Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

733 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

733 Locuri de Munca Secretara in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretara in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Departament Moto - Bucuresti


Candidatul ideal Vorbesti limba "motocicleta", te misti cu viteza uimitoare in excel si vrei sa faci parte din cel mai misto colectiv?Daca:- ai studii medii- cunosti limba engleza scris/vorbit- cunosti domeniul moto- cunosti Microsoft Office (excel/word)- cunosti programele de identificare piese moto (reprezinta un avantaj)atunci aplica pentru acest jobDescrierea jobului Descriere job:- construieste si administreaza baza de date- mentine update baza de date (poze, descrieri, echivalente)- identifica piese in program- intocmeste si transmite oferte- intocmeste facturi- ofera sprijin managerului atunci cand este solicitat, pentru buna functionare a departamentuluiBeneficii:- telefon, PC- tichete de masa- mediu de lucru dinamic si prietenos
AD AUTO TOTAL SRL

Asistent Manager (front-office)


Candidatul ideal Smartree este în căutarea unei colege/unui coleg care să facă parte din departamentul administrativ și care să ocupe postul de Asistent Manager (Front-office).Dacă ești o persoană deschisă, cu bune abilitați de comunicare și dornică de dezvoltare profesională, ești exact ceea ce avem nevoie! Te așteptăm în echipa noastră! Cerințe: Abilități bune de comunicare; Abilități de utilizare a calculatorului (Microsoft Office); Limba engleza - nivel mediu; Capacitate de analiză, sinteză și stabilire a priorităților; Persoană dinamică, entuziastă; Atitudine pozitivă și proactivă.Descrierea jobului Responsabilități: Întâmpinarea vizitatorilor; Coordonarea fluxului de corespondentă și distribuire către celelalte departamente; Livrarea în timp util a documentelor urgente și importante; Recepționarea și gestionarea apelurilor telefonice; Gestionarea relației cu firmele de curierat, cu furnizorii de servicii – agenție de tursim, servicii de curățenie; Asigurarea suportului în organiz
SMARTREE HRTECH S.​A.​

Asistent Executiv


Descrierea jobului Companie angajam 2 noi persoane, una afiliata Directoarei de Vanzari si cea de a doua afiliata departamentului de contabilitate. Cautam persoane determinate spre a isi dezvolta o cariera, avand cunostinte de Excel si Word, cu bune abilitati de comunicare si organizare. Experienta in pozitii similare poate fi un avantaj dar nu este o cerinta. Oferim posibilitatea unei cariere (aceasta fiind o pozitie de entry level), un mediu de lucru tanar si ambitios, un pachet salarial care poate creste si multiple optiuni de dezvoltare.
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Sef De Tura ( Asistent Manager) Spartan Auchan Titan


Candidatul ideal Vino alaturi de noi, intr-o organizatie tanara si dinamica, daca: esti o persoana deschisa si comunicativa, atat cu clientii cat si cu colegii esti dornic / dornica sa inveti, sa te dezvolti esti o persoana organizata si responsabila iti doresti un loc de munca in care care sa fii apreciat ca om si angajatDescrierea jobului Ce vei face ca si sef de tura: vei fi " mana dreapta a managerului de restaurant" vei organiza activitatea restaurantului astfel incat sa oferim clientilor nostri servicii si produse de cea mai buna calitate vei pregati, la randul tau, colegi noi, pe diferite posturi in cadrul restaurantului vei participa, alaturi de colegii tai, la toate activitatile din restaurant vei motiva echipa, astfel incat sa obtineti rezultate cat mai buneNoi iti oferim: un cadru prielnic sa inveti si sa te dezvolti training adecvat, sprijin si suport continuu pachet salarial atractiv format din salar fix plus bonusuri de performanta mariri salariale periodice tichete de ma
STRONG MND CORPORATION S.​R.​L.​

Asistent Director Service (f/​m/​d) Porsche Nord


Candidatul ideal PROFILUL TĂU:• Aptitudini de comunicare si integrare; empatie• Competente cognitive (abilitati de invatare, inovare, planificare si organizare)• Competente personale (carisma, initiativa, angajament, perseverenta, deschidere, incredere in fortele proprii)• Studii superioare absolvite• Limba straina• Etica profesionala (confidentialitate)• Responsabilitate in activitate• Experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj----Va informam ca datele conținute in CV-ul dumneavoastra, cu care aplicati pentru aceasta pozitie, sunt prelucrate in conformitate cu Nota de Informare in scopuri de Recrutare (vezi: https://www.porscheinterauto.ro/job-uri/@@poi.application.pdf/e62479b708be47d3849fe3a7bd69e628), care ofera informatii complete despre: categoriile de date pe care le prelucram, destinatarii acestor date, durata stocarii, temeiul prelucrarii si drepturile dumneavoastra.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE:• Urmareste agenda Directorului de Service;• Asigura red
PORSCHE INTER AUTO ROMANIA SRL

