Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Office Assistant in Bihor

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Office Assistant in Bihor

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Bihor si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Bihor si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Secretar M Debutant - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Liceul Teoretic ,,Petofi Sandor" Sacueni, judetul Bihor Expira in 2024-04-26 LocatieBihor NivelFunctii de executie Tip Temporar AngajatorInstitutii locale CategorieFunctie contractualaAnunt secretar M debutant 0,5 post
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Kinetoterapeut,​ Psiholog,​ Educator,​ Asistent Medical,​ Pedagog Recuperare,​ Infirmieră,​ îngrijitoare - Posturi Gov | Locuri De Munca La Stat


Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bihor Expira in 2024-05-07 LocatieBihor NivelFunctii de executie Tip Permanent AngajatorInstitutii judetene CategorieFunctie contractualaAnunt Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bihor cu sediul in Oradea, Str. Feldioarei, nr. 13, jud. Bihor, organizeaza concurs pentru ocuparea unor functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectand prevederile OUG 115/2023, dupa cum urmeaza:DENUMIREA POSTULUI: Kinetoterapeut principal NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant NIVELUL POSTULUI: functie de executie COMPARTIMENT/STRUCTURA: Centrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Adulte cu Dizabilitati Bratca DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana PERIOADA: nedeterminataDENUMIREA POSTULUI: Psiholog specialist NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant NIVELUL POSTULUI: functie de executie COMPARTIMENT/STRUCTURA: Complex Rezidential pentru Copii cu Dizabilita
Posturi Gov - Locuri de munca la stat

Angajam Gestionar


Angajam gestionar-vânzător pentru magazin de metalo-chimice. Program luni-vineri de la ora 8-17. Detalii la telefon
Floradis Metal

Angajam Gestionari


-se cauta 2 GESTIONARI,pentru depozit de carne; -experienta anterioara este necesara,minim 1 an; -disponibilitate de a lucra la temperaturi scazute; -persoane organizate,cu simtul raspunderii; -disponibilitate de a lucra in ture.
Adecco

Angajăm Gestionar Depozit


Ce vrem de la tine? - Studii medii; - Experiență minim 6 luni într-un post similar; - Persoană responsabilă, organizată, atenție la detalii; - Autorizație ISCIR pentru stivuitorist reprezintă avantaj. Ce vei avea de făcut? - Recepția, inventarierea și eliberarea mărfurilor ( materiale de construcții) pe baza documentelor specifice; - Întreținerea stocului; - Evidența gestiunii; - Repartizarea și ordonarea corectă a mărfii în depozit; - Întocmirea documentelor necesare și a altor rapoarte la cerere;
RU

Angajes Asistent Stomatologie


Angajez asistent mdicina dentara la cabinetul privat Pasztaident din Oradea Caut un asistent dentar dedicat și devotat care să se alăture echipei mele din cabineteul private Pasztaident din Oradea. Sunt în căutarea unui coleg atent, precis, devotat, care să contribuie la satisfacția pacienților. Responsabilități: - Asistenta medicului dentist în timpul procedurilor stomatologice - Întreținerea și pregătirea echipamentelor și instrumentelor medicale - Asigurarea unui mediu sigur și curat în cabinet - Păstrarea dosarelor pacienților exacte și actualizate - Comunicarea eficientă și politicoasă cu pacienții - Achiziționarea de materiale consumabile Cerințe: - Diplomă de asistent medical sau echivalent (chiar și în curs de obținere) - Experiență anterioară în domeniul stomatologiei sau al asistenței medicale, reprezintă un avantaj - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu pacienții și colegii - Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona mai multe sarcini simultan - Atitu
CMI DR PASZTAI ANNAMARIA

Asistent Manager Resurse Umane


Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic; - Experienta in domeniu minim 1 an; - Atestat Inspector Resurse Umane; - Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office - Cunostinte de limba italiana prezinta avantaj - Cunostinte solide de legislatia muncii precum si politici si procese in domeniul resurselor umane - Cunostinte de PSI, SSM, Mediu prezinta avantaj. Descrierea jobului - Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal: contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, alte documente solicitate intern sau extern de legislatia Inspectia Muncii; - Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL si in softul care gestioneaza baza de date; - Mentinerea relatiei cu autoritatile statului; - Colecteaza si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, etc; creeaza actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie); - Organizeaza si desfa
S.​C.​ Rocomes S.​R.​L.​

