Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

784 Locuri de Munca Networking engineer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

784 Locuri de Munca Networking engineer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Website Content Management


Descrierea jobului Hi! We're looking for a Website Content Specialist to join our Marketing team for one of our clients, a company from the online gambling industry. The mission here is carrying out all operations related to updating the content website. If you meet the requirements below, send us your CV and we'd love to meet you :) Experience:Experience in digital (1 - 2 years)Good understanding of digital areaUniversity degreeEnglish fluent Competences & Skills:Experience in updating / editing the web content on siteExperience on working with a CMS platformKnowledge of HTML, basic.User experience knowledge considered a plusAbility to manage multiple activities and work independently.Excellent collaboration skills and the ability to work in a dynamic environment.An analytical and detail-oriented person.Willing to learn new things and to adapt through a dynamic business model.Good interpersonal skills, able to work in a team environment effectively.Considered a plus to have skills of
GLOBAL HR SERVICES

Digital Marketing Specialist


Candidatul ideal The ideal candidate for a job as a digital/online marketing specialist would possess a combination of skills, experience, and qualifications. Here are some key qualities and qualifications to look for:1. Digital Marketing Expertise: Strong knowledge of various digital marketing channels such as search engine optimization (SEO), search engine marketing (SEM), social media marketing, email marketing, content marketing, and analytics tools.2. Analytical Skills: Ability to analyze data, interpret metrics, and draw actionable insights to optimize campaigns and drive marketing effectiveness.3. Creativity: A creative mindset to develop engaging marketing content and strategies that resonate with the target audience and differentiate the brand.4. Technical Aptitude: Familiarity with web analytics tools, marketing automation platforms, content management systems, and other digital marketing tools. Proficiency in HTML/CSS and graphic design software can be an advantage.5. Commun
FLANCO RETAIL SA

Media netă estimată pe baza celor 149 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Junior Procurement Specialist


Candidatul ideal Student sau proaspăt absolvent cu studii în domeniul economic, administrativ sau tehnic, cu o pasiune pentru industria auto. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonala, capabil să colaboreze eficient cu diversele departamente ale organizației și cu furnizorii externi. Capacitate de organizare și gestionare a timpului, cu atenție la detalii și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic cu termene strânse. Dorința de a învăța și de a se dezvolta Cunoștințe de bază în utilizarea sistemelor informatice și capacitatea de a învăța rapid utilizarea unor programe specificeDescrierea jobului Mentiune: Contract pe perioada determinata - pana la 31.12.2024Responsabilitati: Comunicarea zilnică și coordonarea activităților cu diversele departamente ale organizației. Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu furnizorii, în special în categoriile de achiziții și servicii (ex: dealeri auto, service-uri auto și anvelope, prestatori servicii conexe, etc.). Management
BUSINESS LEASE ROMANIA SRL

Specialist Personalizare Carduri


Candidatul ideal ​Companie: certSIGNBusiness Unit: Identitate DigitalăScopul postului:Asigurarea menținerii funcționării infrastructurii de personalizare carduri a Business Unit-ului Identitate Digitală în parametrii specificați prin folosirea eficientă a resurselor disponibile și asigurarea suportului tehnic necesar.Cerințe: Studii superioare în domenii tehnice, de preferință IT (informatică, automatică, electronică) Cursuri/atestări specifice postului: cursuri relevante în domeniul IT Experiență profesională: minim 1 an în operarea de sisteme informatice complexe, care să includă rețele de calculatorare, servere: SO Windows; Servere Web, Servere de Baze de Date Experiență în utilizarea și administrarea sistemelor hardware și software Cunoștințe necesare:- sisteme de operare Windows: administrare, securizare și operare de sisteme de operare pentru servere Microsoft-nivel mediu- baze de date relaționale- rețele de calculatoare- securitate informatică (cunoștințe și principii)- scriptin
CERTSIGN SA

It - Application Support Specialist


Candidatul ideal Your responsibilities:Create and monitor change request/ business requests for local and corporate applications;Provide support and ensure user acceptance tests for ERP / checkout systems;Identify and solve the technical or functional errors (incl. by addressing them to service providers);Create a full suite of requirements, business, technical and non-functional together with all stakeholders;Ensure Business – IT alignment across projects.Descrierea jobului Your profile:Degree in Computer Science or comparable qualification;At least 2+ years of overall experience with IT infrastructure/IT solutions/IT support;Good knowledge of relational databases and SQL – PL/SQL;Experience in supporting ERP applications;Ability to understand business processes and connect them to IT Systems logic;Ability to understand and prioritize the needs of the customer;Ability to communicate and collaborate efficiently;Proficiency in English;High interest in continuous learning and development
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Payroll Specialist (specialist Salarizare)


