Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

175 Locuri de Munca Store Manager in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

175 Locuri de Munca Store Manager in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Store Manager in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Store Manager in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Vanzari Proiecte Brasov,​ Bucuresti,​ Bihor


Candidatul ideal REPREZENTANT VÂNZĂRIDacă ești atent la detalii, bun organizator, deții abilități de comunicare și lucrezi în echipă, ești candidatul ideal pentru Orient Ceramic!Posturi disponibile:- București: 1 post disponibil;- Brașov: 1 post disponibil;- Timiș, Arad, Bihor: 1 post disponibil.BENEFICII:- Salariu lunar fix (bază fixă 4.000 lei net);- Comision lunar în funcție de realizări;- Bonuri de masa;- Salariu minim asigurat pentru primele 3 luni: 5.000 lei net;- Salariu estimat dupa primele 3 luni: între 5.000 lei si 8.000 lei net;- Prime de Sărbători în funcție de rezultatele societății;- Mașină de serviciu;- Telefon, laptop;- Permisiune de a lipsi pentru scurt timp de la locul de muncă, în limita a 12 ore lunar;- Participarea la cursuri de dezvoltare profesională cu toate costurile asigurate;- Siguranța unui parteneriat pe termen lung în cadrul grupului de firme.Cerințe profesionale:- Studii medii sau superioare;- Permis de conducere categoria B;- Experiența profesională în d
ORIENT CERAMIC SRL

Manager Achizitii Clienti


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Manager Achiziții Clienți entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei Las Vegas.Acest rol cheie implică responsabilitatea principală de a crește și a gestiona portofoliul de clienți ai cazinoului online, optimizând constant ofertele și campaniile pentru a atrage jucători. Cerințe Experiență dovedită în achiziția de clienți în industria jocurilor de noroc; O înțelegere aprofundată a pieței și tendințelor actuale; Cunoștințe solide despre strategiile de marketing digital, inclusiv SEO, PPC, e-mail marketing și social media; Abilitatea de a analiza datele de performanță și de a ajusta strategiile de marketing pentru a maximiza conversiile; Excelente abilități de comunicare și de negociere, cu experiență în lucrul cu diverse echipe și parteneri externi; Orientare către rezultate și atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități Dezvoltarea și implementarea strategiilor de achiziție a clienților pentru a atrage noi jucători; Monitorizare
NOBLEPIAGIO SRL

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoană dinamică, orientată către rezultate, cu o atitudine proactivă, abilități excelente de comunicare și negociere, precum și capacitatea de a înțelege și de a răspunde rapid la nevoile clienților.Descrierea jobului Responsabilități Identifică și prospectează clienți potențiali Înțelege nevoile și cerințele clienților Prezintă și promovează serviciile companiei Elaborează oferte personalizate pentru clienți Întreține relații cu clienții existenți și dezvoltă noi oportunități de vânzare Monitorizează și raportează performanța vânzărilor Colaborează cu echipele interne pentru a asigura satisfacția clienților Respectă și implementează strategiile de vânzare ale companieiCerințe: Experientă în vânzări, preferabil vânzarea de servicii – cel puțin 2 ani Studii medii / superioare Afinitate spre zona tehnică Abilități de comunicare, negociere și relaționare dezvoltate Gândire comercială, capacitate de analiză, perseverență, proactivitate Atitudine p
SC MOVEOS SRL

Media netă estimată pe baza celor 623 de salarii introduse în Salario: 3050 RON/Luna

