Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1282 Locuri de Munca in Targu Frumos - Joburi in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1282 Locuri de Munca in Targu Frumos - Joburi in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Distributie (Logistic Representative Targu Mures)


Scurta descriere a companiei British American Tobacco is a leading tobacco group, with brands sold in more than 200 markets. We employ more than 57,000 people and, with over 200 brands in our portfolio, we make the cigarette chosen by one in eight of the world’s one billion adult smokers. We hold robust market positions in each of our four regions – Americas; Asia-Pacific; Eastern Europe, Middle East and Africa; and Western Europe – and we are leaders in more than 60 markets. Cerinte BAT evoluează continuu – ca nicio altă organizație.Pentru a ne îndeplini misiunea asumată, căutăm colegi care împărtășesc aceleași valori ca noi. Te așteptăm alături de noi în călătoria noastră de transformare!FUNCTIUNE: Marketing – Supply ChainLOCATIE: TG MURES, RomaniaTIPUL JOBULUI: Perioada nedeterminata British American Tobacco Romania are în prezent o oportunitate pentru un rol de Logistic Representative Tg Mures.Obiectivul acestui rol: atributii de gestiune pentru produsele si bunurile BAT si casier/
BAT Romania

Responsabil de tura Mures Str.​Libertatii (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor; Colegii conteaza pe tine sa le oferi suport in activitate si sa contribui activ in dezvoltarea si motivarea lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 7950 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime, bonusuri si sporuri). Transport asigurat in functie de conditiile magazinului. Co
Lidl Romania

Inginer - industria alimentara - Tg.​ Neamt


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Studii in domeniu, experi
ABC HUMAN CAPITAL

Responsabil de tura Mures Str.​Libertatii (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor; Colegii conteaza pe tine sa le oferi suport in activitate si sa contribui activ in dezvoltarea si motivarea lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 7950 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime, bonusuri si sporuri). Transport asigurat in functie de conditiile magazinului. Co
Lidl Romania

Consultant with English - Targu Jiu


Scurta descriere a companiei Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.#FriendsWorkingTogether CerinteWe are looking for persevering and energetic people like you, who want to develop both personally and professionally! If you have the same aspirations, join the #CGSDreamTeam!We are looking forward to getting to know you!So, if you have the following, make sure to let us know!-Advanced English skills. -Detail oriented. -Computer knowledge/tech savviness is a plus. -Work experience in customer support will be considered as an advantage. -Team player. -Communication and negotiation skills. Responsabilitati • Respo
Computer Generated Solutions Romania

Shop Manager (vicovu De Sus,​ Braila,​ Targu Frumos,​ Buhusi)


Candidatul ideal Căutăm colegi veseli și dornici să se dezvolte într-o companie de renume în Ucraina și care este în continuă expansiune în România, Aurora Multimarket.Dacă te regăsești în cerințele de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem. Ai capacitatea de a motiva oamenii în vederea realizării obiectivelor propuse; Ai bune abilități de comunicare, lucru în echipă și organizare; Ai minim 2 ani experiență pe un rol de manager de magazin; Ai experiență de muncă în domeniul comerțului cu amănuntul; Ai experiență și lucrezi constant în Microsoft Office; Ai cunoștințe de limba engleza – conversațional și scris; Ai studiile finalizate, minim diplomă bacalaureat.Descrierea jobului Ce implică postul de Shop Manager: Vei întâmpina și relaționa cu clienții magazinului în vederea promovării produselor; Vei coordona echipa din subordine pentru a atinge obiectivele zilnice, săptămânale și lunare; Vei monitoriza și gestiona corect stocul de marfă; Vei participa la activitățile de recrutar
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Medical


Descrierea jobului Reprezentant Medical - Cluj/MuresDaca te pasioneaza subiectul SANATATE, ai studii superioare sau experienta in domeniu si iti este usor sa comunici cu oamenii, vino sa ne cunoastem si sa descoperi echipa Biofarm!Pentru a putea aplica pentru postul dе Reprezentant Medical, ne dorim: Sa fii absolvent dе studii superioare (Medicina Umana sau Veterinara, Farmacie, Biologie, Chimie, Biochimie sau alte studii conexe constituie un avantaj); Sa ai minim 1 an experienta in domeniu, curiozitatea dе a descoperi si dorinta maxima dе invatare; Sa ai cunostinte dе operare PC nivel mediu (Word, Excel, PowerPoint); Sa ai usurinta in comunicarea si relationarea cu alte persoane; Sa ai atitudine proactiva, cu orientare catre rezultate, clienti si identificare dе solutii; Sa ai capacitatea dе organizare si si gestionare eficienta a timpului; Sa ai permis auto categoria B fiindca job-ul presupune sa calatoresti; Resedinta in zona de activitate - Cluj/MuresCe fаce un Rеprezеntаnt Medical
BIOFARM SA

