Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

136 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

136 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Marketing


Candidatul ideal Esti pasionat de marketing? Esti o persoana proactiva, dornica sa pui in practica cunostintele tale teoretice ? Atunci aplica la postul nostru de Specialist Marketing!Ce asteptari avem din partea ta: Creativitate si capacitatea de a gandi strategic Sa fi orientat spre rezultate Sa ai nivelul ridicat de angajament, initiativa Sa ai abilitati organizatorice si analitice Excelente abilitati de comunicare si de redactare in limba romana.Descrierea jobului Responsabilitatile tale la noi vor fi: Studii de piata si analiza. Vei efectua cercetari pentru a intelege cerintele si preferintele pietei, comportamentul consumatorilor si concurenta Pe baza cercetarilor efectuate, dezvoltarea unei strategii de marketing cuprinzatoare Planificarea si implementarea unei campanii de lansare eficiente . Monitorizarea si analizarea performantei. Monitorizarea si evaluarea performantei produsului pe piata. Crearea de continut si mentenanta paginilor web (site & retele sociale) Planificarea s
FEREX PARTNER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1197 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Noodle Pack caută Specialist Resurse Umane! Vei avea oportunitatea de a face parte din implementarea si dezvoltarea strategiei de HR într-o companie cu peste 400 angajati, 35+ de restaurante deschise în România și Europa! Ce oferim: salariu competitiv | Asigurare medicală privată | Bonuri de masă | Bonusuri anuale de performanță |Acces la programe de trainingCe ne dorim de la tine:-Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat-Experiență relevantă poziției: minim 2 ani-Cunoșțiințe solide de utilizare a pachetului MS Office-Atitudine proactivă și orientată către rezultate-Capacitate de analiză și rezolvare de probleme. Descrierea jobului Rolul tau va fi de a:-Păstra legătura cu toți Managerii de locatie, Managerii regionali și toți Managerii departamentelor din back office, pentru a eficientiza procesul de recrutare în companie-Identifica și administra canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante din cadrul companiei-Selecta candidații în baza CV-urilor,
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1483 de salarii introduse în Salario: 4480 RON/Luna

Sales Support Specialist


Candidatul ideal Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, sociabilă și orientată către client, ai putea fi interesat în a aplica pentru postul de Sales Support Executive.Căutăm o persoană cu următoarele abilități și competențe: Experiență de minim 6 luni în vânzari Capacitatea de analiză și selecție Cunoștințe de utilizare PC (nivel avansat) Capacitatea de promovare, prezentare și vânzare a produselor companiei Bune abiltăți de comunicare, negociere și orientare spre rezultat Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă Abilități de comunicare în limba engleză (nivel mediu)Descrierea jobului Care vor fi atribuțiile tale? Procesarea comenzilor primite de la clienti Furnizarea de informatii către clienți cu privire la disponibilitatea în stoc a produselor, condiții și modalități de transport Gestionarea eficientă și responsabilă a stocurilor de produse Promovarea produselor din ofertăCe oferim? Mediu de lucru plăcut, cu oameni tineri, entuziaști și prietenoși Programe de
POLON-ALFA ROMANIA S.​R.​L.​

Training Specialist - Fire Detection Systems


Candidatul ideal Candidatul Ideal pentru postul de Specialist - Sisteme detectie incendiu trebuie să aibă următoarele abilități și competențe:Experienta in efectuarea de training-uri sau workshop-uri cu echipamente cu minim 20-30 participanti per eveniment.Abilități excelente de comunicare în limba română și engleză.Diploma de studiu într-un domeniu relevant, cum ar fi inginerie sau electronica.Minim 3 ani de experiență în domeniul tehnic, inclusiv ofertare, instalare si/sau configurare sisteme de securitate (sisteme de detectare si alarmare la incendiu).Disponibilitatea de a călători în vederea efectuării de vizite la biroul colaboratorilor/on-site.Permis de conducere valabil - categoria B.Atentie la detalii si atitudine customer oriented.Descrierea jobului Atributiile tale vor fi urmatoarele:Efectuarea de training-uri si workshop-uri pentru firmele partenere in Bucuresti si restul tarii, cu accent pe birourile regionale (Iasi, Cluj, TImisoara, Galati, Brasov, Craiova).Soluționarea în
POLON-ALFA ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Marketing Online


