Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2472 Locuri de Munca Sales Consultant - Joburi Sales Consultant

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2472 Locuri de Munca Sales Consultant - Joburi Sales Consultant

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Consultant si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Consultant si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare, convingere si negociere;Persoana responsabila, de incredereIdentifica nevoile clientilor si ofera solutii, conform politicii comerciale;Atitudine proactiva, optimism;Cunostinte avansate de operare calculator (Microsoft Office), lucrul cu baze de date ERP;Spirit de echipa;Vorbitor de limba engleza la nivel mediu/avansat;Experienta in vanzari este un plus.Descrierea jobului Promovarea si vanzarea produselor companiei catre clienti actuali si potentiali;Ofertare, pregatire contracte si prezentari pentru potentialiI clienti:Prospecteaza permanent piata pentru identificarea de noi clienti si pentru cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei;Responsabilitati de administrare corespunzatoare a portofoliului de clienti si de dezvoltarea portofoliului existent;Respecta procesele si procedurile de lucru agreate;
PM FURNITURE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2935 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență în domeniul comerțului cu amănuntul, preferabil în vânzarea de îmbrăcăminte pentru femei.- Abilitatea de a lucra în echipă și de a crea o atmosferă pozitivă.- Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a stabili o legătură cu clienții.- Dorința de a învăța și de a se dezvolta în domeniul modei.- Abilitatea de a lucra într-un ritm energic și capacitatea de a atinge obiectivele stabilite.Descrierea jobului Compania „Wear Me” este o marcă ucraineană de îmbrăcăminte pentru femei. Ne propunem să facem clienții noștri fericiți și satisfăcuți. Având în vedere tendințele mondiale și spiritul modei, creăm produse unice care ajută să te simți fermecătoare! Vacanța noastră este o oportunitate minunată de a vă alătura echipei noastre și de a vă dezvolta în domeniul modei. Căutăm persoane talentate și pline de energie, care au pasiune pentru modă și dorința de a oferi servicii de înaltă calitate clienților.Responsabilități:- Întâlnirea și salutarea cli
WEAR ME RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2935 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal Eşti o persoană ambițioasă, orientată către rezultate;Eşti o persoană pozitivă și entuziastă;Ai bune abilităţi de comunicare şi gestionare a relaţiilor cu clienţii;Ai bune abilităţi de planificare și organizare a activităţilor proprii;Ai disponibilitate de a avea deplasări în zona alocată;Deţii permis de conducere categoria B;Descrierea jobului Recrutam trei Reprezentanti Vanzari B2B pentru filialele din Timisoara, Cluj si Constanta.Gestionarea portofoliului de clienti atribuit pe zona alocata (mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu acestia);Atragerea de noi clienti - producătorii de mobilier in serie sau la comandă;Să preiei comenzile de produse, să oferi recomandări și consiliere clienților in alegerea lor;Să contribui alături de noi la fidelizarea clientilor alocati;Să asiguri monitorizarea si gestionarea creanțelor.Beneficiile tale:VEI AVEA UN PACHET SALARIAL DE VENITURI SI BENEFICII:Salariu de bază + Tichete de masă + Comision din vânzări + Prime de sărbători;Maș
OFERTE SPECIALE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Reprezentant Vanzari - Magazine Partenere


Candidatul ideal Daca iti place domeniul vanzarilor si esti comunicativ, prietenii iti spun ca esti creativ si ca ai o atitudine pozitiva, iar tu stii clar ca spiritul de echipa si initiativa sunt printre punctele tale forte, inseamna ca esti persoana potrivita pentru acest rol si te asteptam in echipa noastra!Apreciem abilitatile excelente dе comunicare cu clientii si colegii, atitudinea proactiva, dorinta dе a atinge obiectivele comune ale echipei si motivarea de dezvoltare profesionala!Cerinte:- Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office (in special Excel) / email (Outlook) / internet / aplicatii informatice specifice;- Foarte bune abilitati lingvistice si de comunicare, relationare si vanzare consultativa;- Perseverență și orientare spre rezultate si catre client;- Chiar daca nu ai experienta, aplica cu incredere si noi te vom invata tot ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii.Fiind parte din еchipa noаstrа, vеi aveа ocаzia sa te dezvolti profesional intr-o echipa dinamica,
BT DIRECT IFN S.​A.​

