Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

794 Locuri de Munca Pensiuni - Joburi Pensiuni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

794 Locuri de Munca Pensiuni - Joburi Pensiuni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Pensiuni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Pensiuni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptionist - Centrul De Radioterapie Medeuropa Oradea


Candidatul ideal Esti candidatul ideal daca: Esti o persoana comunicativa, energica si zambitoare; Esti o persoana organizata care ii place sa lucreze cu oamenii; Ai cunostinte de baza privind operarea computerului si a aplicatiilor MS Office; Esti orientat(a) catre rezolvarea situatiilor limita și poti sa faci fata situatiilor stresante; Cunosti limba engleza la nivel conversational; Experienta anterioara intr-o receptie de clinica medicala constituie un avantaj dar nu este obligatorie.Descrierea jobului - Primirea solicitărilor de programare a serviciilor medicale, telefonic sau personal;- Oferirea informatiilor despre serviciile companiei;- Intampinarea pacientilor;- Inregistrarea datelor pacientilor in programul informatic utilizat de clinica;- Verificarea documentelor aduse de pacienti la momentul prezentarii in vederea efectuarii serviciului medical;- Arhivarea documentelor;- Preluarea apelurilor telefonice;- Contactarea telefonica a pacientilorBeneficii:- pachet salarial motivan
MEDEUROPA SRL

Receptionist Centru Medical Sectorul 6


Candidatul ideal Prima impresie contează și pentru că pacienții ne vizitează cu precădere atunci când au nevoie de tratament și mai puțin pentru prevenție, empatia este un atu indiscutabil pentru reprezentantul zonei de recepție. În clinica noastră este deosebit de important ca pacientul să fie întâmpinat cu căldură și profesionalism, să fie instruit și ghidat îndeaproape în zona de așteptare.Suntem în creștere și avem nevoie de oameni dedicați oamenilor. Sediul DigestMed din sectorul 6, proaspăt inaugurat, are nevoie la recepție de o persoană dragută, empatică, cu bune abilități de comunicare și orientare către pacienți. Vrei să ni te alături? Taskurile sunt simple, dar esențiale pentru bunul mers al lucrurilor.Iată ce are de realizat un profesionist în zona de recepție medicală:Descrierea jobului - Programează și confirmă pacienții telefonic- Preia și gestionează pacienții în recepție- Furnizează către pacienți detalii privind pregătirea pentru investigații- Încasează banii în numera
DIGESTMED S.​R.​L.​

Receptionist


Candidatul ideal Studii medii, studiile superioare constituie un plus; Experienţă: minim 2 ani in activitatea de secretariat; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu ; Cunoştinţe operare computer: Windows. Ms Office; Calitati excelente de comunicare interpersonala; Abilitati de construire a unor bune relatii interumane ; Orientare catre clienti, atitudine profesionala si proactiva ; Flexibilitate, deschidere catre nou, rabdare; Simt organizatoric si responsabilitate; Abilitati de prezentare si comunicare;Descrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice si gestionarea adresei generale de e-mail; Traducere documente engleza-romana si invers la nevoie ; Intampinarea vizitatorilor si indrumarea acestora in functie de problema solicitata; Receptionarea si gestionarea corespondentei (Fan Courier, DHL, FedEx, etc) si repartizarea ei in functie de destinatar; Gestionarea comenzilor de papetarie, protocol si produse de curatenie. Receptionarea si distribuirea acestora conform comanda; Inreg
BOSTIK ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 612 de salarii introduse în Salario: 2777 RON/Luna

Hotel Sales Specialist


Candidatul ideal Experiență în vânzări, consultanță și identificarea oportunităților care pot ajuta la o conversie mai bună a portofoliului Atitudine proactivă spre targete Atenție la detalii și cu abilități de rezolvare a situațiilor sub stres Bun negociator și capabil să obțină cele mai optime configurații pentru parteneri Are experiență în hotelărie și înțelege modul de lucru al locatiilor sezoniere și cu profil de leisure Experiență și expertiză în activitatea agențiilor de turism sau hotelărieDescrierea jobului Obiective și responsabilități principale:Extinderea portofoliului de parteneri din zona de Sud și Est a României prin contractarea de unități de cazare noi și înscrierea acestora pe platforma Travelminit.ro. Vizitarea partenerilor existenți si stabilirea de strategii de vânzări care să ridice performanța acestora pe platformă. Ca și reprezentant direct al Travelminit acest rol este important atât în consolidarea relației cu partenerii existenți dar și în crearea de relații
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Recepționeră Clinică Medicală,​ Iași