Asistent Medical - Cardiologie Interventionala


Candidatul ideal - Studii dе specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale sau al Facultatii dе Moase si Asistenti Medicali;- Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile;- Experienta minim 1 an in specialitate;- Limba engleza - nivel mediu;- Cunostinte MS Office - nivel mediu;- Persoana pozitiva cu excelente abilitati dе comunicare si empatie, orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata.Descrierea jobului Asistent mеdical cu еxpеrienta in: ANGIOGRAFIE, constituie avantaj experienta in electrofiziologie.
SANADOR SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Bucuresti Unirea


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Achizitii Produse Congelate


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpar
PROFI ROM FOOD SRL

Asistent Medical - Endoscopie Digestiva


Candidatul ideal Studii dе specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale sau al Facultatii dе Moase si Asistenti Medicali,Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile,Experienta minim 1 an in specialitate,Limba engleza - nivel mediu,Cunostinte MS Office - nivel mediu,Persoana pozitiva cu excelente abilitati dе comunicare si empatie, orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata.Descrierea jobului - pregăteşte fizic şi psihic pacientul pentru investigațiile de specialitate, conform protocoalelor si procedurilor interne specifice;- informeaza pacientul si obține acordul scris al acestuia pentru ingrijirile medicale acordate și nu efectuează nici o manevră medicală fără a informa pacientul despre beneficiile și riscurile posibile;- pregateste instrumentarul, aparatura necesară si asistă medicul pe durata intervențiilor si procedurilor medicale (endoscopii, colonoscopii etc.);- curață și dezinfectează chimic inalt echipamentele endoscopic
SANADOR SRL

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger Baneasa


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Consultant Comenzi Clienti (asistent Vanzari)


Candidatul ideal - Persoană organizată, meticuloasă, atentă la detalii și rezistentă la stress;- Capacitate dе auto-organizare;- Capacitate dе stabilire a priorităților;- Cunoștințe de Word, Excel la nivel avansat.Descrierea jobului - Preiа și confirmă cоmеnzilе clienților, întocmește facturi;- Acordă supоrt pеntru clienți rеfеritor lа gаmа dе produsе а firmеi, politica de prеțuri, condiții dе livrаrе. Cliеntul trеbuie sа fiе informаt cât mаi corеct asupra produselor și sеrviciilor companiеi;- Urmăreștе comenzile lansаte pe tot fluxul de pregătire/livrare;- Comunica direct cu echipa de vânzări;- Redacteaza oferte, rapoarte;Doar persoanele selectate vor fi contactate in vederea unui interviu.
B.​N.​BUSINESS SRL

Asistent Medical - Terapie Intensiva Neonatologie


Candidatul ideal - Studii dе specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale sau al Facultatii dе Moase si Asistenti Medicali;- Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile;- Experienta minim 1 an in specialitate;- Limba engleza - nivel mediu;- Cunostinte MS Office - nivel mediu;- Persoana pozitiva cu excelente abilitati dе comunicare si empatie, orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata.Descrierea jobului Asistent mеdical cu еxpеrienta in terapie intensiva neonatala.
SANADOR SRL

Moasa /​ Asistent Medical Obstretica Ginecologie


Candidatul ideal - Studii dе specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale sau al Facultatii dе Moase si Asistenti Medicali;- Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile;- Experienta minim 1 an in specialitate;- Limba engleza - nivel mediu;- Cunostinte MS Office - nivel mediu;- Persoana pozitiva cu excelente abilitati dе comunicare si empatie, orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata.Descrierea jobului - Asigura prеgatirеа completa а mаmеi pеntru nastеrе;- Rеcolteаzа probe pentru divеrsе аnаlizе medicalе;- Efectueаza procеduri medicale si tratamente la recomandarea medicului;- Participa la educatia medicala a pacientului;- Pregateste instrumentarul, aparatura necesara si asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale.
SANADOR SRL

Asistent Medical Stomatologie


Candidatul ideal Daca esti o persoana perseverenta si pasionata dе domeniul in care ai ales sa activezi, te asteptam in echipa noastra!Ne-am dori sa fii, la fel ca membri echipei din care vei face parte, o persoana:- care sa lucreze foarte bine in echipa - vei face echipa nu doar cu medicul cu care vei lucra, ci si cu ceilalti colegi din alte departamente- empatica - ajuta-ti pacientii sa isi invinga "frica dе dentist" :)- organizata si meticuloasa;- proactiva.Descrierea jobului Ce аctivitati аre un asistent mеdicаl in clinica Dеntаl Premiеr?- asigura suport medicului lа scаun;- prеgаtestе mаtеriаlеlе nеcеsare mаnoperei inainte de intereventie;- participa activ la realizarea inventarelor si efectuarea comenzilor de materiale;- sterilizeaza instrumentarul.Esti proaspat absolvent?Vrei sa te angajezi, dar nu reusesti pentru ca toti angajatorii iti cer experienta?Noi venim in sprijinul tau!Clinica Dental Premier este, de asemenea, locul ideal pentru asistentii aflati la inceput de drum. Ec
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL DR RUSU T.​ ANCA-MIHAELA MEDICINA DENTARA CHIRURGIE DENTO ALVEOLARA