Cautam Piccolo Asistent Servire La Piata9


Descoperă o nouă oportunitate captivantă în inima Cetății din Oradea. Piața9 Cetate, a readus la viață o brutărie cu o istorie bogată de 300 ani, care alimenta cu pâine întreg județul. Noi am mai adăugat un restaurant a la carte și o cafenea, toate în aceiași clădire istorică restaurată complet Cu echipe talentate, pasionate și loiale, în spații încărcate de magie, ne străduim să devenim tot mai buni în fiecare zi. Ne mândrim cu premiile obținute și recenziile cliențiilor, așadar, acum căutăm o nouă persoană, un Piccolo care să se alăture echipei noastre, pregatit să preia noi provocări și să contribuie la succesul Piața9. Ce vei face? Vei asista clienții în restaurant și pe terasă, vei oferi informații despre meniu și recomandări. Vei gestiona fluxul de clienți și locurile de așezare,și nu în ultimul rând, te vei ocupa de pregătirea spațiilor de luat masa pentru următorii clienți. Te vei asigura că li se oferă clienților servicii optime în restaurant, cu respectarea standardelor, în v
Piata9

Proderatizare - Asistent Manager


Candidata ideal -prezentabila; -atitudine serioasa; -dorinta de a cunoaste lucruri noi si de a dobandi o experienta profesionala de la cei mai buni; -spirit de echipa si buna dispozitie; -comunicativa; -perseverenta; -spirit competitiv -permis conducere cat.B Descrierea jobului Responsabilitati: Crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Relatii clienti, vanzari, departamant tehnic, departamant financiar, departamant marketing; Pregatirea documentelor pentru departamentul vanzari, marketing; -mentine si dezvolta relatiile cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor; -analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienti; -castiga clienti noi ca urmare a initiativei si demersurilor proprii. Constituie avantaj: - experienta in Achizitii Publice - SICAP - utilizarea programul de contabilitate Saga Beneficii: - oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu in domeniu; - posibilitati de promova
PRO DERATIZARE SRL

Asistent Manager


Firma din domeniul construcțiilor modulare oferă sponsorizare unei studente pe parcursul studiilor pentru angajare pe post de asistent manager cu program part-time . Selecția se efectuează doar dupa ce se atașează un C.V. cu foto la acest anunt sau whatsApp
Europe Trade GmBH

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Angajam Asistent Medical Oradea


Unitate medicala privata din Oradea angajeaza asistent medical generalist Relatii la telefon de pe site laboratoarelemedicis.com Adresa de mail pe site laboratoarelemedicis.com Ne dorim sa colaboram cu persoane responsabile intr-un mediu placut,colegial.
Laboratoarele Medicis Oradea

Angajam Asistent Medical Generalist


Clinica oftalmologica angajeaza asistent medical generalist
vitreum

Centru Medical Oradea Angajeaza Asistenta Medicala.​


Laboratoarele Medicis Oradea angajeaza asistenta medicala generalista . Trimite CV pe adresa de pe site laboratoarelemedicis.com Oferim salariu motivant si un mediu de lucru colegial. telefon pe site laboratoarelemedicis.com
LABORATOARELE MEDICIS

Asistenta Manager


Firma de import-export angajează pentru postul de asistenta manager o persoana feminina cu vârsta intre 25-35 ani având abilități de comunicare , minim studii medii si permis de conducere categ B dispuse pentru program part-time și însoțire in deplasări . Se oferă autoturism de serviciu și salariu decent . Se vor selecta doar CV completat cu experiență , studii si cu foto care se pot atașa la acest anunț .
Europe Trade GmbH

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Angajam Asistent Manager


Faina Eurotrans angajeaza asistent manager Cerinte: - Studii medii superioare; - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Limbi straina necesara - Cunostinte foarte bune de operare PC, experiență in MS-Office; - Înțelegerea clară a fluxului de lucru al documentelor; - Foarte organizata și eficienta; - O atenție puternică la detalii; - Abilități de comunicare verbală, capabila să se ocupe de mai multe sarcini. Descrierea jobului - Inregistreaza toate documentele legate de proiect de intrare și de ieșire (generale, tehnice și comerciale); - Monitorizeaza, inregistreaza si analizeaza datele; - Oferă suport ori de câte ori este necesar colegilor; - Gesioneaza relatiile cu personalul. Noi oferim: - Pachet salarial atractiv; - Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; - Oportunitate de dezvoltare alaturi de o echipa tanara de profesionisti.
S.​C.​FAINA EUROTRANS S.​R.​L.​