Reprezentant Vanzari Echipamente Profesionale


Candidatul ideal Cautam persoana fara experienta sau cu 2-3 ani experienta, cu bune calitati de comunicare, cu initiativa, care sa se ocupe de clientii din zona de sud-est a Romaniei si Bucuresti.Poti fi student an terminal sau recent absolvent al unei facultati de inginerie (preferabil).Bun negociator;Logic, organizat, riguros, capabil de performanta;Capacitate buna de evaluare, analiza si de a lua independent decizii;Experienta in vanzari si in relatia cu clientii este un plus;Disponibil la calatorii constante cu masina;Deschis pentru a se dezvolat intr-o companie in plina expansiune.Descrierea jobului - promoveaza echipamente cosmetice/medicale si consumabile de inalta tehnologie, catre saloane de infrumusetare- atragerea de noi clienti- promoveaza prin atitudine si comportament imaginea companiei pe piata locala- construieste si mentine relatiile cu clientii noi- realizeaza analize si rapoarte periodice referitoare la clienti si la proiectele derulate- salariu fix + comision in fun
BEAUTY MED SOLUTION SRL

Reprezentant Vanzari - Remote


Candidatul ideal Abilitățile taleNe vom potrivi dacă tu:* Ai competențe excelente de comunicare în limba română* Ai bune abilități de utilizare PC* Identifici problemele celorlalți și găsesti soluții rapide* Te adaptezi cu ușurință la orice situație* Pui accent pe proactivitate, pe motivație și pe orientarea spre soluții în cadrul unei echipeDescrierea jobului Descrierea roluluiVei fi vocea serviciilor clientului nostru, având oportunitatea de a rezolva probleme, de a oferi valoare, de a face lucrurile mai bune și de a aprofunda relațiile cu clienții.Reimaginează-ți carieraEști în căutarea unei schimbări de carieră în cadrul unei organizații globale orientate spre viitor? Vino să faci parte din compania noastră premiată, condusă de oamenii noștri din peste 70 de țări, unde TOȚI membrii contribuie și își susțin reciproc succesul și bunăstarea, uniți cu mândrie ca fiind "game-changers". Suntem recunoscuți cu premii precum "World's Best Workplaces", Best Companies for Career Growth, a
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Reprezentant Vanzari Ravenol


Candidatul ideal Reprezentant(a) Vanzari RAVENOL Experienta in vanzari minim 3 ani in domeniul auto. Initiativa, capacitate dе comunicare. Perseverenta, seriozitate, implicare, daruire. Orientare spre rezultat. Studii superioare (de preferinta tehnice). Permis conducere cat.B(de preferinta cu min 3 ani experienta ). Abilitati dе comunicare . Abilitati dе vanzari(cursuri dе vanzari prezinta avantaj). Disponibilitate deplasari/program prelungit. Capacitate dе organizare /planificare. Capacitate dе decizie si selectare prioritati. Cunostinte operare programe specifice dе calculator(editare text, utilizare/ transmitere/receptie date etc)Descrierea jobului Introducеrea/sustinеrea si dеzvоltarea mаrcii RAVENOL. Implеmеntаrea stratеgiеi dе vanzаri si markеting а cоmpaniei. Identificarea /cоntactаrеa si racolarea de parteneri noi. Elaborarea/prezentarea si sustinerea ofertelor de colaborare la partenerii potentiali. Gestionarea relatiei cu clientii in termeni de vanzare /incasare si activitate
RAVENOL LUBRICANTS RO SRL

Consultant Vanzari Zoomania Lugoj


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări.Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală.Cunoștințe solide operare PC.Cunoștințe dе contabilitate primară.Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе.Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță.Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente.Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Telesales - Consultant Vanzari


Candidatul ideal Suntem în căutarea colegului de vânzări cu excelente abilități de comunicare, negociere, atent la detalii și orientat către client. Dacă ești o persoană motivată, cu pasiune pentru vânzări și dorință de dezvoltare, atunci înseamnă că ne-am găsit reciproc și așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!Te invităm să te alături echipei noastre, dacă ai:- Inițiativă și perseverență în îndeplinirea obiectivelor lunare;- Capacitatea de a asculta activ și de a te adapta la diferite tipuri de clienți;- Capacitatea de a lucra în echipă;- Cunoștințe operare Office;- Experiența în telesales constituie un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face:- Dezvolți relațiile cu clienții și gestionezi baza de clienți existenți;- Efectuezi apeluri telefonice către potențialii clienții pentru a promova și vinde produsele și serviciile companiei (abonamente de telefonie mobilă și fixă);- Identifici nevoile clienților și propui cele mai bune soluții;- Rezolvi solicitările clienților într-o manieră care
ARSIS TRADING SRL

