Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

176 Locuri de Munca Online in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

176 Locuri de Munca Online in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Online in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Online in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Barman


Candidatul ideal Ne dorim alaturi colegi care sa ocupe postul de barmanDescrierea jobului Program deservire bauturi alcoolice si nealcoolice conform retetarului propriu al unitatii;- politete si profesionalism in servirea clientilor;- pastrarea igienei si a curateniei la locul de munca;- admninistrarea corecta a stocului de bauturi;
CHOCO ONLINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 343 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Barman /​ Ospatar


Candidatul ideal Ne dorim alaturi colegi care sa ocupe postul de barman Descrierea jobului Program deservire bauturi alcoolice si nealcoolice conform retetarului propriu al unitatii;- politete si profesionalism in servirea clientilor;- pastrarea igienei si a curateniei la locul de munca;- admninistrarea corecta a stocului de bauturi;
CHOCO ONLINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 91 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Agent Turism Corporate (hibrid)


Candidatul ideal Karpaten Outgoing, unul dintre cei mai mari tour operatori din Romania, cauta o persoana pentru departamentul de turism, divizia corporate, talentat si pasionat sa se alature echipei noastre dinamice.Candidatul ideal trebuie sa aiba: Reprezinta un avantaj detinerea unor brevete, certificari / acreditari in domeniu / studii de specialitate; Experienta minima: 2 ani; Limba Engleza – nivel avansat; Cunoasterea pietei de produse turistice; Atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare personala; Abilitati de vanzare si consiliere in vederea atragerii de noi clienti si de fidelizare a acestora; Ablitati de comunicare si planificare; Mentalitate centrata pe turist, ascultandu-i intotdeauna, preluand feedback de la acestia pentru a aduce imbunatatiri pe partea de produs; Ablitati excepționale si eficiente de comunicare orala si scrisa; Orientat spre detalii si excelent in rezolvarea situatiilor aparute.Descrierea jobului Asigura buna desfasurarea a departamen
KARPATEN OUTGOING SRL

Hungarian Speaker - Located In Bucharest - Remote


Candidatul ideal Teleperformance Romania is certified as being a Great Place to Work.This distinction reflects the synergy that TP employees have with the company, so this achievement is for everyone in the TPRO TEAM.Work AT HOME Customer support specialistTeleperformance Romania is currently looking for Customer Service Representatives with excellent/native Hungarian speaking/writing skills.We want our employees to be inspired and motivated, to be proud they belong to our team.If you know how to shape a customer experience by tackling issues and concerns with full responsibility, professionalism and kindness, this job offer is perfect for you!We will build together YOUR professional career and feel like home when you are at work!In your role as customer support specialist, you will travel around the world with our customers handling incoming calls and emails and provide the best possible service for them.Descrierea jobului In your role as Premium Customer Care Specialist, you will han
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Arhitect Stagiar/​ Student


Candidatul ideal Descrierea candidatului ideal:- arhitect stagiar / student al Facultatii de Arhitectura / Interior- cunostinte AutoCAD si 3Ds max- experienta de lucru in programe 3D- spirit de lucru in echipa si seriozitate in abordarea proiectelor- dorinta de a invata si avansa in carieraDescrierea jobului Echipa Arhitect Gabriel Georgescu cauta un coleg nou!Suntem o echipa tanara si plina de entuziasm ce cauta provocari noi in fiecare proiect. Biroul nostru are cu experienta de peste 22 de ani pe piata din Romania si din strainatate. Ne implicam in toate tipurile de proiecte de arhitectura ( locuinte individiuale, locuinte colective, pensiuni, hoteluri, amenajari de interior, etc. ).Responsabilitati:- participare la sedintele cu beneficiarii si mentinerea legaturii cu acestia pe parcursul colaborarii- realizare faza initial proiect ( planuri, volum 3D, imagini )- respectarea termenelor de predare stabiliteBeneficii:- deschidere totala catre latura creativa a fiecaruia- dobandire exp
GABRIEL GEORGESCU CASE DE VIS SRL

Customer Support - Limba Franceza (partial Remote)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Sansele sunt de partea ta daca: Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza. Te descurci cat de cat si in limba engleza. Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu. Ai cel putin diploma de bacalaureat. Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON. Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu. Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata s
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Contabil - Program Hibrid


