Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

886 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

886 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agenti Vanzari Retail ,​ B2b (proiecte)


Candidatul ideal Cerinte:Experienta in vanzari de materiale de constructii de minim doi ani;Cunoştinte tehnice in domeniu;Studii superioare (constituie un avantaj);Cunoştinţe bune de operare PC;Permis de conducere categoria B- vechime min. 1 an.Descrierea jobului Atributii:Dezvolta portofoliul de clienti/constructori;Viziteaza periodic clientii / santierele pentru a descoperi oportunitati noi de vanzare;Asigură promovarea produselor şi a sistemelor de lucru specifice companiei;Pune accent pe promovarea solutiilor inovatoare aflate in portofoliul companiei;Asigura asistenţa tehnică clienţilor care utilizeaza produsele companiei;Organizeaza, impreuna cu reprezentantul tehnic, demonstratii practice de prezentare a produselor noi ale companiei;Aptitudini:Spirit de organizare; abilitati bune de comunicare şi spirit de lucru în echipă; flexibilitate; entuziasm; orientare catre rezultate; ataşament faţă de companie; creativitate; focalizare pe îmbunătăţirea continuă; capacitate de planificare
CENTINIUM DISTRIBUTION SRL

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger Fashion House Outlet Pallady


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Reprezentant Vanzari - Bucuresti


Candidatul ideal - Studii superioare;- Experienta in industria farmaceutica - constituie un avantaj;- Experienta in vanzari – obligatoriu (3-5 ani);- Cunostinte Microsoft Excel: obligatorie;- Comunicare, negociere si intelegere a nevoilor clientilor;- Orientare catre client/rezultate;- Abilitati de planificare si organizare;- Persoana orientata spre obiective;- Categoria B permis de conducere.Descrierea jobului Raportand managerului de vanzari zonal, reprezentantul de vanzari va acționa ca membru integral al echipei de vanzari, asigurand atingerea obiectivelor companiei. Promovarea produselor si imaginii companiei in Bucuresti, Calarasi, Teleorman. Asigurarea unei prezente constante a produselor pentru toti clientii din zona sa si are ca scop evitarea situatiilor de ‘’Stoc epuizat’’.Responsabilitățile rolului includ:- Coordoneaza activitatile de vanzari si promovare in farmaciile din zona alocata in vederea realizarii planurilor in conformitate cu politica companiei;- Viziteaza conform
PERRIGO ROMÂNIA S.​R.​L.​

Consilier Vanzari (f/​m) - Benvenuti Veranda Mall Bucuresti


Candidatul ideal Vino în echipa benvenutienilor dacă:- ești o persoană dinamică, comunicativă, energică,- ai spirit de echipă,- vrei să înveți secretele pantofilor și să evoluezi profesional,- ești pasionat de fashion,- vrei un job relaxant, cu o atmosferă modernă, plină de culoare și bună dispoziție.Descrierea jobului Consultanță și vânzare către clienți, amenajare vitrine și magazin, preluare și verificare cantitativă și calitativă a produselor, menținerea magazinului curat și ordonat, dezvoltarea abilităților în domeniul fashion.Oferim salariu lunar atractiv + bonus în funcție de vânzări, contract pe termen lung, mediu de lucru modern, o echipă tânără și optimistă, training-uri, diverse beneficii.
BENVENUTI SRL

Asistent De Vanzari Valea Oltului Bucuresti


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Vanzari Tommy Jeans Mega Mall


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Consultant Vanzari Produse Bancare


Candidatul ideal Ne dorim sa te alaturi echipei noastre de telemarketing!Ce cautam? O persoana comunicativa, serioasa, perseverenta, cu o atitudine pozitiva si orientata spre cariera, care sa se alature Departamentului dе retentie/loializare clienti.Descrierea jobului Carе sunt principalеlе activitati din Dеpаrtаmеntul Retеnțiе/Loiаlizаrе Cliеnți? Contactаrеа clienților din bаza dе date în vederеа prеzentării noilor ofеrtе și a promoțiilor еxistеntе; Promovarеa pаchetеlor dе sеrvicii cliеnților еxistеnți, în vederea loializării acestora;Ce beneficii iti oferim? Contract pe perioada nedeterminata; Pachet salarial atractiv alcatuit din parte fixa si tichete de masa; Bonusuri in functie de rezultate; Training platit de companie; Programul este flexibil si poti opta pentru 6 sau 8 ore; Vei lucra in regim HYBRID; Pana la 25 zile concediu de odihna, in functie de vechimea totala in munca; Zi libera platita, cu ocazia Zilei de Nastere Evenimente organizate de companie, cu diverse ocazii; Medi
MELLON ROMANIA SA