Consultant Vanzari Philips


Candidatul ideal - Ești pasionat de tehnologie și dorești să te dezvolți?- Ești o persoană dinamică, ai abilități foarte bune de comunicare și prezentare și simț practic al vânzărilor?- Ai disponibilitatea de a lucra full time (Miercuri-Vineri: 12:00-20:00, Sâmbătă-Duminica: 10:00-18:00)Atunci te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului Vei reprezenta imaginea brandului prin abordarea şi oferirea de informaţii consumatorilor interesaţi; Vei colabora cu resprezentanţii magazinului, menţinând o relaţie apropiată cu aceştia; Vei fi responsabil cu verificarea stocului pentru produsele de la raft, precum şi de prevenirea şi comunicarea în timp util a situaţiilor Out of Stock; Vei contribui la creşterea vânzărilor în magazinul în care iţi desfăşori activitatea.Beneficii:- Salariu motivant și tichete de masă;- Bonus în funcție de vânzări;- Acces la ultimele tehnologii în domeniu;- Posibilități de avansare în cadrul companiilor.Locații disponibile: Altex Plaza,
GRUP SAPTE S.​R.​L.​

Specialist Achizitii/​licitatii Publice


Candidatul ideal Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel)-conditie obligatorieCunoștințe in legislația achizițiilor publice, primara si secundara, ANAP si CNSC - prezinta avantajCunoasterea Sistemulul Electronic de Achiziții Publice – SICAPCapacitate si dorinta de a invata si perfectiona in domeniul achizitiilor publiceCapacitatea de prioritizareCapacitate de a respecta termene limită si atentie la detaliiCapacitate de analiza și sintezăBune abilitati de negociereConostinte caracteristici produse electro-ITCertificat expert achiziții publice -prezinta avantajExperiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantajCunoasterea limbii engleze nivel mediuDescrierea jobului Monitorizarea anunturilor de licitatii publicate, filtrarea celor de interes, inscrierea la acesteaRealizarea documentatiei cerute cu privire la conditiile de eligibilitate si asigurarea conformitatii cu cerintele impuse de catre Autoritatea contractantaIntocmirea si verificarea dosarului de ofertare
FLANCO RETAIL SA

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Atentie la detalii si capacitate dе planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice; Flexibilitate si adaptabilitate; Abilitati foarte bune de relationare; Atitudine pozitiva si proactiva; Orientare catre client si identificarea solutiilor; Abilitati avansate de utilizare a suitei Microsoft Office (Word si Excel) Cunostinte programe gestiune stocuri Nivel mediu de cunoastere a limbii engleze Studii superioare finalizate Experienta anterioara constituie avantaj.Descrierea jobului Prezinta si promoveaza la telefon produsele; efectueaza oferte de vanzare catre clientii potentiali si cei existenti. Preluarea comenzilor de la clienti si procesarea lor, dupa verificarea stocurilor; intocmirea facturilor catre clienti. Actualizarea bazelor de date ale clientilor (persoane de contact, adrese de livrare, conditii comerciale ). Inregistrarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor si procesarea in conformitate cu instructiunile de lucru. Revenirea catre clienti
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 856 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal:- 5 an experiență într-un post similar în vânzări/ back office;- Experienţa în domeniul comerţ/metalurgice/ materiale de constructii/ arhitecturale- reprezintă un avantaj;- Competențe de negociere și ușurință în comunicare;- Capacitate de organizare și planificare;- Cunoștințe de operare PC și sisteme informatice;- Avantaj cunostinte de lucru in platforma emag marketplace;- Studii medii sau superioare;- Limba engleză la nivel mediu;- Seriozitate si implicare.Descrierea jobului Responsabilități:- Acordă suport atât pentru reprezentantul de vânzări alocat, cât și pentru clienții din portofoliul acestuia;- Administrează clienții din portofoliul reprezentantului de vânzări alocat pe grupa de produse;- Prezintă, promovează și vinde produsele în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei;- Procesează comenzile și cererile de oferte primite de la clienți, emite confirmarile de comandă și lansează notele de livrare;- Negociază contracte
STEEL AUCTION MARKET SRL

