Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

952 Locuri de Munca Receptioner Hotel - Joburi Receptioner Hotel

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

952 Locuri de Munca Receptioner Hotel - Joburi Receptioner Hotel

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptioner Hotel si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Receptioner Hotel si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Receptie Service Auto - Braila


Candidatul ideal Experiență minimă de 1 an în domeniul recepției service-urilor auto sau experiență similară considerată avantaj. Studii de bază medii/superioare tehnice reprezintă un avantaj. Cunoștințe solide de operare MS Office și/sau alte sisteme informatice specifice activității (experiență în DMS - Automaster reprezintă un avantaj)Abilități necesare: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitate de lucru eficient cu documente și sisteme informatice. Permis de conducere categoria B.Alte Cerințe: Disponibilitatea de a lucra într-un mediu de lucru dinamic. Abilități de gestionare a conflictelor, calm și toleranță ridicată. Orientare puternică spre rezultate și atitudine pro-client.Descrierea jobului Principalele Sarcini și Responsabilități: Identificarea nevoilor/ cerințelor clientului și înregistrarea acestora. Receptionarea autovehiculului ce urmează a fi reparat; efectuarea constatării primare. Consilierea și informarea clienților cu privire la volumul, durata și c
RADACINI MOTORS SRL

Front Desk Officer (receptioner(ă)) - Clinică Dentară


Candidatul ideal Clinică dentară modernă, recent deschisă în nordul Bucureștiului caută o persoană pozitivă, cu bune abilități organizatorice și relaționale, care să ne reprezinte în relația directă cu pacienții și partenerii noștri, pe poziția de Front Desk Officer (Recepționer(ă)). Căutăm o persoană: cu o atitudine deschisă, caldă, cu zâmbetul pe buze care se preocupă în mod natural de binele celorlalți și are abilități excelente de comunicare care este echilibrată, calmă și inspiră încredere care poate aborda într-un mod pozitiv situațiile noi, problemele și solicitările multiple care dorește să lucreze într-o echipă tânără și dinamicăCerințe: Experiență anterioară în relaționarea directă cu clienții, preferabil în domeniul medical Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune Abilități organizatorice și atenție la detalii Disponibilitatea de a lucra uneori seara sau sâmbăta Cunoștințe dе limbă engleză la ni
ASIDENT ESTHETICS S.​R.​L.​

Receptie Clinica Stomatologica


Candidatul ideal Crystal Dental Clinic, una dintre cele mai renumite clinici stomatologice din București, cauta personal de recepție dedicat si motivat pentru a se alătura echipei.Candidatul ideal va fi o persoana energica, cu o atitudine pozitiva, care are abilitați excelente de comunicare si organizare.Responsabilitățile includ asigurarea unei experiențe pozitive pentru pacienți, gestionarea programărilor si a dosarelor pacienților, precum si răspunsul la întrebări si apeluri telefonice.Cerințe:🔅Experiența anterioara in domeniul serviciilor medicale sau in serviciile pentru clienți este un avantaj🔅Abilitați excelente de comunicare si organizare🔅Persoana energica si cu o atitudine pozitiva🔅Capacitatea de a lucra intr-un mediu activ si de a se adapta rapid la schimbări🔅Abilități bune de utilizare a calculatorului si cunoștințe de baza despre programele de birou (Excell, word )Descrierea jobului Responsabilități:✅Primirea pacienților cu o atitudine pozitiva si cu dorința de a le cr
CRYSTAL DENTAL CLINIC S.​R.​L.​

Manager Hotel -suceava


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, care detine una dintre cele mai mari unitati hoteliere din Suceava, recrutam Manager Hotel.Experienta relevanta de minim 4 ani in functia de director hotel;Experienta in coordonarea unei echipe;Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;Capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;Abilitati de planificare si organizare.Descrierea jobului Planificarea, organizarea si coordonarea activitatilor hoteliere;Elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor;Dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea si coordonarea activitatilor de marketing si publicitate;Asigurarea unei bune promovari si vanzari de servicii hoteliere;Supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei;Mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite;Urmarirea solutionarii eficiente
LUGERA MAKLER SRL

