Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

136 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

136 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Pe cine cautam? Experienta de minimum 2-3 ani intr-un post similar; Studii superioare finalizate in economie, inginerie sau inginerie economica; Cunostinte foarte bune de calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PPT), in alte sisteme de software si sisteme de gestionare a stocurilor (ERP); Cunostinte bune de limba engleza; Atentie la detalii si standarde inalte pentru controlul calitatii; Abilitati de comunicare pentru a ajuta la negocieri si pentru a se asigura ca asteptarile sunt clare; Cunostinte financiare si contabile pentru calcularea marjelor, profitului brut si reducerilor; Intelegere a managementului lantului de aprovizionare si a logisticii; Abilitati de achizitii si de gestionare a stocurilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Analizeaza cererile de achizitie pentru autorizarea lor corespunzatoare; Analizeaza, selecteaza furnizori si emite comenzi de achizitie; Introduce cu acuratete in sistem comenzile primite; Monitorizeaza stocurile din depozit si p
UTILBEN SRL

Calibration Specialist I


Descrierea jobului Responsibilities:- Inspecteaza vizual unitatile primite din productie inainte de instalarea lor in standurile de etalonare;- Instaleaza unitatile de productie in standurile de etalonare conform instructiunilor de lucru si procedurilor in vigoare;- Opereaza programul informatic de etalonare si se asigura ca programul finalizeaza toate etapele etalonarii conform instructiunilor de lucru si procedurilor in vigoare;- Analizeaza datele primite de la calculator in urma testelor si calibrarilor efectuate si ia decizii pentru a atinge cerintele de calitate din procesul de productie (lucreaza sub supraveghere);- Completeaza datele in sistemul informatic, referitoare la rezultatele testelor in conformitate cu comanda de productie si cu instructiunile de lucru;- Se asigura ca produsele sunt testate/ calibrate si livrate la postul urmator de lucru in timpul stabilit;Requirements:– Absolvent de scoala profesionala, liceu sau colegiu tehnic (profil electronic, electromecanic const
EMERSON SRL

Service Specialist


Descrierea jobului Are you a professional looking for an opportunity to expose your skills and grow? Join our talented, dedicated team of motivated professionals who share a collective passion for progress and excellence! Emerson has an appealing role for you in Cluj-Napoca as a Service Specialist.You will be primarily responsible for end-to-end delivery of Technical & Commercial Proposals to our customers across various process industries (such as Life Sciences, Chemical, Energy, Power and Renewables) within Emerson Systems & Software Lifecycle Services business portfolio and support Emerson sales teams in the pursuit of new business opportunities. By joining us as a Service Specialist, this role can be a strong foundation for your future career within Emerson. We encourage advancement and offer tangible development opportunities.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Ensure understanding, managing and satisfying each of the Customer’s and Company’s sales team’s requirements an
EMERSON SRL

Media netă estimată pe baza celor 1029 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Digital Content Specialist


Candidatul ideal Cerinţe: Studii superioare în marketing sau comunicare; Experiență de minim 2 ani în marketing online; Limba engleză – nivel mediu/avansat.Ce ne-ar plăcea să cunoști: Principii, strategii şi metode de realizare a campaniilor de marketing online; Content Marketing, Social Media, Copywriting, Video Editing; Analiză conținut și campanii în Google Analytics, Google Adwords, Facebook, Tik Tok; PR şi publicitate, psihologia reclamei, comunicare online.Ce competențe am dori să deții: Foarte bune abilități de comunicare în mediul business; Abilități excelente de exprimare atât verbal, cât și în scris și de a compune texte de sinteză sau de analiză, creative și ușor de înțeles, atât în limba română, cât și în limba engleză; Capacitatea de a veni cu idei originale sau inovative şi de a construi, pe baza acestora, în scopul dezvoltării; Capacitate de planificare, organizare, monitorizare a resurselor, analiza rezultatelor, în vederea atingerii obiectivelor setate; Flexibilitate î
FARMEC SA

Strategic Sourcing Specialist


Descrierea jobului As part of the Strategic Sourcing Team for the Level Product Company, the Strategic Sourcing Specialist is responsible for driving cost containment, supplier development, and supplier performance initiatives. The Strategic Sourcing Specialist will work closely with the Engineering, Product Management and Procurement departments.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Assess supplier capability, capacity, cost structure and performance against targets; Prepare and evaluate RFQ’s (electrical and mechanical); Compile and analyze supply chain data in order to make strategic suggestions and conclusions* Negotiate long-term agreements with a focus on cost containment, quality and payment terms improvement; Manage relationships with preferred suppliers* Resolve supply issues and develop supply chain risk mitigation and contingency plans* Review parts and product with suppliers as necessary to develop and initiate containment and cost reduction opportunities* Coordinat
EMERSON SRL

