Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

531 Locuri de Munca Telemunca - Joburi Telemunca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

531 Locuri de Munca Telemunca - Joburi Telemunca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telemunca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telemunca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Responsabil Facturare /​ Contabilitate Primara Magazin Online


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba:- experienta in realizarea de Contabilitate Primara (NIR-uri, facturi, chitante, bonuri de consum, etc.);- experienta in lucrul cu MS Office (Word, Excel); experienta in SmartBill este un plus- bune abilitati de planificare, organizare si concentrare pe rezultate, cu abilitati de a genera idei si solutii, avand initiativa si dorinta de implicare permaneneta.- studii medii sau superioareDescrierea jobului - Emiterea facturilor, pe baza comenzilor si inregistrarea lor in E-factura- Inregistrarea facturilor de furnizori interni / intracomunitari,- Organizarea circuitul documentelor, si inregistrarea acestora in mod cronologic in evidenta contabila,- Inregistrarea platilor si a incasarilor: tinerea evidentei registrului de casa si a extrasului bancar- Verificarea inventarelor faptic/scriptic – lunar- Tinerea diverselor evidente necesare desfasurarii activitatii- Program de maxim 8 ore in zilele lucratoare (nu se lucreaza in zile de sarbatoa
CARART INC.​ SRL

Picker Magazin Online - Depurtat Titan (liviu Rebreanu 6a)


Candidatul ideal Hai sа ne cunoastem dacа ai: Zаmbet si atitudine pozitivа :) Spirit organizatoric si de lucru in echipa Minim studii medii. Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate. Pasiune pentru fashion, placerea de a lucra intr-un mediu dinamicDescrierea jobului Responsabilitati: Colectarea atentă a produselor de la rafturile magazinului, asigurându-se de disponibilitatea acestora pentru clienți. Sortarea și manipularea eficientă a produselor pentru a le menține în cea mai bună condiție. Procesul de picking, selectarea atentă a produselor comandate pentru a asigura corectitudinea comenzilor. Verificarea riguroasă a produselor pentru a se asigura că sunt conforme cu cerințele de calitate și specificațiile clienților. Participarea la procesul de inventariere pentru a monitoriza și actualiza stocurile magazinului.Beneficii: Contract pe perioada nedeterminta Salariu 2700 ron Prima de ziua de nastere, Craciun si Paste Concediu 21 zile de odihna
DEPURTAT S.​R.​L.​

Hr Assistant With Japanese And English (remote In Romania)


Candidatul ideal Good knowledge of English and Japanese (Kanji, B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented.Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in HR would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support.The HR Assistant with Japanese and English is responsible for: Providing support to employees, via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or im
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Agent De Vânzări Remote


Descrierea jobului Dacă ești genul de persoană care/căreia…Nu îi place să ajute și să relaționeze cu oameniiNu caută să evolueze constant și să bată recorduriNu este dispusă să iasă din zona de confortCaută un job unde să se complacă și să muncească minimul posibil pentru un salariu fixTe rog să nu citești mai departe…Pentru că anunțul acesta NU este pentru tine.Suntem în căutare de oameni cu energie pozitivă și puternic motivați de rezultate pentru poziția de Consultant de Vânzări.Plata se va face la comision din vânzări, așa încât câștigurile tale pot fi NELIMITATE, în funcție de rezultatele pe care le produci.Tot ce îți putem spune este că avem oameni care au venit în echipă cu ZERO experiență și au ajuns ca după primele luni să câștige peste 2.000 de euro pe lună.Totul depinde de tine, de cât de mult te dedici și de cât de mult ești dispus să înveți și să evoluezi.Noi îți oferim toate uneltele necesare ca să faci performanță - Vei primi training complet pe cel mai avansat sistem de
MENSTYLE ORIGINAL S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Magazin Online Constanta


