Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1143 Locuri de Munca Pensiuni - Joburi Pensiuni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1143 Locuri de Munca Pensiuni - Joburi Pensiuni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Pensiuni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Pensiuni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Bucatar/​personal Bucatarie - Hotel Apollo Mamaia


Candidatul ideal Hotel Apollo Mamaia angajeaza personal cu sau fara calificare si/sau experienta.Descrierea jobului Hotel Apollo Mamaia angajeaza: bucatar cu calificare personal bucatarie: bufetier, pizzar
HOTEL APOLLO S.​A.​

Manager Constructii Montaj - Continental Hotels


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta in functii tehnice cel putin 5 ani;• Cunostiinte tehnice in domeniul constructiilor si instalatiilor;• Cunostinte privind Normele de Protectie Civila;• Responsabilitate, receptivitate, rapiditate in structurarea informatiilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Raspunde de derularea contractelor si de managementul proiectelor aflate in coordonarea sa. Este raspunzator din punct de vedere tehnic pentru controlul lucrarilor sub aspect calitativ, cantitativ, al sigurantei si al incadrarii in „Graficul de Lucru” si in Devizul de Cheltuieli. Raspunde de verificarea respectarii tehnologiilor de executie, efectuarea verificarilor prevazute in normele tehnice, intocmirea si semnarea documentelor urmare verificarilor, participa la verificarile in fazele determinante si la intocmirea proceselor-verbale de lucrari ascunse, urmareste lucrarile pe tot parcursul lor, participa la receptia lucrarilor si asigura secretariatul receptiei, periodic face masuratori p
CONTINENTAL HOTELS S.​A.​

Operator Receptie Marfa (depozit Bacau)


Candidatul ideal Căutăm colegi veseli, motivați și dornici să se dezvolte într-o companie de renume și care este în continuă expansiune în România, Aurora Multimarket.Dacă îți place să ai lucrurile în ordine și să fii în permanentă mișcare, atunci te așteptăm să fii parte din echipa Aurora Multimarket – depozit Bacău.Cerințe: Cunoștinte de utilizare PC; Seriozitate și punctualitate; Capacitate organizatorică și putere de concentrare; Abilități de comunicare, lucru în echipă și atenție la detalii;Descrierea jobului Descrierea jobului: Confirmă comenzile primite sau de expediat; Verifică documentele de însoțire marfă; Întocmește documentele de însoțire marfă: avize, proforme, declarații de conformitate, etc; Întocmește etichetele pentru intrări/livrări marfă; Raportează ieșiri și intrări marfă; Raportează diferențele sau distrugerile în momentul recepției de marfă; Respectă și îndeplinește sarcinile încredințate de șeful de depozit.Beneficii: Salariu fix; Bonus de performanță; Tichete de
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Front Desk /​ Recepție Clinică Recuperare


Candidatul ideal Căutăm pentru poziția de Front Desk o persoană ambițioasă și plină de energie, care a lucrat anterior într-o recepție / call center de clinică medicală sau centru sportiv minim 1 an (avantaj major) și are experiență în relaționarea cu oamenii, empatizează cu ei, îi place să ajute și să găsească soluții la problemele lor.Ne dorim ca noul sau noua noastră colegă:1. Să fie o persoană cu atitudine pozitivă, să zâmbească și să fie placută, cu ea însăși și cu cei din jur;2. Să comunice prietenos și cald, însă cu profesionalism.3. Sa fie organizată și să poată lucra urmărind anumite proceduri și reguli.Lucrăm cu oameni care apelează la noi pentru a își îmbunatații starea de sănătate, așadar este foarte important să comunicăm cu empatie cu pacienții noștri, pentru a-i ajuta în eforturile lor de recuperare.A oferi ajutorul unui pacient sau unei colege, chiar și în situații deosebite, neprevăzute, este cel mai frumos semn de a arăta implicare și faptul că ne pasă, iar asta ajută
RECOVER PERFORM S.​R.​L.​

Manager Hotel Zona Montana


Candidatul ideal Lant Hotelier cauta Manager pentru locatie de 36 camere in zona montana. Experienta dovedita de minimum 2 ani, abilitati in operarea platformelor si a GDS-urilor cat si pe partea operationala.
ATLAS HOTELS S.​R.​L.​

