Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

136 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

136 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Medic Specialist Recuperare Medicala


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Regina Maria isi extinde echipa de Medici Specialisti in Recuperare Medicala.Cerinte:- Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;- Bune abilitati de organizare si planificare pentru o buna desfasurare a actului medical c
Regina Maria

People Specialist (Employee Services)


About Revolut People deserve more from their money. More visibility, more control, more freedom. And since 2015, Revolut has been on a mission to deliver just that. With an arsenal of awesome products that span spending, saving, travel, transfers, investing, exchanging and more, our super app has helped 40+ million customers get more from their money. And we're not done yet. As we continue our lightning-fast growth,‌ two things are essential to continuing our success: our people and our culture. We've been officially certified as a Great Place to Work™ in recognition of our outstanding employee experience! So far, we have 8,000+ people working around the world, from our great offices or remotely, on our mission. And we're looking for more. We want brilliant people that love building great products, love redefining success, and love turning the complexity of a chaotic world into the simplicity of a beautiful solution.About the role The Revolut People team is pivotal to how we support o
Revolut

Continuous Improvement Specialist - Bosch Production System,​ CljP


Company DescriptionAt Bosch, we care. For you, our business, and our environment. In Cluj, Bosch established an Automotive Electronics Plant. Since it's opening, in 2013, the company developed high quality products and innovative solutions for international customers. The manufacturing portfolio displays electronic control units for safety in traffic, comfort functions and driving convenience. Additionally, the plant produces electronic control units for eBike powertrain, designed to inspire our mobility behaviour.We grow together in a place where our colleagues can discover new directions and reinvent themselves, with many ways of working and areas to explore. By using state-of-the-art technology and Industry 4.0 solutions for connected manufacturing, we optimize production and logistics processes. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environme
Bosch Romania

Specialist Birou Internari


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Specialist Birou Internari vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, prin pregatirea si transmiterea informatiilor d
Regina Maria

Senior Service Specialist


Descrierea jobului This role will assist customers by identifying the best solution for their application, independently creating quotations for customers ensuring requests are handled at a high quality, accurately and on time. Handle quote to order end to end process for the Systems and Software division, collaborate with Sales and Operations teams to deliver excellent customer experience throughout all European locations. In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Analyze customers RFQ (Request For Quote) for products and services proposals, raise and resolve any queries directly with the final customers or the Front Sales Offices. * Prepare quotations for MRO (spare parts) and On-Off Services within the set target, the bill of materials and services in the estimation tool. * Check all Compliance, Checkpoint and Commercial data on purchase order according to European SYSS Standards. * Prepare the proposal document (technical and commercial) based on a specific template and bring
EMERSON SRL

Seo Specialist


Candidatul ideal We’re looking for a resourceful SEO specialist to join our large and growing marketing department, now counting over 130 specialists. You will work on a rewarding and challenging project: CommercialCafe.com, a highly trafficked real estate website with first page Google rankings for very competitive keywords. As we strive to further increase our traffic, our team is expanding.If you're eager to contribute to this dynamic project, apply now and join us!This position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.What we're looking for: 3+ years proven SEO experience; In-depth experience with website analytics tools; Working knowledge of on- and off-page search engine optimization techniques, ranking factors, algorithm updates etc. Up-to-date with the latest trends and best practices in SEO; Good written and spoken English.It is considered a plus: HTML/CSS knowledge; Advanced Excel skills; Conversion optimization experie
PROPERTY SHARK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti Migrator


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Specialist Servicii Clienți Migrator, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Dacă cele de mai jos te reprezintă, șansele tale să fim colegi au crescut: ești pasionat(ă) de zona vânzărilor și îți face placere să interacționezi cu clienții; te faci ușor înțeles/înțeleasă, indiferent că este vorba despre clienți, colegi sau alte persoane cu care intri în contact; prietenii te descriu drept o persoana cu atitudine pozitivă și empatică.Dacă vii de acasă cu: spirit de echipă; adaptabilitate; abilități bune de comunicare; abilități de organizare
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Content Creator /​ Specialist Social Media


