Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

727 Locuri de Munca Achizitii in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

727 Locuri de Munca Achizitii in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Marketing Si Achizitii


Candidatul ideal Cerinte esentiale: Studii superioare: economice, tehnice, administrative, juridice; Experienta: minim 3 ani. Experiență ca specialist în marketing /ofertare /achizitii intr-o firma de arhitectura – proiectare, constructii este un avantaj; Cunoștințe de marketing digital, social media, marketing de conținut, copywriting; Bune abilităţi de comunicare, gândire analitică si proactiva, atentie la detalii, dinamism, capacitate de evaluare, corelare si sinteza a informatiilor; Abilități de lucru în echipă și implicare în proiecte multiple; Buna cunoastere a MS Office – Word, Excel, Outlook; Abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor; Capacitate buna de intelegere si asimilare a informatiilor; Cunostinte avansate de limba engleză; Persoana responsabila, corecta, implicata, cu spirit de echipa si initiativa.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati principale: Realizeaza, implementeaza și dezvolta strategii de marketing pentru companie; Cerceteaza piata pent
ALLIED ENGINEERS GRUP SRL

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Nivelul de studii: studii superioare- economice sau juridice. Calificarea necesara: cunostinte bune PC ( Microsoft Office: Word, Excel - nivel peste mediu, Outlook, PowerPoint); Operarea in programul Gestoc constituie avantaj; Experienta de lucru necesara: minim 2 ani experienta pe o pozitie similara, constituie un avantaj experienta pe o pozitie similara in domeniul medical. Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu, minim B2. Abilități și cunoștințe profesionale: Tehnici de argumentare Tehnici de negociere Abilitati de comunicare asertiva Abilităti de analiză si sinteza Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor Abilitati de derulare simultana de proiecte multiple Cunostinte comerciale (comenzi, contracte,facturi, ordine de plata, receptie)- nivel mediu Caracteristici comportamentale: Integru, etic, loial Organizat Orientare către rezultate Preocupat de calitate, structura si ordine Atitudine deschisă, p
GRAL MEDICAL SRL

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare in domeniul tehnic (de preferat constructii, instalatii);- constituie un avantaj experienta in domeniul medical;- cunostinte de operare PC (Excel, Word, PowerPoint);- limba engleza scris/vorbit- capacitate foarte buna de comunicare si relationare;- capacitate de organizare a timpului, atributiilor si locului de munca;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- orientarea catre clienti si rezultate;- atentie la detalii;- responsabilitate, corectitudine si seriozitate; Descrierea jobului Postul este situat in cadrul Departamentului Vanzari si are drept scop elaborarea si organizarea documentatiei specifice conform procedurilor de achizitii.Principalele responsabilitati: Realizarea ofertelor pe baza informatiilor primite de la managerul diviziei; Urmarirea etapelor de desfasurare a contractelor specifice diviziei; Acordarea suportului in cadrul departamentului de vanzari cu privire la ofertele si documenta
HOSPITAL TECHNICAL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1616 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Achizitii Clienti


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Manager Achiziții Clienți entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei Las Vegas.Acest rol cheie implică responsabilitatea principală de a crește și a gestiona portofoliul de clienți ai cazinoului online, optimizând constant ofertele și campaniile pentru a atrage jucători. Cerințe Experiență dovedită în achiziția de clienți în industria jocurilor de noroc; O înțelegere aprofundată a pieței și tendințelor actuale; Cunoștințe solide despre strategiile de marketing digital, inclusiv SEO, PPC, e-mail marketing și social media; Abilitatea de a analiza datele de performanță și de a ajusta strategiile de marketing pentru a maximiza conversiile; Excelente abilități de comunicare și de negociere, cu experiență în lucrul cu diverse echipe și parteneri externi; Orientare către rezultate și atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități Dezvoltarea și implementarea strategiilor de achiziție a clienților pentru a atrage noi jucători; Monitorizare
NOBLEPIAGIO SRL