Receptioner/​a Aparthotel


Candidatul ideal Cerințe:- calm și abilitați de comunicare;- atitudine pro-client;- responsabilitate, corectitudine si seriozitate;- atentie sporită la detalii;- cunostinte de baza in operarea Word, Excel, Google Documents, etc;- limba engleza la nivel conversational;- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;* prezinta un mare avantaj experienta in domeniul hotelier sau alte pozitii de conducere similare *Descrierea jobului Responsabilitati:- tine evidenta si discuta telefonic cu clientii care se vor caza, apoximativ 10% din rezervari;- mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei;- preluarea apelurilor telefonice, a rezervarilor venite pe email, pe platforme;- diverse activități, conform cerințelor specifice domeniului de activitate;- emite facturi si încasează plăți online.Beneficii:- contract de munca pe perioada nedeterminata;- lucru in birouri moderne;- vei beneficia zilnic de cafea;- bonus la fina
TOURMIR ELLA S.​R.​L.​

Front Desk Officer (3200 RON NET)


Scurta descriere a companiei Cerinte - Minim 6 luni experiență într-un job similar;- Abilități excelente de comunicare și relaționare;- Abilități organizaționale și atenție la detalii;- Cunoștințe PC (Pachet Office, in special Outlook, Word, Excel) și limba engleză;- Abilități de rezolvare a problemelor. Responsabilitati - Organizarea layout-ului și comandarea echipamentelor de birou;- Programarea întâlnirilor și gestionarea corespondenței;- Menținerea condiției biroului și gestionarea reparațiilor;- Negocierea contractelor și a prețurilor;- Administrarea facturilor și a corespondenței;- Salutarea vizitatorilor și gestionarea protocolului;- Soluționarea întrebărilor angajaților privind managementul biroului;- Colaborarea cu furnizorii de facilități;- Administrarea mărfurilor locale și a facturilor;- Oferirea de suport departamentului de resurse umane;- Participarea activă la planificarea și executarea evenimentelor;- Asigurarea securității și confidențialității datelor. Alte informatii
Partnerd

Receptie


Candidatul ideal Peste 2 ani de experiență în Office / Back-office / Secretariat, Saloane / Clinici frumusețeCandidatul Ideal• capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca• capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp• capacitate de a respecta termene limita• atentie la detalii• placere si abilitate de a invata lucruri noi• responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate• inteligenta (gandire logica, memorie)• atitudine principiala in relatiile interumane• cunostinte medii de limba engleza• cunostinte medii de utilizare excel, rapoarte în excell.-cunostine medii Woocommerce- eleganta si corectitudine in exprimare, scris, vorbit si gestica- proactiva, dinamica si mereu cu zambetul pe buzeDescrierea jobului Directioneaza clientii catre cabinetePreia si raspunde prompt tuturor solicitarilor clientilorInregistreaza programari si incaseaza contravaloarea serviciilorPrezinta in detaliu facilitatile si serviciile cliniciiPreaia a
ELYSEES EVOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 958 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Receptioner


Scurta descriere a companiei Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în industria smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara
Akkodis Romania

Media netă estimată pe baza celor 667 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Conslier Receptie Service Auto


Candidatul ideal - Persoana sociabila, comunicativa, deschisa;- Atitudine pozitiva;- Ideal cunostine minime din domeniul auto.Descrierea jobului Eurodealer Parts - reprezentanta service camioane si remorci Bucuresti, autorizata RAR, partener WABCO, angajeaza Consilier Receptie Service Auto.Beneficii: venituri atractive; conditii foarte bune de lucru; loc de munca stabil; oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul firmei; colectiv tanar, dinamic; locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari.Doar candidatii potriviti vor fi selectati pentru interviu.
EURODEALER PARTS SRL

Night Receptionist


Candidatul ideal Candidatul ideal are experiență în ospitalitate, în rolul solicitat sau unul similar, o atitudine orientată spre servicii, abilități excelente de comunicare, o foarte buna cunoaștere a limbii engleze, ascultare activă și o abordare proactivă.Descrierea jobului Atributii principale: Intampinarea clientilor, efectuarea operatiunilor de check-in si check-out; Efectuarea procesului de Night Audit Rezolvarea solicitarilor oaspetilor, respectand cerintele locale, valorile si standardele Marriott Promovarea catre oaspeti a serviciilor si produselor oferite de catre hotel ; Solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor speciale ale oaspetilor hotelului Desfasurarea activitatii conform standardelor de lucru din cadrul hotelului The Marmorosch Bucharest, Autograph CollectionCerinte post : Experienta demonstrata pe postul de Receptioner, preferabil intr-un hotel de lant ; Fire dinamica, bune abilitati de comunicare si de solutionare a problemelor in relatia cu clientii ; Bune abil
APEX ALLIANCE PROPERTY 4 SRL