Visual Merchandiser - Tommy Hilfiger Baneasa


Candidatul ideal Vino sa fii parte din povestea noastra si sa cream impreuna experiente memorabile pentru clientii nostri!Cautam spirite creative si prietenoase care sa se alature echipei noastre de Visual Merchandiser.Daca esti o fire comunicativa, cu spirit de echipa puternic si pasionat de design vrem sa te avem in echipa.Impreuna vom da viata magazinelor noastre Tommy Hilfiger cu cele mai frumoase aranjamente si vom crea o atmosfera plina de de entuziasm.Descrierea jobului Responsabilități: Să ofere îndrumare clienților în privința produselor disponibile în magazin, manifestând bunăvoință și politețe și respectând standardele companiei; Să aranjeze produsele pe rafturi în funcție de colecții și grupuri de culori, de asemenea să le și împacheteze specific unei bune prezentări; Să înlocuiască articolele vândute din magazin și să se asigure că nivelul stocului este menținut; Să pună sistem de alarmă și să marcheze eticheta cu preț și compoziție material; Să se asigure că spațiul de vâ
SARKKROM TRADING SRL

Analist Achizitii Junior


Descrierea jobului In rolul dе Analist Achizitii, faci pаrte dintr-o еchipа аmbitioаsa si oriеntata catre rezultаt, in care contributia tа еste valoroаsа si apreciata Care sunt principalele responsabilitati:Intocmirea, transmiterea și înregistrarea comenzilor de aprovizionare pentru producãtorii din portofoliu;Intreţinerea relatiei cu producatorii pentru actualizari de oferte, produse nou listate, planograme;Acualizarea contractelor de distribuţie și a ofertelor comerciale în sistemul de gestiune, precum și a contractelor de servciii marketing;Lunar, calculul sumelor de estimat pe discount-uri și pe venituri si verificarea proformelor generate de aplicatia Charisma;Intocmirea si transmiterea rapoartelor lunare de vânzãri si stocuri pentru producatorii din portofoliu;Intocmirea centralizatoarelor de inchidere discount-uri pe baza CN-urilor primite de la furnizori și a celor pentru facturarea veniturilor și transmiterea acestora catre Departamentul Contabilitate;Intocmirea Notelor de con
S.​I.​E.​P.​C.​O.​F.​A.​R.​ SA

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal Cunoasterea și aplicarea legislației în vigoare privind achizițiile publice;Experiență în pregătirea documentelor de ofertare în cadrul licitațiilor publice avand ca obiect amenajari spatii verzi sau constructiiExperienta in elaborarea propunerii tehnice (planul calitatii pentru executie, planul de control al calitatii, amenajarea si organizarea santierului, etc.)Atenție deosebită la detalii și o capacitate de analiză riguroasă;Abilități de comunicare și relaționare;Capacitate de analiză și sinteză;Abilitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă.Descrierea jobului ResponsabilitățiAnalizează documentația de licitație și ofertare;Redactează și pregătește documentația necesară pentru participarea la licitații publice;Colaborează cu departamentele interne pentru a obține informațiile necesare în vederea întocmirii ofertelor;Monitorizează și urmărește licitațiile publice în desfășurare;Asigură respectarea termenelor și a cerințelor impuse de legislația în v
PEISAGISTICA SHRI GARDEN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1550 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Dorim sa alaturam echipei noastre un coleg /o colega cu bune abilitati de comunicare si convingere, cu initiativa, responsabilitate si spirit de echipa.Descrierea jobului Cerintele job-ului:-asigurarea unui suport comercial, consultanta de specialitate pentru portofoliul de clienti alocat;-onorarea cererilor de oferta primite de la clienti;-lansarea si urmarirea comenzilor in productie prin intermediul aplicatiei interne;-comunicarea si mentinerea relatiei cu clientii;-respectarea procedurile interne pentru ofertare, lansare comenzi si facturare;-cunostinte operare Outlook, Word, Excel;-experienta in domeniu tipografic constituie un avantaj.
USPRINT GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 2919 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Dinamic, ambitios, “open minded”; Fire sociabila careia ii place sa lucreze cu oamenii; Experienta in vanzari reprezinta un avantaj insa nu este o conditie obligatorie; Disponibilitate pentru deplasari.Descrierea jobului Negociaza, incheie si asigura derularea contractelor si acordurilor comerciale; Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti; Viziteaza clientii din zona stabilita.Oferim:- Pachet compensatoriu motivant;- Posibilitatea dezvoltarii personale si profesionale intr-o companie multinationala de renume;- Training-uri de perfectionare periodice;- Colaborare B2B.
NCH ROMANIA PRODUSE DE INTRETINERE

