Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

173 Locuri de Munca Office Manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

173 Locuri de Munca Office Manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar Depozit


Candidatul ideal ResponsabilOrganizatPunctualSpirit de echipaCapacitate de efort in conditii de stresCunostinte: operare PC: Word, Excel, carnet auto categoria B, curs stivuitoristDescrierea jobului Responsabilitati:Incarcare-descarcare marfaPreluare marfa furnizoriOrganizare marfa pe rafturi in depozitBeneficii:Decont transportDecont abonament clinica medicalaTichete de masaPrime de Craciun si PasteAl 13 salariuConcediu de odihna 22 zile / an
SUDOMETAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal _absolvent studii superioare: studii economice, socio-umane, sau administrarea afacerilor_capacitatea de a gestiona simultan mai multe activitati de executie si management_organizare si prioritizare a activitatilor zilnice_abilitati de comunicare scrisa si verbala, redactare e-mailuri_fluenta in vorbirea limbii engleze - relatia cu furnizorii straini_organizarea partii administrative a companiei_colectare, gestionare si organizare acte angajati noiDescrierea jobului Responsabilitati:_colectarea informațiilor despre orele lucrate, concediile și alte date legate de timpul de lucru pentru fiecare angajat_asigurarea exactității și corectitudinii informațiilor în documentele redactate_pregătirea și actualizarea documentelor administrative, cum ar fi rapoarte, prezentări sau foi de calcul_cunostinte nivel mediu-avansat de Microsoft, in mod special Excel_contactarea, gestionarea și actualizarea datelor clientilor potentiali_primirea si furnizarea de informații și asistență ge
CUBE 02 SRL

Media netă estimată pe baza celor 3910 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Best Value - Aeroport Cluj


Candidatul ideal Asistent vanzari Best Value - Aeroport ClujDaca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si prietenoasa, te asteptam sa ne cunoastem si sa traiesti experienta duty free alaturi de Best Value!Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri din următoarele categorii: Parfumerie, Cosmetică, Bauturi, Accesorii, etc; Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce ne dorim sa stii deja? Limba engleza, nivel conversational; Orientare catre client, catre nevoile lui si catre cresterea calitatii serviciilor; Excelente abilitati de comunicare si organizare; Proactiv si orientat spre eficientizarea rezultatelor; Atitudine pozitiva; Flexibilitate; Atentie la detalii;Ce oferim noi? Mediu prietenos; Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarbatori; Zile
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Gestionar Depozit /​ Operator Receptie Marfa


Candidatul ideal Candidatul Ideal- experienta in activitatile de depozit distributie;- lucrul cu sisteme de tip WMS pentru gestiunea marfurilor din depozite reprezinta un avantaj;- cunostiinte operare PC: Word, Excel, programe de gestiune;- persoana dinamica, serioasa, corecta, perseverenta, responsabila, cu abilitati de comunicare, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, cu initiativa, cu disponibilitate de a munci si orientare spre rezultat;- capacitate de a lucra eficient in echipa, stabilire prioritati si abilitati multitasking.Descrierea jobului Descrierea jobului- Asigura activitatea depozitului zonal; realizeaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor de la furnizori si de la depozitul central, in baza documentelor ce insotesc marfa;- Asigura introducerea marfii in depozit, pe rastele si are grija ca aceasta sa fie depozitata in mod corespunzator de catre echipa de manipulanti, fiind responsabil de depozitare, etichetarea si pastrarea conforma a marfurilor din gestiune
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Asistent Medical Stomatologie