Coordonator Receptie


Candidatul ideal cunostinte de operare PC, pachet Microsoft Office corectitudine,rigurozitate ,spirit ordonat si bun organizator experienta anterioara pe un post anterior de minim 2 ani familiarizat cu un sistem de woorehause management sau ERP abilitastea de a lucra cu mai multe procese simultanDescrierea jobului gestionarea stocurilor de marfa pe grupe de produse de la receptie pana la livrare utilizand sisteul informatic inregistrarea intrarilor si iesirilor de produse in sistemul informatic receptia produselor in conformitate cu documentele insotitoare proceseaza si furnizeaza documentele necesare receptiei si livrarilor supervizeaza activitatile echipei din subordine si se asigura de buna functionare a acesteia pastreaza legatura intre departamentul comercial si productie si raporteaza problemele ivite
ALMA KERT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 609 de salarii introduse în Salario: 2758 RON/Luna

Responsabil Programare Urmarire Si Receptii Lucrari (226316)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii medii/ superioare în domeniu Experienţă practică necesară: 3 ani în activitatea de exploatare și mentenanță a instalațiilor Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţie specifică Cunoştinţe IT: Cunostinţe operare PCDescrierea jobului Întocmești programul anual pentru controlul periodic al instalațiilor, întocmești și fundamentezi propunerile pentru programul anual de reparații și investiții pentru instalațiile din zona de activitate, întocmești necesarul anual de materiale Întocmești/ primești note de constatare din teren, stabileșt soluțiile de remediere, întocmești documentația necesară promovării lucrărilor de RN urgente Asiguri lansarea și finalizarea în SAP a comenzilor de lucrări și de materiale corespunzătoare lucrărilor, urmărești realizarea acestor lucrări și participi la recepția lor Analizezi împreună cu alți specialiști incidentele cu implicații deosebite asupra clienților sau instalațiilor Asiguri gestionarea echipament
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Consilier Receptie Service Auto


Candidatul ideal Consilier receptie service auto Studii superioare tehnice (absolvite sau in curs de absolvire) Experienta pe un post similar constituie avantaj Abilitati de planificare si organizare Abilitati de comunicare si relationare interpersonala Abilitati de lucru cu MS Office Atitudine pozitiva si proactiva Bune cunostinte de limba englezaDescrierea jobului Responsabilitati: Deschide comenzi de reparatii si informeaza clientul cu privire la desfasurarea reparatiilor Programeaza autovehiculele si le preia in vederea reparatiei Inregistreaza informatiile despre clienti si vehicule in sistemele de management al service-ului Ofera estimari de pret si explicatii despre lucrarile de service necesare Urmareste si gestioneaza eficient lucrarile si termenele de livrare pentru vehiculele clientilor Asigura o buna legatura si permanenta cu clientul in scopul informarii reciproce Inchide comenzile de lucru, conform procedurilorBeneficii: Salariu fix, in functie de experienta Bonusuri in f
AUTO RIVA S.​R.​L.​

Assistant Manager /​ Receptie


Candidatul ideal ​Cautam o persoana descurcareata, prezentabila si cu zambetul mereu pe buze.Stii ca esti o persoana:• foarte organizata si poti gasi solutii creative pana si la cele mai dificile probleme;• cu o fire rabdatoare si esti dornica sa ii ajuti pe cei din jur;• cu atitudine pro-activa si foarte atenta la detalii;• cu abilitati excelente de comunicare;Vrem sa te intalnim!Cerinte:- Relatii interpersonale si abilitati de comunicare bine dezvoltate;- Aspect placut si prezenta profesionista;- Bune abilitati de planificare si organizare;- Abilitate de a lucra cu Word, Excel si Outlook;- Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi:- derulare activitati specifice zonei de receptie: intampinare vizitatori, preluare/redirectionare apeluri, gestiunea corecta a corespondentei companiei ( via fax, e-mail, curierat) etc;- management furnizori: comenzi de rechizite si consumabile, intocmire documente in vederea efectuarii platilor;- asigura protocolului in
TRIPALDO GROUP S.​R.​L.​

Receptionist/​a - Clinici Bucuresti


Descrierea jobului Iti place sa relationezi cu ceilalti si sa gasesti solutii pentru problemele intampinate? Ai dorinta reala de a-i ajuta pe ceilalti si esti interesat sa inveti si sa te dezvolti? Credem cu tarie ca poti face parte din echipa noastra.Ce propunem, ce oferim: Abonament medical MEDICOVER pentru angajat si pentru membrii familiei (sot, copii cu varsta de pana in 18 ani); Tichete de masa; Contract individual de munca; Bonusuri acordate pentru sarbatorile legale (Craciun si Paste); Locatii accesibile; Program flexibil, in ture ce iti permite sa imbini jobul cu studiile; Zile de concediu odihna acordate suplimentar in functie de vechimea in companie (21-25 zile); Zile de concediu de studiu platite; Cursuri si traininguri care sa-ti faca jobul mai usor – platforma de E-learning interna; Posibilitatea de a promova intern in alte roluri in cadrul companiei; Ajutoare financiare si zile libere platite pentru evenimentele familiale; Oportunitati de crestere a veniturilor individua
MEDICOVER SRL