Media netă estimată pe baza celor 590 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consultant Vanzari Auto Rulate - Autoklass Bucuresti Sud


Candidatul ideal Suntem in cautare de oameni pasionati de domeniul auto, dornici sa se alature echipei noastre de vanzari auto rulate din locatia Autoklass Bucuresti SUD - Splaiul Unirii 166 A.Acest job ti se potriveste daca: Esti absolvent de studii superioare; Ai experienta in vanzari auto - minim 2-3 ani - reprezinta un avantaj; Ai permis categoria B cu experienta in condus - minim 3 ani; Esti pasionat de automobile, cu dorinta de a face cariera in domeniu; Esti cosmopolit, increzator in sine, dinamic, harnic, cu simtul umorului, sociabil; Ai foarte bune abilitati de comunicare, cu dialectica adaptabila catre interlocutor, bun ascultator si observator al nevoilor si asteptarilor clientilor; Esti o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, flexibila, de incredere, energica, sa iti placa lucrul in echipa; Ai abilitati de organizare, adaptabilitate si seriozitate, atitudine orientata catre client, capacitate de concentrare, optimism si toleranta la frustrare.Descrierea jobului Ro
AUTOKLASS CENTER SRL

Agent De Vanzari B2b


Candidatul ideal Despre RolAcesta este un rol full-time pentru un Agent Vanzari B2B în cadrul echipei noastre din București.In acest rol vei fi responsabil de sarcinile zilnice de vânzări, inclusiv de prospectarea potențialilor clienți prin telefon cât și prin vizite fizice, construirea și menținerea relațiilor cu clienții și încheierea contractelor de vânzare.Descrierea jobului Calificări și Competențe Necesare Abilități solide de vânzare și negociere Experiență în vânzări B2B Abilitatea de a prospecta și de a genera lead-uri Abilități excelente de comunicare și relaționare Auto-motivat și orientat către obiective Abilitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe
GOBAV DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Automobile Bavaria Group România este cel mai mare grup de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est, avand un important rol pe piata auto din Romania.Echipa Automobile Bavaria Group cauta Asistent Vanzari pentru locatia din Militari, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat pentru viitorul nostru coleg, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati:- experienta anterioara in domeniul auto reprezinta un avantaj;- capacitatea de asimilare si procesare rapida a informatiilor;- capacitatea de adaptare la schimbari si la situatii speciale;- capacitatea de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si externe;- cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;- bune cunostinte de operare PC;- multitasking, atentie distributiva, atentie la detalii.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului nostru coleg sunt: :- prezinta si promoveaza numele marcii in conformitate cu strategia de
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 885 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Atentie la detalii si capacitate dе planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice; Flexibilitate si adaptabilitate; Abilitati foarte bune de relationare; Atitudine pozitiva si proactiva; Orientare catre client si identificarea solutiilor; Abilitati avansate de utilizare a suitei Microsoft Office (Word si Excel) Cunostinte programe gestiune stocuri Nivel mediu de cunoastere a limbii engleze Studii superioare finalizate Experienta anterioara constituie avantaj.Descrierea jobului Prezinta si promoveaza la telefon produsele; efectueaza oferte de vanzare catre clientii potentiali si cei existenti. Preluarea comenzilor de la clienti si procesarea lor, dupa verificarea stocurilor; intocmirea facturilor catre clienti. Actualizarea bazelor de date ale clientilor (persoane de contact, adrese de livrare, conditii comerciale ). Inregistrarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor si procesarea in conformitate cu instructiunile de lucru. Revenirea catre clienti
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 856 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Reprezentant /​ Agent Vanzari