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori) Participa la evenimente: conferinte, si
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialistul marketing va fi responsabil de dezvoltarea si implementarea de strategii de promovare a proiectelor companiei utilizand marketingul online si offline. Candidatul ideal este o persoana energica, comunicativa si creativa in ceea ce privește promovarea proiectelor noastre, constituind un avantaj experienta in domenii de activitare de productie.Descrierea jobului - Contribuie la implementarea planului de marketing stabilit la nivelul întregii companii/oferă soluții pentru îmbunătățirea brandului/proiectelor companiei.- Implementează si urmărește acțiunile de marketing in funcție de buget, obiective stabilite, resurse etc.- Coordonează lucrările de realizare grafica si print pentru cataloage, broșuri, afișe, precum si lucrările/prezentările video.- Dezvolta si menține relația cu furnizorii si colaboratorii externi pentru realizarea de evenimente si campanii de marketing. - Propune si implementează soluții țintite de promovare a proiectelor AROVIT LEGUME FRUCTE
MIB PRODCOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1221 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Qa It Specialist


Candidatul ideal Cerintele pentru acest post sunt: Studii universitare in Informatica / Automatizari & Calculatoare / Electronic/Chimie/Farmacie Limba engleza nivel avansat Experienta anterioara anterioara pe o pozitie similara constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:Se asigura ca sistemele computerizate GxP la Terapia (in aria sa de activitate) sunt in conformitate cu standardele actuale de reglementare.Se asigura de implementarea politicilor, standardelor și procedurilor de calitate relevante pentru sistemele computerizate.Acționeaza ca coordonator QA pentru validarea sistemului computerizat.Se asigura că documentația de baza a sistemelor computerizate îndeplinește în mod constant standardele de calitate necesare pe toata durata ciclului său de viață.Revizuieste și aproba documentatia de validare și cea aferenta ciclului de viață pentru sistemele computerizate.Pregateste răspuns la observațiile de audit intern / extern pentru sisteme computerizate.Coordoneaza evaluarea,
TERAPIA SA

Specialist Vânzări și Relații Cu Clienții - Fps


Candidatul ideal Locație job: Cluj Napoca, RomâniaCerințe: Experiență anterioară în vânzări sau servicii clienți. Abilități dezvoltate de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și rapid. Orientat către clienți și atenție la detalii. Abilitatea de a gestiona eficient timpul și prioritățile. Cunoștințe de bază de operare a computerului și a programelor Microsoft Office. Cunoștințe de bază despre domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Preluarea solicitărilor clienților prin e-mail și telefon. Ofertarea rapidă și eficientă a produselor noastre. Furnizarea de consultanță telefonică pentru clienți. Introducerea tuturor informațiilor relevante în sistemul nostru CRM. Respectarea procesului de vânzare și urmărirea acestuia până la finalizarea facturării si încasării. Prospectarea și atragerea clienților din domeniul construcțiilor pentru plasele schelă și plasele de siguranță.Beneficiile postului sunt: Contract de
FABRICA DE PLASE S.​R.​L.​

Specialist Tehnic Ofertare


Candidatul ideal CERINTE Eliminatoriu- studii superioare tehnice sau experienta profesionala in domeniul sistemelor de securitate de minim 1 an cunostinte de limba engleza- nivel mediu( vorbit, citit, scris) cunostinte bune de operare PC seriozitate si rigurozitate capacitate excelenta de comunicare si negociereDescrierea jobului RESPONSABILITATI Identificarea solutiilor tehnice adecvate cerintelor clientului Intocmirea ofertelor tehnico-comerciale corect fundamentate tehnic si concurential Sustinerea si promovarea solutiilor ofertate (follow up telefonic sau/si intalniri cu clientii) Instruirea clientilor asupra utilizarii si intretinerii echipamentelor comercializate Urmarirea implentarii solutiilor tehnice ofertateBENEFICII Bonus de performanta Prime de sarbatori Tichete de masa Decontare transport Abonament servicii medical Extra zile de concediu Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si dinamica
YLI ETERNIT ACCES S.​R.​L.​