Candidatul ideal EXQ Clinic angajeaza asistent medical cu toate actele la zi(colegiu,malpraxis,avizari,etc) pentru domeniul stomatologie.Experienta ESTE necesara.Salar de la 2500 lei in mana.Cerințe:sa efectueze programarisa raspunda la telefonsa incaseze si sa emita bonsa sterilizeze instrumentarsa asiste mediculsa recoleteze sange(lucrul acesta se poate invata)Descrierea jobului EXQ Clinic angajeaza asistent medical cu toate actele la zi(colegiu,malpraxis,avizari,etc) pentru domeniul stomatologie.Experienta ESTE necesara.Salar de la 2500 lei in mana.Cerințe:sa efectueze programarisa raspunda la telefonsa incaseze si sa emita bonsa sterilizeze instrumentarsa asiste mediculsa recoleteze sange(lucrul acesta se poate invata)
EXQ CLINIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Vanzari Penti Cluj Iulius Mall


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent, proactiv;Abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp.Disponibilitate de relocare magazin pentru anumite perioade de timp.Descrierea jobului - Asigura vanzarea serviciilor oferite de catre companie;- Cunoaste si ofera informatii despre caracteristicile pachetelor de servicii oferite;- Identifica nevoile clientilor si ofera consultanta;- Raspunde clientilor intr-o maniera prompta si politicoasa.​Bonusuri si beneficii:-Bonusuri lunare in functie de rezultatele individuale;-Zile de weekend lucrate platite;-Tichete de masa;-Training pe produse, tehnici vanzare si abilitati de comunicare si lucru in echipa
PENTI WORLD SRL

Lee Cooper Angajeaza Asistent Vanzari


Candidatul ideal Candidatii nostri ideali sunt:- persoane cu un dezvoltat simt estetic;- persoane comunicative, carora le face placere sa lucreze cu clientii;- persoane responsabile, dornice sa isi dezvolte o cariera in vanzari alaturi de echipele unuia dintre cei mai vechi si mai puternici retaileri de fashion de pe piata din Romania!Descrierea jobului ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiCE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute comp anii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinam
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Asistent De Vânzări Cluj Polus


Candidatul ideal Candidatul ideal Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Alătură-te echipei dm! Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinului Oferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexibil Bonusuri din vânzări Pachet salarial moti
DM DROGERIE MARKT SRL

Stivuitorist/​ Gestionar Depozit Turda


Candidatul ideal - Studii medii, avantaj profil tehnic;- Experienţă în domeniul gestiunii;- Cunoştinţe sisteme de operare gestiune;- Atestat ISCIR clasa Stivuitoare;- Persoana organizata si responsabila;- Disponibilitate de munca in 3 schimburi.Descrierea jobului - Recepţia materiei prime şi a mărfurilor;- Controlul cantitativ şi în concordanţă cu documentul însoţitor al mărfii (factură, aviz de însoţire a mărfii);- Verificarea stocului de materii prime din depozit şi inventarierea lor periodică;- Pregătirea materialelor pentru producţie în cantitatea suficientă şi pentru toate schimburile de lucru;- Utilizarea sistemului informatic pentru gestionarea materiei prime şi a celorlalte mărfuri aflate în depozit;- Efectuarea inventarelor ocazionale de câte ori o cer responsabilii de livrare;- Ordine şi curăţenie în depozit şi în afara lui.Oportunitati- Loc de muncă în cadrul unei companii cu tradiţie în domeniul Automotive şi prezentă la nivel mondial;- Echipă competentă şi motivată.
ECKERLE AUTOMOTIVE SRL

Gestionar Ajutor


Candidatul ideal Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Studii medii, abilitati tehnice, cunostinta operare PC, MS Office Experienta nu este obligatorie insa constituie avantaj. Posibilitatea de a acumula cunostinte tehnice necesare desfasurarii activitatii Comunicativ, creativ si inovativ in rezolvari Permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Gestionar Ajutor este responsabil de coordonarea operatiunilor cu marfa in depozitul de care raspunde: receptie, pastrare in conditii optime, pregatirea livrarilor. Receptionarea marfii de la furnizori Etichetarea produselor din depozit Participa la manipularea si gestionarea marfurilor Ajuta la pregatirea coletelor.Beneficii oferite: Salarizare atractiva 2.500-3.000 ron/luna Net. Bonusuri de performante si Prime de Sarbatori. Decontare transport.
RECOSPORT SRL

