Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Spaniola in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Spaniola in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Spaniola in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Esti vorbitor de limba spaniola si iti doresti sa transformi acest avantaj in castiguri financiare? Esti o persoana motivata, dinamica, proactiva si privesti proiectele ca pe o provocare si ca pe o oportunitate dе dezvoltare. Atunci ESTI CANDIDATUL IDEAL pentru proiectul nostru.Descrierea jobului Este necesar sa detii cunostintе dе LIMBA SPANIOLA AVANSAT si dе utilizare a PC-ului, sa ai o atitudine pozitiva, sa fii enеrgic si еntuziast, IAR DE RESTUL NE OCUPAM NOI!Ce va presupune activitatea ta?:- te vei ocupa de managementul clientilor din portofoliu- vei analiza modificarile din piata de capital- vei informa clientii cu privire la stirile din piata de capitalIti oferim training si formare in domeniul vanzarilor si investitiilor.Salariul este atractiv si motivant, mediul de lucru tanar, placut, locatia excelenta.Programul de lucru este Luni - Vineri in intervalul 16:00 p.m. - 1.00 a.mTransport asigurat taxiBONUSURI GARANTATEConcursuri interne cu castiguri generoase!Pe
SPHERA GLOBAL REVOLUTION
Candidatul ideal Iți dorești sa lucrezi într-un mediu plăcut, tanar si dinamic? Ești vorbitor de limba spaniolă avansat, îți plac provocarile si dorești sa te dezvolti financiar și profesional?Aplica ACUM si vino in echipa noastra!De ce?Pentru ca aici îți oferim posibilitatea de dezvoltare profesionala si financiara.Vei lucra într-un birou cu un vibe extraordinar, într-o locație excelentă.Vei avea training de formare în domeniul vanzarilor.Pachetul salarial este foarte atractiv: 1000-1300 EURO NET + BONUSURIProgramul de lucru este in intervalul 17:00 - 2.00 de Luni pana Vineri.Posibilități de avansare în cadrul companiei.Transport asigurat.Descrierea jobului Ce dorim de la tine?Sa vorbești limba spaniolă AVANSAT;Sa fii o persoana proactiva, dinamica, cu bune abilități de comunicare, convingere și negociere;Sa ai spirit de echipa, sa fii competitiv și orientat către client;Sa ai cunostinte de PC;Dacă ai experiență în domeniul vanzarilor, este un avantaj;Ce trebuie sa faci?Sa oferi supor
RADICAL RECORD CONSULTING
Candidatul ideal Cu internship-urile Michelin, poți face primul pas către o carieră, și nu doar un loc de muncă. Stagiul nostru iti oferă: Domeniul financiar în care să te pregatesti, program full-time, cu o durată de 6 luni.ÎMPREUNĂ, SUSȚINEM VIAȚA ÎN MIȘCARE!Indiferent de cariera pe care o alegi, un stagiu în Michelin te poate pregăti pentru călătoria care urmează.Acest rol are sediul în Centrul de Servicii Partajate Michelin din București, Michelin Corporate & Business Services, unde peste 700 de colegi oferă excelență în Achiziții, Finanțe, Logistică, Administrare Vânzări și Personal.Hai sa povestim dacă: Esti student/a sau proaspăt/a absolvent/a în Studii Economice (Licență sau Master); Esti fluent/a în spaniolă sau italiană (este necesar și un nivel intermediar de limba engleză) Esti familiarizat/a cu: procesarea Word și Excel (diverse formule, tabele pivot), e-mail, internet; Esti preocupat/a de dezvoltare personala; Te mândrești cu spiritul tău de echipă; Ai abilități puternice
MICHELIN ROMANIA
Candidatul ideal Căutăm profesor de limba engleză pentru colaborare pe termen lung, program de lucru part time(4 ore/zi). Oferim un mediu de lucru plăcut, salariu motivant și bonificații. Candidatul ideal pentru noi este absolvent de studii superioare (Facultatea de Limbi și Literaturi Străine), are cel puțin 2 - 3 ani experiență in domeniu, iubește să lucreze cu copii, îi motivează permanent și ii ajută să evolueze. Dacă îți dorești să lucrezi alături de noi, într-un mediu plăcut și prietenos, te așteptăm cu drag să ne cunoaștem.Descrierea jobului Responsabilități:- susținerea cursurilor de limba engleză pentru copiii între 4 - 16 ani- susținerea cursurilor de limba engleză pentru adulți - începători/intermediari- pregătirea lecțiilor- planificarea / corectarea temelor / pregătirea copiilor pentru susținerea examenelor CambridgeBeneficii:- mediu de lucru plăcut- program part - time- bonuri de masă- salariu motivant- diverse bonificații
