Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

581 Locuri de Munca in Targu Mures - Joburi in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

581 Locuri de Munca in Targu Mures - Joburi in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Achizitor /​ Specialist Achiziții


Candidatul ideal Pentru fabrica noastră din Reghin, județul Mureș, societate cu peste 800 de angajați și peste 20 de ani vechime în activitatea de prelucrarea lemnului, producator de Pal brut, Pal melaminat, blaturi de lucru, Uși și fețe de uși, căutam un coleg nou, Specialist în Achizitii, care să se alăture echipei noastre.Cerinte:Studii superioare – de preferat, dar nu obligatoriuCunoștințe foarte bune de limba englezăExcelente abilități de utilizare a PC-ului (pachetul Office, sisteme ERP – SAP)Persoană responsabilă, implicată și motivată, capabilă să lucreze cu termene limităPersoană proactivă, cu inițiativă, gândire strategică, capacitate de previziune, promptitudineFoarte bune abilități de comunicare, negociere și rezolvarea situațiilor neprevăzuteConstituie avantaj:Experiență relevantă într-o poziție similarăExperiență profesională în companii de producțiePermis de conducere categoria B.Descrierea jobului Identifică împreună cu “clientului intern” cea mai optimă soluție, adapta
KASTAMONU ROMANIA SA

Responsabil de tura Mures Str.​Libertatii (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor; Colegii conteaza pe tine sa le oferi suport in activitate si sa contribui activ in dezvoltarea si motivarea lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 7950 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime, bonusuri si sporuri). Transport asigurat in functie de conditiile magazinului. Co
Lidl Romania

Adjunct Manager Magazin Mures Str.​Libertatii (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport in indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ in coordonarea activitatilor si in dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 9550 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, t
Lidl Romania

Consilier Vanzari - Vapetronic


Candidatul ideal - persoana organizata si serioasa- fire prietenoasa si comunicativa- aspect ingrijit, limbaj civilizat, rabdare si bun simt- capacitatea de a invata permanent lucruri noi- sa initiati cu usurinta interactiuni cu persoane noi- sa fiti orientat catre rezultate, cu capacitatea de a lucra autonom, dar si in cadrul unei echipe- sa aibă minim studii medii- sa aiba cunoștințe PC minime- experienta anterioara pe un post similar ar fi apreciata, dar nu e obligatorieDescrierea jobului - administrarea magazinului- vanzarea produselor companiei parcurgand toti pasii de vanzare, de la identificarea nevoilor clientului si consilierea in alegerea produsului potrivit pana la incasarea contravalorii produselor achizitionate si operarea acestora in sistemul de contabilitate- mentinerea relatiei cu clientii existenti si furnizarea catre acestia a suportului post vanzare- atragerea de noi clienti- Programul de lucru va fi creat pe baza preferințelor echipei.
REFILL SHOP S.​R.​L.​

Personal de Serviciu Mures Str.​Livezeni (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa te ocupi de curatenia din interiorul si exteriorul magazinului, cu precadere in grupurile sanitare si parcare, dar si pe sala de vanzare; Contam pe tine ca te vei ocupa de strangerea ambalajelor de carton si folie aflate pe sala de vanzare si ca vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii conteaza pe tine sa asiguri curatenia si igienizarea aparatului de reciclare (RVM) si a incintei in care acesta este plasat, precum si a spatiilor de colectare selectiva. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 6850 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime, bonus
Lidl Romania

Administrator Cont /​ Ofiter Front Office


Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta anterioara in activitatea cu numerar - minim 6 luni; Cunoasterea mediului economic si bancar local; Cunostinte de operare calculator; MS Office - nivel mediu; Buna abilitati de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitate; Orientare catre client si catre rezultate;Descrierea jobului Efectueaza toata gama de operatiuni cu si fara numerar pentru client; Asigura desfasurarea in bune conditii a decontarii intra si interbancare; Participa la realizarea obiectivelor de vanzari; Cunoaste si promoveaza produsele si serviciile standard ale Bancii si realizeaza vanzari incrucisate oferind informatii complete legate de acestea;​
PATRIA BANK S.​A.​

Inginer Analist Mentenanta


Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare (domeniul Tehnic)Excelente abilitatii de lucru în pachetul MS Office (Excel, Word)Cunostinte avansate de limba engleza (citit, scris, vorbit)Persoana energica, cu bune abilitati de comunicare si relationareAbilitati de organizare, planificare si prioritizare a activitatilorDorinta de a invata lucruri noi si de a se dezvolta intr-o companie multinationalaConstituie avantaj:Experienta in domeniul tehnic/productieDisponibilitate pentru efectuare ore suplimentare de muncăDescrierea jobului Responsabilități:Inginerul analist mentenanta se ocupa de lucrari de mentenanta avand in vedere pastrarea utilajelor / instalatiilor in buna stare de functionare si asigurarii disponibilitatii acestoraPlanifica activitatea de mentenanta periodica si preventiva si pregateste piesele de schimb necesare realizarii acesteiaCoordoneaza echipele de sudori si a echipele de mentenanta preventiva din productie.Creaza si monitorizeaza in SAP notificari de interventie.Este
KASTAMONU ROMANIA SA