Candidatul ideal Persoana organizata, sociabila, amabila, punctuala, serioasa, politicoasa, responsabila. Experienta in domeniu instalatiilor pentru constructii sau studii superioare in domeniu tehnic constituie un avantaj; Persoana onesta si integra, cu abilitati dе comunicare si prezentare; Abilitati dе rezolvare a problemelor, implicare si dorinta dе dezvoltare personala, capacitate dе a lucra in echipa. Cunostinte de limba engleza reprezinta un avantaj Permis categoria B reprezinta un avantajOferim: Program de lucru full-time, 8 ore/zi, de luni pana vineri; Activitatea se desfasoara la Sediul firmei in Constanta, Nu se lucreaza la distanta; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Concedii conform legislatiei; Prime de sarbatori; Training de specialitate; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru placut, tanar si profesionist; Salariu motivant, peste medie; Bonus din vanzari (poate depasi valoarea salariului); Tichete de masa; Posibilitati de avansare; Mediu de lucru placut si pr
ROINSTAL

Airbnb Resolution Agent - French& English(Work from home)


Are you looking for a great career and a place to shine? Join us as a Resolution Customer Agent on our Airbnb project! If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below:Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in French and English Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composureAs a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer se
TELUS International

Online Casino Game Presenter


Candidatul ideal Suntem în căutare de Game Presenter carismatic și dinamic pentru a străluci în lumina reflectoarelor, alături de o echipă care este într-o continuă dezvoltare, gata să te susțină în parcursul tău profesional. #Încearcă!Game Presenter-ul va avea rolul de a interacționa cu jucătorii, de a prezenta jocurile de casino în timp real și de a asigura o experiență de joc autentică și distractivă.Care sunt cerințele? Limba engleză, italiană sau turcă la nivel avansat; Pasiune pentru jocurile live și capacitatea de a transmite această pasiune jucătorilor; Nivel ridicat de profesionalism și atenție la detalii; Abilități excelente de comunicare; Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic; Disponibilitate pentru un program flexibil (se lucrează și în ture de noapte, în weekend și în zilele de sărbătoareDescrierea jobului Ce vei face? Prezentarea jocurilor într-un cadru profesional, asigurându-se totodată că experiența jucătorilor este captivantă și agreabilă; Informarea jucătorilor
CREATIVE RESURSE UMANE S.​R.​L.​

Operator Magazin Online


Candidatul ideal Cautam o persoana:Organizata, punctuala si constructiva; Persoana cu atitudine pozitiva, sociabila, care intretine o buna comunicare cu clientii si colegii ; Abilitati de copywriting si creativitate – necesare in scopul completarii descrierilor si specificatiilor produselor pe care le documenteaza; Cunostiinte de operare pachet Office; Descrierea jobului Crearea si editarea descrierilor pentru produsele si categoriile din magazinul online in cadrul platformei Prestashop (redactarea descrierilor atractive, specificarea detaliilor esentiale, optimizarea din punct de vedere seo); Listarea produselor noi in magazinul online; Intelegerea si cunoasterea intregii game de produse; Prelucrarea si incarcarea imaginilor pentru produse (cautare, redimensionare, redenumire); Gestionarea promotiilor si a discount-urilor in magazinul online; Procesarea apelurilor/e-mailurilor clientilor care solicita informatii si rezolvarea unei probleme; Gestionarea si rezolvarea problemelor care a
GECA TRACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 125 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Collections Officer With German (remote)


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work. In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence. In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work. By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a remote/hybrid setup. Skills that make your work successful: You have at least B2 German & English language skills; You communicate easily; You are a team-player; You can solve urgent matters; You are reliable and proactive. Descrierea jobului How you’ll make an impact: Managing customers’ expectations; Reconciling client’s account
ACCENTURE SERVICES SRL

Specialist Marketing Digital - Piatra Neamt - Nu Remote


Candidatul ideal Daca esti pasionat de ceea ce faci, motivat de provocari si ai ambitia sa progresezi in mod continuu, atunci ai toate atributele necesare pentru a fi de succes. In plus, trebuie sa ai minim 2 ani experienta in activitati de Marketing Digital de atragere a publicului pe website (SEO, SEM, Affiliation, Display, Social Media).Cerinte:- Administrare tactici de achizitie online zilnice conform planului (publicitate online, afiliere / distributie, emailing, social media etc.)- Colaborare cu coordonatorul eCommerce pentru a asigura o experienta optima utilizatorului, de la call-to-action (CTA) pana la landing page si o rata de conversie permanent optimizata- Implementare campanii, in functie de obiectivele setate pentru realizarea targetelor de vanzari- Impulsionare trafic si audiente zilnice a magazinului online- Gestionare strategie si calendare anuale de comunicare pentru conturile de sociale media locale Facebook, LinkedIn, Instagram etc.Descrierea jobului Principalele at
DINAMIC 92 PRO LOGISTICS SRL