Asistent Vanzari Export - Piata Germana


Candidatul ideal Esti foarte bun. Stii asta. Dar ai nevoie de „locul potrivit” pentru a demonstra ceea ce poti.Iti plac provocarile si obiectivele indraznete; si ai curajul sa le propui si sa le implementezi.Daca te regasesti in aceasta descriere, poti deveni noul Asistent Vanzari/Export la Alidor.Ce ne dorim: Experienta intr – un rol similar constituie avantaj Cunostinte minime de contabilitate primara; Vorbitor de Germana la nivel avansat (scris si vorbit): Sa aiba claritate si coerenta in exprimare, putere de concentrare si atentie distributiva; Persoana capabila de initiativa, proactiva, dinamica si perseverenta, cu bune abilitati de comunicare si negociere; Cu capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa; Persoana orientata catre client si catre rezultate, atenta la detalii. Absolvent studii superioare tehnice / economice – constituie avantaj; Cunostinte de operare PC/MS Office/Excel; Ai spirit pozitiv si vezi mereu partea buna a situ
ALIDOR S.​R.​L.​

Arhivar/​secretar


Candidatul ideal ARHIVAR/ SECRETAR:- un post la sediul principal din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj,Conditii de participare:- studii medii- cunosţinţe de operare P.C.Descrierea jobului ARHIVAR/ SECRETAR:- un post la sediul principal din mun. Cluj-Napoca al Camerei Notarilor Publici Cluj,Se ofera salariu net fix plus bonuri de masa.
CAMERA NOTARILOR PUBLICI DIN RAZA DE ACTIVITATE A CURTII DE APEL CLUJ

Asistent Medical /​ Infirmier /​ Ingrijitor Persoane Varstnice In Irlanda


Candidatul ideal Engleza: nivel conversationalExperienta ingrijire batrani/ persoane varstniceResponsabilActivitatea are loc in IrlandaDescrierea jobului Căutăm îngrijitori / infirmieri / asistenti medicali / kinetoterapeuti / fizioterapeuti pentru a oferi îngrijiri de înaltă calitate clienților noștri în propriile case din Irlanda.Cazare si masa asigurate de clienti.Îngrijitorii locuitori vor lucra 6 zile/săptămână, 7 ore pe zi. 1 zi libera saptamanalCerințe:- Nivel bun de engleză-Experienta (de preferat)Beneficii: Salariu atractiv: Salariu net aprox.2400- 2600 €/luna Contract de munca inainte de plecare Zboruri/transport: rezervate de companie. Costuri acoperite de companie Cazare si mancare oferite de clienti Costurile suplimentare vor fi acoperite de companieContact: 00353892489682 sau 0040732246962 si/ sau [email protected]
MADEL RECRUITMENT S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

2 Gestionari (belis & Targu Mures)


Candidatul ideal Studii medii Experiența anterioara pe un post similar Capacitate de planificare si organizare Cunoștințe de utilizare a calculatorului MS Office (Word, Excel) Abilitati de comunicare eficiente si capacitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului planifica, organizeaza, coordoneaza si conduce activitatile specifice din cadrul depozitului solicita furnizorului de materiale, documente însoțitoare, care sa ateste cantitativ si calitativ materialele ce urmează a fi recepționate recepționează materialele asigurandu-se ca acestea corespund cantitativ si calitativdatelor dindocumentele insotitoare asigura pastrarea materialelor pe sortimente,tipuri si dimensiuni, in conditii corespunzatoare monitorizeaza operarea in sistemul de evidenta informatica al societatii a miscarilor de produse depozit raspunde de corectitudinea inventarelor si de corectitudinea datelor si informatiilor pe care le introduce in sistemul de evidenta informatica al societatii ia masuri de menținere a st
STRABAG SRL