Candidatul ideal Sa iti placa sa lucrezi intr-o echipa, sa poti oferi ajutor colegilor pentru a se dezvolta, dar sa te preocupe, in acelasi timp, si propria dezvoltare profesionala, cautand informatii noi si fiind la zi cu legislatia in vigoare. Sa fii o persoana responsabila si atenta la detalii, Sa ai o experienta de 3 ani in domeniul salarizarii si administrarii resurselor umane, Sa detii certificatul de Inspector Resurse Umane si pe cel de Inspector Salarii, Sa stapanesti limba engleza – nivel business mediu-avansat (scris si vorbit) Sa ai cunostinte avansate de Excel. Sa cunosti in profunzime prevederile Codului Muncii, Codului Fiscal si altor acte normative cu impact in salarizare si resurse umane. Constituie avantaj cunoasterea aplicatiilor DP-Payroll, TrueHR, WizSalary. Descrierea jobului Procesarea corecta a datelor salariale si a informatiilor de administrare a dosarelor de personal pentru portofoliul de clienti alocat, asigurand un flux de activitati end-to-end; Inregistrare
ACCACE SRL

Procurement Specialist For Rail Infrastructure Projects M/​f


Candidatul ideal •Bachelor’s degree in economics or from a technical university (i.e. civil engineering / mechanical engineering or similar) or any other university with at least 4 years of relevant experience. •Proven experience in procurement, preferably within rail infrastructure, but it is not mandatory condition •Strong negotiation skills and the ability to build effective relationships with suppliers. •Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to work effectively in a team environment. •Very good writing and communication skills in Romanian and English language. •Proficiency in Microsoft Office suite.Descrierea jobului •Implement procurement strategies to meet project requirements while optimizing costs. •Identify potential suppliers / subcontractors, conduct suppliers’ / subcontractors’ evaluations, and negotiate contracts to secure favorable terms and conditions. •Collaborate closely with tender and project management teams to understand requirements an
STRABAG S.​R.​L.​

Safety Specialist Aggregates & Concrete South


Candidatul ideal About CRH GroupCRH (NYSE: CRH, LSE: CRH) is the leading provider of building materials solutions that build, connect and improve our world. Employing cpeople at ,160 operating locations in 29 countries, CRH has market leadership positions in both North America and Europe. As the essential partner for road and critical utility infrastructure, commercial building projects and outdoor living solutions, CRH’s unique offering of materials, products and value-added services helps to deliver a more resilient and sustainable built environment. The company is ranked among sector leaders by Environmental, Social and Governance (ESG) rating agencies. A Fortune 500 company, CRH’s shares are listed on the NYSE and LSE.For more information visit: JOB SUMMARYThe role involves implementing SSM requirements and corporate health & safety standards. Responsibilities include developing training themes, investigating accidents, participating in meetings, updating instructions, and facilita
ROMCIM S.​A.​

Specialist Market Trend (research Specialist)


Candidatul ideal Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: Studii superioare finalizate, cu diplomă de licență (de preferință în Marketing, Sociologie, Psihologie, Statistică, Cibernetică, Comunicare, Economie); Minimum 2 în în realizarea de studii de piață sau marketing în toate fazele cercetării de piață (design, analiză și raportare) pentru o varietate de metodologii (online, CATI, focus group, etc.); Cunoștințe despre piața națională de energie; Cunoștințe de lucru în SPSS sau alte softuri statistice; Cunoștințe de lucru în Microsoft Office; Cunoaștințe de limba engleză – cel puți nivel mediu; Capacitate de previziune, planificare, analiză și sinteză; Foarte bune abilități de comunicare și prezentare; Autonomie, inițiativa și implicare; Creativitate. Descrierea jobului SPECIALIST MERKET TREND & CUSTOMER BEHAVIOUR – perioadă determinatăMARKET TREND & CUSTOMER BEHAVIOUR BUCUREȘTIENGIE RomaniaLa ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi a
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Marketing Specialist


Candidatul ideal We are looking for a colleague for the position of Marketing Specialist! If you fit the description below, we would love to have you as part of the Dormeo Home Team: You are a curious person and open to the new, with a fresh and creative perspective; You are an organized person who is stimulated by a dynamic work environment; You have previous marketing experience, minimum 1 year; You have strong analytical skills: you take data-driven decisions; You have the ability to find innovative solutions and adapt to change; You like to work in a team and solve problems quickly and efficiently; You have a bachelor's degree in marketing or related field; You are fluent in English.Descrierea jobului We are looking a Marketing Specialist to contribute to the creation of the marketing plan taking into account the company's strategy, characteristics of the local market and sales history. How you will spend your time with us: Contributing with new and creative campaign ideas,
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1237 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