ANDREEA SMART TEACH 2017 S.​R.​L.​
Candidatul ideal Pentru partenerii nostrii din industria entertainment-ului angajam.Venim cu o varietate de roluri cum ar fi:- dealer limba engleza 3720 RON NET,- dealer limba italiana 4000 RON NET,- dealer limba turca 4000-6000 RON NET,- dealer limba neerlandeza 3000 EURO NET,-dealer limba spaniola 1500 EURO NET,-dealer limba greaca 1500 EURO NET.Ne dorim alaturi de noi persoane ambitioase, serioase si dornice de a invata o meserie.Descrierea jobului Nici nu are rost sa iti detaliem responsabilitatile, deoarece te invatam de la 0 in training-ul pe care ti-l oferim.Dar o sa facem primul pas in colaborarea noastra si iata, cateva detalii despre activitate:-interactiunea cu jucatorii din mediul online,-impartirea cartilor pentru jucatorii ce acceseaza platforma,-prezentarea ruletei.O sa dam cartile pe fata de la inceput prin a-ti detalia mai jos beneficiile:-salariul oferit este in functie de limba vorbita;-bonus trimestrial de performanta,-sporuri de noapte/weekend/sarbatoare legala,-as
RANDSTAD ROMANIA
Candidatul ideal Pentru partenerii nostrii din industria entertainment-ului angajam.Venim cu o varietate de roluri cum ar fi:- dealer limba engleza 3720 RON NET,- dealer limba italiana 4000 RON NET,- dealer limba turca 4000-6000 RON NET,- dealer limba neerlandeza 3000 EURO NET,-dealer limba spaniola 1500 EURO NET,-dealer limba greaca 1500 EURO NET.Ne dorim alaturi de noi persoane ambitioase, serioase si dornice de a invata o meserie.Descrierea jobului Nici nu are rost sa iti detaliem responsabilitatile, deoarece te invatam de la 0 in training-ul pe care ti-l oferim.Dar o sa facem primul pas in colaborarea noastra si iata, cateva detalii despre activitate:-interactiunea cu jucatorii din mediul online,-impartirea cartilor pentru jucatorii ce acceseaza platforma,-prezentarea ruletei.O sa dam cartile pe fata de la inceput prin a-ti detalia mai jos beneficiile:-salariul oferit este in functie de limba vorbita;-bonus trimestrial de performanta,-sporuri de noapte/weekend/sarbatoare legala,-as
RANDSTAD ROMANIA
Candidatul ideal Cautam colegi veseli, empatici si creativi!Angajare imediată sau pentru următorul an școlar.Daca esti: absolvent al Liceului pedagogic/Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei/Facultății de limbi străine/Filologie-Engleză ai experienta in lucrul cu copiii; iti place sa te joci si cunosti importanta jocului in dezvoltarea copiilor, cunosti importanta dezvoltarii inteligentei emotionale a copiilor, precum si particularitatile copiilor cu varste intre intre 2 si 6 ani; dornic sa ii ajuti pe copii sa se dezvolte armonios, surpizandu-i pe copii cu activitati diversificate, focusat/a pe dezvoltarea personala si profesionala continua.Te asteptam in echipa noastra!Pe langa bucuria de a lucra cu copiii, vei face parte dintr-o echipa profesionista si implicata!Descrierea jobului Din responsabilitatile tale fac parte:• sustinerea activitatilor curriculare• observarea si evaluarea permanenta a copiilor in vederea atingerii obiectivelor propuse• completarea planificarii sapt
GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT RIO
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte Pentru limba romana: - experienta de minim 6 luni in call-center/BPO- studii medii absolvitePentru limba italiana
RANDSTAD ROMANIA
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte Ești în căutarea unei noi provocări?Cerințe:Studii superioare în curs sau finalizateCunoștințe de limba germana s
RANDSTAD ROMANIA
