Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

160 Locuri de Munca Telemunca in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

160 Locuri de Munca Telemunca in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telemunca in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telemunca in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Online Marketing Specialist


Candidatul ideal B&B Collection is looking for an Online Marketing Specialist who will put together various online promotions and customer retention campaigns to get their company's message out. The role includes preparing and executing integrated digital marketing campaigns with the aim of acquiring and retaining customers, analyzing KPIs and web traffic generate by the campaigns, managing the audience database, audience segmentation and targeting and management of physical location listed on Google Maps.This job is on-site. It is based in Bucharest, in a central location.The candidate should have:Experience in Online Marketing for at least 3 years.Good knowledge of Google Analytics, Google Ads, social media platforms (Facebook, Instagram, TikTok)The permanent desire to stay connected to the news in the online marketing field, very good understanding of the peculiarities of the online environment.Experience with audience segmentation, campaign analysis and solid understanding of c
BANDB COLLECTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 145 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Operator Date Magazin Online


Candidatul ideal - Cunostinte de operare calculator si introducere date (excel, word)- Cunostintele de operare a unei platforme online (cs-cart, magento, presta, wp, etc)- Cunostintele de Photoshop (medium+)- Google iti este prieten si browsing-ul face parte din viata ta de zi cu zi- Cunostinte de limba engleza la un nivel conversational- CANDIDATUL IDEAL RASPUNDE LA INTREBARILE din mini interviu.Descrierea jobului - Obtinerea si introducerea de date (caracteristici produse) de la furnizor sau parteneri;- Adaugarea de produse noi in platforma conform cu instructiunile trasate anterior;- Verificare sau ajustare (photoshop) si adaugarea de imagini de produs;- Intretinere si actualizare periodica a datelor din platforma;- Actualizare produse, preturi, stoc;- Adauga continut si imagini pentru postari pe retelele sociale;- Interogheaza saptamanal stocurile pentru anumite grupe de produse si plaseaza comenzi catre furnizorii atribuiti.- Tine legatura cu echipa de marketing pentru a putea tra
ATTITUDE ECOMMERCE SRL

Online Dealer - Casino (3000 Ron - 4300 Ron)


Candidatul ideal Suntem siguri ca in cautarea unui job ati citit pana acum o gramada de anunturi. Unele sunt impresionant de interesante iar unele sunt destul de... boring. Noi, ca si agentii de recrutare, sfatuim candidatii sa isi aloce o gramada de timp in a scrie un CV cat mai "atractiv", sa isi adapteze profilul de LinkedIn intr-un mod cat mai unic pentru a atrage cat mai multi potentiali angajatori - de ce nu pot fi si anunturile la fel de atractive?Esti in cautarea unui job interactiv fara a avea nevoie de prea multa experienta? Probabil doar ce ai terminat facultatea sau ai decis ca nu doresti sa faci o facultate si esti in cautarea unui loc de munca. Well, aplica pentru pozitia de Online Dealer si te vom contacta sa iti oferim mai multe informatii (toate informatiile defapt :D).Cum arata candidatul ideal?Trebuie sa demonstrezi faptul ca esti "cool". Nu ne poti spune doar "Hey, sunt cool" insa daca ai energia potrivita, daca simti ca poti cu usurinta sa aduci zambete pe buze si
PARTNERD RECRUITMENT SERVICES S.​R.​L.​

Consilier Juridic/​asistent Birou Executor - Student


Candidatul ideal - Capacitatea de a lucra cu documente;- Cunostinte foarte bune de operare PC (MS Office);- Atentie sporita la detalii;- Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor;- Responsabilitate;- Capacitate de lucru in echipa;- Punctualitate;- Experienta anterioara intr-un birou de executor judecatoresc reprezinta un avantaj;- Cunoasterea sistemelor informatice ZENIC/ExecSoft reprezinta un avantaj;Descrierea jobului - inregistrarea, scanarea, multiplicarea si arhivarea documentelor si alte activitati specifice;- preluare apeluri telefonice;- inregistrare si procesare corespondenta;- completare situatii Word, Excel;- utilizarea platformelor ExecSoft/ Zenic pentru monitorizarea dosarelor;- comunicarea actelor de procedura;- mentinereа lеgаturii cu creditorii si institutiile publice;
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC OCHIAN DORU

