Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Office Manager in Lugoj

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Office Manager in Lugoj

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Lugoj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Lugoj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Departament Expansiune SR Lugoj (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Elaborarea si administrarea corespondentei interne si externe (scrisori, adrese, alte documente specifice departamentului), precum si realizarea de rapoarte si prezentari; Organizarea si arhivarea documentelor specifice activitatii departamentului; Efectuarea de traduceri in functie de necesitatile departamentului; Solicitarea de oferte pentru servicii/produse si verificarea documentatiei pentru licitatii/cereri servicii; Asigurarea disponibilitatii consumabilelor; Planificarea si organizarea calatoriilor; Ajutarea colegilor prin urmarirea deadline-urilor pentru proiectele derulate in departament; Urmarirea bugetelor; Desfasurarea activitatii
Lidl Romania

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY
Vezi alte joburi relevante

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 246 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Administrative Office Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana cu:Studii superioare in curs sau absolvite;Atitudine pozitiva, responsabila, organizata;Proactivitate in relatia cu colegii si clientii;Claritate si coerenta in exprimare;Cunoasterea pachetului MS Office.Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta in interiorul companiei;Gestioneaza apelurile telefonice din interiorul companiei;Asigura protocolul (inclusiv transmitere comenzi catre furnizori);Asigura suport celorlalte departamente cu care colaboreaza: tehnoredactare de documente, transmitere/preluare mesaje sau documente, intocmire rapoarte, arhivare documente etc.Iti oferim:Contract individual de munca si tichete de masa (400lei);Abonament Bookster;Oportunitatea de a invata de la profesionisti lucruri interesante despre creditarea bancara si educatie financiara.
KIWI FINANCE SRL

Gestionar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 4000 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza pentru companie de productie, o persoana pentru postul de Gestionar. Cerințele postului-cunoasterea proceselor de gestiune a stocurilor Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-decontarea/ asigurarea transportului-prime de sarbatori Responsabilitățile postului-Se asigura că toate produsele (materia primă, materialul de ambalare, produse finite etc) sunt în locația corectă-Inventarierea tuturor materialelor utilizate în producție-Investigarea completă a oricăror erori de stoc-Participarea la inventariere lunar, semestrial si anual. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Inginer chimist-coordonator calitate


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta sa angajeze pentru clientul sau, companie de productie, opersoana pentru rolul de Manager Calitate. Cerinte:- Abilități excelente de planificare, organizare și coordonare a activităților;-Persoană foarte organizată, atentă la detalii;-Experiență de minimum 3 ani in domeniu-Comunicare eficienta si abilitati de lucru in echipa;-Capacitatea de a lua decizii, planificare, coordonare, control si monitorizare;-Abilitatea de a analiza si sintetiza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea obiectivelor finale;-Cunostinte avansate in operarea programelor Word, Excel.-Cunostinte de limba engleza la nivel avansat Beneficii-Salariu avantajos-Tichete de masa-Prime de sarbatori-Asigurare medicala-Contract de munca pe durata nedeterminata-Transport asigurat SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind ac
Clarismart Consulting SRL

Coordonator tehnic_telecomunicatii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 6000 LEI pe lună
Pentru partenerul nostru - o firma de top in instalatii de telecomunicatii din tara - cautam un Coordonator Tehnic echipe tehnicieni in Timisoara. Responsabilitatile postului:-Organizeaza si programeaza echipele de tehnicieni-Ofera solutii pentru problemele identificate;-Stabilibeste strategii de organizare eficienta a echipelor de tehnicieni;-Supervizeaza echipele de tehnicieni; Cerinte:-Studii tehnice medii sau superioare-Seriozitate;-Adaptabilitate;-Experienta in telecomunicatii;-Permis cat. B-Cunostinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere Beneficii oferite:-Pachet salarial motivant -Servicii medicale decontate de angajator -Angajare pe durata nedeterminata. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent resurse umane