Asistent Vanzari B2b


Candidatul ideal -abilitati de utilizare a calculatorulu si o buna cunoastere a programelor Office (word, excel, outlook)-experienta minim 1 an intr-o pozitie similara sau intr-un departament comercial constituie un avantaj-capacitate de sinteza si analiza-experienta in utilizarea SEAP/SICAP constituie un avantaj-bune abilitati de comunicare in scris si verbal-persoana organizata si disciplinata-buna cunoastere a limbii engleza-permisul de conducere categoria B constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati principale:-analiza zilnica a anunturilor de achizitie publicate pe SEAP/SICAP-intretinerea catalogului electronic SEAP (specificatii, pret, stoc)-pregatirea documentelor de calificare si ofertare-transmiterea si urmarirea ofertelor; inregistrarea lor in sistemul ERP.-preluarea comenzilor, inregistrarea in ERP si urmarirea facturarii si livrarii lor-programarea vizitelor la clienti pentru agentii de vanzari-asigurarea suportului, interfeti cu clientii B2B-asigurarea intefa
SPRINTER 2000 SA

Consultant Vanzari Software


Candidatul ideal Te așteptăm să te alături echipei noastre dacă: îți place să vorbești la telefon și poți să zâmbești în timp ce o faci poți fi o prezență plăcută, ai abilități de comunicare și relaționare, vânzare și negociere ai atenție distributivă și simț pentru detalii ai capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple și de a respecta termene limită ai dorința și capacitate de a învăța și a crește ai spirit organizatoric și dе lucru în echipă ai orientare spre rezultate, eficiență și perseverență în atingerea obiectivelorExperiența în lucrul cu soft CRM, Microsoft Office sau SEAP constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Administrаrеa și dezvoltarea portofoliului dе cliеnți Consilierea clienților în scopul satisfacerii nevoilor acestora și atingerii obiectivelor postului Rezolvarea solicitărilor clienților prin oferirea de informații comerciale și tehnice despre produse și servicii Prospectarea zonei pentru mărirea bazei de date și a numărului de cliențiSe of
SOFTMAGAZIN SRL

Agent Pe Vanzari


Candidatul ideal Agent Vânzări - Materiale de Construcții- Experiență de minim 2 ani în vânzări de materiale de construcții, care demonstrează abilitățile tale în acest domeniu;- Absolvent de liceu sau colegiu, care atestă nivelul tău de educație și pregătire;- Abilități de comunicare eficientă în limba română, pentru a interacționa eficient cu clienții și colegii;- Cunoașterea limbii engleze este un avantaj, deschizându-ți uși către o comunicare internațională;- Experiență în utilizarea pachetului Office și a sistemelor CRM, pentru a gestiona eficient informațiile și a-ți organiza activitatea;- Cunoștințe de bază în legislația civilă și tehnologii digitale, pentru a fi la curent cu ultimele tendințe și reglementări din domeniu;- Abilități de redactare a mesajelor profesionale și prezentare eficientă a ofertelor, pentru a atrage și convinge clienții.Descrierea jobului Responsabilități:- Identificarea și dezvoltarea portofoliului de clienți noi B2B în industria imobiliară;- Urmărirea ob
DEPOZITUL TĂU DAD S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Proiecte Brasov,​ Bucuresti


Candidatul ideal REPREZENTANT VÂNZĂRIDacă ești atent la detalii, bun organizator, deții abilități de comunicare și lucrezi în echipă, ești candidatul ideal pentru Orient Ceramic!Posturi disponibile:- București: 1 post disponibil;- Brașov: 1 post disponibil;BENEFICII:- Salariu lunar fix (bază fixă 4.000 lei net);- Comision lunar în funcție de realizări;- Bonuri de masa;- Salariu minim asigurat pentru primele 3 luni: 5.000 lei net;- Salariu estimat dupa primele 3 luni: între 5.000 lei si 8.000 lei net;- Prime de Sărbători în funcție de rezultatele societății;- Mașină de serviciu;- Telefon, laptop;- Permisiune de a lipsi pentru scurt timp de la locul de muncă, în limita a 12 ore lunar;- Participarea la cursuri de dezvoltare profesională cu toate costurile asigurate;- Siguranța unui parteneriat pe termen lung în cadrul grupului de firme.Cerințe profesionale:- Studii medii sau superioare;- Permis de conducere categoria B;- Experiența profesională în domeniul vânzărilor de plăci ceramice sau
ORIENT CERAMIC SRL