Candidatul ideal Pentru echipa noatră, candidatul ideal este o persoană sociabilă, pozitivă, energică dar în acelși timp serioasă și dornică de a avansa în carieră.Indiferent de experiența anterioară, vei dispune de training de specializare la început, iar ulterior vei avea parte de ședințe de perfecționare cu întreaga echipă pentru a crește constant. Nu este necesară experiența in domeniu.Cerințe obligatorii:Permis de conducere cat.BMasina personalaDescrierea jobului Responsabilitățile jobului:Prezența zilnică la ședințele de perfecționare.📝Prezentarea și promovarea produselor companiei;📣Negocierea termenelor de vânzare, livrare și plată;💼Menținerea relațiilor cu clienții.📱Beneficii:Pachet salarial motivant, raportat la performanțele realizate;💰Șansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii, următorul post este de Team Leader, iar apoi Sales Manager.🚀Program flexibil, în dependență de organizarea proprie;⌛Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate ș
PRODIL S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari /​vânzătoare/​vânzător/​lucrător Comercial


Candidatul ideal Cautam persoane serioase, capabile sa invete lucruri noi, dornice sa faca parte dintr-o echipa.Ce alte calitati:- Sa zambesti des si sa ai o atitudine pozitiva cu clientii si colegii.- Sa fii dispus/a sa inveti. Memorie buna.- Sa fii o persoana organizata.- Sa fii atenta la detalii.- Sa fii harnic/a. Sa iti placa munca.- Sa fii descurcareata. Daca ai o situatie de rezolvat sa nu te opresti pana nu gasesti solutia.- Sa vorbesti frumos cu clientii, sa fii amabil.- Cunostinte minime casa marcat, pos, rapoarte zilnice si lunare, inventare etc.- Sa fii dispus/a sa lucrezi peste program daca este nevoie. Bineinteles, vei fi recompensat/aDescrierea jobului Vanzare de produse din cristale:- invatarea produselor (se ofera instruire la locul de munca)- consilierea clientilor si vanzarea produselor- etichetarea, aranjarea produselor la raft- ambalarea produselor- efectuarea cu usurinta de calcule matematice- fiecare face curat si mentine curat locul de munca- pe viitor se invata
CRISTALE MINERALE ROCI SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal ✓ Dornic de o colaborare pe termen lung✓ Responsabil, organizat și cu putere de convingere✓ Entuziast și dispus să învețe✓ Orientat către rezultate✓ Comunicativ și abil în soluționarea problemelor✓ Încărcat cu răbdare și dornic să ajuteDescrierea jobului Ce vei avea de făcut?✓ Contactarea bazei de clienți, pusă la dispoziție de către noi✓ Efectuarea procedurii interne de analiză a eligibilității✓ Participarea la ședințe de perfecționare și dezvoltare✓ Încadrarea clienților pe unul dintre programele de finanțare✓ Stabilirea ședințelor de consultanță, de comun acord cu clienții✓ Crearea și menținerea unei relații profesionale cu cliențiiCe oferim?✓ Training specializat✓ Salariu fix✓ Bonus în funcție de performanță✓ Mediu de lucru dinamic, prin care să te poți dezvolta✓ Posibiltăți de avansare în carieră
DAMIAN CONCEPT SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2544 de salarii introduse în Salario: 3650 RON/Luna

Reprezentant Vanzari - Bucuresti


Candidatul ideal Experiență anterioară în vânzări sau domeniul relevant. Abilități de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultatelor. Abilitatea de a lucra în mod independent și în echipă. OBLIGATORIU PERMIS DE CONDUCERE CATEGORIA B și disponibilitate pentru deplasări. Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu.Programul de lucru este de la 9.00-17.00, de Luni până Vineri.Descrierea jobului Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și identificarea de noi oportunități de afaceri.Prezentarea produselor/serviciilor companiei și promovarea acestora în fața clienților potențiali.Îndeplinirea obiectivelor de vânzări stabilite de companie.Monitorizarea pieței și identificarea tendințelor pentru a adapta strategiile de vânzare.Beneficii: bonus in functie de performante, masina de serviciu, contract de munca pe perioada nedeterminata.
SALES MOTION SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.