Expert Achizitii


Candidatul ideal Pregatirea si experienta:.Nivel de studii: superioare, preferabil tehnice ( constructii) sau / şi economice.Cursuri de pregătire: Expert achizitii publiceExperienţă: în specialitate 3 ani pe post si cunostinte in utilizarea platformei SEAP instrument dezvoltat de programul eDevize.Cunostinte operare PC (Excel, Word, Power Point), cunostinte limba engleza.Descrierea jobului Atributii specifice postului:Elaboreaza, organizeaza si aplică corect legislaţia în vigoare privind achiziţiile publice;elaborează strategia de achiziţii publice;intocmeste oferta tehnica constructiiaplică principii în elaborarea cerinţelor de selecţie şi elaborare a caietului de sarcini;întocmeşte dosarul de licitaţie publică;derulează procedurile specifice de achiziţie publică;gestionează contestaţiile formulate în procedura de atribuire a contractului;evaluează ofertele depuse;Cerintesă aibă însuşiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol,
P.​A.​B.​ ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2065 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Descrierea jobului Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: Studii superioareExperiență minim 3 ani pe o pozitie similarăCunoștințe operare PC - MS Office – nivel mediuCapacitate de lucru în echipăAbilități foarte bune de comunicare și negociereCapacitate de selecționare și prioritizare a solicitărilor primite De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră.Ne-ar plăcea să fii o persoană responsabilă, serioasă, atentă la detalii, astfel încât să ne bazăm pe tine pentru: Realizarea achizițiilor de echipamente/materiale/produse finite pentru proiectele aflate în derulareAdministrarea și urmărirea contractelor/comenzilor aflate în gestiune de la lansare până la recepția finalăProspectarea pieței de profil și a condițiilor de achiziții/livrare în vederea optimiză
ELECTROMONTAJ S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Achizitii


Candidatul ideal Compania noastra, Matei Conf Grup, lider pe piata in producerea echipamentelor de lucru si de protectie, cauta un Manager Achizitii pasionat si dedicat sa se alature echipei noastre in Racari, str. Industriilor, nr 251, Dambovita. Programul nostru de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30. Transportul este asigurat de angajator.Candidatul ideal: Are o fire placuta, prietenoasa si emanana energie pozitiva; Comunica foarte bine in limba engleza cat si in limba romana; Vine cu o experienta solida si demonstrabila in domeniul achizitiilor internationale; Este un negociator incurabil, simte o satisfactie deosebita de fiecare data cand finalizeaza o negociere; Are capacitatea de a se organiza, de a planifica si de a fi atent la detalii; Studii superioare: in Textile, Economie, Relatii Internationale; Se considera un avantaj: experienta din domeniul achizitiilor intr-o firma de productie confectii textile; cunostinte solide de legislatia achizitiilor publice; studii finalizate cu pr
MATEI CONF GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 2064 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Abilități/studii tehnice- constituie avantaj Cunoștințe în domeniul construcțiilor Abilități de comunicare și lucru în echipă Operativitate în rezolvarea atribuţiilor şi responsabilităţilor Cunoștințe avansate dе utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel) Capacitate de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limităDescrierea jobului Pregătește și lansează cereri de ofertă interne și externe Poartă corespondență cu furnizorii de materiale și echipamente în vederea obținerii ofertelor, conform exigențelor din proiect Analizează ofertele din punct de vedere comercial și solicită suport echipei de proiect la nevoie, pentru aliniere din punct de vedere tehnic, generând la final o propunere de atribuire justificată printr-o analiză comparativă Participă si susține negocierea contractelor, atât cu furnizorii cât și cu departamentele suport ale companiei, urmărind alinierea contractelor, conform reglementărilor de achiziție ale organizației Redactează și transm
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal Studii: Studii superioare in domeniul juridic si/sau tehnic si/sau economic Certificat de absolvire program/curs de specializare expert achizitii publiceExperienta: Experienta profesionala in domeniul achizitiilor publice de minim 1 an Experienta de minim 1 an in pregatirea documentatiilor de participare la proceduri de achizitie publica si/sau sectoriala Constituie un avantaj experienta de minim 1 an in pregatirea documentatiilor de atribuire pentru contracte de achizitie publica si/sau sectoriala si/sau asistenta acordata autoritatii contractante pe perioada derularii procedurilor de achizitie publica, preferabil inclusiv participarea in calitate de expert cooptat pe langa comisii de evaluareAlte cerinte: Buna cunoastere a legislatiei in domeniul achizitiilor publice si sectoriale din Romania Buna cunoastere si abilitati de utilizare a SEAP/SICAP Buna cunoastere a limbii engleze Abilitati bune de utilizare a pachetului Microsoft OfficeDescrierea jobului Obiectivele p
ROMAIR CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 1602 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Buyer ( Achizitor) /​ Product Manager Hvac