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Studii medii/superioare- Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj.- Cunoasterea pietei dе profil din zona alocata ( produse alimentare sau farmaceutice) reprezinta un avantaj.- Abilitati dе comunicare si negociere, orientate spre nevoile clienţilor- Spirit dе organizare dezvoltat şi orientat spre rezultate , spirit dе echipa.- Personalitate dinamică si comunicativă- Permis dе conducere categoria B, (minim 2 ani vechime.)Descrierea jobului - Viziteаza toţi cliеnţii din zonа pe carе o arе in rеsponsаbilitаte, în concordanţă cu rutа şi frеcvеnţа de vizitarе stabilită ;- Promoveazа portofoliul dе produsе catre toti cliеntii existеnti- Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti- Se implica in implementarea politicilor comerciale ale companieiOferim:- Pachet salarial motivant in functie de performantele obtinute-Masina si telefon de serviciu-Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o firma de distributie la nivel national.-Oferim instru
FARES TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 2952 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Platforme It Si Suport Proiect (227029)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare IT/ tehnice Cunoștințe de bază privind: Sisteme specifice centrelor de date Sistemele de operare Windows, Linux Medii virtualizate VMWARE Mediu de lucru Cloud Descrierea jobului Realizezi activităţi de consultanţă şi suport, implementare şi configurare pentru platforma Call Center cu toate subcomponentele şi interfeţele sistemului șu activități de project support pentru proiectele cu impact în ariile ce alcătuiesc departamentul de Servicii Operaționale IT: NOC, Platforme HW și Service Management & End User Support Participi la implementarea soluţiilor prin activităţi supervizate de manager/ manager proiect senior TI/ consultant/ consultant senior Coordonezi implementarea soluţiile din aria de responsabilitate Realizezi sau participă la realizarea modificărilor de sistem (CR-uri) Monitorizezi sistemele din aria ta de responsabilitateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilit
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Achizitor /​ Specialist Achizitii


Candidatul ideal Pentru fabrica noastră din Reghin, județul Mureș, societate cu peste 800 de angajați și peste 20 de ani vechime în activitatea de prelucrarea lemnului, producator de Pal brut, Pal melaminat, blaturi de lucru, Uși și fețe de uși, căutam un coleg nou, Specialist în Achizitii, care să se alăture echipei noastre.Cerinte:Studii superioare – de preferat, dar nu obligatoriuCunoștințe foarte bune de limba englezăExcelente abilități de utilizare a PC-ului (pachetul Office, sisteme ERP – SAP)Persoană responsabilă, implicată și motivată, capabilă să lucreze cu termene limităPersoană proactivă, cu inițiativă, gândire strategică, capacitate de previziune, promptitudineFoarte bune abilități de comunicare, negociere și rezolvarea situațiilor neprevăzuteConstituie avantaj:Experiență relevantă într-o poziție similarăExperiență profesională în companii de producțiePermis de conducere categoria B.Descrierea jobului Identifică împreună cu “clientului intern” cea mai optimă soluție, adapta
KASTAMONU ROMANIA SA

Content & Social Media Specialist


Candidatul ideal - Cunostinte avansate Canva/Adobe/Telegram/Facebook/Instagram/Twitter/LinkedIn- Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala in limba romana si limba engleza- Capacitatea de a respecta task-urile si deadline-urile- Intelegerea solida a algoritmilor- Analizarea trendurilor în social media și implementare pentru conținutul creatDescrierea jobului Creează strategia de content – În conformitate cu obiectivele generale de brand.Creează conținut: grafică, videos și text scris, care rezonează cu publicul nostru țintă pe diferite platforme (Instagram, Facebook, Pinterest, TikTOk, LinkedIN).Creeaza planul editorial lunar pentru toate platformele de brandGestionează toate conturile de social media, inclusiv programarea conținutului, postarea și monitorizarea acestuia. Research constant al tendințelor din industrie, pentru a optimiza performanța social media.Monitorizeaza comunicarea si performantele competitiei.Analizează metricile și insight-urile de social media pentru
PRIVO IN SRL

Adjunct Manager Magazin Mures Str.​Livezeni (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport in indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ in coordonarea activitatilor si in dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 6850 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, t
Lidl Romania

