse pentru program part-time și însoțire in deplasări . Se oferă autoturism de serviciu și salariu decent . Se vor selecta doar CV completat cu experiență , studii si cu foto care se pot atașa la acest anunț .
Europe Trade GmbH

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Proderatizare - Asistent Manager


Candidata ideal -prezentabila; -atitudine serioasa; -dorinta de a cunoaste lucruri noi si de a dobandi o experienta profesionala de la cei mai buni; -spirit de echipa si buna dispozitie; -comunicativa; -perseverenta; -spirit competitiv -permis conducere cat.B Descrierea jobului Responsabilitati: Crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Relatii clienti, vanzari, departamant tehnic, departamant financiar, departamant marketing; Pregatirea documentelor pentru departamentul vanzari, marketing; -mentine si dezvolta relatiile cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor; -analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienti; -castiga clienti noi ca urmare a initiativei si demersurilor proprii. Constituie avantaj: - experienta in Achizitii Publice - SICAP - utilizarea programul de contabilitate Saga Beneficii: - oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu in domeniu; - posibilitati de promova
PRO DERATIZARE SRL

Angajam Quality Manager


Companie multinationala ce activeaza in domeniul auto, angajeaza Manager al sistemelor de management al calitatii. Cunostintele in domeniul IATF 16949 reprezinta avantaj. Programul de lucru este luni - vineri de la 08:00 - 16:30. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr de telefon si sau sa ne trimiteti CV-ul la adresa de e-mail Va asteptam cu drag!
ShinHeung Electronics

Consultant Financiar Team Manager


Cautam persoane pentru posturile de Consultant Financiar sau Team Manager. Dorim persoane entuziaste, gata sa invete lucruri noi si sa formeze o echipa unita. Posturile sunt part-time sau full-time si se adreseaza in special persoanelor dornice sa se afirme intr-o companie in ascensiune. Beneficii oferite: - Educatia si experienta specifica se capata in cadrul companiei; - Program de training adaptate fiecarui nivel de cariera in tara si strainatate; - Venituri lunare de 300-500 Euro pentru o implicare part-time (20-30 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Venituri lunare de 1.000-1.500 Euro pentru o implicare full-time (40-60 ore / saptamana) asigurate prin finalizarea contractelor; - Program flexibil (part-time / full-time);
Business

Asistent Manager Resurse Umane


Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic; - Experienta in domeniu minim 1 an; - Atestat Inspector Resurse Umane; - Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office - Cunostinte de limba italiana prezinta avantaj - Cunostinte solide de legislatia muncii precum si politici si procese in domeniul resurselor umane - Cunostinte de PSI, SSM, Mediu prezinta avantaj. Descrierea jobului - Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal: contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, alte documente solicitate intern sau extern de legislatia Inspectia Muncii; - Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL si in softul care gestioneaza baza de date; - Mentinerea relatiei cu autoritatile statului; - Colecteaza si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, etc; creeaza actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie); - Organizeaza si desfa
S.​C.​ Rocomes S.​R.​L.​

Angajam Asistent Manager


Faina Eurotrans angajeaza asistent manager Cerinte: - Studii medii superioare; - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Limbi straina necesara - Cunostinte foarte bune de operare PC, experiență in MS-Office; - Înțelegerea clară a fluxului de lucru al documentelor; - Foarte organizata și eficienta; - O atenție puternică la detalii; - Abilități de comunicare verbală, capabila să se ocupe de mai multe sarcini. Descrierea jobului - Inregistreaza toate documentele legate de proiect de intrare și de ieșire (generale, tehnice și comerciale); - Monitorizeaza, inregistreaza si analizeaza datele; - Oferă suport ori de câte ori este necesar colegilor; - Gesioneaza relatiile cu personalul. Noi oferim: - Pachet salarial atractiv; - Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; - Oportunitate de dezvoltare alaturi de o echipa tanara de profesionisti.
S.​C.​FAINA EUROTRANS S.​R.​L.​

Asistent Manager - Pro Deratizare Srl


Candidata ideal -prezentabila; -atitudine serioasa; -dorinta de a cunoaste lucruri noi si de a dobandi o experienta profesionala de la cei mai buni; -spirit de echipa si buna dispozitie; -comunicativa; -perseverenta; -spirit competitiv -permis conducere cat.B Descrierea jobului Responsabilitati: Crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Relatii clienti, vanzari, departamant tehnic, departamant financiar, departamant marketing; Pregatirea documentelor pentru departamentul vanzari, marketing; -mentine si dezvolta relatiile cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor; -analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienti; -castiga clienti noi ca urmare a initiativei si demersurilor proprii. Constituie avantaj: - experienta in Achizitii Publice - SICAP - utilizarea programul de contabilitate Saga Beneficii: - oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu in domeniu; - posibilitati de promova
Pro Deratizare SRL

Colaboratori Domeniul Finaciar,​ Asigurari,​ Management


Cautam colaboratori in domeniul financiar, asigurari, management cu sau fara experienta pe zona Bihor - Satu Mare. Tel: (
Companie Brokeraj

Sofer Camion Cu Brat Ridicator - Oradea


ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza șofer camion cu brat ridicator pentru șantierul de la Alesd ( langa Oradea ). Cerințe: - atestat transport marfă, card tahograf; - permis conducere categoria C,C+E; - autorizatia macaragiu categoria A; - experiență de lucru minim 1 an; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
ACTIV GROUP MANAGEMENT

Angajam Coordonator Administrativ


Locatie: Oradea Program de lucru : Luni Vineri 8:00 16:00 Descrierea jobului : - Gestionare contabilitate primara - Mentinerea legaturii cu clientii - Incheierea si verificarea contractelor - Verificare e-mail comenzi zilnice primite - Urmarirea , centralizarea ,verificarea productiei si a termenelor de livrare - Arhivarea documentelor Cerințe: - Experiență anterioară în lucrul cu datele sau într-un rol similar este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități excelente de tastare și de lucru cu computerele. - Atent la detalii și capacitatea de a identifica și corecta erori. - Cunoasterea limbii engleze si maghiare constituie un avantaj . - Experienta in softul SAGA . - Cunoastere contabilitate primara .
Ecim

Coordonator Depozit


Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asig
AnaHR

Media netă estimată pe baza celor 91 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Coordonator Logistica /​ Transport Planner /​ Dispecer


Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-
GRAIN EXPRESS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 78 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.