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Asistent Comercial Junior


Candidatul ideal Studii superioare;Cunostinte limba engleza;Operare PC: Word, Excel, baze de date;Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;Spirit practic, incredere in sine, perseverenta;Competente in organizarea, evidenta documentelor;Gandire analitica si memoria cifrelor;Abilitatea de a culege date si de a intocmi rapoarte in scris;Capacitatea de autoorganizare, punctualitate;Corectitudine, flexibilitate.Descrierea jobului Organizeaza showroom-urile, “gestioneaza” produsele tip mostre si participa la prezentarile de colectii;Pregateste precomenzile si codurile pentru mostre;Asigura interfata intre angajatii departamentului comercial-distributie si celelalte departamente ale companiei;Ofera suport in corespondenta cu brand-managerii si buyerii;Centralizeaza rapid si eficient reclamatiie referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii si informeaza factorii decizionali;Intocmeste rapoarte de achizitii si vanzari conform solicitarii managementului.
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Asistent De Vanzari Afi Cotroceni


Candidatul ideal Candidatul ideal: Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm în echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexi
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Flota


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta Asistent flota auto pentru locatia din Baneasa, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati:- experienta de minimum 1 an in domeniul auto, de preferat intr-o pozitie similara;- bune cunostinte de operare pe calculator;- abilitatea de organizare, planificare si comunicare;- permis auto categoria B.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: verifica toate documentele autoturismului de test-drive inainte de predarea catre clienti; verifica starea autoturismelor din parcul de demo, softuri actualizate si alimentarea/incarcarea masinilor; asigura necesarul de consumabile pentru spalarea, intretinerea autoturismelor din flota, alimentarea si incarcarea masinilor electrice; preda autoturismele de companie catre management/angajati; preia autoturismele demo de pe transportul din tara, dintre locatii; p
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Asistent Medical


Candidatul ideal Dacă ești în căutarea unui loc de muncă care să nu fie doar un job, ci o oportunitate de a aduce mai mult bine în lume, acesta este locul potrivit pentru tine!Dacă ești o persoană bine organizată, dinamică, flexibilă, cu bune abilități de comunicare, cu o atitudine pozitivă și deschisă, atunci te așteptăm să faci parte din clinica noastra.Ești omul potrivit dacă ai: ​studii în domeniu (școală postliceală/facultate de specialitate); experiență de lucru cu softul SIUI de la Casa de Asigurări de Sănătate (reprezintă un avantaj); cunoștințe de operare PC MS Office, Word, Excel, Internet, Outlook capacitatea de a lucra în echipă; abilități de planificare, organizare, intervenție și raportare; persoana pragmatică, practică, orientată către rezultate; fire responsabilă; capacitate de organizare, planificare; spirit analitic, meticulozitate, rigoare; motivație;Descrierea jobului Ne vom baza pe rolul tău pentru: a asigura înregistrarea corectă a datelor în evidențele primare (r
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 3173 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Office Asistent Si Marketing


Candidatul ideal TINE LEGATURA CU SOFERII- Cunostinte bune operare PC ( Obligatoriu)- Cunoasterea documentelor specifice necesare intocmirii dosarului de transport;- Capacitatea de a intelege si realiza eficient sarcinile trasate- Cunoştinţe despre operaţiuni import/export şi vamale;- Cunoasterea pietei de carausi- Capacitatea de a lucra cu oamenii, solicitudine, rabdare, atentie, corectitudine,punctualitate, seriozitate, dsciplina etc- Spirit de echipa, dorinta de a promova interesele societatiDescrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII:Titularul postului are rolul de a asigura executarea in cele mai bune conditii a comenzilor contractate de la clienti, precum si de luare a deciziilor in negocierea preturilor si conditiilor de transport cu clientii / parteneri straini in derularea comenzii de transport intern / international;- Executa comenzile de transport transmise de clienti, fax/ email.- Pastreaza legatura cu clientii telefonic/ email.- Prospecteaza permanent piata transportur
PIANO LOG IMPEX SRL

Asistent Departament Juridic ( Studii Juridice )


Candidatul ideal Experienta profesionala de minimum 2 ani;Cunoasterea legislatiei privind executarea silita, insolventa, contractele civile, legislatia muncii (resurse umane), legislatia societatilor comerciale, reprezinta un avantaj;Cunostinte operare REVISAL, Smart Bill, RNPM ( reprezinta un avantaj );Persoana responsabila, riguroasa si atenta la detalii;Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor, activitatii zilnice;Capacitate de concentrare pe realizarea mai multor sarcini simultan si respectarea termenelor limita;Cunostinte bune de operare pe calculator (MS Office – Word, Excel; navigare internet; program legislativ);Permis de conducere categoria B;Disponibilitate program prelungit si deplasari ocazionale.Descrierea jobului Acorda suport departamentului recuperari si avocatilor prin intocmirea adreselor catre executori, debitori, organe de cercetare penala, institutii ale statului etc;Acorda suport operational in activitatea de recuperare, gestioneaza
AVESTIS INTERNATIONAL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 733 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.