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent resurse umane, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Manager de proiect constructii /​ Coordonator tehnic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Angajam Manager de proiect constructii pentru companie din Timisoara. Cerințe:- Studii superioare tehnice- Experienta in domeniul managementului de proiect- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Cunostinte de AUTOCAD, Microsoft Project- constituie avantaj- Cunoasterea normativelor in constructii- Interes domeniul IT (software) reprezinta avantaj,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa-Asigurare medicala Responsabilități:- Coordonează activitatea proiectelor din santier- Asigura desfasurarea lucrarilor încredinţate ,in conformitate cu proiectele tehnice, detaliile de executie si caietele de sarcini- Se asigura ca toate lucrarile se desfasoara conform standardelor de calitate.- Implementeaza proceduri si reguli in cadrul proiectelor.- Mentine legatura cu institutiile statului. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest po
Clarismart Consulting SRL

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Asistent Manager COR 334303 si lucrator in bucatarie cod COR 941201


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 550 până la 687 USD pe lună
SC COREBOS SRL , cu sediul social in Timisoara, str Hebe, nr 57 (cam 1), judetul Timis , Romania , inmatriculata la Registrul Comertului cu nr. J35/2025/2010 , cod fiscal nr 27814663 ANGAJEAZA URGENT personal pentru posturile de Asistent Manager (Cod COR 334303) si Lucrator in bucatarie / spalator vase mari ( cod COR 941201 ) , Contract perioada nedeterminata, program lucru : 5 zile lucratoare/saptamana, 8 ore/zi ;Salarizare:Asistent Manager :637-687 usd net lunar in functie de experientaLucrator in bucatarie / spalator vase mari : 550-600 usd net lunar in functie de experientaData de start: cat de curand posibilCvurile se pot depune si la sediul firmei
Elite Hospitality SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Daca esti o persoana responsabila, organizata si dornică sa lucrezi intr-un mediu dinamic si modern, te invitam sa te alaturi echipei noastre de la Fabrica de paine Dumbravita, cea mai mare si moderna fabrica de panificatie din Vestul tarii.Pentru a ocupa acest post, este necesar sa ai: experienta anterioara in gestionarea depozitelor, preferabil in industria alimentara abilitati excelente de organizare si gestionare a timpului capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a rezolva problemele rapid cunostinte solide de operare a echipamentelor de depozitare si manipulare a marfurilor excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa disponibilitate pentru munca in trei schimburi.Descrierea jobului Responsabilitati: Realizarea activitatilor zilnice ale depozitului de produse finite Gestionarea inventarului si efectuarea inventarierilor periodice Asigurarea pastrarii si manipularii corecte a produselor alimentare Intocmirea rapoartelor legate de stocuri, livrari
STRATEGIC VENTURES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Back Office /​ Agent Servicii Client


Candidatul ideal 𝗩𝗿𝗲𝗶 𝘀𝗮 𝘀𝘂𝘀𝘁𝗶𝗶 𝗲𝘃𝗼𝗹𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗮𝗿𝗺𝗼𝗻𝗶𝗼𝗮𝘀𝗮 𝗮 𝘃𝗮𝗻𝘇𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿? 𝗘𝘀𝘁𝗶 𝘂𝗻 𝗯𝘂𝗻 𝗰𝗼𝗲𝗰𝗵𝗶𝗽𝗶𝗲𝗿?𝗖𝗮𝘂𝘁𝗮𝗺 𝗔𝗴𝗲𝗻𝘁 𝘀𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗶𝗶 𝗰𝗹𝗶𝗲𝗻𝘁𝗶 (𝗕𝗮𝗰𝗸 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗲) 𝗽𝗹𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗶𝗺𝗽l𝗶𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗶 𝗱𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮𝗿𝗲.Ți-ai propus ca de anul acesta să faci parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie? Vino la Consolight să asiguri suportul necesar clienților noștri și colegilor din vânzări!✔️Studii cu profil tehnic (Construcții, Energetică, Instalații electrice) - reprezintă un avantaj.✔️ Experienţă în domeniul materialelor electrice sau disponibilitate de a acumula informații tehnice - de preferat.✔️ Experiență în suport vânzări/vânzări - de preferat minim 2-3 ani.✔️ Abilități dе comunicare, relaționare, prezentare și/sau negociere.✔️ Abilități dе identificare rapidă a nevoilor clienților și oferirea dе răspunsuri eficiente și prompte.✔️ Capacitate dе lucru în echipă în mod eficient, contribuind pozitiv la realizare
CONSOLIGHT COM SRL

