Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

162 Locuri de Munca Online in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

162 Locuri de Munca Online in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Online in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Online in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Backoffice agent with Italian - Remote Job


Scurta descriere a companiei Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.#FriendsWorkingTogether Cerinte We are looking for persevering and energetic people like you, who want to develop both personally and professionally!So, if you have the following, make sure to let us know!- Customer focus and fluent Italian speaking and comprehension skills.- Must be able to communicate to customers in a professional manner and conveyissues preventing order process effectively.- Basic typing skills and keyboard control functions to enhance data entry productivity. Responsabilitati - Respond to customer inquiries related to pr
Computer Generated Solutions Romania

Operator introducere date cu limba italiana,​ part time,​ full remote


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cerinte comportamentale si psihologice:● Rezistenta crescuta la stres● Bune abilitati de comunicare si relationare● Atentie distributiva si concentrarea atentiei● Capacitatea de analiza si sinteza● Atitudine proactiva si gandire centrata pe rezultate● Asumarea responsabilitatii● Capacitatea de a relationa● Incredere si conduita adecvata pentru stabilitate la locul de munca● Abilitate numerica si verbalăc) Abilitati profesionale si personale:● Punctual/a● Eficient si de incredere● Atentie la detaliu si calitatea r
Randstad Romania

Client Advisor with English - Remote (medium English skills)


Short company description Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.#FriendsWorkingTogether Requirements Candidatul ideal• Do you have medium English skills and can you easily convince others to trust you?• Do you need experience and money at the same time and are you searching for a job?• Availability for a flexible schedule, including night shift?• At CGS we are hiring on a brand new customer service-sales combined position! Responsibilities • Help the customers: provide client support via phone.• Provide support, including procedural documentation.• Respond within agreed time limits to call-outs.• Prioritize
Computer Generated Solutions Romania

Working Student - Supply Market Intelligence


A Snapshot of Your Day As a Working Student for Supply Market Intelligence, you will be doing statistical analysis of historic market prices and forecasting of future market trends. How You'll Make an ImpactCooperate and have a close communication with the project manager and with the project team throughout the executionSupport in project controllingComply with all Siemens Energy internal rules on taxation and contractual obligationsProvide planning and forecast support for BA HeadCreate presentations for colleagues and internal stakeholders on activities, research and resultsLiaise with data providers and maintain accuracy in databasesSupport Market analysis and raw material price forecastsResearch relevant geo-political developments and calculate the impact on Siemens EnergySupport in maintaining databases for market intelligence and global supply risk and resilienceSupport in the implementation of various improvement and IT projects within Procurement What You BringEconomic field o
Siemens Energy

Specialist Furnizori (entry level) - Hibrid


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara;- Excelente abilitati de comunicare si de prezentare;- Bune abilitati de negociere;- Cunostinte de limba engleza conversational – nivel mediu;- Cunostinte utilizare calculator (MS Ofiice, MS Project, etc.);- Permis de conducere categoria B. Responsabilitati - Responsabil cu gestionarea relațiilor cu furnizorii în scopul menținerii contractelor de închiriere a spațiilor destinate echipamentelor;- Actualizeaza si/sau prelungeste contractele existente in scopul asigurarii unei functionalitati continue a acestora
Professional

Technology Consultant - German speaker (Remote)


What you'll doAs a Technology Consultant, you will learn how to support our customers with projects in the RegTech area during the introduction/extension of our ABACUS software products: Conception of technical solutions in cooperation with our customers Development of (standard) interfaces, process optimizations and customer-specific customizations Ensure the communication flow from/to the product software development team and our customers Support of well-known customers in all project phases: analyses, requirements, development, implementation of hardware and software architectures, automation, testing and go live Depending on the career step, responsibility for small project teams Example of project activities: Structuring of the required customer data to be fit for ABACUS processing Automation and optimization of processes, workflows and systems; Introduction of our software products in the client architecture and design required customizations Provision of (standard) interfaces,
Regnology

Business Analyst (Remote)