Candidatul ideal Compania noastra are deschisa o pozitie de Content Creator / Specialist Social Media la sediul nostru din Luna (langa Campia Turzii), jud. Cluj.Echipa noastra de Marketing & Vanzari se extinde si suntem in cautarea unei noi persoane care sa consolideze fundatia noastra!Daca esti o persoana pasionata de Social Media, esti familiarizat cu platformele de social media, iti place sa creezi continut si te simti in largul tau atunci cand filmezi, atunci locul tau este la Gazonluna!Postul nu este disponibil remote!Daca esti dornic sa inveti si sa aduci solutii pentru nevoile clientilor nostri, atunci te asteptam sa ni te alaturi!Cerinte: Experienta sau pasiune pentru elaborarea de continut digital Absolvirea unei insitutii de invatamant superior din domeniul stiintelor agricole ( Agronomie, Peisagistica, Horticultura etc) sau Marketing/Comunicare constituie un avantaj Abilitati excelente de scriere si exprimare Capacitatea de gestionare a continutului de pe platformele de Soci
GAZON LUNA S.​R.​L.​

Talent Acquisition Specialist


Candidatul ideal We are looking for two Talent Acquisition Specialists with a passion for people, ambition to achieve goals, self-improvement and personal development, integrity, courage to come up with new ideas and proposals of creative solutions in solving problems, ability to work in a team and interact with different personality types (high level of EQ), and also the willing to take further the company values by own example.Must have a strong background for 𝐁𝐂𝐈 and 𝐖𝐂𝐈 personnel on the 𝐨𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐚𝐫𝐞𝐚: 𝐏𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 (Assembly and Plastic Injection), 𝐄𝐧𝐠𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 (Process and Product) and 𝐈𝐓, and 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐞𝐬: 𝐅𝐢𝐧𝐚𝐧𝐜𝐢𝐚𝐥, 𝐐𝐮𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲, 𝐌𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞𝐧𝐚𝐧𝐜𝐞, 𝐋𝐨𝐠𝐢𝐬𝐭𝐢𝐜𝐬, 𝐄𝐇𝐒, to join our 𝐃𝐞'𝐋𝐨𝐧𝐠𝐡𝐢 𝐏𝐥𝐚𝐧𝐭 in 𝐉𝐮𝐜𝐮!Qualifications, Knowledges: University degree (preferably Human Sciences, Communications); Experience in recruitment of BCI and WCI positions; Intermediate English level; Excellent PC skil
DE LONGHI ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist - Fire Detection Systems


Candidatul ideal Candidatul Ideal pentru postul de Specialist - Sisteme detectie incendiu trebuie să aibă următoarele abilități și competențe:Diploma de studiu într-un domeniu relevant, cum ar fi inginerie sau electronica.Minim 3 ani de experiență în domeniul tehnic, inclusiv ofertare, instalare si/sau configurare sisteme de securitate (sisteme de detectare si alarmare la incendiu).Abilități de comunicare în limba română și engleză.Disponibilitatea de a călători în vederea efectuării de vizite la biroul colaboratorilor/on-site.Permis de conducere valabil - categoria B.Atentie la detalii si atitudine customer oriented.Descrierea jobului Atributiile tale vor fi urmatoarele:Soluționarea întrebărilor și cerințelor de suport venite din partea colaboratorilor.Gestionarea impreuna cu ceilalti colegi din departament apelurile venite în scop tehnic.Menținerea colaborării cu proiectanții/integratorii din zona primita, oferind soluții complexe.Oferirea de informatii tehnice / training în vederea
POLON-ALFA ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Servicii Clienti (migrator)


Candidatul ideal Iti place domeniul vanzarilor si faci asta de minimum 3 ani? Ai luat examenul de licenta si te pricepi sa te faci inteles, indiferent ca vorbim despre clienti, colegi sau doamna de la floraria din colt? Prietenii iti spun ca ai atitudine pozitiva si calitati de teamplayer adevarat?Despre engleza nu te mai intrebam, stim ca urmaresti postarile cool de pe youtube si pinterest :).Daca ai raspuns cu “da” la minim trei din intrebarile de mai sus, ai intrat direct pe lista noastra scurta si ti-ai marit sansele sa intri in spiritul #peopleofBT.Descrierea jobului Hai sa:Cunosti produsele si serviciile noastre. Iti va face placere sa le promovezi, pentru ca raspund eficient unui complex de nevoi prezente din ce in ce mai mult in randul clientilor nostri;Comunici cu clientii bancii (exact ce iti place tie :)) si pe baza nevoilor pe care le identifici le recomanzi produsele sau serviciile potrivite;Procesezi operatiuni cu numerar/ fara numerar in functie de specificul tranzactiei
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Decontare & Cost Control