Media netă estimată pe baza celor 308 de salarii introduse în Salario: 4987 RON/Luna

Sef Agentie


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul economic; Experienta in domeniul bancar de minim 5 ani, din care minim 3 ani intr-o functie de vanzari; Experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj; Cunoasterea reglementarilor in vigoare privind institutiile de credit si adecvarea capitalului; Cunoasterea amanuntita a produselor si serviciilor bancare si a instrumentelor de plata; Orientare catre rezultate, orientare catre client Nivel ridicat al responsabilitatii si integritatii; Foarte bune abilitati de planificare, organizare si comunicare ; Abilitati de operare PC (MS Office - Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu; Permis de conducere - categoria B; Cunostinte de limba engleza - nivel cel putin mediu;Descrierea jobului Coordoneaza activitatea sucursalei si aloca optim resursele umane in vederea realizarii obiectivelor de vanzari; Initiaza si dezvolta relatiile cu clientii Bancii; Reprezinta sucursala in mediul local de afaceri; Promoveaza clientilor intregul port
PATRIA BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 7500 RON/Luna

Sales Representative - Tt Corporate - Tg Mures


Candidatul ideal Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor; Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren; Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor); Permis de conducere – categoria B (fără incidente); Constituie avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.Responsabilităţi principale: Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi; Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate; Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată; Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţi
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Economist - Contabil Onesti


Candidatul ideal Candidatul IdealDaca esti o persoana entuziasta, organizata, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei noastre!CERINTE:- Studii superioare economice - specializarea contabilitate- Experienta: min. 3 ani pe un post similar- Cunoasterea foarte bună a legislatiei in domeniu- Cunostinte solide de fiscalitate- Cunostinte solide de operare PC și MS Office (Word si Excel)- Abilitati de comunicare si relationare- Atentie la detaliiNe intereseaza abilitatile si competenta, ne rezervam dreptul de a selecta candidatii. Doar cei alesi vor fi contactati în vederea stabilirii unui interviu.Descrierea jobului ATRIBUTII:- Inregistreaza facturile de la furnizori si societatile afiliate, deconturile salariatilor si tine evidenta conturilor de furnizori si avansuri nedecontate la sfarsit de luna- Intocmeste facturile de servicii, bonusuri, chirii si refacturari- Inregistreaza si tine e
BARLINEK ROMÂNIA SA

Inginer Specialist Marcare


Responsabilitati: Responsabil în principal de realizarea specificatiilor pentru echipamentele de marcare laser, marcare, cerneala, termica, folie, validarea proceselor si echipamentelor de marcare, stabilirea parametrilor de process marcare, realizarea de teste pentru procesul de marcare, realizarea instructiunior si procedurilor pentru procesul de marcare. Realizeaza specificatii pentru tipuri noi de cablu/fir, conector in legatura cu marcarea fiind responsabil de validarea si realizarea protocoalelor de validare pentru procesul de marcare. Determinarea sau elaborarea specificatiilor de process din aria de competenta. Responsabil de procesul de marcare pe materialele plastic, cablu, metal sau alte compozitii de material utilizate in cadrul productiei. Este responsabil pentru procesul de marcarea industriala in fabricile globale, fiind persoana de contact pentru procesele si echipamentele de marcare. Stabileste si mareste expertiza pentru cresterea cunostintelor de marcare din fabrici
ALTEN Romania

Manager Magazin Targu Mures Str.​Sinaia (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa fii responsabil de intreaga activitate si de imaginea magazinului; Echipa noastra conteaza pe tine sa fii implicat direct in construirea si buna coordonare a colegilor si proceselor; Contam pe tine sa te asiguri ca indicatorii operationali si de personal sa fie indepliniti; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat; Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te
Lidl Romania

Consilier Vanzari Orange Store


Candidatul ideal Consilier Vanzari Orange StoreNu ai experienta necesara pentru a incepe o cariera?Nici o problema, vino in echipa EuroGsm si te invatam noi.Cum?Iti oferim:● Mentori care sa te ghideze din prima zi in inceputul tau de drum;● Un program de initiere foarte bine structurat, care are ca punct de pornire magazinul virtual EuroGsm;● Oportunitati reale de dezvoltare rapida.Iar pe deasupra,● Un orar flexibil ca sa te poti bucura si de hobby-urile tale,● Pachet financiar atractiv ( compus din salariu fix, tichete de masa si bonusuri din vanzari);● Si te facem turist in tara ta prin programe de schimb de experienta.Descrierea jobului Resposabilitatiile tale vor fi:Consilierea clientilor, intr-o maniеra аmаbila, priеtenoasa si еficiеnta;Identificarea nevoilor si astеptarile cliеnților, lе ofera informații corectе si completе cu privire la produsele si serviciile din portofoliul Orange, precum si a noilor tehnologii;Incasarea pentru contravaloarea produselor si serviciilor Orange v
EURO GSM IMPEX SRL