Coordonator Echipe Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Coordonator de echipe de vanzari, care sa ne ajute sa dezvoltam departamentul de vanzari, sa formeze si sa conduca urmatoarea unitate de grup.Contractul va fi unul de colaborare si vom fi platiti pe baza de comision, cu posibilitatea de a ne dubla veniturile de la un an la altul.Descrierea jobului In acest rol, vei fi responsabil si remunerat pentru atingerea următoarelor obiective:Sa asiguri realizarea obiectivelor cantitative de vanzari;Sa implementezi strategia, planul de vanzari si sa contribui cu sugestii, idei, modalitati noi de a face lucrurile;Sa demonstrezi curiozitate, deschidere si sa fii implicat in planul tau de dezvoltare competente si evolutie profesionala;Sa contribui la formarea unei echipe de vanzari si sa o coordonezi.Ca tu sa performezi, noi iti punem la dispozitie contextul, intreaga structura, informatiile si instrumentele. Vei avea o serie de responsabilitati zilnice, menite sa te conduca la atingerea rezultatelor si a urm
ATELIERUL DE ELECTRICE S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Directe


Candidatul ideal Despre jobÎn centrul businessului QFORT stă mereu clientul, iar scopul nostru este acela de a-i înțelege nevoile și de a-i face cea mai bună recomandare. Consilierea joacă un rol esențial în acest proces și tocmai de aceea ne dorim să avem în echipă colegi motivați, care să ajute clienții să își transforme casa într-un loc luminos, cald și primitor.Mai jos sunt câteva informații care te vor ajuta să îți dai seama care sunt așteptările noastre și ce îți poate oferi echipa QFORT.Ce ne dorim de la tine? Studiile tehnice constituie avantaj; Foarte bune abilitati de vanzare si comunicare; Experienta relevanta in vanzari; Cunostinte PC (Mc Office); Permis conducere categoria B, minim 1 an; Experienta in domeniu tamplariei constituie avantaj; Abilitatea de a gasi solutii optime la probleme.Descrierea jobului Cum va arăta ziua ta? Atingerea obiectivelor de vanzare; Prospectarea zonei si dezvoltarea numarului de clienti; Prezentarea si promovarea portofoliului de produse si ser
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Orange Shop (magazin Stradal)


Candidatul ideal Ai cel puțin 6 luni experiență în vânzări? Ești determinat să câștigi mai mult?Hai în echipa noastră și descoperă cum poți beneficia de comisioane fără limită maximă și de accelerarea abilităților profesionale!Recrutăm în următoarele locații:✅Bucuresti (Sos. Pantelimon)✅Brașov (Str. Saturn)✅Timisoara (Blvd. Republicii)✅Iași (Str. Anastasie Panu)Ce căutămÎți oferim un job într-un mediu de lucru competitiv și prietenos, bazat pe colaborare, apreciere și dezvoltarea abilităților de comunicare și vânzare.La Orange, activitatea începe cu un Training specific, iar în primele 3 luni îți dedicăm un Mentor (un coleg experimentat), pentru învățare și suport.În echipele noastre ai întotdeauna susținerea colegilor cu mai multă experiență și a managerului tău.În magazinele Orange, atribuțiile colegilor noștri sunt de trei tipuri: Promovarea si vânzarea produselor și serviciilor Orange; Rezolvarea solicitărilor de sprijin venite din partea clienților prin oferirea de informații și s
ORANGE ROMANIA SA

Reprezentant Vanzari - Limba Romana- Proiect Vodafone


Candidatul ideal Reprezentant vanzari - limba romanaDescrierea jobului Reprezentant vanzari - limba romana
OPTIMA SOLUTIONS SERVICES SRL