Secretar Receptie


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Registrator Medical


Candidatul ideal cunostinte operare calculatorcunostinte medicale generale (notiuni de baza)abilitati de comunicare si relationarecapacitate de a planifica activităţi pe mai multe planuricapacitate de organizareseriozitate, corectitudinerezistenta la stresdisponibilitate la program prelungitpastrarea confidentialitatiiDescrierea jobului aplica si respecta in totalitate proceduri interne de programare a pacientilorraspunde la apelurile telefoniceprogrameaza pacientii (telefonic sau la sediu)ofera detalii pacientilor despre investigatii si despre documentele necesarepreia si verifica actele pacientilorincaseaza pretul investigatiei de la pacient si elibereaza bonul fiscalpreia corespondentaparticipa la receptia produselor/serviciilor solicitate in absenta personalului de la serviciu de aprovizionare
NEURORAD SRL

Media netă estimată pe baza celor 141 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Responsabil Administrativ Rmx Timisoara


Candidatul ideal Experienţă profesională de minim 1 an într-un post similar. Studii medii profil economic; studiile superioare sunt un avantaj. Cunoştinţe contabilitate primară. Cunoştinţe operare computer. Abilităţi de comunicare şi orientare către client. Spirit de echipă şi profesionalism. Abilităţi de organizare şi planificare.Descrierea jobului Responsabilități principale: Gestionează activitatea financiar-contabilă a staţiei de betoane: facturare, încasări, întocmirea registrului de casă, relaţia cu banca. Preia comenzile şi oferă informaţii la solicitarea clienţilor. Menţine evidenţa contractelor în derulare şi a încasărilor. Gestionează alte activităţi administrative specifice staţiei de betoane.Ce îți oferim? Pachet salarial atractiv. Abonament clinica medicală privată și asigurare de viață. Prima de performanță. Pachet flexibil de beneficii. Mediu de lucru în care sănătatea și siguranța ta sunt pe primul loc.
HOLCIM ROMANIA SA

Asistent Vanzari Timisoara


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• locatia job-ului: Iulius Town• bonusuri de performanță;• mediu de luc
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Clienti Orange Shop


Candidatul ideal Ți-ar plăcea să lucrezi în IT & C, experimentând tehnologii de vârf alături de un colectiv tânăr, dinamic și profesionist?Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange!Descrierea jobului Ce căutăm?Căutăm controlori de trafic……sau colegi responsabili și carismatici care să le ofere clienților din magazinul Orange experiențe plăcute.Fie că este vorba de un zâmbet încă de la intrare, prezentarea ultimelor oferte, furnizarea unei informații utile sau pur și simplu îndrumarea către colegii specializați, rolul tău va fi unul important în echipa.Ești tu persoană potrivită?Ce trebuie să faci? Încă de la primul contact, clienții îți răspund la zâmbet și se bucură că te oferi să îi ajuți. Primeșți puncte bonus pentru că le asiguri o experiență plăcută. Unii dintre aceștia, fiind pe fugă, apreciază oferta ta de a le face o programare sau pentru că îi ajuți în tratarea situațiilor speciale. Colegii îți sunt recunoscători pentru că fluidizezi traficul de clienți și pentru că le întinzi o
ORANGE ROMANIA SA

Farmacist/​ Asistent De Farmacie/​ Farmacist Diriginte


Candidatul ideal Vino în echipa Help Net! Construiește-ți o carieră din a face Bine!🤝Te vei alatura unei companii ambițioase, parte a PHOENIX group-lider european de servicii integrate de sănătate.Cerințe: Absolvent/ă Scoală Postliceală/Facultate de Farmacie; Aviz de liberă practică/Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor; Respectarea eticii si deontologiei profesionale; Experiența de lucru în farmacie reprezintă un avantaj.Așteptările noastre: Orientare către pacient; Bune abilități dе comunicare si lucru in echipă; Interes pentru perfecționare și dezvoltare profesională.Descrierea jobului Oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus de performanță; Tichete de masa; Abonament servicii medicale private; Asigurare de viata.
HELP NET FARMA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.