Angajam Asistent De Proiect In Oradea


Căutăm asistent proiect , cod COR 334303 Fundația Life Tineret este în căutare de Asistent de proiect care să ofere suport la implementarea unui proiect de suflet menit să acorde sprijine dezvoltarea de activitați educaționale copiilor 6-13 din Oradea. Căutăm oameni care să lucreze cu voluntari locali si internaționali și care să ne ajute să dezvoltăm activităti și servicii pentru comunitatea noastră. Ești omul potrivit dacă: Ești absolvent de studii superioare; Ai un nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze; Ai foarte bune abilități de utilizare a pachetului MS Office; Ai experiență în implementarea proiectelor cu finanțări europene; Ai experiență relevantă în realizarea de sarcini administrative (arhivare documente, organizare evenimente); Ai atenție la detalii și capacitate de analiză și sinteză a datelor; Ai capacitatea de a respecta deadline-uri; Ești o persoană cu atitudine proactivă și flexibilitate în gândire și acțiune; Ești un om deschis, cu inteligență emoțională și atit
Fundatia Life Tineret

Sc Panificatie Bede Srl Angajeaza Brutar,​ Patiser,​ Gestionar,​ Sofer


SC Panificatie Bede SRL cu sediul in Mun. Oradea str.Locomotivei nr.5 , angajeaza Brutar , Patiser, Gestionar, Sofer
SC Panificatie Bede SRL

Asistent Manager - Pro Deratizare Srl


Candidata ideal -prezentabila; -atitudine serioasa; -dorinta de a cunoaste lucruri noi si de a dobandi o experienta profesionala de la cei mai buni; -spirit de echipa si buna dispozitie; -comunicativa; -perseverenta; -spirit competitiv -permis conducere cat.B Descrierea jobului Responsabilitati: Crearea, sustinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Relatii clienti, vanzari, departamant tehnic, departamant financiar, departamant marketing; Pregatirea documentelor pentru departamentul vanzari, marketing; -mentine si dezvolta relatiile cu clientii din portofoliu in vederea mentinerii unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor; -analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienti; -castiga clienti noi ca urmare a initiativei si demersurilor proprii. Constituie avantaj: - experienta in Achizitii Publice - SICAP - utilizarea programul de contabilitate Saga Beneficii: - oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu in domeniu; - posibilitati de promova
Pro Deratizare SRL
Vezi alte joburi relevante

Angajam Coordonator Administrativ


Locatie: Oradea Program de lucru : Luni Vineri 8:00 16:00 Descrierea jobului : - Gestionare contabilitate primara - Mentinerea legaturii cu clientii - Incheierea si verificarea contractelor - Verificare e-mail comenzi zilnice primite - Urmarirea , centralizarea ,verificarea productiei si a termenelor de livrare - Arhivarea documentelor Cerințe: - Experiență anterioară în lucrul cu datele sau într-un rol similar este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități excelente de tastare și de lucru cu computerele. - Atent la detalii și capacitatea de a identifica și corecta erori. - Cunoasterea limbii engleze si maghiare constituie un avantaj . - Experienta in softul SAGA . - Cunoastere contabilitate primara .
Ecim

Coordonator Depozit


Suntem în căutarea unui Coordonator Depozit, pentru o companie producătoare de uși de interior și accesorii aferente. Obiectivul companiei este realizarea pieselor conform tendințelor mondiale, promovând produse care se ridică la cele mai înalte standarde de calitate. Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea de echipe; -Persoana cu atitudine proactiva si responsabila; -Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; -Excelente abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra bine in echipa; -Experienta anterioara in logistica depozitare, coletarie, transport, productie; -Cunostinte operare MS Office; Responsabilitati: -Asigura gestiunea stocurilor de materiale si a altor bunuri aflate in depozit si supravegheaza modalitatile de inventariere; -Participa la efectuarea recepției calitative a materialelor; -Organizeaza spațiile necesare pentru primirea, recepția și depozitarea materialelor; -Pregătește procesele de ambalare si dezambalare a materialelor si produselor. -Asig
AnaHR

Media netă estimată pe baza celor 91 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.