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice in constructii- Experienta minim 2 ani - inginer executie- Cunostinte desen tehnic si operare PC- Atentie la detalii, spirit de initiativa, auto-organizare- Capaciatate de analiza si sinteza- Cunostinte: WinDev / AutoCAD constituie un avantajDescrierea jobului Verificarea costurilor vs venituri proiecteVerificarea conformitatii intocmirii productiei executate si nefacturateVerificarea conformitatii facturi vs contracte/comenziIntocmirea / suport in intocmirea rapoartelor financiare ale proiectelor divizieiElaborarea Situatiilor Lunare de lucrari (inclusiv ajustarile preturilor), inclusiv pregatirea documentelor suportIntocmirea, impreuna cu Managerii de proiect a Productiei lunare si impartirea valorica pe centre de costIntocmirea, impreuna cu Managerii de proiect a forecastului de productieVerificarea / aprobarea Situatiilor de Lucrari ale subcontractorilorMonitorizarea financiara a subcontractorilorIntocmirea rapoartelor de cash-flow ale p
CONCELEX SRL

Accounts Receivable Specialist


Descrierea jobului As an Accounts Receivable Specialist, you will assist in the management of Accounts Receivable processes and procedures. The role will support the business by completing Accounts Receivable related tasks, as per the below responsibilities. We look forward to seeing your application! In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Produce accurate Accounts Receivable reporting requirements on a monthly, quarterly and ad-hoc basis; * Work with the European sites in the design and formatting of reports to meet business requirements and improve efficiency on delivery of reporting; * Analysis and reconciliation of integrity of data in reports to ensure accuracy in reporting information; * Conduct month end reconciliations, aged debt analysis reporting & collection targeting; * Provide support to collection activities when requested; * Work well with all internal and external customers in a professional and friendly manner; * Undertake any other activities as required by ma
EMERSON SRL

Fixed Assets Specialist (English Speaker) (225628)


Short company description WE has no limitsE.ON este mai mult decât oportunitatea de a adăuga în CV-ul personal un angajator din top global Fortune 500 şi de premizele unei cariere solide, pline de beneficii. Este despre apartenenţa la o comunitate energică de colegi cu istorie şi experienţe în industrii diverse, care au în comun forţa, spiritul social, privirea înainte, şi mai ales – faptul că te poti baza pe ei. Requirements How do you know you are the right fitEducation/ Training: University degree in accounting, economics, business administration or similar preferredEconomics studies with accounting specialization certification in the accounting or IFRS domain is an advantageProfessional experience: Minimum 2 years of relevant work experience is requiredKnowledge in accounting, knowledge of principles, practices, regulations, processes, and systems as they relate to Fixed AssetsMS Office, SAP (all skilled level), VBA macro knowledge is a plusLanguages: Advanced knowledge of English
E.​ON Romania

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL

Specialist Financiar


Candidatul ideal Cerințe:Studii superioareCunoștințe de contabilitate primară Minimum 1 an experiență în domeniu, preferabil în HoReCa Cunostințe bune Microsoft Office (Word, Excel) Limba engleză (scris, vorbit)- nivel mediu Spirit analitic și atenție la detalii, orientare spre obiective și respectarea termenelor Bune abilități de comunicare, organizare și planificareDescrierea jobului Atribuții: Evidența contabilă primară și înregistrarea operațiunilor contabile (facturi, chitanțe, registru de casă, stocuri, emitere facturi, întocmirea deconturilor de cheltuieli, dispoziții de plată/încasare) Confirmări de sold clienți/furnizori Arhivează și ține evidența documentelor operate Întocmirea situatiilor de plăți și efectuarea plătilor bancare Efectuează deplasări către diverse instituții (ANAF, Primărie, Bănci etc.) pentru rezolvarea unor situații apărute, de fiecare dată când apar solicitări Întocmirea corectă și la termenele stabilite a unor rapoarte și situații solicitate de conducere A
PERFORM FAMILY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4250 RON/Luna