Candidatul ideal *Atenție! CV-ul tău va fi luat în considerare doar dacă răspunzi la cele 3 întrebări de la final. Ne dorim doar colegi responsabili!Dacă ești o persoană ordonată, atentă la detalii, dornică să se dezvolte în permanență și să confere calitate tuturor activităților în care se implică, atunci esti profilul pe care îl căutăm.Descrierea jobului CUM O SA FIE SĂ LUCREZI ca Buyer/Product Manager HVAC în echipa noastră? Vei fi o persoana foarte importanta in companie fiindca vei fi responsabil de dezvoltarea și menținerea relației comerciale și tehnice cu furnizorii companiei. Vei colabora indeaproape cu Furnizorii, Echipa de Vânzări, Departamentul de Marketing și Directorul Tehnic.CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI?Educație: Studii superioare tehnice, de preferat UTCB - Instalații (sau experiență în achiziții de produse tehnice).Experiență minim 2 ani în Product Management.Cunoștințe bune PC și Microsoft Office.Permis auto categoria B.Disponibilitate la deplasări - 30% din timpul de lucr
ECOVENT EXPERT SRL

Specialist Achizitii (aprovizionare)


Candidatul ideal Persoana cu studii superioare, cunoasterea limbii engleze, capacitati analitice si de comunicare.Descrierea jobului Salariul 3500 RON + KPIResponsabilitati de baza:- Gestionarea cu procesul de achizitii ( aprovizionare cu marfa): analiza stocurilor, plasarea si receptionarea comenzilor de marfa, introducerea in soft.- Mentinerea relatiilor cu furnizorii de roduse.- Gestionarea cu nomenclatorul de marfa.
CREAVITA FOOD COMPANY S.​R.​L.​

Specialist Achizitii Auto Rulate


Candidatul ideal Profil relevant:- cunoașterea procesului de achiziții in domeniul auto;- abilitati de negociere;- experienta anterioara de lucru intr-un CRM;- permis de conducere categoria B;- experienta relevanta in domeniul auto (3-5 ani);- integritateDescrierea jobului Rolul achizitorului de automobile rulate este de a asigura numarul necesar de masini rulate in parc pentru a fi vandute. Activitatea presupune negociere, licitatii, evaluare masinilor din punct de vedere tehnic. Ce face un specialist achizitii auto rulate?- dezvolta continuu stocul de autoturisme rulate;- elaboreaza profilul autoturismului propus spre evaluare, oferta de pret in vederea achizitiei autoturismului rulat si le transmite catre coordonatorul departamentului in vederea aprobarii pretului;- stocheaza toate informatiile autoturismelor rulate achizionate (documente de identitate si istoric de service, accesorii);- comunica cu departamentul de vanzari informatiile despre autoturismele rulate aflate in stoc in
ASKO INTERNATIONAL SRL

Specialist Achizitii Materiale Constructii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (Universitate Tehnică de Construcții);Experiență în Achizitii în domeniul construcțiilor;Cunoaşterea din punct de vedere tehnic a materialelor şi echipamentelor de construcţii, respectiv instalaţii utilizate;Cunoaşterea furnizorilor de materiale de construcţii, respectiv instalaţii;Cunoaşterea modalităţilor de evaluare a furnizorilor, clasificare, urmărire;O bună înţelegere a raportului preţ-calitate şi o judecată justă şi practică;Orientare către client şi către căutarea de soluţii;Cunoașterea legislației în domeniu;Abilităţi de comunicare şi negociere cu furnizorii;Abilităţi de organizare şi prioritizare;Capacitate de a respecta termenele și orientare către rezultat;Capacitate de lucru în echipaDescrierea jobului Coordoneaza sistemul de comenzi, centralizeaza achizitiile, selecteaza ofertele, evalueaza diversele canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri;Negociaza preturile de achizitie cu furnizorii, incheie cont
ADURO S.​R.​L.​

