Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Team Leader in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Team Leader in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Team Leader in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Team Leader in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1964 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Sales Team Leader


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH
Vezi alte joburi relevante

Operator Date Sistem Erp & Logistica


Candidatul ideal Abilitati:- Studii superioare (preferabil studii tehnice);- Cunostinte de limba Engleza;- Cunostinte avansate de operare PC;- Abilitati de organizare, planificare, negociere, comunicare asertiva, meticulozitate si adaptabilitate, rapiditate in gandire si alegerea celor mai bune solutii, capacitatea de a lucra în conditii de stres;- Cunostinte de operare a unui sistem ERP constitue un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- Introduce in ERP anexele contractelor comerciale cu calculatiile, primite de la departamentul ofertare si sau vanzare.- - Organizeaza transporturile intern si extern:- Planifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transport.- Intocmeste si actualizeaza ori de cate ori este necesar baza de date cu transportatorii agreati.- Intocmeste solicitarile de transport catre partenerii agreati.- Primeste si confirma comenzile de transport.- Emite avize de marfa;- Deruleaza in bune conditii transporturile fara a se limita la: respectarea date
VERTICAL DESIGN SRL

Marketing Category Manager


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare de preferat in domeniul economic; Experienta profesionala de minimum 4 ani in domeniul marketing Excelente cunostinte de utilizare MS Office Capacitate de analiză şi sinteză; Capacitate de analiză, selecţie şi corelare a datelor; Adaptabilitate Competenţe de planificare bugetară; Abilităţi de negociere, de coordonare;Descrierea jobului Responsabilitati: Contribuie la dezvoltarea strategiei categoriilor Definește planurile de marketing anuale/trimestriale/lunare , campaniile și promoțiile aferente fiecărei categorii / brand pentru fiecare canal de vânzare Urmăreste implementarea strategiei colaborând cu echipa de marketing, agențiile, echipele de vânzări, echipele de category management Implementează planurile de marketing de categorie / brand Măsoară campaniile/promoțiile de categorie/brand și ia măsuri de îmbunătățire Pregăteste rapoarte periodice de marketing legate de categoriile pe care le coordoneaza Actualizează planul trimestrial de ma
DACRIS IMPEX S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Profilul pe care noi il cautam: Experienta de lucru intr-o pozitie de specialist achizitii de minimum 3 ani; experiența în achiziția produselor de papetarie/ birotica/ EIP/ echipamente IT/ mobilier birou/ igiena constituie un avantaj. Studii superioare in domeniul economic sau comert; Cunostinte actaulizate despre tendintele din domeniul achizitiilor si a legislatiei relevante Nivel avansat de cunostinte de lucru MS Office - WORD, EXCEL; Cunostinte limba engleza- nivel mediu Excelente abilitati de comunicare orala si scrisa Abilitati de negociere cu furnizorii Persoana motivata, responsabila, rezistenta la stres si la activitati desfasurate sub presiunea termenelor limita; Abilitati de analiza si sinteza a informatiilor; Atentie la detalii Abilitati de planificare si organizare; Abilitati de comunicare si lucru în echipa.Descrierea jobului Responsabilitati: Gestioneaza relatia cu furnizorii de marfa din portofoliu: comandare marfa, urmarire comenzi de marfa, liste de p
DACRIS IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1536 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Adjunct Manager Magazin Corbeanca (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Ești amabil și orientat către client; Ai minimum 2 ani experiență profesională în domeniu și minimum 6 luni în coordonarea unei echipe; Ai studii medii finalizate cu diplomă.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Managerul de magazin contează pe tine să oferi suport în îndeplinirea tuturor indicatorilor de performanță; Colegii contează pe tine să contribui activ în coordonarea activităților și în dezvoltare
LIDL DISCOUNT SRL

Handling Operations Specialist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui nou coleg in echipa de handling (operational aerian), sediul din Otopeni.Apreciem urmatoarele abilitati si calificari: Experienta profesionala relevanta rolului minim 2 ani; Persoana potrivita are experienta in verificarea/sortarea marfurilor dupa PO-uri/referinte/facturi etc, este familiarizat cu lucrul in depozite de marfa; Atentie sporita la detalii si gestionarea eficienta a timpului; Abilitati de a lucra ca parte a unei echipe; Venit si beneficii motivante.Descrierea jobului Se asigura ca marfurile sunt predate catre terminalele liniilor aeriene conform cut off bookinguri; Eticheteaza partidele marfa conform reglementarilor IATA: MAWB, HAWB, DGR, etc; Inregistreaza si confirma tranzite vamale; Preda seturile de documente originale catre terminale liniilor aeriene; Preia din terminale seturile de documente aferente marfurilor sosite la import; Pastreaza legatura cu colegii din departamentele operationale export, import si vama; Manipuleaza (
DHL LOGISTICS SRL