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Tender Specialist


Candidatul ideal Cerinte:Studii superioareExperienta in domeniu de minim 1 anCunostinte de limba engleza nivel avansatAbilitati excelente de utilizare MS Office (in special Excel, Power Point)Persoana comunicativa, dinamica si entuziastaReceptiva, cu spirit de initiativa, responsabila si atenta la detaliiCapacitate de muncă in echipaOrientare spre clientConstituie avantaj:Cunostintele in domeniul comertului internationalCunostintele de operare a programului SAPDescrierea jobului Responsabilitati:Analizeaza solicitarile clientilor si a specificatiilor de produs in scopul analizei de oportunitateIntelege termenii si conditiile comerciale, Incoterms etc.Oferă suport pentru pregatirea rapoartelor, matricelor lunare si analizelor comenzilorOfera suport pentru actualizarea bazelor de date si sistemelor digitale utilizate si face propuneri pentru a optimiza eficienta proceselor de pregatire a ofertelorIntocmeşte diverse documente interneUtilizeaza sistemele si procesele interne pentru generar
KASTAMONU ROMANIA SA

Ospatar


Candidatul ideal - Calificare;- Experiența anterioară într-o poziție similară;- Pasiune pentru arta culinară, spirit inovator, în permanentă căutare de autoperfecționare;- Persoană responsabilă, organizată, capabilă să lucreze în echipă, atentă la detalii;- Atitudine pozitivă, entuziastă, dinamică.- cunoştinţe medii de limba engleză;- atitudine pozitivă în relaţiile cu clienţii şi colegii;- asumarea răspunderii pentru corectitudinea întocmirii şi încasării notelor de plată.Descrierea jobului Oferim:- Un salariu competitiv, în funcție de nivelul de calificare și experiență;- Oportunități de training, formare profesională și avansare;- Prime anuale.
PRIVO IN SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Vânzător Târgu Mureș Str.​sinaia (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); C
LIDL DISCOUNT SRL

Responsabil Relatii Clienti (call Center)


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Responsabil Relații Clienți, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Căutăm cu mare interes: persoană deschisă, sociabilă, comunicativă; mereu caracterizată de perseverență, empatie și orientare spre rezultate; persoană care își propune să lucreze într-un domeniu provocator, însoțit de posibilitatea dе a acumula noi informatii.Îți sună cunoscut? Ei bineeee, lista continuă: Ne-ar plăcea să dea dovadă de spirit dе echipă; bună relaționare și gestionare a conflictelor; experiență în activități dе Call Center sau în instituții financiar-bancar
BANCA TRANSILVANIA SA

Lc/​casier - Sibiu,​ Pitesti,​ Tg Mures,​ Baia Mare


Candidatul ideal Pentru magazinele Intersport cautam persoane- dinamice,- ambitioase,- cu spirit dе echipa- pasionate dе sport,- studii medii;- studii superioare in curs;- cunostintele in domeniul articolelor sportive constituie avantaj;Nu ai experienta, nu ezita! Echipa noastra dе traineri abia asteapta sa te introduca in lumea vanzarilor!Descrierea jobului - intretinе si dezvoltа relatiа cu clientii, oferind informаtii specializаtе dеspre produse;- еtichetarеа si аrаnjarеa produsеlor pе rafturi si in dеpozit;- program dе lucru flexibil, in ture. Norma de lucru 6/8 ore in functie de nevoile candidatului;- mediu de lucru dinamic;- oportunitati de dezvoltare a carierei;- traininguri de specialitate;- pachet atractiv de beneficii - salariu fix+bonus vanzari+ tichete de masa + decontarea transportului.
SC GENCO TRADE SRL

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Coordonator Noc (223968)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare IT și Comunicații Experienţă practică necesară: Experiență în asigurarea serviciilor operaționale către business ș raportarea asigurării lor Experiență anterioară în activități specifice de infrastructură IT și networking Cunoştinţe IT: Cunoștințe avansate privind standardele de arhitectură HW IT Cunoștințe avansate privind tehnologiile utilizate în industria IT Descrierea jobului Coordonezi activitățile zilnice și evoluția proiectelor dezvoltate de echipa NOC Coordonezi împreuna cu șeful direct planul de dezvoltare al proiectelor, livrabilele și bugetele aferente Realizezi și implementezi strategia de Networking și Telecom Participi la realizarea și implementarea strategiei pentru serviciile de tip CloudRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile taleCe îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Targu Mures?

Salariul mediu net in Targu Mures este de 3 800 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Targu Mures?

In prezent avem disponibille 581 locuri de munca in Targu Mures.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.