Secretara


Candidatul ideal studii superioare, limbi străine: limba engleza scris şi vorbit foarte bine. experienţă profesională: minim 1 ani într-un post similar, cunoaşterea în detaliu a pachetului Office (Word, Excel) spirit organizatoric, adaptabilitate, abilităţi de comunicare, atentie la detalii. disponibilitatea de a lucra în program prelungit cunoaşterea noţiunilor primare de gestiune a materialelor.Descrierea jobului organizarea activitatii de secretariat a societatii; conceperea şi transmiterea corespondenţei, stabilirea agendei, pregătirea întâlnirilor de lucru ale directorului; organizarea bazei de date concrete şi veridice a colaboratorilor şi instituţiilor cu care societatea are relaţii; inregistrarea intrărilor şi ieşirilor de documente, preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice, primirea şi trimiterea email-urilor/ faxurilor, repartizarea lor; efectuarea traducerilor tehnice şi a activităţilor de interpret-translator;Beneficii: tichete de masa asigurare medicala
GRANDEMAR S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretara - Relatii Clienti Capital Imobiliare


Candidatul ideal Persoană responsabilă, sociabilă, echilibrată și deschisă spre relaționare cu clienții agenției.Cerințe:- Atitudine pozitivă, dinamică și orientată către client- Studii finalizate- Abilități de organizare, planificare și sinteză- Abilități de monitorizare și follow-up- Capacitate de mutitasking- Dicție bună- Cunoștințe PC- Cunoașterea limbii engleze la nivel convesaționalDescrierea jobului Responsabilități generale:- Preluarea apelurilor, e-mailurilor și mesajelor- Interfața agenției în relația cu clienții și furnizorii- Activități administrative și de secretariatBeneficii:- Salariu negociat în urma interviului- Mediu de lucru atractiv, alături de o echipă organizată.
CAPITAL IMOWORK S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Grupuri Si Evenimente


Candidatul ideal ·Minim 1 an experiență în departamente de vânzări servicii, organizare evenimente sau recepție / relații cu publicul Abilități de vânzare și negociere Persoană sociabilă și orientată spre client Persoană creativă, proactivă și focusată pe soluții Persoană motivată să lucreze după obiective clare și targete Atenție la detalii și nivel de energie ridicatCunoașterea limbii engleze, cel puțin la nivel conversațional ·Pasionat (ă) de domeniul ospitalitățiiDescrierea jobului Răspunde prioritar de activitatea de ofertare a cererilor de evenimente, cazare și food & beverage Evalueaza corect nevoile clienților și intocmeste ofertele și contractele de colaborare Se ocupa de negocierea și conversia cererilor pentru a susține realizarea obiectivelor financiare ale hotelului Comunica clar și prompt în cadrul hotelului a detaliilor operaționale, pentru a asigura livrarea unui serviciu și produs de calitate Se integrează în echipa comercială a hotelului și colaborează alături de cole
TRANSILVANIA TREK SRL

Gestionar-depozit Medicamente


Candidatul ideal Dacă...• Îţi doreşti să lucrezi pentru cel mai dinamic producător de medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale, dermatocosmetice şi cosmetice din România• E important pentru tine să lucrezi într-o echipă determinată şi unită şi ești o persoană dinamică și flexibilă• Ai o atitudine pozitivă și proactivă• Cauți respect din partea angajatorului și oferi respect colegilor• Consideri că munca de lucrător gestionar îţi poate aduce satisfacţii şi poţi veni cu drag la serviciuTe vei bucura de...• Pachet salarial corelat cu performanţele individuale şi de echipă• Tichete de masă• Libere de sărbători• Discount la achiziţionarea produselor din gama Fiterman Pharma de pe https://shopfiterman.ro/• Lucrul într-o echipă unită, armonioasă şi eficientă• Un loc de muncă curat şi la standarde europeneDescrierea jobului Poți realiza cu succes...• Recepţia, pregătirea comenzilor, reconcilierea stocului şi expediţia produselor• Aranjarea produsele pe locaţie, conform hărţii d
FITERMAN PHARMA SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Buzău, Câmpulung, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Pitești, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Târgu Mureș și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 173 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.