Jr.​ Real Estate Engineer


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte • Studii superioare; Profil tehnic / economic.• Microsoft Word, Excel, Outlook, PowerPoint.• Bune cunostinte de limba engleza.• Capacitate de organizare, lucru in echipa, atentie la detalii, rigurozitate. Responsabilitati Cerintele postului:Responsabil cu gestionarea si organizarea informatiilor privind cladirile Bancii – proprietate sau inchiriate, administrare portofoliu de contracte;Verificarea si decontarea facturilor de ch
Alpha Bank

Adjunct Manager Magazin Corbeanca (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport in indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ in coordonarea activitatilor si in dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 9640 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, t
Lidl Romania

Jr.​ Real Estate Engineer


Candidatul ideal • Studii superioare; Profil tehnic • Microsoft Word, Excel, Outlook, PowerPoint.• Bune cunostinte de limba engleza.• Capacitate de organizare, lucru in echipa, atentie la detalii, rigurozitate.Descrierea jobului Cerintele postului:Responsabil cu gestionarea si organizarea informatiilor privind cladirile Bancii – proprietate sau inchiriate, administrare portofoliu de contracte;Verificarea si decontarea facturilor de chirie, gestionarea relatiilor cu proprietarii de spatii.• Strangerea de informatii din piata privind nivelul chiriilor practicate la inchiriere pe zona vizata (de exemplu: studii si rapoarte de piata, oferte din piata de la terti, analize specializate) si prezentari ale zonelor de interes pe orasele/zonelor vizate de organizarea retelei;• Actualizarea pemanenta a bazei de date privind evolutia preturilor si a indicatorilor pe piata imobiliar;• Asigura intocmirea si actualizarea permanenta a dosarelor locatiilor bancii in conformitate cu procedurile Grupului
ALPHA BANK ROMANIA SA

Specialist Facturare - Otopeni


Candidatul ideal Disponibilitate pentru desfasurarea activitatii la sediul companiei localizat in strada Avram Iancu, Otopeni.Absolvent studii economice, medii sau superioare.Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara.Cunostinte bune de operare PC, inclusiv pachet Office si software specializat pentru activitati de gestiune si facturare (Winmentor, Smartbill, SPV).Abilitati foarte bune de organizare si planificare.Atentie la detalii.Onestitate.Seriozitate.Descrierea jobului Intocmeste facturi de vanzare marfa.Intocmeste si inregistreaza avize de livrare.Monitorizeaza incasarile.Monitorizeaza stocurile si genereaza rapoarte.Asigura suport departamentului Vanzari pentru emiterea facturilor conform comenzilor primite.Receptioneaza si inregistreaza facturi de intrare marfa.Arhiveaza documente financiar-contabile aferente activitatii departamentului.Program de lucruLuni-Vineri 09.00-17.00Salariuparte fixa (in functie de experienta si abilitati)bonuri de masabonusuri de performanta
SELF CARE MEDICAL SRL

Tehnician Sisteme De Securitate/​ Tvci


Candidatul ideal Esti colegul ideal pentru noi daca ai: Studii medii, profil tehnic; Experiență în instalarea sistemelor dе detecție și stingere incendiu, efracție, CCTV, control acces, voce date sau în instalații de curenți tari; Experiență de cablare structurată și rețelistică, montaj pat dе cablu plastic și metal, tub PVC, etc.; Atestat ARTS sau echivalent constituie avantaj; Autorizație ANRE constituie avantaj; Abilități de coordonator lucrare constituie avantaj; Permis de conducere cat. B; Disponibilitate deplasări.Descrierea jobului Activitati principale: Asigura executarea lucrărilor de instalare și punere în funcțiune a sistemelor de securitate în conformitate cu specificațiile din documentația tehnică sau din schemele puse la dispoziție de către proiectant; Asigura testarea și instalarea echipamentelor, componentelor și sistemelor electrice; Asigura asistența tehnică și rezolvarea problemelor electrotehnice întâmpinate în timpul și după punerea în funcțiune a echipamentelor. D
RASIROM RA

Lab Analyst


Candidatul ideal - Studii medii, postliceale sau superioare cu specializare în domeniul chimiei, biochimie, protectia mediului, chimie alimentara;- Experiența relevantă în analize gaz cromatograf constituie avantaj;- Cunoștințe despre standardul GLP (Good Laboratory Practice);- Bune abilități analitice, conceptuale și orientare către rezultate;- Abilități bune de comunicare;- Confortabil/(ă) să lucreze într-o echipă functional-transversală;- Cunoașterea aprofundată a pachetului MS Office;- Cunoștinte medii de limba engleză.Descrierea jobului Suntem în căutarea unor colegi/(e) extraordinari/(e) care să se alăture Departamentului Calitate (Quality Control), ocupând pozițiile de:Lab AnalystResponsabilități principale:- Participă activ la proiectele și procesele locale desfășurate în departament;- Prepararea probelor și a reactivilor necesari executării analizelor fizico-chimice de laborator;- Efectuează și interpretează analizele fizico-chimice specifice laboratorului analitic (GC-MS, GC-
PHILIP MORRIS ROMANIA SRL