What you'll doAs Business Analyst you will learn and be part of our agile & international Research & Development Team and contribute to the development process of our Abacus Transactions product. You will support requirements analysis and design tasks for the development of our software product You will create test cases, perform tests and document the results You will work closely with national and international colleagues at all hierarchy and skill levels within the organization, e. g. Business Analysts, Test System Operators, Architects, etc. You will develop yourself personally and professionally and share your knowledge with your colleagues in coaching and training sessions Why we should decide on you Successful finished bachelor’s degree in economics, finance, informatic economics or related field Insurance Background, Finance Know How it is an important advantage ( Solvency II, IORP) Fluent in English; German language knowledge is a plus Logical and combinatorial thinki
Regnology

Customer Support with Dutch (full remote)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte ➡️Limba Olandeză la nivel C1;➡️Limba Engleză la nivel B2;➡️Diplomă de Bacalaureat;➡️6 luni experiență profesională în Customer Support/Call Center/Recepție; Responsabilitati Vei oferi suport clienților unei platforme turistice în limba olandeză. Suportul se va oferi telefonic și prin mail. Activitatea se desfășoară Full Remote. Alte informatii Ce îți putem oferi?✅ Salariu 5600 Ron net;✅ Bonus pentru lucrul de acasă 900 RON NET;✅ Tichete de masă;✅ Asigurare medicală privată;✅ Training plătit;✅ Echipament de lucru;
Randstad Romania

Procure to Pay Team Leader with Portuguese- Remote


Short company description We are GenpactGenpact (NYSE: G) is a global professional services and solutions firm delivering outcomes that shape the future. Our 125,000+ people across 30+ countries are driven by our innate curiosity, entrepreneurial agility, and desire to create lasting value for clients. Powered by our purpose – the relentless pursuit of a world that works better for people – we serve and transform leading enterprises, including the Fortune Global 500, with our deep business and industry knowledge, digital operations services, and expertise in data, technology, and AI.Get to know us at genpact.com and on LinkedIn, X, YouTube, and Facebook.Genpact in RomaniaWith more than 4,000 employees in our Bucharest, Cluj-Napoca, and Iasi offices, we take pride in being the largest employer and talent developer in the business services industry. Our service portfolio includes eight domains: Finance and Accounting, Order Management, Procurement and Supply Chain, Sales Operations, IT S
Genpact

Remote French Speakers venit lunar net de peste 4000 de lei - Customer Support Specialist


#letsconnect We are hiring WORK AT HOME CUSTOMER SUPPORT SPECIALISTS FRENCH SPEAKERS Looking for #aNewHomeForYourCareer? Then you are in the right place! We are hiring client-oriented candidates with native or near-native FRENCH (C1) skills and a good fluency in ENGLISH to join our Customer Support Specialists team providing assistance for the TRAVEL or FINANCIAL industry. We appreciate if you feel like yourself in the digital environment & you are a gifted communicator; however, call center or customer support experience might be a plus. You have to: Manage customer interactions via phone, email, and live chat Provide an optimum level of service with the aim of achieving the best resolution for the customer Advise customers on the best approach based on their needs and requests. We have to: Super-fast recruitment process (only 3 days) Paid online training Private medical plan @Regina Maria Guaranteed two salary increases during the first year Competitive monthly salary – one of th
Teleperformance Romania

Agent Imobiliar | 600-3500 $ | Part-time /​ Full -time Remote


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie.Abilități excelente de comunicare și negociere.Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București.Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți.Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate.Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional).Descrierea jobului Descriere Rol:Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală.Responsabilități:Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților.Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clien
ROGA CONCEPT IMOB SOLUTIONS S.​R.​L.​

Customer Support - Inbound - Limba Franceza (job Hibrid)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Ce asteptari au: Comunicarea in limba FRANCEZA sa fie pentru tine “floare la ureche”, vei petrece mare parte din timpul de lucru comunicand in limba franceza, iar daca te descurci decent si in limba engleza, clar esti ceea ce cautam. Orice experienta din domeniul customer service, asigurari, call-center este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii. Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.Pentru a putea face fata jobului, in orice limba ai vorbi, comunicarea sa fie pentru tine un fel de a fi, nu o necesitate. Bineinteles ar fi minunat sa fie insotita si de ceva empatie si receptiv
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Collection Officer - Hibrid (part Time 6h,​ Full Time 8h)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu.Descrierea jobului Contactarea Telefonică a Debitorilor: Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recupe
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Inginer Sisteme Scada Si Automatizari-studenti /​ Absolventi