Media netă estimată pe baza celor 856 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Automobile Bavaria Group România este cel mai mare grup de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est, avand un important rol pe piata auto din Romania.Echipa Automobile Bavaria Group cauta Asistent Vanzari pentru locatia din Militari, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat pentru viitorul nostru coleg, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati:- experienta anterioara in domeniul auto reprezinta un avantaj;- capacitatea de asimilare si procesare rapida a informatiilor;- capacitatea de adaptare la schimbari si la situatii speciale;- capacitatea de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si externe;- cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;- bune cunostinte de operare PC;- multitasking, atentie distributiva, atentie la detalii.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului nostru coleg sunt: :- prezinta si promoveaza numele marcii in conformitate cu strategia de
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 885 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Vanzari Moto


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experienta anterioara in vanzari minim 3 ani• Pasiune pentur domeniul moto si dorinta de a te dezvolta profesional in acest domeniu.• Carnet conducere categoria A• Cunostinte pachet MS Ofice;• Bune abilitati de comunicare si negociere;• Atitudine profesionala• Orientare catre client si capacitate de a construi relatii solide cu acestia;• Atentie la detalii si capacitate de organizare;Descrierea jobului Ce vei face:• Oferi consultanta clientilor in alegerea celor mai potrivite accesorii si echipamente moto;• Identifici nevoile clientilor si le oferi solutii personalizate;• Prezinti produsele si serviciile intr-un mod profesionist si atragator;• Gestionezi procesul de vanzare de la identificarea nevoilor clientului pana la finalizarea tranzactiei;• Consolidezi relatia cu clientii existenti si dezvolti portofoliul de clienti prin identificarea de noi oportunitati de vanzare;• Tii evidenta stocului de produse si te asiguri ca acesta este mereu actu
TADDAT RECRUITING HEADHUNTING S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Falconeri


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Descriere job:- preluarea clientului și consilierea acestuia cu privire la articolele și promoțiile existente în magazinResponsabilități:- primirea clientului în magazin- consilierea clientuluiBeneficii:- training de pregătire profesională în domeniului vânzărilor și tot ceea ce înseamnă fibre naturale- consultanța cu privire la modă și tendințe- uniforme direct din magazin- premii speciale interne lunare în baza perfomanțelor vânzărilor- bonuri de masă- program flexibil stabilit de comun acord intern
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Vanzari Cu Experienta Baneasa


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Baneasa-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Consilier Vanzari - Panouri Fotovoltaice


Candidatul ideal Must have: studii superioare finalizate; experiență în vânzări B2B; nivel conversațional de limbă engleză; abilități excelente de negociere; abilități de operare PC (Excel, Word, Power Point) și CRM; disponibilitatea de a călători în țară și carnet de conducere categoria B.Nice to have: experiență anterioră într-unul dintre domeniile: Instalații Electrice, IT&C, Construcții/Materiale Construcții.Descrierea jobului Ne mărim echipa de vânzări B2B în București și căutăm coleg(ă) cu excelente abilități de vânzare și de comunicare în limba Română și Engleză, atent(ă) la detalii, cu capacități de organizare și prioritizare a sarcinilor.Responsabilități: prospectează piața pentru identificare clienți noi; inițiază și închide procesul de vânzare; asigură clienților suporul necesar pe toată perioada contractuală; redactează oferte de servicii, contracte, documente externe si interne, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne; completează ș
STRATOSPARK

Consilier Vanzari - Afi Cotroceni


Candidatul ideal CONSILIER VANZARI - AFI COTROCENIDaca esti comunicativ, dinamic si ambitios, te asteptam in echipa noastra !Putem sa iti spunem despre noi, ca suntem tineri, seriosi, entuziasti si ne dorim sa te cunoastem .Descrierea jobului CONSILIER VANZARI - AFI COTROCENIIn ce consta activitatea ta : Vei consilia clientii pentru alegerea produselor COLIN'S in functie de dorintele lor; Te vei implica activ in promovarea si vanzarea produselor COLIN'S ; Vei participa la activităţile de pregătire, organizare si prezentare a produselor din magazin ; Vei colabora cu echipa pentru indeplinirea sarcinilor zilnice in vederea atingerii targetului stabilit .Iti oferim : Pachet salarial cu bonusuri atractive ; Tichete de masa ; Cadouri de sarbatori ; Uniforma din gama noastra de produse oferita in fiecare sezon ; Program flexibil; Mediu de lucru placut si modern ; Preturi speciale la produsele COLIN'S; Oportunitatea de a participa la programe de dezvoltare in cadrul companiei; Un
EROGLU ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2472 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.