Consultant De Vanzari In Librarie


Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Responsabil Relatii Clienti (call Center)


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Responsabil Relații Clienți, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Căutăm cu mare interes: persoană deschisă, sociabilă, comunicativă; mereu caracterizată de perseverență, empatie și orientare spre rezultate; persoană care își propune să lucreze într-un domeniu provocator, însoțit de posibilitatea dе a acumula noi informatii.Îți sună cunoscut? Ei bineeee, lista continuă: Ne-ar plăcea să dea dovadă de spirit dе echipă; bună relaționare și gestionare a conflictelor; experiență în activități dе Call Center sau în instituții financiar-bancar
BANCA TRANSILVANIA SA

Agent Vanzari Bucuresti/​ Arad/​ Sibiu/​ Mures


Candidatul ideal Responsabilitatile tale vor include activitati din domeniul vanzarilor cum ar fi prospectarea, contactarea clientilor, vanzare si oferire suport post vanzare. Pentru a avea succes in acest rol, este necesar sa ai abilitati excelente de comunicare, sa inspiri incredere si sa fii corect.Descrierea jobului RESPONSABILITAȚI :- prospectarea și identificarea de noi clienți (B2B);- dezvoltarea portofoliului actual de clienți,- identificarea modalităților și instrumentelor eficiente de vânzare în vederea atingerii obiectivului de vânzări;- evaluarea corectă a nevoilor și cerințelor clienților;- furnizarea de feedback organizației din piață în mod activ,- participare la traininguri, programe de pregătire și perfecționare profesională și personală;- îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative definite în prealabil.CERINȚE:- Studii finalizate (studiile universitare reprezinta un avantaj),- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi,- Experienta in domeniul vanzar
PAYPOINT SERVICES SRL

Reprezentant Vanzari Prin Telefon Cluj/​ Oradea/​ Targu Mures


Candidatul ideal Draga candidat(a),Iti doresti sa activezi in industria farma?Esti apreciat pentru ca inveti rapid lucruri noi si iti place sa imbini cifrele cu relationarea cu clientii?Daca raspunsul este DA, nu ezita sa aplici!Ce ne dorim sa vedem la tine: orientare catre client si rezultate - ai interes pentru conturarea unei cariere în vânzări; studii liceale sau superioare finalizate; experienta de lucru intr-un rol de asistent farmacie sau intr-un job similar postului nostru (telesales/ call-center).Descrierea jobului Pana la prima noastra discutie, iti poti forma o imagine despre responsabilitatile postului de Reprezentant Vanzari prin Telefon, astfel: contactezi clientii si promovezi produsele conform campaniilor planificate; identifici nevoile clientilor; negociezi pachete; centralizezi comenzile clientilor in sistem.Iti oferim: salariu fix + bonus lunar din vanzari; asigurare de sanatate; card discount in Farmaciile DONA; acces gratuit la biblioteca digitala Bookster si disco
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Adjunct Manager Magazin Mures Str.​Libertatii (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport in indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ in coordonarea activitatilor si in dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 9550 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, t
Lidl Romania

RETAIL BANKING OFFICER - TG.​ MURES


Scurta descriere a companiei We are partners first. This is The American Way of doing business. Adică nu demonstrăm cine e mai bun, ci cum ajungem împreună la cea mai eficientă soluție.Nu credem în candidați perfecți, ci în oamenii potriviți la momentul și locul potrivit. Vrem să:- fii deschis la provocări și să îți dai voie să te pui în contexte noi- lucrezi în echipă, nu să demonstrezi că poți să faci totul singur și perfect- înveți din greșeli, nu să te strezezi să fii impecabil Cerinte În First Bank, obiectivul nostru este să oferim cele mai bune soluții financiare, susținute de tehnologie, personalizate de oameni.În Tg. Mures, căutăm coleg/ă pentru poziția de Retail Banking Officer!Cum ești tu?• Ai studii superioare (in domeniul economic, de preferat);• Ai experiență de minim 2 ani în domeniul bancar, de preferat pe o poziție similară;• Cunoști limba engleză la nivel conversațional;• Comunicativ si organizat;• Ai abilități de vânzare și persuasiune. Responsabilitati Cum arată acti
FIRST BANK

Manager Magazin Targu Mures Str.​Sinaia (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa fii responsabil de intreaga activitate si de imaginea magazinului; Echipa noastra conteaza pe tine sa fii implicat direct in construirea si buna coordonare a colegilor si proceselor; Contam pe tine sa te asiguri ca indicatorii operationali si de personal sa fie indepliniti; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat; Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te
Lidl Romania
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.