Candidatul ideal Consideri că ai abilități bune de comunicare?Îți place să gestionezi situații multiple simultan? Ești o persoană cu atitudine pozitivă? Atunci ești un(o) bun(ă) coleg(ă) pentru echipa clientului nostru.BENEFICIISalariu de bază motivant;Tichete de masă și cadou;Decont transport;Cursuri dezvoltare personală;Contract perioadă nedeterminată.Poți fi CANDIDATUL IDEAL dacă ai: Experiență într-un post similar; Calități excelente de comunicare necesare pentru lucrul cu pacienții; Abilități de observare și orientare către nevoile pacienților; Bune abilităţi organizatorice; Un caracter frumos, ești zâmbitor(oare), organizat(ă), disciplinat(ă), adaptabi(ă) la un mediu dinamic, un bun(ă) coechipier(ă), îți asumi responsabilitatea și ești proactiv(ă) în a-ți sprijini pacienții/colegii; Capacitatea de a duce acțiunile la bun sfârșit în termenii stabiliți și de a depăși obstacolele întâlnite.Descrierea jobului Reаlizаreа si confirmаrеа prоgrаmărilоr; Comunicarea eficientă și deschisă
PREMIAN SERVICES CONSULT SRL

Receptionist - Clinici&spitale Medlife


Candidatul ideal Pentru ca noi la MedLife credem in grija fata de pacient, respectul pentru colegii nostri, responsabilitatea comunicarii eficiente cu pacientul, rolul tau poate fi integrat in transmiterea acestor valori, contribuind prin: Bune abilitati de comunicare; Entuziasm si onestitate; Dorinta de lucru in echipa; Cunostinte medii de limba engleza; Disponibilitate de a lucra norma intreaga; Locatiile actuale - sector 1, sector 3 - Bucuresti.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Sa fii politicos, amabil si binevoitor in interactiunea cu pacientii; Sa lucrezi intr-o stransa colaborare cu medicii si asistentii medicali, astfel incat pacientii sa beneficieze de un serviciu de calitate; Sa furnizezi informatii in legatura cu serviciile si analizele oferite in cadrul MedLife; Sa eliberezi rezultatele analizelor medicale la cererea pacientilor; Se efectuezi programari conform solicitarilor; Sa incasezi contravaloarea serviciilor si analizelor medicale.
MED LIFE SA

Receptioner Si Asistent Manager (mall Baneasa Si Promenada)


Candidatul ideal Experiență anterioară în roluri de recepționer sau administrativă.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan și de a prioritiza eficient.Cunoștințe solide de operare computerizată (pachet Microsoft Office).Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Descrierea jobului Recepție:Primirea vizitatorilor și clienților în mod profesionist și amabil.Răspunderea la apeluri telefonice și gestionarea corespunzătoare a cererilor și întrebărilor.Programarea întâlnirilor și gestionarea calendarului activităților.Administrarea corespondenței și a livrărilor.Administrativ:Asigurarea păstrării ordinii și curățeniei în zona de recepție și în birou.Asistență în gestionarea documentelor și a sarcinilor administrative.Colaborarea cu departamentele interne pentru soluționarea eficientă a problemelor administrative.Management:Sprijinirea asistentului manager în supervizarea și coor
VITALITY ASIAN SPA S.​R.​L.​

Personal Hotelier Sezon


Candidatul ideal Prezenta placuta, usurinta in comunicarea cu publicul, atentie distributiva, posibilitatea deplasarii pe litoral pe perioada verii.- disponibil pe perioada 15 aprilie – 30 septembrie;- experienta profesionala, persoana dinamica, responsabila, capacitate de adaptare;- spirit de echipa;- abilitati de comunicare;- rezistenta la stress si disponibilitatea de a lucra in program prelungit.Descrierea jobului Angajam personal sezonier pentru perioada Mai - Septembrie full-time sezonier pentru Hotel Palas, Mamaia.Oferim cazare pentru personal din tara.Posturile sunt:• receptioner hotel- bell boy- cameriste• ospatari/ajutor ospatar• barmani• bucatari• ajutor bucatar• lucrator bucatarie.
COMPLEX PALAS PELICAN S.​A.​