Front Desk /​ Receptie


Candidatul ideal Esti pasionat/a dе frumusete?Te invitam sa te alaturi echipei noastre daca iti plac provocarile si iti doresti dezvoltare profesionala in domeniul beauty.Pentru noi este important sa ai o atitudine pozitiva si proactiva, sa fii organizat/a, atent/a la detalii, cu spirit dе initiativa si orientat/a in permanenta catre atingerea obiectivelor.Cunostinte medii operare PC (Word, Excel)Cunostinte medii dе limba englezaDescrierea jobului - Reаlizаreа si confirmаrеа prоgrаmаrilоr;- Intаmpinаrea cliеntilоr si dirеctionаrеa аcestоrа confоrm prоgrаmаrilor;- Efеctuаrea inregistrаrilor pe cаsа de marcаt si еvidenta incasаrilor zilnice;- Promovarеa serviciilor si ofеrtelor existente in salon;- Monitorizarea timpilor de lucru si eficientizarea programarilor;- Mentinerea unui ambient placut atat pentru echipa cat si pentru clientii salonului;- Evidenta zilnica a produselor rulate in salon si realizarea stocurilor lunare;- Realizarea zilnica a registrului de casa si a condicii de preze
EL STUDIO TRENDLINE SRL

Receptionist


Candidatul ideal Proven work experience as a Receptionist, Front Office Representative or similar roleProficiency in Microsoft Office SuiteHands-on experience with office equipment (e.g. fax machines and printers)Professional attitude and appearanceSolid written and verbal communication skillsAbility to be resourceful and proactive when issues arise.Excellent organizational skillsEnglish language advanced levelUniversity degree.Descrierea jobului Provides administrative support to company management.Organizes/performs protocol activities.Manages the activities related to occupational medicine.Responsible with travel management.Responsible for organizing business trips.Greet and welcome guests as soon as they arrive at the office.Direct visitors to the appropriate person and officeProvide basic and accurate information in-person and via phone/email.Order front office supplies and keep inventory of stock.Keep updated records of office expenses and costs.
LA LORRAINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 579 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Front Desk (receptie) Clinica Medicala


Candidatul ideal Căutăm pentru poziția de Front Desk o persoană ambițioasă și plină de energie, care a lucrat anterior într-o recepție / call center de clinică medicală minim 1 an (avantaj major) și are experiență în relaționarea cu oamenii, empatizează cu ei, îi place să ajute și să găsească soluții la problemele lor.Ne dorim ca noul sau noua noastră colegă:1. Să fie o persoană cu atitudine pozitivă, să zâmbească și să fie placută, cu ea însăși și cu cei din jur;2. Să comunice prietenos și cald, însă cu profesionalism.3. Sa fie organizată și să poată lucra urmărind anumite proceduri și reguli.Lucrăm în servicii medicale, așadar este foarte important să comunicăm cu empatie cu pacienții noștri, pentru a îi ajuta să se liniștească în timpul vizitei.A oferi ajutorul unui pacient sau unei colege, chiar și în situații deosebite, neprevăzute, este cel mai frumos semn de a arăta implicare și faptul că ne pasă, iar asta ajută pe toată lumea să plece acasă bucuroasă și cu zâmbetul pe buze :)De
DONNA MEDPLUS S.​R.​L.​

Hotel Sales Specialist


Candidatul ideal Experiență în vânzări, consultanță și identificarea oportunităților care pot ajuta la o conversie mai bună a portofoliului Atitudine proactivă spre targete Atenție la detalii și cu abilități de rezolvare a situațiilor sub stres Bun negociator și capabil să obțină cele mai optime configurații pentru parteneri Are experiență în hotelărie și înțelege modul de lucru al locatiilor sezoniere și cu profil de leisure Experiență și expertiză în activitatea agențiilor de turism sau hotelărieDescrierea jobului Obiective și responsabilități principale:Extinderea portofoliului de parteneri din zona de Sud și Est a României prin contractarea de unități de cazare noi și înscrierea acestora pe platforma Travelminit.ro. Vizitarea partenerilor existenți si stabilirea de strategii de vânzări care să ridice performanța acestora pe platformă. Ca și reprezentant direct al Travelminit acest rol este important atât în consolidarea relației cu partenerii existenți dar și în crearea de relații
TRAVELMINIT INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Front Desk Receptie Stomatologie