Patient Advisor Call Center - Hibrid Bucuresti


Descrierea jobului Vocea ta e prima pe care o aude pacientul. Discutia cu tine reprezinta primul pas in identificarea si solutionarea problemei medicale. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului si alatura-te echipei noastre.Uite de ce ar fi fain sa iti incepi cariera la noi:· Beneficiezi de trei saptamani de formare platita;· Ai un plan de cariera bine stabilit;· Ai acces la cursuri de dezvoltare personala si profesionala in cadrul companiei;· Acumulezi experienta si te dezvolti;· Ai parte de un program flexibil (in ture), care iti permite sa imbini munca si studiile.Cum arata o zi din viata ta in Contact Center?· Preiei apelurile pacientilor si identifici nevoia acestora;· Oferi informatii cu privire la serviciile medicale;· Programezi pacientii la analize si consultatii;· Pastrezi legatura cu alte departamente prin e-mail si telefon.Ca sa te integrezi usor si natural in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Fii empatic si rabdator;· Manifesti grija fata de oamen
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Specialist Vanzari Online-magazin Si Marketplace


Candidatul ideal · Experiență demonstrată în vânzări pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; · Cunoștințe despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; · Cunostiinte editare foto (nivel basic – eliminare fundal imagini) · Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; · Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; · Cunostinte minime HTML; · Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan;Descrierea jobului · Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX pe site propriu si parteneri; · Introducere produse pe site si in marketplace ; · Menținerea unui nivel optim online de stoc pentru a îndeplini comenzi; · Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; · Mentinerea legaturii cu clientii din mediul online; · Disponibilitatea de a merge si a organiza intalniri cu Internet ma
OPTICARE PETS S.​R.​L.​

Agent Imobiliar | 600-3500 $ | Part-time /​ Full -time Remote


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie.Abilități excelente de comunicare și negociere.Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București.Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți.Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate.Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional).Descrierea jobului Descriere Rol:Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală.Responsabilități:Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților.Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clien
ROGA CONCEPT IMOB SOLUTIONS S.​R.​L.​

Data Analyst - Online & Business


Candidatul ideal studii superioare finalizate; experienta in analiza indicatori de vanzari si raportare specifica departamentului de vanzari cu accent pe mediul online; experienta in analiza financiara, reprezinta un avantaj; cunostinte avansate de Excel și alte instrumente de analiză de date, inclusiv cele specifice unui ecommerce (Ex. Google Analytics); abilitati de asimilare rapida, respectarea termenelor limita; capacitate de analiza, sinteza si organizare.Descrierea jobului Responsabilitati: solicita, colecteaza si analizeaza date pentru elaborarea rapoartelor necesare desfasurarii si optimizarii activitatii departamentului de vanzari/ecommerce; tine evidenta targhetelor departamentului de vanzari specifice LAF si compara costurile bugetate și cele actuale; monitorizarea constanta a indicatorilor cheie de performanta (KPI-uri) specifici departamentului; realizeaza analize si raportari interne/externe privind vanzarile periodice forecast/buget; alte activitati, analize si raporte s
LA FANTANA SRL

Customer Support - Inbound - Limba Franceza (job Hibrid)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Ce asteptari au: Comunicarea in limba FRANCEZA sa fie pentru tine “floare la ureche”, vei petrece mare parte din timpul de lucru comunicand in limba franceza, iar daca te descurci decent si in limba engleza, clar esti ceea ce cautam. Orice experienta din domeniul customer service, asigurari, call-center este mai mult decat binevenita si apreciata, insa minimul necesar cerut este sa fi promovat examenul maturitatii. Lucrand cu date sensibile si importante este un plus daca prietenii tai spun despre tine ca esti organizat, atent la detalii si responsabil.Pentru a putea face fata jobului, in orice limba ai vorbi, comunicarea sa fie pentru tine un fel de a fi, nu o necesitate. Bineinteles ar fi minunat sa fie insotita si de ceva empatie si receptiv
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Gestionar /​ Magazin Online Made By Society (vagabond Studio)