Service Specialist With English


Candidatul ideal For this you will need:•University degree•2+ year experience in an order entry position preferred or similar;•Languages: Spanish and English – advanced level•PC skills: MS Office, Internet, Outlook•Good communication skillsWho you are:You are a positive person who believes collaboration is the key to success and always acts with integrity. You are continuously looking forward to developing and improving your professional skills.Our offer to you:Our inclusive company culture celebrates the unique perspectives, diversity of thoughts, and exceptional innovation that come to life when we actively seek to hire and develop the best, brightest team members from all backgrounds. These unique points of view help foster fresh thinking and new ideas, ensuring our continued success into the future.We at Emerson Cluj, see the big picture and recognize the importance of each role within the organization. We are hardworking and serious about a job well done, yet we share ideas, suppo
EMERSON SRL

Senior Accounting Specialist


Descrierea jobului To perform the day-to-day finance activities within the GFS finance team. Managing relationships with the served sites, while performing the daily financial and accounting business processes of the GFS with a focus on standardization whilst delivering excellent customer service.In This Role, Your Responsibilities Will Be: Financial business partnering* Ensure the financial integrity of the Financial Documents, performing all tasks as set out in the GFS* Part of a team responsible for Month End closing to a strict timetable for Financials into HFM* (Reporting system). Reporting scope includes P&L, Balance sheet, TWC metrics, Headcount, and other statistical requirements.* Perform monthly, quarterly, and annual financial statement variance analysis.* Provide financial reports to finance management (e.g. account analysis, balance sheet and income statement flux analysis, reconciliations, ad hoc analysis, etc.).Balance Sheet* Perform periodic financial close activities i
EMERSON SRL

Media netă estimată pe baza celor 203 de salarii introduse în Salario: 5300 RON/Luna

Collection Specialist With French


Descrierea jobului As a Collection Specialist with French, you will assist in the management of Accounts Receivable, ensuring that you provide the most effective and efficient support to the business.In more detail, you will be involved in the Accounts Receivable activity for the area, improving cash flow through the timely and effective collection of trade debts. You will play a key part in process improvement, dispute management, and overdue debt reduction initiatives for your area.We are looking forward for your application!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Collection of amounts due to Emerson on assigned accounts receivable ledgers in accordance with the departmental and company targets;* Highlight any concerns/potential bad debts to the Supervisor in a timely manner;* Ensure best practice in Accounts Receivable is promoted and employed at all times across the area;* Timely release and resolution of issues relating to all held orders to improve sales;* Provide 1st line
EMERSON SRL

Buyer /​ Specialist Achizitii


Candidatul ideal Buyer / Specialist achizitii in Cluj-Napoca Studii superioare in domeniul inginerie (studii tehnice); Experienta anterioara pe o pozitie similara de 1-2 ani; Abilitati de negociere cu furnizorii; Abilitati de analiza, sinteza si interpretare a informatiilor; Abilitati de analiza si evaluare a furnizorilor; Spirit de echipa, proactivitate, adaptabilitate; Cunostinte bune de utilizare MS Office; Cunostinte avansate de limba engleza (scris, vorbit);Avantaje: Experienta anterioara sau familiaritate cu echipamentele electrice; Cunostinte de limba germana; Cunostinte ERP Navision.Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistrarea, analiza si negocierea ofertelor; Emiterea comenzilor catre furnizori; Urmarirea termenelor convenite; Verificarea si inregistrarea facturilor de la furnizori; Urmarirea stocurilor; Mentinerea legaturii cu furnizorii actuali; Contact permanent scris si telefonic cu furnizorii.Beneficii: Salariu competitiv + bonusuri de performanta; Program flexibil
ELECTROGLOBAL S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 136 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.