Candidatul ideal Store Manager and Deputy Manager Sinsay Turnu MagureleBeing fashion passionate with highly commercial approach to product, sales, merchandise.Minimum 1 year experience as a functional manager in store (store manager, deputy manager, VM)Proven track record in previous employment;Ability to plan, organize, and prioritize work;Ability to make decisions and solve problems;Ability to communicate verbally with people inside and outside of organization;Ability to obtain and process information;Ability to be assertive when needed;Handling pressure;Critical thinking;Experience with difficult personalities;Experience in people management and supervision;Proactive approach and experience in dealing with challenging situations;Ability to work in team and independently;Communicative in English;Descrierea jobului Store Manager and Deputy Manager Sinsay Turnu MagureleResponsible for recruiting, training, coaching, supervising and assessment of the store team;Responsible for building
Reserved
Descrierea jobului VINO IN ECHIPA TEZAUR!Beneficiile tale vor fi: Salariul NET 3.300 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 3.700 lei. Bonusuri lunare in functie de vanzari. Bonusuri de loialitate si prime de sarbatori. Perioada de pregatire in domeniu platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta. Traininguri de specialitate si cursuri personalizate. Posibilitati de promovare. Loc de munca intr-o companie de succes, stabila pe piata, in plina expansiune. Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie.Este necesar doar: Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat). Sa-ti placa sa comunici cu oamenii. Sa fii atent la detalii. Sa ai abilitati de operare PC.Ce vei avea de facut: Vei verifica si vei evalua garantiile. Vei intocmi documentele pentru acordarea imprumuturilor. Vei consilia clientii privind vanzarea bijuteriilor. Vei efectua platile si incasarile. Vei pastra evidenta primara a
TEZAUR INVESTMENT GROUP
Candidatul ideal CERINTE Studii superioare (finalizate sau in curs). Cunostinte si experienta profesionala in activitatea de collection/ urmarire credite retail precum si o buna cunoastere a normelor si a legislatiei specifice domeniului financiar-bancar, reprezinta un avantaj. Limba engleză - min.nivel intermediar. Bune cunoștinte MS Office (Word, Excel).CAUTAM Onestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate. Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă. Abilități de negociere și vânzare; Abilități de comunicare și relaționare interpersonală; Capacitate de respectare a deadline-urilor și atingere a obiectivelor stabilite.Descrierea jobului CE VEI FACE, PE SCURT Preveni si recupera debitele restante aferente creditelor/ cardurilor acordate persoanelor fizice. Contacta clientii restantieri, titulari de credite/ carduri in vederea recuperarii sumelor datorate conform procedurii de colectare. Negocia termene de plata referit
Alpha Bank
Candidatul ideal Pentru clientul nostru, o companie cu renume mondial, care ofera servicii in domeniul financiar si al tehnologiei informatiilor, angajam Asistent Back-Office Junior cu limba italiana si engleza pentru Bucuresti sau Iasi.Pentru acest rol, vor fi necesare:• Studii superioare in curs sau absolvite;• Cunoasterea limbii italiene la un nivel mediu/ avansat;• Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;• Competente avansate de operare in Microsoft Office;• Bune abilitati de organizare si lucru in echipa. Descrierea jobului Responsabilitati:Activitati in cadrul echipei:• Asigurarea de asistenta si suport in limba italiana, colegilor din italia, in vederea solutionarii problemelor legate de facturi si documente bancare;• Comunicarea eficienta in cadrul echipei;• Utilizarea corespunzatoare a softurilor si instrumentelor specifice companiei.Va oferim:• Un salariu atractiv si tichete de masa;• Program de lucru flexibil, luni-vineri, 8ore/zi;• Acces la o platforma variata de
IHM TOTAL CONSULT
Candidatul ideal As the school expands, we need to appoint enthusiastic and dynamic professionals to contribute to the teaching of English throughout the Primary stage, from August 2022.Applicants should be experienced, fully-qualified English teachers.We welcome applicants who will fulfil the following Essential Characteristics: Relevant degree (BA in English); English language teaching experience in Primary school; Relevant experience in teaching phonics to young learners; Be able to motivate and challenge able students by co-creating a stimulating learning experience; Be motivated to develop schemes and ensure that English is a central aspect of the whole school curricular and co-curricular experience; Inspire trust and confidence in students, parents and colleagues, with the ability to offer CPD to colleagues in your area of specialism; Promote the wider aspirations and values of Avenor College.Desirable: MA in English or Linguistic Studies; CELTA and/or CELT YL/ Trinity TESOL cert