Intelligent Automation Specialist


Descrierea jobului This is a support role for the European SharePoint environment. In Europe, our customers are from truly all parts of the Business. Our customers see the efficiency benefits that SharePoint brings, and frequently request functionality that needs advanced use of Power Automate, Power Apps and Logic Apps. This role is set to enhance our ability to support our customers, increasing the efficiency of their work processes. In this role, your responsibilities will be* Continually improve employee efficiency through digital tools and processes, because there are now 3000 sites and 8000 people accessing these sites per day (9000/month) across 27 countries. They view c. 2.8 million pages a month. * Collaborate with the team to build and implement efficient tools with Power Platform Apps and Power Automate Flows for automation of various business operations.* Leverage in-depth knowledge of SharePoint, its features, and related M365 services to develop solutions.* Extending Shar
EMERSON SRL

Economist Resurse Umane /​ Specialist Salarizare


Candidatul ideal Studii superioare (cele juridice/economice constituie avantaj), Cunostinte avansate de legislatia muncii, Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani, Persoana integra si echilibrata,capabila sa lucreze in echipa, Persoana sociabila cu foarte buna abilitati de comunicare. Cunoasterea limbii engleza la un nivel mediu Cunoasterea foarte buna a modului de calcul a salariilor, administrare contracte de munca, Revisal, intocmirea declaratiei 112; Experienta in depunerea dosarelor pentru recuperare concedii medicale; Cunostinte operare PC-pachetul MS Office nivel mediu (buna cunostere MS EXCEL)Descrierea jobului Acordarea de suport activ departamentelor in vederea intocmirii corecte a pontajelor Verificarea pontajelor emise de persoana responsabila de pregatirea pontajelor, Verificarea modului in care sunt inregistrate orele suplimentare, alte sporuri, prime, deduceri si retineri Introducere in sistem a pontajelor, Concediilor Medicale, Concediilor de Odihna, Zile Libe
TRANSILVANIA TRUCKING COMPANY S.​R.​L.​

Specialist Mentenanta


Candidatul ideal Peste 3 ani experiență in producție cu mașini si utilaje electromecanice, hidraulice si/sau pneumatice.ϖ Studii superioare tehnice (automatica sau mecatronica)ϖ Experienta in masini unelte, utilaje electromecanice, hidraulice si/sau pneumatice.ϖ Experienta relevanta intr-o pozitie similara - 3 aniϖ Bune cunostinte de mentenanta a utilajelor, de instrumente de masini, cunostinte de actionari mecanicehidraulice, de echipamente electrice si pneumaticeϖ Cunoștințe generale de automatizări, inginerie mecanică și electrică, operare software administrarerețele de date industriale, desen tehnic.ϖ Intelegerea conceptelor si instrumentelor de lucru: Windows Sisteme de operare, Siemens step 7, LANWANϖ Cunostinte PC - foarte buneϖ Limba engleza (nivel mediu– avansat)ϖ Atentie la detalii si orientare catre obtinerea de rezultateϖ Abilitati de solutionare a problemelorϖ Persoana organizata, responsabila, cu initiativa, proactiva, flexibila, exclente abilitati de comunicare simunca i
INTEGRA HR SRL

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Specialist Asigurări - Back Office - Bt Broker De Asigurare


Candidatul ideal Oportunitate de carieră la BT Broker de Asigurare SRL: Specialist Asigurări – Back OfficeÎn contextul extinderii echipei noastre, căutăm un Specialist Asigurări – Back Office dedicat și pasionat care să se ni se alăture.Dacă ești o persoană care: deține cunoștințe bune de Microsoft Office – Word, Excel; se face ușor înțeleasă și are capacitatea de a prioritiza și gestiona sarcini multiple; este atentă la detalii și are un bun management al timpului, respectand termenele limită; vine cu spirit de echipă, adaptabilitate, gândire creativă, abilități bune de comunicare și o atitudine pozitivăatunci ai toate șansele să fii candidatul ideal pentru pozitia de viitor coleg în echipa BT Broker de Asigurare SRL, mărindu-ti șansele de a intra în spiritul #peopleofBT!Descrierea jobului În calitate de Specialist Asigurări – Back Office, vei fi responsabil pentru: consilierea clienților din portofoliul BT Leasing, companie din Grupul Financiar BT, privind ofertele de asigurare și în
BANCA TRANSILVANIA SA