Tehnician Microbiolog


Candidatul ideal Cerinte: Absolvent studii medii de specialitate (liceu biologie/chimie, scoala postliceala de specialitate sau asistent farmacie); Experiența în industria farmaceutica reprezinta un avantaj; Cunoașterea Regulilor de Bună Practică de Fabricație, a regulilor de Bună Practică de Laborator; Cunoștințe PC (Word, Excel); Seriozitate, implicare, flexibilitate, bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa.Descrierea jobului Efectueaza :- sterilizari: medii de cultura, produse iesite din lucru- monitorizari de aer, suprafete, si echipamente din ariile curate;- prelevari materii prime, materialele de ambalare si produsele din fabricatia curenta. Pregateste:- ariile din cadrul laboratorului microbiologic (curatare/ dezinfectare); Inregistreaza operatiile efectuate in documentele aplicabile (jurnale echipamente/arie, rapoarte de testare etc);
ROMPHARM COMPANY SRL

Media netă estimată pe baza celor 9 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Validari - Rph


Candidatul ideal Persoana potrivita acestui post ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:- studii superioare (Facultatea dе Chimie, Biochimie, Inginerie Chimica, Farmacie);- are aptitudini tehnice cat mai dezvoltate, care ii permit intelegerea unor procese dе fabricatie;- experienta dе lucru in productia farmaceutica (departament Productie, Controlul calitatii ) constituie un avantaj;- cunostinte specifice legate dе buna practica dе fabricatie;- persoana responsabila, serioasa, cu spirit dе observatie, muncitoare, principiala in relatiile cu colegii;- intelege importanta responsabilitatilor care ii sunt atribuite si le abordeaza ca atare, stie sa prioritizeze sarcinile in functie dе importanta lor.- Utilizare PC (MS Office-word, excel);- Gandire analitica;-Atentie la detalii.Descrierea jobului - Elaborеazа, revizuiеstе protocoale si rapoаrte de validаre cаre contin: diagrаmе de procеs, schеme logicе, analize de risc;- Comunica, analizeaza rezultatele validarii pentru a decide da
ROMPHARM COMPANY SRL

Category Manager


Candidatul ideal Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office - nivel avansat; Capacitatea de a prelucra, analiza și interpreta date; Abilitati de comunicare; Experienta relevanta in dezvoltarea de relatii comerciale (negociere, derulare contracte comerciale); Experiență anterioară pe o poziție de Category Management Online Business– minim 1 an;Descrierea jobului Asigura existenta si securitatea stocului de marfa in magazinele din zona si la nivelul distribuitorilor; Raspunde de targetele de vanzari, stabileste strategiile de vanzare si urmareste efectuarea/respectarea marjei de profit; Urmareste zilnic magazinul online in vederea obtinerii de feedback in urma aplicarii procedurilor; Defineste si implementeaza strategia de vanzari a magazinului online; Este responsabil pentru imaginea produselor pe site; Gestioneaza relatia cu reprezentantii brand-urilor comercializate pe site pentru atingerea obiectivelor setate;
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 458 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Specialist Validari Analitice


Candidatul ideal Studii superioare de specialitate (chimie, biochimie, inginerie chimica, biotehnologii). Experienta: cunostinte teoretice privind tehnicile de analiza din domeniul farmaceutic (HPLC, GC, UV-VIS, IR); Prezinta avantaj experienta si cunostintele practice dobandite in Controlulul Calitatii / Cercetare & Dezvoltare din industria farmaceutica Cunoasterea prevederilor aplicabile din Ghidul de Bune Practici in Fabricatie (GMP) si al altor ghiduri (ICH, EMA, etc.) Limba engleza: Nivel mediu. Cunostinte PC: Windows, Microsoft Office (Word, Excel); Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, Abilitati de planificare si organizare pentru a finaliza activitatile de cercetare si dezvoltare. Persoana responsabila, principiala in relatiile cu colegii; Abilitatea de a lucra independent si ca parte a unei echipe Disponibilitate dе a invata lucruri noi, abilitati dе comunicare, flexibilitateDescrierea jobului Efectueaza analizele fizico-chimice conforme cu specificatiile de calita
ROMPHARM COMPANY SRL

Specialist Inregistrari /​traducator (limba Rusa Obligatoriu)


Candidatul ideal Specialist inregistrari /Traducator (limba rusa obligatoriu)Limba Rusa - nivel avansat.Limba Engleza - nivel avansat.Cunostinte de operare PC - Word, Excel.Descrierea jobului Inregistrarea produselor farmaceutice in special in tarile membre CSI . Pregatirea dosarelor pentru inregistare. Traducerea documentatiei din limba romana/engleza in limba rusa/engleza. Respectarea termenelor de elaborare a documentelor. Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu autoritatile si urmarirea activitatii de inregistrare a medicamentelor. Gestionarea documentelor şi înregistrărilor legate de autorizarea dosarelor produselor farmaceutice.
ROMPHARM COMPANY SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.