Candidatul ideal TE ASTEPTAM IN ECHIPA FRONT DESK DENTTAGLIO CLINIC !NE DORIM SA AI: Abilitati de customer care Integritate si corectitudine Capacitate de organizare eficienta a activitatilor Atitudine proactiva Spirit de echipa Cunostiinte de limba engleza Cunostiinte de operare PCDescrierea jobului IATA CE PRESUPUNE ACEST ROL IN DETALIU: Programare pacientilor Incasari conform planurilor de tratament Transmiterea in timp eficient a informatiilor catre pacienti sau personal Receptia livrarilor, pachetelor, corespondentei primite Transmiterea informatiilor catre laboratorul de tehnica dentara Raportare interna privind statusul pacientilor si prezenta acestora in clinicaLUCRAND LA NOI VEI AVEA: Program de lucru flexibil in ture Program stabil Luni-Vineri Venituri suplimentare in functie de performanta si gradul de implicare Pachet complex de beneficii medicale Participarea la traininguri si posibilitatea de evolutie in cariera Prime de sarbatori
MK DENTAL DESIGN SRL

Receptioner


Scurta descriere a companiei Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în industria smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara
Akkodis Romania

Media netă estimată pe baza celor 667 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Presator-stantator Metale - Oferim Cazare Gratuita Bucuresti


Candidatul ideal Cerinte:8 clase / scoala profesionala;Cunostinte de desen tehnic;Experinta pe post de presator/ stantator metale la rece de minim 1 an.Descrierea jobului Responsabilitati:Operarea si reglarea 5 tipuri de prese;Regleaza utilajele in vederea productiei;Verifica starea tehnica a echipamentelor tehnice;Efectueaza procese de stantare.Beneficii:Pachet salarial motivant;Cazare si utilitati asigurate gratuit in Bucuresti;Transport decontat de la cazare către fabrică și retur.
SC MOVEOS SRL

Operator Cnc - Oferim Cazare Gratuita In Brasov


Candidatul ideal Cerințe :Studii tehnice medii;Cunostinte de desen tehnic;Experienta ca si operator CNC – 1 an;Disponibilitate de a lucra în 3 schimburi.Descrierea jobului Responsabilitati:Se lucreaza pe echipamente cu sisteme de operare Siemens, Fanuc;Se folosesc urmatoarele instrumente de masurare: micrometru, ceas comparator, subler, diatest.Beneficii:Pachet salarial motivant;Cazare si utilitati asigurate gratuit;Transport asigurat către fabrică și retur;
SC MOVEOS SRL

Front Desk Officer (3200 RON NET)


Scurta descriere a companiei Cerinte - Minim 6 luni experiență într-un job similar;- Abilități excelente de comunicare și relaționare;- Abilități organizaționale și atenție la detalii;- Cunoștințe PC (Pachet Office, in special Outlook, Word, Excel) și limba engleză;- Abilități de rezolvare a problemelor. Responsabilitati - Organizarea layout-ului și comandarea echipamentelor de birou;- Programarea întâlnirilor și gestionarea corespondenței;- Menținerea condiției biroului și gestionarea reparațiilor;- Negocierea contractelor și a prețurilor;- Administrarea facturilor și a corespondenței;- Salutarea vizitatorilor și gestionarea protocolului;- Soluționarea întrebărilor angajaților privind managementul biroului;- Colaborarea cu furnizorii de facilități;- Administrarea mărfurilor locale și a facturilor;- Oferirea de suport departamentului de resurse umane;- Participarea activă la planificarea și executarea evenimentelor;- Asigurarea securității și confidențialității datelor. Alte informatii
Partnerd

Personal Call Center ( Receptie ) Si Vanzator Produse Naturiste


Descrierea jobului Angajam personal call center ( receptie ) si vanzator produse naturiste pentru cabinet terapii alternative, experienta casa de marcat si pos, zona Mall Vitan, Dristor, sector 3, Bucuresti.Full timeSalariu net intre 3200-4200
DETOX LINE S.​R.​L.​

Receptioner - Bucuresti


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Studii superioare absolvite;Experienta de 1-3 ani;Cunostinte de limba Engleza la un nivel mediu;Cunostinte MS Office. Responsabilitati Asigura primirea si inregistrarea vizitatorilor si a tertilor precum si eliberarea legitimatiilor de acces pentru vizitatori, angajati, terti;Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice;Predarea / primirea cheilor de acces in salile de conferinta;Informarea clientilor, vizitatorilor si respectarea specificatiilor de efectuare a serviciilor definit
IHM Total Consult Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 952 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.