Candidatul ideal Candidatul ideal: absolvent studii superioare, specializarea: marketing/ relatii publice/ comunicare/ jurnalism; experienta minim 1 an in domeniile Marketing sau PR; persoana creativa, organizata, cu o atentie sporita la detalii; claritate si coerenta in redactarea textelor publicitare, experienta in copywriting; excelente abilitati de comunicare, spirit de initiativa; experienta cu Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads; cunostintele de baza in design grafic constiutuie un avantaj. Descrierea jobului Descrierea jobului: participa la conturarea strategiei de promovare pe toate canalele de digital marketing; urmareste implementarea actiunilor de marketing, colaborand si dand feedback tuturor partilor implicate; creeaza briefuri pentru agentiile de marketing externe, urmareste rezultatele si propune optimizari; este responsabil de copywriting-ul pentru diferite medii de promovare ale companiei – site, social media, prezentari, descrieri de produse, articole de blog,
HOME DECOSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5995 RON/Luna

Specialist Resurse Umane ( Recrutare Si Administrativ)


Candidatul ideal Studii superioare în științe economice, resurse umane, științe sociale sau psihologie; Experiență în resurse umane de cel puțin 1 ani în recrutare si administrare de personal reprezintă avantaj; Experiență în susținerea interviurilor comportamentale, bazate pe competențe; Experiența în proiecte de recrutare de volum reprezintă un avantaj; Cunoștințe solide legislația muncii; Persoană ordonată, analitică, pragmatică; Atenție sporită la detalii, bune abilități de organizare a activității și de prioritizare; Excelente abilități de comunicare constructiva, prezentare si relaționare cu oamenii; Abilitați de comunicare și interacțiune cu persoane din diverse clase sociale (medii și joase) - se recrutează preponderent personal de curățenie, spălătprese, tehnicieni mentenanță, îngrijitori spatii verzi (personal operațional) și ocazional posturi de specialiști (personal admin)Descrierea jobului Identifică cele mai eficiente canale de recrutare pentru pozițiile deschise; Concepe
MEDLINE COM SRL

Customer Representative Specialist with French


Short company description EXL (NASDAQ: EXLS) is a leading business process solutions company that looks deeper to drive business impact through integrated services and industry knowledge. Requirements High school or Bachelor's degree;- Fluency in spoken and written - French (B2/C1) and English (B2/B1);- Previous experience in customer support - nice to have, but not mandatory;- Very good interpersonal and client relationship management skills;- Very good communication skills;- PC skills, with knowledge of Microsoft Office, MS Excel & Word; Responsibilities Responsibilities:- The main responsibility is to manage email booking requests for rail, hotel and car only for French customers B2B - back office or voice;- Processing all the requests using client specific applications and any other systems/ tools required to complete the tasks;- Following vendor related instructions as per the information received from client point of sales;- Communicating with client’s points of sales through
SC ExlService Romania Private Limited SRL

Specialist Online Marketing


Candidatul ideal Persoana cu studii sau experienta in marketing.Descrierea jobului Principalele responsabilitati sunt:- Gestionarea companiilor de online poromovare.- Creare de content.- Marketingul produselor.
CREAVITA FOOD COMPANY S.​R.​L.​

Specialist Marketing


Candidatul ideal Firma MODERN GLASS ART SRL din Floresti, cu profil productie de produse din sticla: paravane de dus, cabine de dus, usi de sticla vitralii, sticla vopsita, printata – angajeaza: SPECIALIST MARKETING ONLINE.CANDIDATUL IDEAL: Pasionat de comertul electronic si de marketingul online; urmareste constant noutatile din domeniu. Cunostinte de baza despre functionarea magazinelor online; Cunoasterea fluxurilor de trimitere marfa si a documentele emise si a proceselor dintr-un magazin online; Cunoasterea platformei Easy Sales, Innoship, Netopia – poate fi un avantaj Cunostinte de utilizare a serviciilor Google Ads, Analytics, Webmaster Tools, Merchant Center; Cunostinte aprofundate de SEO Cunostinte de bune pentru reclame pe platformele de social media Facebook si Instagram, TikTok, LinkedIn Bune competente de comunicare si capacitatea de a concepe texte prietenoase pentru website si platformele de Social Media; Intelegerea conceptelor de PPC si intelegerea indicatorilor urmari
MODERN GLASS ART SRL