Candidatul ideal Experiență profesională de minim 1 an; Persoană integră, serioasă și punctuală; Abilități de comunicare și interacțiune; Cunoștințe de limbă engleză la nivel conversațional (avantaj); Responsabil pentru toate acțiunile intreprinse. DISPONIBILITATE DEPLASARE LA LOCUL DE MUNCA SITUAT IN str. DRUMUL INTRE TARLALE sector 3, zona Anghel SalignyDescrierea jobului - Mentinerea si respectarea politicii de merchandising trasate de companie ;- Expunerea marfii intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibila clientilor, aseaza marfa spre vanzare ordonand rafturile pe categorii si tipuri de produse respectand indicatiile directorului de magazin si a departamentului de merchandising;- Participarea la receptiile de marfa, la receptionarea produselor venite de la furnizori sau alte puncte de lucru si expunerea produselor nou venite;- Organizarea depozitului pentru a facilita accesul la produsele din gestiune;- Verifica produsele din punct de vedere calitativ , transmite super
VICOL GENERATION BUSINESS-ROMANIA S.​R.​L.​

Dealer Online - Casino


Candidatul ideal Skywind Live angajeaza crupieri pentru cazino online cu/fara experienta cu posibilitatea de promovare si cu bonusuri avantajoase!Training asigurat si platit!Limba engleza este un avantaj, dar nu este obligatorie!* Activitatea se va desfasura la sediul companieiDescrierea jobului Ce presupune activitatea ?Atenție la detalii și capacitatea de a interacționa bine cu oamenii sunt abilități esențiale, acest rol fiind orientat către client/jucator.Prezentarea jocului si regulilor;Prezenta placuta in relationarea cu jucatorii;Programul este format din 3 ture:07:00-15:00 T115:00-23:00 T223:00-07:00 T35 zile de munca (8 ore pe zi) cu 2 libere pe saptamana* Posibilitatea de a face schimb de tura la nevoie.Beneficii Decontare abonament metrou Transport asigurat de la metrou Pipera la sediul nostru si inapoi Bonus de performanta lunar, tichete de masa, spor de noapte 25%, de weekend 10%, zile libere legale 100%. Asigurare medicala privata; Sala de Fitness cu acces gratuit; Transpo
SKYWIND LIVE S.​R.​L.​

Online Casino Manager


Candidatul ideal Căutăm un Manager Casino responsabil pentru creșterea și gestionarea portofoliului de casino pe site-ul Las Vegas.Acest rol presupune o implicare directă în dezvoltarea și optimizarea continuă a portofoliului de casino. Experiență anterioară demonstrată într-un rol similar în industria jocurilor de noroc sau casino online, cu o bună înțelegere a mecanismelor de funcționare a acestui domeniu și a tendințelor pieței; Cunoștințe solide despre diversele aspecte ale operațiunilor cazinourilor online, inclusiv dezvoltarea portofoliului de jocuri, gestionarea financiară și negocierile cu furnizorii; Abilități excelente de gestionare a timpului și organizare, cu capacitatea de a prioritiza eficient sarcinile și de a lucra sub presiune; Capacitate demonstrată de a dezvolta și implementa strategii eficiente pentru creșterea portofoliului de jocuri și îmbunătățirea performanței financiare a cazinoului; Excelente abilități de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi ș
NOBLEPIAGIO SRL

Airbnb Resolution Agent - French& English(Work from home)


Are you looking for a great career and a place to shine? Join us as a Resolution Customer Agent on our Airbnb project! If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below:Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in French and English Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composureAs a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer se
TELUS International

Agent Back-office Online


Candidatul ideal - Cunosterea buna a limbii Franceza ,Engleza sau Spaniola ( scris sau vorbit )- Cunoasterea nivel mediu a altor limbi straine constituie un avantaj major- Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului- Abilitati de rezolvare a problemelor si atentie la detalii- Persoana flexibila, lucram si in ture de noapte- Bune abilitati de comunicare- Dorinta de a invata lucruri noi si a se perfectionaDescrierea jobului Agent backoffice online (nu presupune interactiune directa cu utilizatorii)- moderare si actualizare continut siteuri internet- supravegherea și securitatea operațiunilor de producție- preluarea si rezolvarea problemelor tehnice intampinate de catre utilizatori prin intermediul Support Live ChatExperiența în domeniul asistenței sau în relațiile cu utilizatorii reprezinta un plusBeneficiile postului- poziție stabila într-o companie durabilă- program de lucru 4 zile cu 2 zile libere- oferta salariala salariu fix entry level 5,700 Lei brut si prima lunara 539
WEB SOFTWARE DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Working Student for Finance