Receptie /​ Call-center Clinica Medicala


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane empatice, răbdătoare și grijulie, care să pună mereu oamenii și nevoile lor pe primul plan. Candidatul ideal trebuie să manifeste o atitudine proactivă, să fie comunicativ și sa colaboreaze eficient în echipă, fiind orientat către găsirea soluțiilor. Profesionalismul este esențial, iar deschiderea față de pacienți și colegi este un aspect pe care îl căutăm în mod special.Experiența în operarea pe un PC este necesară, iar cunoștințele de limbi străine reprezintă un avantaj.Dacă te recunoști în aceste cerințe și ești dedicat să te perfecționezi, te așteptăm să aplici pentru a te alătura echipei noastreDescrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice și furnizarea de informații detaliate despre serviciile medicale disponibile în clinica noastră, însoțită de rezolvarea promptă a cerințelor pacienților.• Întâmpinarea și înregistrarea pacienților, oferindu-le îndrumare către cabinetele medicale adecvate. Reprezintă un avantaj experiența în
NEUROCITY SRL

Front Desk Receptie Stomatologie


Candidatul ideal TE ASTEPTAM IN ECHIPA FRONT DESK DENTTAGLIO CLINIC !NE DORIM SA AI: Abilitati de customer care Integritate si corectitudine Capacitate de organizare eficienta a activitatilor Atitudine proactiva Spirit de echipa Cunostiinte de limba engleza Cunostiinte de operare PCDescrierea jobului IATA CE PRESUPUNE ACEST ROL IN DETALIU: Programare pacientilor Incasari conform planurilor de tratament Transmiterea in timp eficient a informatiilor catre pacienti sau personal Receptia livrarilor, pachetelor, corespondentei primite Transmiterea informatiilor catre laboratorul de tehnica dentara Raportare interna privind statusul pacientilor si prezenta acestora in clinicaLUCRAND LA NOI VEI AVEA: Program de lucru flexibil in ture Program stabil Luni-Vineri Venituri suplimentare in functie de performanta si gradul de implicare Pachet complex de beneficii medicale Participarea la traininguri si posibilitatea de evolutie in cariera Prime de sarbatori
MK DENTAL DESIGN SRL

Operator Receptie Marfa - Brasov


Candidatul ideal - are experienta in gestiunea produselor farmaceutice / parafarmaceutice – min. 1 an- detine studii medii finalizate, absolvirea studiilor postliceale sanitare (Asistent farmacist) - constituie un avantaj- este o persoana dinamica, serioasa, cu initiativa si rezistenta la efort fizic- are disponibilitate pentru lucrul in 2 ture (luni-vineri) si in week-endDescrierea jobului Farmacia Tei angajeaza Operator Receptie Marfa care sa:- asigure receptia si depozitarea fizica a produselor farmaceutice si parafarmaceutice in depozitul farmaciei, precum si inventarierea acestora.Noi oferim:- Mediu de lucru placut, deschis si dinamic- Pachet salarial motivant- Extra beneficii cum ar fi:*bonus vanzari*bonuri de masa*vouchere de vacanta*vouchere culturale*asigurare de viata*asigurare privata de sanatate, etc.- Programe de instruire si dezvoltare continua
FARMACIA TEI SRL

Coordonator Receptie


Candidatul ideal cunostinte de operare PC, pachet Microsoft Office corectitudine,rigurozitate ,spirit ordonat si bun organizator experienta anterioara pe un post anterior de minim 2 ani familiarizat cu un sistem de woorehause management sau ERP abilitastea de a lucra cu mai multe procese simultanDescrierea jobului gestionarea stocurilor de marfa pe grupe de produse de la receptie pana la livrare utilizand sisteul informatic inregistrarea intrarilor si iesirilor de produse in sistemul informatic receptia produselor in conformitate cu documentele insotitoare proceseaza si furnizeaza documentele necesare receptiei si livrarilor supervizeaza activitatile echipei din subordine si se asigura de buna functionare a acesteia pastreaza legatura intre departamentul comercial si productie si raporteaza problemele ivite
ALMA KERT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 609 de salarii introduse în Salario: 2758 RON/Luna

Receptioner Marfa (chitila Logistic Park)


Candidatul ideal Cerinte:- Adaptare, flexibilitate si lucru in echipa;- Disponibilitate la efort fizic;- Nivel ridicat de atenţie şi spirit de răspundere- Studii necesare: minim 10 claseDescrierea jobului Responsabilitati:- Receptionarea produselor de la funizor/transportator pe baza documentelor de insotire a acestora- Controlarea la primire a bunurilor, verificarea ca acestea sa corespunda datelor inscrise in actele insotitoare si identificarea defectelor aparente;- Asezarea si ordonarea produselor, numararea, cantarirea si pastrarea acestora in bune conditii;- Pregatirea si manipularea coletelor pentru expeditia catre clienti pe baza comenzilor primite de la acestia- Ambalarea si etichetarea produselor/coletelor- Inventarierea periodica a produselor din depozit- Realizarea sarcinilor administrative si de organizare a activitatii de depozit
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.​R.​L.​