It Support Specialist


Candidatul ideal For our project we are looking for candidates with good customer orientation, IT software and hardware troubleshooting skills and a positive attitude that will join our existing IT Support Department.Education/Experience:- Bachelor’s degree in IT or experience in IT field- Technical support or customer service experience is an advantage- Technical proficiency of Microsoft Windows operating systems- Preferred experience with TCP/IP Networking- Good written and spoken EnglishSkills/Abilities:- Strong interpersonal communication skills required.- Ability to effectively communicate in a professional manner- Pleasant and professional phone etiquette- Organizational skills and ability to effectively prioritize work to meet the established SLA- Ability to work with minimal supervision and ability to handle non-standard eventsDescrierea jobului Troubleshooting users’ IT equipment and software over the phone or by email and with remote control technologies.Create and assign tic
EXPERT SOFTWARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 255 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Helpdesk Specialist (bilingual: Spanish/​english) - Hybrid


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in Spanish and English* Are willing to learn and apply new technologies* Have good technical skills and knowledge (basic level)* Have analytical skills with demonstrated problem-solving ability* Have excellent communication skills* Are willing to work from our office in BucharestIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you will be responsible for providing outstanding technical support for our client. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our awa
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Junior Product Specialist Gama Ceramice Si Finisaje


Candidatul ideal - Studii superioare;- Experienta in vanzari/achizitii reprezinta un avantaj;- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;- Abilitati de negociere si comunicare;- Abilitati inovative si creative;- Capacitate de analiza, sinteza si adoptare a deciziilor cu promptitudine;- Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual;- Capacitatea de a lucra in conditii de stres. Descrierea jobului - Gestionarea relatiilor cu furnizorii de pe gama CERAMICE si FINISAJE;- Actualizarea in sistemul informatic a tuturor datelor si informatiilor din contractele incheiate cu furnizorii;- Colectarea informatiilor despre furnizorii existenti si potentiali, prin urmarirea actiunilor lor in cadrul pietei;- Intocmirea de rapoarte si situatii zilnice;- Se asigura ca pentru produsele noi, furnizorii livreaza documentele (certificate de calitate, certificate de origine, carti tehnice, etc) necesare vanzarii produselor; se asigura ca produsele contractate indeplinesc cerintele de calitate cerute p
ROMSTAL IMEX SRL

Digital Marketing&events Specialist - Hervis Sediu Central


Candidatul ideal • 3-5 years of experience in digital marketing, with a focus on performance marketing and lead generation.​• Professional experience in marketing, communication, media, sales, or customer service.• Willingness to learn and contribute, by being a great team player, a cooperative and supportive person.• Good knowledge of digital channels (Google Ads, social media, websites, advertising, etc).• Good knowledge of digital content creation tools, photo/video editors, analytics.• Proactive, with a can-do attitude; self-starter, quick learner.• Good written and oral communication skills in Romanian and English.• Able to take initiative and suggest ideas, improvements and harmonization.• Able to work independently as well to actively cooperate within internal and external clients.​Descrierea jobului Email marketing campaigns and strategy:• You’ll work on the concept and marketing message that is included in each email.• You’ll be responsible for continuously improving our email
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Collection Specialist


Candidatul ideal Studenti an terminal sau absolventi - preferabil studii economice sau juridice; Minim 1 an experienta profesionala (experienta in call center constituie avantaj); Engleza - nivel mediu; Orientare catre client; excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune; Capacitate analitica si atentie la detaliu; Capacitate de a lucra sub presiune; Spirit de echipa;Descrierea jobului Responsabilitati: Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Monitoring


Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare; Esti familiarizat cu structura si functionarea produselor de creditare Cunosti limba engleza si MS Office la nivel mediu; Detii bune abilitati de comunicare, abilitatea de a rezolva probleme; Esti o persoana atenta la detalii, dai dovada de flexibilitate si atitudine orientata spre client.Descrierea jobului Cunoaste, in detaliu, caracteristicile gamei de produse de creditare oferite de Banca Identifica nevoile clientilor si ofera consiliere financiara (propune solutia optima pentru nevoile identificate, in conformitate cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare); Intreprinde actiuni/activitati, periodic si/sau ori de cate ori este nevoie, in vederea contactarii clientilor care prezinta intarzieri in ceea ce priveste indeplinirea obligatiilor asumate prin contractul semnat cu banca; Urmareste modul de rezolvare a reclamatiilor si solicitarilor, in colaborare cu departamentele/directiile implicate din Centrala; Intocme
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Specialist Pf și Consiliere Imm - Ag.​ Feeria (baneasa Mall)