A Snapshot of Your Day As a Working Student you will be supporting the operational teams starting with the first day of activity, with which you will collaborate for various projects and work on the development of your professional skills, during the internship period. The assigned mentor / tutor / supervisor will provide you support and guidance during the program. How You'll Make an ImpactYou will be cooperating and maintain a close communication with the project manager and with the project team throughout the executionYou will offer support in cost controllingCompliance with all Siemens Energy internal rules on taxation and contractual obligationsYou will be a contact person for suppliersYou will be providing planning and forecast support for BA Head What You BringYou are currently a student (Bachelor/Master program), preferably in an economic fieldProactive mindset, communicative, pragmatic and enthusiastic personalityAbility to effectively collaborate and build relationships with
Siemens Energy

Customer Success Specialist - Online Platform


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Required skills:• Very good communication skills: C1 English;• Efficient time management and prioritization skills;• Orientation towards results;• Customer-oriented experience. Responsabilitati Responsibilities of the position:• Answer customer requests via chat messages/ phone calls;• Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests;• Encouraging customer loyalty and promoting additional services or relevant upgrades;• Manage inquiries related to new orders, modifications to existing orders, and other services with professionalism and efficiency. Alte i
Trenkwalder Romania

Working Student - Gas Services Procurement


A Snapshot of Your Day As a Working Student you will be offered an excellent opportunity to gain hands-on experience in procurement processes, supplier management and contribute to the success of a dynamic organization within the Service Procurement department. How You'll Make an ImpactYou will be offered many exciting learning opportunities about procurement and industry trends while contributing to the company's successCollaborate with Procurement department in different procurement activities gaining knowledge in the entire Procurement processWork closely with cross-functional teams to ensure smooth activities within procurement for ongoing projects What You BringYou are a student within the fields of Business Administration, Economics or any other relevant fieldsCreative, communicative, pragmatic and enthusiastic personalityInterest in Procurement, Supply Chain and Energy sectorIndependent approach to work, high sense of responsibility, proactivity and team spiritAbility to effecti
Siemens Energy

Client Advisor with Spanish - Remote


Scurta descriere a companiei Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.#FriendsWorkingTogether Cerinte #CGS Remote JobWe are in the business of helping people: we provide client support and technical issue solutions for the clients who need it. Therefore we are looking for colleagues who are self motivated, detail-oriented and well organized, with excellent communication and interpersonal skills.• Are you fluent in Spanish?• Do you have medium English skills?• Do you have some experience with hardware and software issues?• Are you able to work independently and efficiently meet deadlines?• Then join our team, we
Computer Generated Solutions Romania

Game Presenter- Online Casino Bucuresti AM


Scurta descriere a companiei Evolutionary Consulting este o companie formata dintr-un mix între consultanți cu experiență în resurse umane, cercetători, cadre didactice universitare și tineri specialisti pasionati de Psihologie organizationala si resurse umane. Principalul nostru scop este de a oferi servicii de consultanta in resurse umane bazate pe metodele şi tehnicile care si-au dovedit utilitatea in intreaga lume. Cerinte No experience is required.You will work in 3 shifts, 5 days per week. (you will receive bonuses for night/ weekend shifts)PART TIME NET SALARY: 1850 RON+ bonuses- only for ENGLISHFULL TIME NET SALARY:ENGLISH: -(0-3 months): 3000 RON + bonuses-(3-9 months): 3700 RON + bonuses -(+9 months): 4300 RON + bonuses ITALIAN online dealer: 3500 RON+ bonuses; after 3 months 4400 RON+ bonuses; after 9 months 5000 RON+bonusesPaid training is offered.Relocation bonus Responsabilitati -Good English skills-Presentation of the game in a professional manner;-Maintaining the qualit
Evolutionary Consulting

Working Student - Order Management Assistant with German


A Snapshot of Your Day As a Working Student for Order Management, you will be doing efficient and effective handling of orders within the SAP system, precise scheduling of deadlines and streamlined logistics. How You'll Make an ImpactData entry in IT tools relevant for order processing (mainly SAP)Creating and releasing of orders in SAPCreating of order confirmations in SAPClarification / Updating in case of delivery date changes from factory or customer side. Tracking of order confirmationsTracking of delivery dates and logistic milestonesChecking, gathering, summarizing, and forwarding the delivery documentation.Requesting and following up of delivery documentation of sub-suppliers What You BringCurrent Studies preferably in a business or technical field or training with relevant work experienceGerman language skills at least basic levelStrong communication skills in EnglishStrong analytical skills and attention to detailsAdvanced MS Office toolsPreferably some SAP/ ERP knowledgeProa
Siemens Energy
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 160 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.