Candidatul ideal Ești entuziast și dorești să îți construiești o carieră de succes? Îți propui să înveți, să investeşti timp și să te dezvolţi profesional?Nu solicitam experienta pentru ca ne concentrăm pe asigurarea unui program de formare si dezvoltare continua și oferim un mediu de lucru inspirat, care promovează inovația și excelența.Căutăm persoane cu viziune, determinare și dorința de a face parte dintr-o echipă proactivă, plină de entuziasm și pasiune pentru proiecte inovatoare.Profil: student in an terminal / absolvent facultate / master: Facultatea dе Automatica / Electronica / Electrotehnica / Energetica industriala / Informatica / Informatica industriala / Inginerie electricaExperienta: nu se solicita experienta ( experienta relevanta constituie un avantaj)Abilitati: Abilitati de comunicare si relationare in cadrul echipei Capacitate de analiza, sinteza si interpretare a datelor Orientare catre rezultat, capacitatea de a respecta termenele si obiectivele profesionale stabili
EPLUS SMART ENERGY S.​A.​

Muncitor Necalificat La Asamblarea,​ Montarea Pieselor - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MUNCITOR NECALIFICAT LA ASAMBLAREAMONTAREA PIESELOR - AJOFM | ANOFMAngajator: DIVERSITY ONLINE GOODS S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
DIVERSITY ONLINE GOODS S.​R.​L.​

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: SUPERBET ONLINE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
SUPERBET ONLINE SRL

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: SUPERBET ONLINE SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
SUPERBET ONLINE SRL

Assistant Partnerships Manager - Remote,​ Romania


DontPayFull is seeking a super talented Assistant Partnerships Manager (remote, Romania) to support the Senior Partnerships Manager’s daily activity. This includes relationships with the major affiliate networks, affiliate managers, store owners and advertising partners.This high-energy Assistant Partnerships Manager job requires persistent and persuasive interactions with store owners/affiliate managers, relationship-building skills, strong communication skills, and an ongoing growth mindset. We are seeking a self-motivated individual, able to be resilient when faced with obstacles.The net budget for this role is between 3000 - 5000 RON, in accordance with your related experience and competencies.About the Commercial DepartmentOur Commercial Department is committed to excellence and innovation, and we are currently enhancing our focus on strategic partnerships while simplifying everyday tasks. We are looking for flexible and resilient individuals who are excellent team players, open
Entry Level Jobs in TOP Companies - Hipo.​ro

Cloud Ops/​SRE (Remote) - Full-Time


Orion Innovation is a premier, award-winning, global business and technology services firm. Orion delivers game-changing business transformation and product development rooted in digital strategy, experience design, and engineering, with a unique combination of agility, scale, and maturity. We work with a wide range of clients across many industries including financial services, professional services, telecommunications and media, consumer products, automotive, industrial automation, professional sports and entertainment, life sciences, ecommerce, and education.Our PartnerOur Partner is enabling a world where everyone and everything can be intelligently connected. You interact with products and technologies made possible by our Partner every day. Their powerful connectivity solutions keep you connected—even in remote areas. Their 5G and AI innovations are the power behind the connected intelligent edge. You’ll find their technologies behind and inside the innovations that deliver signi
Orion Innovation

Remote Drupal Developer - Full-Time


Project description: The aim of the project is to create a modernized library website from scratch and meet the needs of both library staff and patrons. This brand-new platform will revolutionize the way users find and access relevant content, resources, and services, supporting their education, research, and teaching endeavors. The key focus of the project is to implement advanced search functionalities, including semantic search, to enhance the discoverability and accessibility of library materials. Qualifications: Strong Drupal skills Experience in web development, including HTML, JavaScript, jQuery, CSS, SQL and MySQL PHP Git Nice to have: React Python We offer: Professional equipment to work Flexible working hours Remote work possibility Interesting, challenging and exciting work with international teams English lessons with native speaker Training Budget Multisport card Food : Lunches from Kraków's restaurants that are delivered both to the office and homes( or a refund of the bu
Montrose Software Polska Sp.​z.​o.​o
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 162 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.