Candidatul ideal Inteligent, sociabil, proactiv, se descurcă foarte bine in Excel si stapaneste fiscalitateaNu are probleme cu calculele matematice și cu limba română.Poate purta o discuție simplă pe probleme curente de job, in limba engleză, scris si vorbit.Are studii superioare - finanțe, contabilitate.Vechime in munca minim 5 aniVechime in departament financiar minim 5 ani.Descrierea jobului Responsabilități:Pregatirea contabilității generale,Emiterea și evidenta facturilor și contractelor, corespondența financiara cu clienții si furnizorii, situații și raportări simple, inregistrare deconturi, arhivă electronică și fizică.Evidenta incasari si plati, evidență numerar.Aprovizionarea biroului cu consumabile.Beneficii:Alegerea programului de munca. Programul propus este 10-18Program hibrid: este posibil ocazional și lucrul de la distanțăOportunitati de dezvoltare profesionala.Mediu de lucru stimulativ si colegialSalariul va fi corelat cu experiența, nivelul de pregătire și va fi stabil
COMPANIA DE SUNET S.​R.​L.​

Collection Officer - Hibrid (part Time 6h,​ Full Time 8h)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu.Descrierea jobului Contactarea Telefonică a Debitorilor: Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recupe
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Consilier Juridic/​asistent Birou Executor - Student


Candidatul ideal - Capacitatea de a lucra cu documente;- Cunostinte foarte bune de operare PC (MS Office);- Atentie sporita la detalii;- Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor;- Responsabilitate;- Capacitate de lucru in echipa;- Punctualitate;- Experienta anterioara intr-un birou de executor judecatoresc reprezinta un avantaj;- Cunoasterea sistemelor informatice ZENIC/ExecSoft reprezinta un avantaj;Descrierea jobului - inregistrarea, scanarea, multiplicarea si arhivarea documentelor si alte activitati specifice;- preluare apeluri telefonice;- inregistrare si procesare corespondenta;- completare situatii Word, Excel;- utilizarea platformelor ExecSoft/ Zenic pentru monitorizarea dosarelor;- comunicarea actelor de procedura;- mentinereа lеgаturii cu creditorii si institutiile publice;
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC OCHIAN DORU

Patient Advisor Call Center - Hibrid Bucuresti


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre.Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile.Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon.Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oamen
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Agent Imobiliar | 600-3500 $ | Part-time /​ Full -time Remote


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie.Abilități excelente de comunicare și negociere.Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București.Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți.Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate.Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional).Descrierea jobului Descriere Rol:Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală.Responsabilități:Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților.Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clien
ROGA CONCEPT IMOB SOLUTIONS S.​R.​L.​

Customer Support - Inbound - Limba Franceza (job Hibrid)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Ce asteptari au: Comunicarea in limba FRANCEZA sa fie pentru tine “floare la ureche”, vei petrece mare parte din timpul de lucru comunicand in limba franceza, iar daca te descurci decent si in limba engleza, clar esti ceea ce cautam. Orice experienta din domeniul customer service, asigurari, call-center este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii. Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.Pentru a putea face fata jobului, in orice limba ai vorbi, comunicarea sa fie pentru tine un fel de a fi, nu o necesitate. Bineinteles ar fi minunat sa fie insotita si de ceva empatie si receptiv
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Airbnb Resolution Agent - French& English(Work from home)


Are you looking for a great career and a place to shine? Join us as a Resolution Customer Agent on our Airbnb project! If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below:Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in French and English Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composureAs a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer se
TELUS International

Working Student for Finance


A Snapshot of Your Day As a Working Student you will be supporting the operational teams starting with the first day of activity, with which you will collaborate for various projects and work on the development of your professional skills, during the internship period. The assigned mentor / tutor / supervisor will provide you support and guidance during the program. How You'll Make an ImpactYou will be cooperating and maintain a close communication with the project manager and with the project team throughout the executionYou will offer support in cost controllingCompliance with all Siemens Energy internal rules on taxation and contractual obligationsYou will be a contact person for suppliersYou will be providing planning and forecast support for BA Head What You BringYou are currently a student (Bachelor/Master program), preferably in an economic fieldProactive mindset, communicative, pragmatic and enthusiastic personalityAbility to effectively collaborate and build relationships with
Siemens Energy