Media netă estimată pe baza celor 1178 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Sales Support Specialist


Candidatul ideal Studii medii sau superioare Cunoștințe de utilizare PC (pachet Office) Bune abiltăți de comunicare, negociere și orientare spre rezultat Capacitatea de promovare, prezentare și vânzare a produselor companiei Experiență în vânzări, ideal în vânzări de echipamente electriceReprezinta avantaj: Folosirea unui program de ERP (Business Central sau altceva)Descrierea jobului Preia comenzile de clienți și oferă consultanță pentru alegerea celor mai potrivite produse pentru nevoile clienților Verifică și analizează comenzile și le procesează în sistemul ERP Furnizează informatii către clienți cu privire la disponibilitatea în stoc a produselor, condiții și modalități de transport cu aliniere în prealabil cu departamentul logistică Asigură promovarea produselor din portofoliul companiei și oferă suport pentru agenții de vânzări, urmărind obiectivele departamentului Respectă politica comercială a companiei și contribuie la realizarea obiectivelor setate, urmărind indicatorii de p
SC PROMELEK XXI SA

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe;te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită;îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile;deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia;realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției;oferi sprijin clienților pentru a
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 815 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Management Deseuri


Candidatul ideal Cautam un Specialist in Managementul Deseurilor / Responsabil gestiune deseuri / Responsabil mediuin Vlaha, judetul Cluj, pentru o fabrica de reutilizare si reciclare textile, echipata cu tehnologie de ultima generatie.Candidatul ideal: Trebuie sa aiba studii superioare absolvite. Experienta de minim 2-3 ani in domeniul gestiunii deseurilor sau de mediu. Cunoasterea limbii engleze este importanta. Experienta privind sistemele de calitate ISO sau GRS reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Tine evidenta operatiunilor de achizitie si/sau colectare a deseurilor textile post consumator sau post industrial, din Romania sau din extern. Este responsabil pentru gestiunea corecta a acestor deseuri intre si la propriile puncte de lucru autorizate pentru tratare, reutilizare si reciclare. Va urmari trasabilitatea deseurilor pana la destinatia finala (valorificare finala sau eliminare finala) si va intocmi lunar raportarile de trasabilitate catre toti furnizorii
ROSECO SRL

Specialist Achizitii (aprovizionare)


Candidatul ideal Persoana cu studii superioare, cunoasterea limbii engleze, capacitati analitice si de comunicare.Descrierea jobului Salariul 3500 RON + KPIResponsabilitati de baza:- Gestionarea cu procesul de achizitii ( aprovizionare cu marfa): analiza stocurilor, plasarea si receptionarea comenzilor de marfa, introducerea in soft.- Mentinerea relatiilor cu furnizorii de roduse.- Gestionarea cu nomenclatorul de marfa.
CREAVITA FOOD COMPANY S.​R.​L.​

Systems Area Specialist - Fire Detection


Candidatul ideal Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, sociabilă și orientată către client, ai putea fi interesat în a aplica pentru postul de Systems Area Specialist - Fire Detection.Căutăm o persoană cu următoarele abilități și competențe: Experiență de minim 2 ani în vânzari Capacitatea de analiză și selecție Capacitatea de promovare, prezentare și vânzare a produselor companiei Bune abiltăți de comunicare, negociere și orientare spre rezultat Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă Abilități de comunicare în limba engleză (nivel mediu) Cunoștințe de utilizare PC (nivel mediu) Permis de conducere - cat. BStudii superioare în domeniul Economic sau al Ingineriei, reprezintă un avansaj.Descrierea jobului Care vor fi atribuțiile tale? Construirea de oferte corespunzătoare profilului clientului și finalizarea vânzărilor Oferirea de consultanță de specialitate pentru întreaga gama de produse din portofoliul companiei Furnizarea de informatii către clienți cu privir
POLON-ALFA ROMANIA S.​R.​L.​