Specialist Relatii Furnizori (entry level) - Hibrid


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara;- Excelente abilitati de comunicare si de prezentare;- Bune abilitati de negociere;- Cunostinte de limba engleza conversational – nivel mediu;- Cunostinte utilizare calculator (MS Ofiice, MS Project, etc.);- Permis de conducere categoria B. Responsabilitati - Responsabil cu gestionarea relațiilor cu furnizorii în scopul menținerii contractelor de închiriere a spațiilor destinate echipamentelor;- Actualizeaza si/sau prelungeste contractele existente in scopul asigurarii unei functionalitati continue a acestora
Professional

Working Student for Finance


A Snapshot of Your Day As a Working Student you will be supporting the operational teams starting with the first day of activity, with which you will collaborate for various projects and work on the development of your professional skills, during the internship period. The assigned mentor / tutor / supervisor will provide you support and guidance during the program. How You'll Make an ImpactYou will be cooperating and maintain a close communication with the project manager and with the project team throughout the executionYou will offer support in cost controllingCompliance with all Siemens Energy internal rules on taxation and contractual obligationsYou will be a contact person for suppliersYou will be providing planning and forecast support for BA Head What You BringYou are currently a student (Bachelor/Master program), preferably in an economic fieldProactive mindset, communicative, pragmatic and enthusiastic personalityAbility to effectively collaborate and build relationships with
Siemens Energy

Working Student - Project Management


Join the Siemens Energy 2024 Summer Internship Program in Romania.What do you want to do with your future? If the answer is kick-starting your career with a 3 months program (or min. 360 hours between 24th June 2024 ??? 23th August 2024) with great opportunity for growth and development, Siemens Energy is the place for you! Help us shape the future of energy while you shape your own!At Siemens Energy it is our people and their passion for innovation who make a difference by energizing society. A long heritage in engineering and innovation inspires us to focus on our top priorities: combating climate change and addressing increasing energy demands. Sounds like you? Then come join us!Design your future!When you join our Summer Internship Program, you become a part of Siemens Energy. You get to share our purpose in energizing society by supporting customers with transitioning to a more sustainable world. You will work on real global issues and help create solutions that directly make an i
Siemens Energy

Specialist Furnizori (entry level) - Hibrid


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte - Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara;- Excelente abilitati de comunicare si de prezentare;- Bune abilitati de negociere;- Cunostinte de limba engleza conversational – nivel mediu;- Cunostinte utilizare calculator (MS Ofiice, MS Project, etc.);- Permis de conducere categoria B. Responsabilitati - Responsabil cu gestionarea relațiilor cu furnizorii în scopul menținerii contractelor de închiriere a spațiilor destinate echipamentelor;- Actualizeaza si/sau prelungeste contractele existente in scopul asigurarii unei functionalitati continue a acestora
Professional

Reprezentant Vanzari - lucru de acasa,​ vorbitor lb maghiara


Scurta descriere a companiei Compania noastră este un principal importator, distribuitor și exportator de dispozitive medicale și produse de laborator, produse medico-dentare si veterinare, articole profesionale pentru industria de înfrumusețare si produse de curățenie si igiena in România cu peste 10.000 mp spatiu de depozitare, birouri si productie. Cerinte -Persoana serioasa, -Foarte ordonata si atenta la detalii,-Abilitati de convingere si relationare cu oamenii-Usurinta in comunicare, Responsabilitati Vorbitor nativ de limba maghiara si romana. Limba engleza reprezinta un avantaj. Studii medii sau superioareLucreaza de acasa, on line.Contract de muncă permanentSalariu 2000 net + Alte Bonusuri Alte informatii Vetro Design este o companie cu peste 60 de angajati, si o vechime de 27 ani , importatoare de dispozitive medicale si stomatologice, produse farmaceutice si cosmetice, materiale de curatenie si igiena. Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale(ex: Paste, Craciun, 8
Vetro Design