Receptionist/​a Medicover Cluj/​galati/​iasi


Descrierea jobului Iti place sa relationezi cu ceilalti si sa gasesti solutii pentru problemele intampinate? Ai dorinta reala de a-i ajuta pe ceilalti si esti interesat sa inveti si sa te dezvolti? Credem cu tarie ca poti face parte din echipa noastra.Ce propunem, ce oferim: Abonament medical MEDICOVER pentru angajat si pentru membrii familiei (sot, copii cu varsta de pana in 18 ani); Tichete de masa; Contract individual de munca; Bonusuri acordate pentru sarbatorile legale (Craciun si Paste); Locatii accesibile; Program flexibil, in ture ce iti permite sa imbini jobul cu studiile; Zile de concediu odihna acordate suplimentar in functie de vechimea in companie (21-25 zile); Zile de concediu de studiu platite; Cursuri si traininguri care sa-ti faca jobul mai usor – platforma de E-learning interna; Posibilitatea de a promova intern in alte roluri in cadrul companiei; Ajutoare financiare si zile libere platite pentru evenimentele familiale; Oportunitati de crestere a veniturilor individua
MEDICOVER SRL

Receptionera - Vama Veche,​ Constanta


Scurta descriere a companiei Suntem o echipa de specialisti inovatori si deschisi, cu experienta in dezvoltarea de solutii software de business pe platforme Microsoft, solutii de tip hardware interactiv si servicii.Divizia TomTouch a CS Vision inseamna proiecte speciale interactive.TomTouch inglobeaza solutii de interfete publice, fie ca sunt pentru indoor sau outdoor: chioscuri interactive, solutii de publicitate interactiva, folosind ecranul sensibil la atingere (touch screen) ca un nou suport media, solutii de design si arhitectura digitala, mobilier urban interactiv extins pana la un nou concept – New City, precum si solutii de signalistica interactiva, ce au la baza componenta display-ul digital.Solutii de Bike sharing, e-Ticketing. Cerinte - Studenta sau absolventa- Angajam fara experienta- Experienta in domeniu constituie un avantaj- Cunoasterea limbii engleze Responsabilitati - Efectuează operatii specifice pentru sosirea si plecarea clientilor.- Verifică rezervările primite pe
CS Vision

Front Office Receptionist


Candidatul ideal FRONT OFFICE RECEPTIONISTYOUR EXPERIENCE ANDSKILLS INCLUDE:• Proficiency in English (verbaland written), second languageis an advantage• Previous customer relatedexperience and ability to focusattention on guest needs,remaining calm and courteousat all times• Strong inter-personal andproblem-solving skills, teamplayer, friendly attitude, highlyresponsible & reliable• Previous Opera experience is anassetReport to the Front OfficeManager• Greet, check in and settle guestaccounts while ensuring allservice standards are followed• Assist guests regarding hotelfacilities in an informative andhelpful way• Follow department policies,procedures and servicestandardsWHAT IS IN IT FOR YOU:• Joining Accor, the world leadinghospitality group• Employee benefit card:discounted rates at Accor hotelsworldwide• Bonuses and benefits• Develop your talent: learningprograms by Academy Accorand opportunity to grow withinyour property and across theworldHOW TO APPLY: send your cv tomihaela.ior
NEXT HOSPITALITY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 577 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptioner Medical


Candidatul ideal Esti persoana potrivita daca:- este foarte organizat, serios si punctual;- este optimist, comunicativ si energic;- este amabil si cu o prezenta placuta;- isi doreste sa invete si sa-si imbunatateasca abilitatile;- este proactiv avind o atitudine orientata catre satisfacerea necesitatilor clientilor.Descrierea jobului - Indruma pacientii si ofera acestora suportul de care au nevoie;- Inregistreaza in sistemul Charima CMS datele pacientului, precum si programarile pentru procedurile de recuperare recomandate de medic;- Programeaza pacientii la diverse proceduri de recuperare medicala;- Inregistrează datele pacientilor pe baza actului de identitate;- Efectueaza incasarile pe casa de marcat si POS bancar;-Tine evidenta incasarilor si asigura predarea Z-ului corespunzator incasarilor inregistrate;- Informează pacienții cu privire la serviciile oferite,pachetele de recuperare medicala disponibile;- Ofera medicilor suportul necesar pentru a asigura pacientilor o experienta de
ELDOMIR IMPEX SRL