Candidatul ideal 🧩 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut: Știi ce înseamnă asertivitatea și o folosești mereu în discuțiile cu oamenii. Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte. Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe. Îți place să vorbești în limba engleză (obligatoriu).Descrierea jobului 📅 O zi normală în rolul acesta: Îți face plăcere să discuți cu clienții PF despre produsele specifice segmentului și vinzi credite negarantate, conturi, produse digitale etc. Te ocupi de vânzarea și mentenanța produselor IMM. Știi exact ce nevoi au clienții și recomanzi soluțiile financiare potrivite pentru ei. Îți dorești să te implici în campaniile de marketing pentru toți clienții, PF și IMM. Colaborezi cu celelalte canale de distribuție și subsidiare din grup.🔆 Ce îți oferim noi? O industrie stabilă și sigură, că să nu stai cu griji de niciun fel. Șansa de a avea o carieră de succes, de a avansa
RAIFFEISEN BANK SA

Accounts Receivable Specialist


Candidatul ideal • Studii superioare economice;• Cunostinte de contabilitate primara;• Limba engleza obligatoriu ;• Cunostinte avansate de operare PC: Pachetul Microsoft Office;• Bune abilitati de relationare si comunicare;• Atentie la detalii;• Capacitate de organizare;• Rezistenta la stres ;• Experienta pe un post similar minim un an;• Reprezinta un avantaj cunostinte de analiza financiara;• Cunoasterea unui soft SAP constituie avantaj.Descrierea jobului • Verificarea comenzilor primite de la client si inregistrate in SAP din punct de vedere al corespunderii si aplicarii politicii comerciale;• Emiterea facturilor fiscale : verificarea drafturilor intocmite cu politica comerciala in vigoare si trasabilitatea documentelor (comanda, aviz, bon de cantar) ;• Inregistrarea incasarilor in sistemul de operare back up;• Transmiterea scadentarelor si fiselor contabile catre client;• Realizarea de analize si calcule de indicatori financiari ai clientilor ;• Realizarea calculului de penalitati c
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Specialist Recuperare Debite


Candidatul ideal Cerinte: Absolvent sau student în domeniul economic sau financiar (contabilitate, economie etc.) sau cu interes în acest domeniu. Abilități de comunicare eficientă și capacitatea de a lucra în echipă. Abilități de negociere și persuasiune. Dorința de a învăța și de dezvoltare. Experiență similară de min. 2 aniDescrierea jobului Echipa noastră se extinde, așadar suntem în căutarea unui/unei coleg/e care să ocupe rolul de Specialist Recuperare Debite. Dacă te consideri o persoană proactivă, orientată către rezultate și cu abilități excelente de negociere, te încurajăm să aplici pentru acest rol.Te vei ocupa de: Interogarea bazelor de date pentru a identifica informații relevante despre creantele restante din fișele clienților și ale afiliaților. Identificarea debitorilor cu facturi restante care au depășit termenul de plata si contactarea lor prin diverse mijloace de comunicare: email, telefon, etc in vederea recuperarii soldurilor restante. Redactarea notificărilor, som
UP ROMÂNIA S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane Si Salarizare


Candidatul ideal - Minim 3 ani experienta in departamentul Resurse umane- O foarte buna cunoastere a legislatiei muncii si a celei fiscale- Studii superioare- Utilizare internet- Cunostinte avansate EXCEL- Calificarea ca expert legislatia muncii reprezinta avantajDescrierea jobului Salarizare:- verificarea pontajelor;- întocmirea statelor de salarii, inclusiv fluturaşii de salariu pentru angajaţi, in program specializat;- evidenta si calculare concedii de odihna si concedii medicale, in program specializat;- intocmirea declaratiilor lunare a diverselor cotizatii si impozite aplicate salariilor conform legii, cu respectarea - -- termenelor de transmitere/depunere a lor;- intocmirea ordinelor de plata a impozitelor si contributiilor salariale.Evidenta personal- intocmire si inregistrare acte angajare, operari de modificari de salarii, functii sau alte articole din contract individual de munca;- intocmire acte aditionale cu privire la diverse modificari intervenite in contractul individua
CONDEC CONSULTING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 784 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.