Lucrator Depozit Magazin Online In Voluntari /​ Colentina


Candidatul ideal Cautam o persoana indemanatica si agila pentru pregatirea comenzilor.Ideal ar fi sa ai experienta in domeniu, insa atata timp cat esti dornic sa inveti, lipsa experientei nu va fi un impediment, suntem siguri ca impreuna putem face lucrurile sa functioneze.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitatile tale? Pregatirea comenzilor (picking si coletare) si predarea lor catre curier la sfarsitul zilei Aprovizionare raft Receptie marfa Diverse activitati in depozit (manipulare marfa, etichetare etc.)Ce oferim?Un mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara si dornica sa te ajute sa te acomodezi si ulterior sa evoluezi.Salariu de baza stabilit impreuna, in functie de experienta ta, bonusuri anuale, precum si bonusuri in functie de performanta si dorinta ta de a iti mari veniturile.Salariul va creste progresiv, si se va stabili in functie de experienta si abilitati.Programul este de Luni pana Vineri de la 08:30, la 17:30, cu pauza de masa. Activitatea ne-o desfasuram
TERRA MOTORS SRL

Consultant - Job Remote


Scurta descriere a companiei Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.#FriendsWorkingTogether Cerinte - Cunostinte de operare PC.- Orientare catre client.- Atentie la detalii si orientare catre rezultate.- Bune abilitati de comunicare. Responsabilitati - Preluarea apelurilor din partea clientilor si oferirea de informatii corecte si complete legate de produsele si serviciile companiei.- Operarea diferitelor schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne.- Inregistrarea solicitarilor si a sesizarilor formulate de catre client. Alte informatii De ce sa te alaturi Echipei CGS?• Mediu de lucru comp
Computer Generated Solutions Romania

Operator Casion Online - Limba Greaca


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Cerinte:• Studii medii;• Nivel conversational de limba greaca. Responsabilitati Atributii:• Intampinarea si asistarea jucatorilor pe parcursul experientei;• Explicarea regulilor jocurilor si oferirea de informatii online;• Monitorizarea activitatii jucatorilor. Alte informatii Beneficii:• Salariu competitive.• Bonus de relocare.• Bonus de performanta.• Nu ai nevoie de experienta, iti oferim training platit.• Abonament medical.• Contract pe perioada nedeterminata.• Birou situat intr-o
IHM Total Consult Romania

Data Protection Specialist – Legal Department (remote)


Candidatul ideal The ideal candidate: Excellent knowledge of English language (C1 upwards); Minimum of 5 years of work experience in the regulatory & compliance or legal fields; Basic to high understanding of the data privacy requirements; Proficiency with Excel; Detail-oriented and analytical skills; Ability to work autonomously with a high level of organization; Proactive and adaptable.Nice to have: CIPP/E (Certified Information Privacy Professional/Europe) or privacy-related certification; Another European language.Descrierea jobului The GDPR Specialist is responsible for: Collaborating with DPO in assuring compliance and guiding others in data protection matters. Managing and overseeing the vendor assessment process for EMEA vendors, ensuring compliance with data protection requirements. Conducting assessments and evaluations of vendors' data protection practices, providing recommendations for risk mitigation. Preparing drafts of Data Protection Impact Assessments (DPIAs) and T
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Working Student - Gas Services Procurement


A Snapshot of Your Day As a Working Student you will be offered an excellent opportunity to gain hands-on experience in procurement processes, supplier management and contribute to the success of a dynamic organization within the Service Procurement department. How You'll Make an ImpactYou will be offered many exciting learning opportunities about procurement and industry trends while contributing to the company's successCollaborate with Procurement department in different procurement activities gaining knowledge in the entire Procurement processWork closely with cross-functional teams to ensure smooth activities within procurement for ongoing projects What You BringYou are a student within the fields of Business Administration, Economics or any other relevant fieldsCreative, communicative, pragmatic and enthusiastic personalityInterest in Procurement, Supply Chain and Energy sectorIndependent approach to work, high sense of responsibility, proactivity and team spiritAbility to effecti
Siemens Energy
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 531 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.