Social Media Specialist - Marketing And Content Creator


Candidatul ideal - Experienta dovedita de minim 1 an in social media- Cunostinte avansate Canva/Adobe/Telegram/Facebook/Instagram/Twitter/LinkedIn- Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala- Capacitatea de a respecta task-urile si deadline-urile- Intelegerea solida a algoritmilorDescrierea jobului Creează strategia de content – În conformitate cu obiectivele generale de brand.Creează conținut: grafică, videos și text scris, care rezonează cu publicul nostru țintă pe diferite platforme (Instagram, Facebook, Pinterest, TikTOk, LinkedIN).Creeaza planul editorial lunar pentru toate platformele de brandGestionează toate conturile de social media, inclusiv programarea conținutului, postarea și monitorizarea acestuia. Research constant al tendințelor din industrie, pentru a optimiza performanța social media.Monitorizeaza comunicarea si performantele competitiei.Analizează metricile și insight-urile de social media pentru a măsura performanța, a identifica zonele pentru îmbunătățiri
ASOCIAIA UNITED HEARTS AND CULTURES

Continuous Improvement Specialist - Bosch Production System,​ CljP


Company DescriptionAt Bosch, we care. For you, our business, and our environment. In Cluj, Bosch established an Automotive Electronics Plant. Since it's opening, in 2013, the company developed high quality products and innovative solutions for international customers. The manufacturing portfolio displays electronic control units for safety in traffic, comfort functions and driving convenience. Additionally, the plant produces electronic control units for eBike powertrain, designed to inspire our mobility behaviour.We grow together in a place where our colleagues can discover new directions and reinvent themselves, with many ways of working and areas to explore. By using state-of-the-art technology and Industry 4.0 solutions for connected manufacturing, we optimize production and logistics processes. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environme
Bosch Romania

Linux Systems Administrator


Short company description Since 1882, Dow Jones has been finding new ways to bring information to the world’s top business entities. Beginning as a niche news agency in an obscure Wall Street basement, Dow Jones has grown to be a worldwide news and information powerhouse, with prestigious brands including The Wall Street Journal, Dow Jones Newswires, Factiva, Barron’s, MarketWatch, Financial News and OPIS.Dow Jones is a global provider of news and business information, delivering content to consumers and organizations around the world across multiple formats, including print, digital, mobile and live events. Dow Jones has produced unrivaled quality content for more than 125 years and today has one of the world's largest news gathering operations globally. It produces leading publications and products including the flagship Wall Street Journal, America's largest newspaper by paid circulation; Factiva, Barron's, MarketWatch, Financial News, DJX, Dow Jones Risk & Compliance, Dow Jones
Dow Jones

Accounts Payable Specialist With German


Descrierea jobului As an Accounts Payable Specialist will be responsible for the AP accounting activities Emerson European locations, following Standard Accounting Policies and Procedures. We look forward to seeing your application! In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Perform routine accounts payable tasks in a timely manner including bringing together information, verifying the accuracy, inputting/ processing vendor invoices (PO and non-PO) and travel & expense reports; * Identify disputes related to the invoices (quantity/pricing concerns, etc.) and is responsible for following up & resolving with the relevant department; * Provide support, as the need arises, to the various accounts payable activities in all European locations; * Liaise with vendors/suppliers, business units and respond to queries; * Prepare/send account statements when required and resolves discrepancies; Who You Are: You apply others’ diverse experiences, styles, background, and perspectives to get resu
EMERSON SRL

Software DevOps Engineer - AppRisk Inventory team (Typescript,​ Node.​js)


Short company description Snyk is the leader in developer security. We empower the world’s developers to build secure applications and equip security teams to meet the demands of the digital world. Requirements - 3+ years' experience with Node.js and TypeScript/JavaScript, and the desire to work across other languages as needed such as Go- Proficiency in developing distributed applications - Experience with development tooling like CI/CD tools- Experience running and operating software on Kubernetes- Experience working with a variety of cloud providers (AWS/GCP)- Experience with infrastructure as code, such as Helm and Terraform Responsibilities - Helping build ASPM platforms by actively supporting developers (DevEx) and hands on development- Providing and taking ownership over state of the art monitoring, alert and observability- Designing, developing and maintaining scalable infrastructure for big-data applications- Pair-programming to collaboratively improve the services that power
Snyk

Medic Specialist Medicina Interna


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Medicina extraordinara incepe cu medicii nostri care, prin profesionalism, empatie si dedicare, le ofera pacientilor ingrijirea de care au nevoie.Daca vrei sa te alaturi echipei noastre de specialisti, te asteptam in Policlinica Regina M
Regina Maria
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 136 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.