Asistent Medical- Receptie


Candidatul ideal Studii de specialitate; Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani; Aviz de liberă practică şi certificat de membru OAMGMAMR – valabile; Excelente abilități de comunicare și relaționare; Persoană empatică, dinamică, activă; Capacitate de planificare şi organizare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoştinţe MS Office – nivel mediuDescrierea jobului Întâmpinarea pacienţilor şi a vizitatorilor; Preluarea apelurilor telefonice şi direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului; Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale şi gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de aşteptare; Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate; Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele şi consumabilele medicale necesare desfăşurării consultaţiei; Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară şi asistarea medicului pe durata intervenţiilor şi procedurilor medicale; Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în sp
INTERMEDICAS WORLDWIDE SRL

Responsabil Receptie/​ Front Desk Officer


Candidatul ideal Ai bune abilități de comunicare interpersonală, iar zâmbetul este punctul tău forte? Vino în echipa Vivertine!Cerințe:- Prezență plăcută, atitudine caldă, prietenoasă, mereu cu zâmbetul pe buze [😊]- Viteză de reacție și capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de comunicare si organizatorice;- Cunoașterea limbii engleze, nivel mediu/avansat;- Cunoștințe minime de lucru în Excel;- Experiență în lucru cu casa de marcat;- Experiență anterioară în relații cu clienții;- Experiență pe un post similar constituie avantaj;- Disponibilitatea de a lucra în ture, în intervalul orar 06.00 - 23.00 de luni până vineri și în weekend între 08.00 - 20.00.Descrierea jobului Responsabilități:- Asigura o prima impresie pozitiva despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care vin la sala de sport- Preluarea apelurilor telefonice si oferirea detaliilor necesare privind facilitatile si ofertele centrului;- Promovarea serviciile oferite de Vivertine clientilor;-
REVIVE CLUB SRL

Receptioner


Scurta descriere a companiei Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în industria smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara
Akkodis Romania

Media netă estimată pe baza celor 667 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Responsabil Receptie Marfa - Depozit Dry Roman


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitatile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul - Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de #OameniiDeLaProfi vei avea parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA.D
PROFI ROM FOOD SRL

Sef Ateliere&coordonator Receptie Service


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta Sef ateliere&Coordonator receptie service pentru locatia din Craiova, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati: experienta profesionala de minimum 2 ani in domeniul auto, intr-o pozitie similara; studii superioare economice / tehnice; cunostinte in domeniul administrarii afacerilor; cunostinte avansate de limba engleza si germana; calitati de leader, gandire analitica; actiuni orientate spre client si profit; abilitatea de a promova comunicarea, motivarea si munca in echipa.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: conceperea, pregatirea si implementarea de masuri potrivite pentru indeplinirea target-urilor; implementarea si indeplinirea masurilor legate de exploatarea pietei Aftersales, de fidelizarea clientilor prin serviciile de calitate oferite si cresterea portofoliului de clienti Afte
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

Workplace Service Specialist/​receptionist


Candidatul ideal Candidatul ideal va realiza activitati pentru gestionarea receptiei in mod profesional la biroul din Bucuresti al clientului, raportand direct catre Facilities Manager. Descrierea jobului Responsabilitati:- Intampinare angajati si vizitatori si furnizarea cartelelor de acces temporare- Gestionare rezervari pentru sali de sedinte, preluare apeluri telefonice in mod profesionist- Gestionare mailuri si pachete catre angajatii destinatari- Sprijin administrativ la organizarea de evenimente- Plasare comenzi pentru curier- Supervizare si coordonare activitati zilnice ale echipei de curatenie- Monitorizare si plasare comenzi pentru stockul de snack-uri, bauturi, papetarie- Gestionare platforma de ticketing pentru FacilitiesAbilitati & experienta:- Experienta anterioara in receptie sau intr-o corporatie reprezinta un plus- Cunostinte excelente de limba romana si engleza - scris & oral- MS Office – nivel avansat- Abilitati excelente de planificare, organizare si relationare int
ECHINOX PROPERTY SERVICES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 794 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.