Automotive Technical Support Specialist


Candidatul ideal • Fresh graduate in engineering• Fluent in German (B2,C1)Descrierea jobului Responsibilities• Processes the vehicle technical assistance requests• Ensures the respect for procedures• Contributes to control and reduce Warranty costs• Processes the assistance request within delays set in the objectives• Analyses the requests and searches for a solution in the knowledge base• Transfers to Level 2 the assistance requests that cannot be solved at Level 1• Processes the assistance requests taking into account Warranty costs generated by operations and part replacements advised• Participates in continuous improvement to the service offered by proposing improvement actions to the hierarchyBenefits• Meal Vouchers• Holiday Voucher• Private medical insurance• Performance bonus• Easter and Christmas bonus• Employee referral bonus• Bookster subscription• Work from home options depending on project• Various discounts (7Card, Lensa, World Class & more)
ADECCO RESURSE UMANE

Controlor Financiar (financial Controlling Specialist)


Candidatul ideal Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie nationala din domeniul constructiilor, cautam Controlor Financiar.Cerinte:● Studii superioare economice absolvite;● Experienta necesara intr-un rol similar: minim 3 ani● Cunostinte Office (in special Excel), Outlook, ERP.Responsabilitati:● Verifica, controleaza si monitorizeaza respectarea bugetelor de santier prin intocmirea de rapoarte comparative pe tipuri de activitati/cheltuieli versus venituri aferente, identificand orice deviatie pozitiva sau negativa fata de buget● Raporteaza orice cheltuiala neprevazuta in bugetul santierul si solicita sefului de santier responsabil justificari pentru oportunitatea acestor cheltuieli.● Colaboreaza cu echipa operationala in urmarirea bugetelor de santier.● Verifica conformitatea contractuala a facturilor subantreprenorilor si raporteaza managementului neconcordantele.● Verifica existenta documentelor necesare deschiderii unui santier – arhiva,● Verifica, monitorizeaza si
Confidenţial

Product Specialist – Ati Si Bloc Operator


Candidatul ideal Cerințe: • studii superioare finalizate;• cunoștințe in domeniul tehnic;• experiență in vânzări, de preferință in domeniul medical;• cunoașterea procedurii de achiziții publice;• cunoașterea limbii engleze scris/vorbit;• excelente abilitați de comunicare;• lucru in echipa;• perseverenta, corectitudine, implicare;• cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Power Point);• permis de conducere auto categoria B;• disponibilitate pentru deplasări frecvente.Descrierea jobului Postul este situat in cadrul Departamentului Vânzări - Divizia Echipamente Clinice si are drept scop promovarea si vânzarea echipamentelor - Paturi si mobilier medical pentru ATI, UPU.Principalele responsabilități:• identifica noi posibilități de dezvoltare a afacerii prin găsirea si contactarea potențialilor clienți;• promovează produsele din portofoliul companiei;• prospectează in permanenta piața in vederea identificării de noi clienți si a creșterii cotei de piață a produselor in zona in care acționează
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Specialist Birou Internari


Descrierea jobului Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Specialist Birou Internari vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, prin pregatirea si transmiterea informatiilor de care acestia au nevoie pentru un traseu medical cat mai usor. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Vei informa pacientul cu privire la costurile si cheltuielile aferente episodului de internare si ii vei transmite oferta comerciala;· Vei programa pacientul la consultul pre-natal/ pre-anestezic, in functie de disponibilitatea medicului;· Vei opera in sistem internarile si externarile; · Te vei ocupa de intocmirea dosarului medical;· Vei trata solicitarile pacientilor si medicilor care se prezinta direct la biroul de internari;· Vei emite facturile si vei incasa sumele de plata. Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Ai o atitudine proactiva;· Comunici si sa colaborezi eficient in echipa;· Fii orientat catre gasi
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Noodle Pack caută Specialist Resurse Umane! Vei avea oportunitatea de a face parte din implementarea si dezvoltarea strategiei de HR într-o companie cu peste 400 angajati, 35+ de restaurante deschise în România și Europa! Ce oferim: salariu competitiv | Asigurare medicală privată | Bonuri de masă | Bonusuri anuale de performanță |Acces la programe de trainingCe ne dorim de la tine:-Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat-Experiență relevantă poziției: minim 2 ani-Cunoșțiințe solide de utilizare a pachetului MS Office-Atitudine proactivă și orientată către rezultate-Capacitate de analiză și rezolvare de probleme. Descrierea jobului Rolul tau va fi de a:-Păstra legătura cu toți Managerii de locatie, Managerii regionali și toți Managerii departamentelor din back office, pentru a eficientiza procesul de recrutare în companie-Identifica și administra canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante din cadrul companiei-Selecta candidații în baza CV-urilor,
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1483 de salarii introduse în Salario: 4480 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 136 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.