Ospatar/​barman De Hotel – In Otopeni


Candidatul ideal Candidatul IdealTi-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru?Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa oferi serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor...Te diferentiezi prin :Esti disciplinat, harnic, energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor;Vorbesti limba engleza;Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multitasking;Descrierea jobului Participa la efectuarea mise-en-place-uluiIntampina clientii si efectueaza servirea oaspetilor conform normelor si procedurilor de lucru ;Cunoaste foarte bine continutul listelor cu preparatele si bauturile oferite oaspetilor ;Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor;Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel;Intocmeste si inregistreaza corect comenzile oaspetilor si notele de plata;Colaboreaza strans cu echipa de la bucatarie a hotelului.Programul de lucru de luni pana duminica, 8 ore/zi, in ture de zi si de noapte, respectand liberele le
COMTEL FOCUS SA

Receptionist


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte -experienta minim 2 ani in domeniu;-engleza la nivel avansat;-limba italiana reprezinta un avantaj;-atentie sporita la detalii;-abilitati excelente de comunicare si diplomatie in discutii;-cunostinte pachet Microsoft Office. Responsabilitati -primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;-ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;-evidenta stocuri pentru materiale consumabile;-inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si reparti
Randstad Romania

Media netă estimată pe baza celor 578 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

asistent receptie


Scurta descriere a companiei Suntem o echipă de profesioniști cu o pasiune comună pentru sănătatea orală și îngrijirea pacienților noștri.La clinica noastră, ne străduim să oferim o experiență unică de îngrijire stomatologică, bazată pe cele mai recente tehnologii și cele mai bune practici în domeniu. Cu un accent puternic pe comunicare și educație, dorim să ne asigurăm că toți pacienții noștri înțeleg pe deplin tratamentul lor și au toate informațiile necesare pentru a lua decizii informate cu privire la sănătatea lor orală. Cerinte Experienta de minim 1 an in vanzari ;Excelente abilitati de comunicare, prezentare si relationare;Capacitate de observare si analiza comportamentala;Capacitate de a face analize de proces;Capacitatea decizionala;Abilitatea de a-i motiva pe ceilalti, inteligenta emotionala si sociala;Limba engleza - nivel conversational;Cunostinte pachet Office - nivel mediu; Responsabilitati Sprijin pentru activitateа medicаlă și îndrumarea pacienților în clinică; Preluare
DENTALUX CENTRUM

Media netă estimată pe baza celor 1174 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Receptioner Si Asistent Manager (mall Baneasa Si Promenada)


Candidatul ideal Experiență anterioară în roluri de recepționer sau administrativă.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan și de a prioritiza eficient.Cunoștințe solide de operare computerizată (pachet Microsoft Office).Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Descrierea jobului Recepție:Primirea vizitatorilor și clienților în mod profesionist și amabil.Răspunderea la apeluri telefonice și gestionarea corespunzătoare a cererilor și întrebărilor.Programarea întâlnirilor și gestionarea calendarului activităților.Administrarea corespondenței și a livrărilor.Administrativ:Asigurarea păstrării ordinii și curățeniei în zona de recepție și în birou.Asistență în gestionarea documentelor și a sarcinilor administrative.Colaborarea cu departamentele interne pentru soluționarea eficientă a problemelor administrative.Management:Sprijinirea asistentului manager în supervizarea și coor
VITALITY ASIAN SPA S.​R.​L.​

Manager Hotel -suceava


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, care detine una dintre cele mai mari unitati hoteliere din Suceava, recrutam Manager Hotel.Experienta relevanta de minim 4 ani in functia de director hotel;Experienta in coordonarea unei echipe;Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;Capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;Abilitati de planificare si organizare.Descrierea jobului Planificarea, organizarea si coordonarea activitatilor hoteliere;Elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor;Dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea si coordonarea activitatilor de marketing si publicitate;Asigurarea unei bune promovari si vanzari de servicii hoteliere;Supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei;Mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite;Urmarirea solutionarii eficiente
LUGERA MAKLER SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1143 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.