Asistent Vanzari Bucuresti,​ Timisoara,​ Constanta,​ Brasov


Candidatul ideal Asistent vanzari Bucuresti, Timisoara, Oradea, BrasovDe mai bine dе 15 ani KITCHEN SHOP este furnizorul care hraneste pasionatii dе gatit, oferindu-le o gama larga dе produse moderne: aparate, ustensile si gadgeturi dе bucatarie ce te inspira sa transformi o simpla experienta in bucatarie, in arta culinara.Suntem o echipa tanara, dinamica, si pasionata, care doreste sa impartaseasca cu tine experiente intr-un mediu placut dе munca.- Iti place sa comunici cu oamenii, sa le oferi indrumari si sfaturi- Esti intuitiv, si poti intelege ce nevoi au persoanele din jurul tau- Ai spirit dе echipa, esti proactiv, si cauti un colectiv antrenant- Esti amabil fata dе client si colegi- Ai studiile medii finalizateAtunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Ce trеbuie sа faci? Intampini cliеntii si ii ajuti in alеgereа produsеlor perfecte pentru bucаtariа si stilul lor Tе implicit in toata аctivitateа dе vаnzare prin cunoаsterea produselor pentru a oferii cele mai bune inform
KITCHEN SHOP SRL

Asistent Vanzari & Asistent Manager


Candidatul ideal -Cautam noi colegi pe postul de ASISTENT MANAGER in magazinele noastre din Sun Plaza Bucuresti , Veranda Bucurresti si Supernova Pitesti cu experienta .-Căutam si noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru ca asistent vanzari , inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Prog
DECIMAS RUM SRL

Agent Vanzari Igiena Profesionala Si Consumabile


Candidatul ideal Valtec caută un/o coleg/ă dedicat/ă și activ/ă, cu experienţă de vânzări în domeniile igienă profesională și consumabile, care să dezvolte o bună înțelegere a produselor noastre pe piața de profil și să pună în practică abilitățile dobândite, cunoştinţele profesionale și politica noastră de distribuție.Dacă ai experiența în domeniile igienă profesională și consumabile ca Agent Vanzari și te consideri a fi o persoană cu abilități bune în domeniul vânzărilor, focus asupra afacerii, capabil/ă să construiești relații personale, să fii creativ/ă și persistent/ă în atingerea obiectivelor, atunci te aşteptăm în echipa Valtec.PROFILUL CANDIDATULUI Minim 3 ani experienţă de vânzări în domeniile igienă profesională și consumabile; Să aibă abilităţi dezvoltate de comunicare şi negociere, fiind o persoană orientată către rezultate; Să fie o persoană cu iniţiativă, capabilă să poată privi o situaţie atât de ansamblu, cât şi în detaliu; Să fie o persoană serioasă, motivată şi ambiţi
VALTEC PREMIUM LUBRICANTS SRL

Specialist Vanzari


Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, relații cu publicul sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - contactarea si mentinerea unei relatii la cel mai inalt nivel cu portofoliul de clienti- ⁠extinderea portofoliului de clienti- ⁠prezentarea produselor pe care compania le comercializeaza- ⁠efectuarea procesului de vanzare conceput de companie intr-un mod profesionistBeneficii:- training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe activitatea companiei- site de prezentare profesionist;- materiale de prezentare și promovare profesionist- ⁠salariu fix plus bon
PERAMA IDEAS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Reprezentant Comercial /​ Gestionar Piese De Schimb Brașov


Candidatul ideal Experiență relevantă în domeniul pieselor de schimb pentru utilaje agricole sau autoturisme experiență în identificare de piese și lucrul cu cataloage electronice de piese Cunoaşterea limbii engleze, în special termeni din domeniul mecanicii Abilităţi de comunicare cu clienţii Abilități de vânzare Atenţie la detaliiDescrierea jobului Misiunea postului:făcând parte din departamentul piese de schimb, reprezentantul comercial are un rol important în vânzarea pieselor de schimb asigurând identificarea pieselor de schimb, transmiterea de oferte către clienţi, efectuarea de comenzi, depozitarea și livrarea pieselor precum si primirea clienţilor la punctul de vânzare.Activitatea se desfășoară la punctul de lucru al companiei din Brașov, str. Târgului, nr. 10.Principalele responsabilități: Întâmpină clienții şi îi consiliază cu privire la piesele de schimb Identifică piesele de schimb solicitate de client cu ajutorul cataloagelor electronice Face oferte de preţ, participă la n
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Consilier vanzari teren Door2Door