FUNDATIA AVENOR
Candidatul ideal Profesor limba engleza, cunoscator de limba italiana – Scoala Italiana- profesor pentru invatamant gimnazial- absolvent limbi straine; - cunoscator limba engleza si italiana (nivel mediu si avansat)- persoana blanda, dedicata, vesela si plina de energie, care iubeste copiii- persoana creativa, atenta la detalii, responsabila, adepta a educatiei prin empatie, respect si pasiuneDescrierea jobului - planifica activitati zilnice pentru copii, pregateste materiale si acorda suport copiilor pe parcursul zilei in executarea activitatilor.- experienta in domeniu constitue avantaj
ASOCIATIA ALDO MORO
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte Ce ne dorim de la tine?- studii superioare în orice specializare (an terminal sau finalizate);- nivel lingvistic
RANDSTAD ROMANIA
Candidatul ideal Ne căutăm coleg/ă pe partea de account management. Suntem una dintre companiile de top din România când vine vorba de leasingul de personal în Franța, cu sedii în 3 țări, iar în acest moment avem nevoie de un coleg/ă care să stăpânească bine limba franceză și știe să jongleze cu clienții.Ne punem mari speranțe în tine, prin urmare vei avea următoarele taskuri: - să lucrezi atât individual cât și în echipă- să menții relațiile cu clienții actuali și să-i contactezi pe cei noi- să stabilești exact nevoile de recrutareDescrierea jobului Știm că ai nevoie și de motivație, așa că îți oferim: - salariu atractiv negociat în urma interviului- oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic- suportul necesar de care ai nevoie să te poți dezvolta atât personal cât și profesional. Dacă ți se pare că ne potrivim, hai să stăm de vorbă! Completează formularul și te contactăm în cel mai scurt timp.
LUCREZ ÎN EUROPA
Scurta descriere a companieiAsigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Man
TEAMLAND
Candidatul ideal Candidatul idealPostul este situat in cadrul Departamentului Marketing si are drept scop asigurarea traducerilor documentelor necesare desfasurarii activitatii grupului de companiiDomeniul de activitate al grupului de companii este in aria productiei si comercializarii dispozitivelor medicaleDescrierea jobului Cerinte:Absolvent de studii superioare Filologie/ Limbi Straine;Autorizatie de traducator autorizat emisa de Ministerul JustitieiExperienta traduceri in domeniul medical – cel putin 2 aniCapacitatea de a înțelege textele în limba sursă și de a le traduce corect în limba țintă, respectând stilul și registrul adecvat scopului textuluiAbilitatea de a analiza subiectul și terminologia rapid și eficient, în limba sursă și în limba țintă, pentru a alege termenii cei mai potrivițiBuna capacitate de organizare, planificare şi prioritizare;Cunostinte avansate pachet OfficeDescrierea job-ului:- traduceri de: manuale de utilizare si fise tehnice, instructiuni de utilizare,
TOP PERFORMANCE MANAGEMENT
Candidatul ideal Daca iți place sa lucrezi cu copiii, ai o fire pozitiva, știi sa oferi zâmbete și sa împarți buna dispoziție, esti o persoana vesela, creativa, pozitiva, calma, ordonata, pasionata de interactiunea cu copiii si de dezvoltarea acestora la intregul lor potential, ne-am bucura foarte mult sa vii in echipa noastra.Descrierea jobului Din atribuțiile postului:• sustinerea activitatilor curriculare• observarea si evaluarea permanenta a copiilor in vederea atingerii obiectivelor propuse• completarea planificarii saptamanale si a corespondentei cu parintii, precum si a portofoliilor de evaluare semestriala• participare la dezvoltarea si implementarea activitatilor extracurriculare si evenimentelor institutiei: serbari, excursii, vizite.
ARAS HAPPYLAND
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.