Working Student - Gas Services Procurement


A Snapshot of Your Day As a Working Student you will be offered an excellent opportunity to gain hands-on experience in procurement processes, supplier management and contribute to the success of a dynamic organization within the Service Procurement department. How You'll Make an ImpactYou will be offered many exciting learning opportunities about procurement and industry trends while contributing to the company's successCollaborate with Procurement department in different procurement activities gaining knowledge in the entire Procurement processWork closely with cross-functional teams to ensure smooth activities within procurement for ongoing projects What You BringYou are a student within the fields of Business Administration, Economics or any other relevant fieldsCreative, communicative, pragmatic and enthusiastic personalityInterest in Procurement, Supply Chain and Energy sectorIndependent approach to work, high sense of responsibility, proactivity and team spiritAbility to effecti
Siemens Energy

Working Student - Order Management Assistant with German


A Snapshot of Your Day As a Working Student for Order Management, you will be doing efficient and effective handling of orders within the SAP system, precise scheduling of deadlines and streamlined logistics. How You'll Make an ImpactData entry in IT tools relevant for order processing (mainly SAP)Creating and releasing of orders in SAPCreating of order confirmations in SAPClarification / Updating in case of delivery date changes from factory or customer side. Tracking of order confirmationsTracking of delivery dates and logistic milestonesChecking, gathering, summarizing, and forwarding the delivery documentation.Requesting and following up of delivery documentation of sub-suppliers What You BringCurrent Studies preferably in a business or technical field or training with relevant work experienceGerman language skills at least basic levelStrong communication skills in EnglishStrong analytical skills and attention to detailsAdvanced MS Office toolsPreferably some SAP/ ERP knowledgeProa
Siemens Energy

Client Advisor with English - Remote (medium English skills)


Short company description Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.#FriendsWorkingTogether Requirements Candidatul ideal• Do you have medium English skills and can you easily convince others to trust you?• Do you need experience and money at the same time and are you searching for a job?• Availability for a flexible schedule, including night shift?• At CGS we are hiring on a brand new customer service-sales combined position! Responsibilities • Help the customers: provide client support via phone.• Provide support, including procedural documentation.• Respond within agreed time limits to call-outs.• Prioritize
Computer Generated Solutions Romania

Back-office Support Ambassador - French and English(Remote)


Short company description TELUS International (NYSE & TSX: TIXT) designs, builds and delivers next-generation digital solutions to enhance the customer experience (CX) for global and disruptive brands. The company’s services support the full lifecycle of its clients’ digital transformation journeys, enabling them to more quickly embrace next-generation digital technologies to deliver better business outcomes. TELUS International’s integrated solutions span digital strategy, innovation, consulting and design, IT lifecycle including managed solutions, intelligent automation and end-to-end AI data solutions including computer vision capabilities, as well as omnichannel CX and trust and safety solutions including content moderation. Fueling all stages of company growth, TELUS International partners with brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality. TELUS International’s un
TELUS International

Client Advisor with Spanish - Remote


Scurta descriere a companiei Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.#FriendsWorkingTogether Cerinte #CGS Remote JobWe are in the business of helping people: we provide client support and technical issue solutions for the clients who need it. Therefore we are looking for colleagues who are self motivated, detail-oriented and well organized, with excellent communication and interpersonal skills.• Are you fluent in Spanish?• Do you have medium English skills?• Do you have some experience with hardware and software issues?• Are you able to work independently and efficiently meet deadlines?• Then join our team, we
Computer Generated Solutions Romania

Working Student - Order Specialist


A snapshot of your day As an Order Specialist you will be responsible for finding the best offer from onboarded suppliers, to order and to create PO's in SAP, receive and review the incoming invoice(s) and submit them for further processing. In addition, you will create requests in the Supplier Master Data according to various modifications needed. How You will Make an ImpactHandle cost effective sourcing, schedule availability of necessary goods and services in accordance with the requirements from internal collaboratorsClarify the needs of the ordering demand, track & trace the orders through a predefined process and expedite when necessaryProactively ensure placement of orders to suppliers in SAPEnsure system accuracy of recordsEnsure that all the documents from the suppliers are in the systems (Internal Request, hand over protocol, invoice, etc.) What You Bring Willingness to continue your career path in a leading international energy companyDesire to participate in building up
Siemens Energy
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 176 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.