La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune abilități de vânzare și negociere pentru a se alătura departamentului DOOR TO DOOR, în calitate de CONSILIER VANZARI TEREN DOOR TO DOOR. Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.Ce vei face: Contactarea potențialilor clienți ai companiei (90% activitate pe teren) Raportarea zilnică a rezultatelor obținute Îndeplinirea targetului lunar de vânzări Identificarea de noi oportunități de vânzare Promovarea imaginii și prezentarea companiei în conformitate cu cerințele și standardele acesteia Întocmirea evidenței zilnice și raportarea către Manager
ENGIE

Agent Vanzari


Candidatul ideal Cerinţele pentru ocuparea acestei poziții: Studii medii/postliceale; Disponibilitate de muncă pe teren și pentru program prelungit; Cunoașterea tehnicilor și instrumentelor aplicabile în toți pașii vânzării, operare PC, reguli privind disciplina de casă (încasare, depunere numerar, emitere chitanţe, facturi).Permis de conducere categoria B;Competenţele pe care am dori să le dețineți: Comunicare în mediul business; Lucrati independent, dar intr-un mediu de echipa, colaborand cu colegii pentru a impartasi experiente si bune practici; Abilitati puternice de organizare si management eficient al timpului/al agendei zilnice și al portofoliului de clienți; Orientare catre client si excelenta dovedita in relatiile cu clientii; Abilitati excelente de prezentare, negociere, influență, tratare obiecții; Personalitate proactiva cu gandire pozitiva; Utilizare consecventa si eficienta a intrumentelor de tip CRM.Descrierea jobului Locaţia: Departament vânzări B2B – zona alocata: Bras
FARMEC SA

Media netă estimată pe baza celor 2711 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Buyer /​ Specialist Achizitii - Sinaia


Candidatul ideal Buyer / Specialist achizitii - Sinaia studii superioare: experienta in domeniul achizitilor cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor; certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj; abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel); abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita; abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice; abilitatea de a lucra independent cat si in echipa; capacitate de analiza si sinteza a informatiei putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului Asigura achizitia de produse si de echipamente necesare pentru activitatea desfasurata de companie, in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat; Identifica, daca este cazul, furnizori pentru fiecare solicitare aprobata si intocmeste raportul de evaluare a performantelor furnizorilor, pentru a asigura cel mai bun raport calitate-pret; Urmareste permanent stocurile si livrarile in functi
HOTEL NEW MONTANA SRL

Consilier Vanzari - Il Passo


Candidatul ideal Consilier Vanzari - Il Passo Minim studii medii; Experienta profesionala in Fashion Retail; Experienta intr-un magazin dе incaltaminte constituie un avantaj Cunostinte medii dе limba engleza; Cunostinte aplicatii Microsoft Office.Daca esti in cautarea unei cariere in Fashion Retail, Iti doresti oportunitati dе promovare si noi provocari, atunci Il Passo este locul potrivit.Descrierea jobului Consilier Vanzari - Il Passo Rеalizаrеа obiеctivelor de target alе mаgazinului si plаnul de visuаl merchаndising in conformitate cu instuctiunilе sediului; Oriеntаrе cаtrе cliеnt; Activitаti dе depozit: stocаre, aranjare, verificare, receptie, transfer de marfa; Activitati la casa de maracat: incasare, intocmirea actelor contabile.Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil de lucru; Pachet salarial atractiv format din: Salariu fix si Comision din vanzari; Bonus de vechime; Bonusuri sezoniere si de performanta; Reducere de angajat pentru produsele Il Pa
PESTOS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 175 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.