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal - experienta in domeniu minim 2 ani- absolvent de studii superioare- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor publice- cunostinte solide privind utilizarea sistemului SICAP si a semnaturii electronice- abilitati de utilizare MS Office (word,excel)- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice- putere de decizie, asumare de responsabilitati- persoana organizata , cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultate si termene, abilitati de comunicare- capacitate de incadrare in termene limitaDescrierea jobului Identificarea licitatiilor la nivel national ce corespund companieiProcura documentatia de atribuire de la autoritatile contractantePreanalizarea documentatiilor de atribuireIntocmirea documentatiei pentru participarea la licitatii, prin caietul de sarcini, fisa de date,inclusiv raspunsurile la solicitarile de clarificare impreuna cu echipa suportRedactarea of
STIMPEX SA

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Inginer Achizitii


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra daca ai:Studii superioare tehnice – constructii, avantaj - horticultura sau peisagisticaCunostinte de specialitate in constructii, intelegerea proiectelorCapacitate de analiza si sinteza a informatieiCapacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte de achizitiiBune cunostinte a tehnicilor de negociereCunostinte ale pietei de materiale de constructiiMinim 2 ani experienta in activitatea de achizitii materiale de constructii, materii prime, etcCunostinte solide operare PC Excel, Word, Powerpoint;Ce ne dorim de la tineSa ai abilitatea de a lucra atat in echipa cat si independentSa gestionezi eficient activitatea de achizitii de materiale folosite in constructii si peisagisticaSa comunici eficient cu toate departamenteleSa gandesti si sa actionezi pro-activ;Sa fii deschis, comunicativ si sa vii cu idei si solutii.Descrierea jobului Descrierea jobuluiECO GARDEN CONSTRUCT este in cautarea unor persoane pro-active si responsabile, cu expe
ECO GARDEN CONSTRUCT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1601 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Asistent Achizitii Produse Congelate


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpar
PROFI ROM FOOD SRL

Specialist In Achizitii (limba Germana)


Candidatul ideal Calificările dumneavoastră:· Dețineți pentru această funcție studii superioare· Convingeţi prin cunoștinţe bune dе limba germană (nivelul minim B1) şi dе limba engleză· Stăpâniți programele MS-Office şi, în caz ideal, deţineţi cunoştinţe dе SAP· Aveţi, dе preferat, experienţă în comerţul online· Aveţi spirit organizatoric, abilităţi dе planificare şi prioritizare, precum şi iniţiativă proprie· Dețineți abilități dе comunicare bine dezvoltate şi lucraţi bine în echipă· Sunteţi flexibil pentru deplasări în interes dе serviciuDescrierea jobului Sarcinilе dumneavoаstră:În cаlitаtе de Speciаlist în аchiziţii suntеţi persoanа rеsponsаbilă pentru:· Gеstionаrеа portofoliului de produsе аlocat· Gеstionаrea şi actualizаrea în permanenţă a bazei de date a furnizorilor şi a produselor· Operarea modificărilor şi listărilor de preţuri în sistem· Gestionarea relaţiilor cu furnizorii interni şi externi· Gestionarea relaţiilor cu magazinele· Întocmirea diverselor rapoarte· Analiza pieţ
HORNBACH CENTRALA SRL

Specialist achizitii


La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm o persoană care să aibă experiență în domeniul de achiziții/aprovizionare pentru a se alătura departamentului de ACHIZITII, în calitate de SPECIALIST ACHIZIȚII. Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.Ce vei face: Te vei asigura de derularea procesului de achiziții de la primirea solicitării, organizarea procedurii, semnarea contractului și monitorizarea derulării acestuia. Vei derula achiziții publice prin sistemul de achiziții publice. Vei oferi consultanță clienților interni cu privire la redactarea cerințelor din caietul de sarcini aferent demarării procedurii de a
ENGIE

Media netă estimată pe baza celor 1714 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Analist Contracte Achizitii - Limba Germana (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate, cu diplomă de licență, sau în curs de finalizare; Cunoști limba germană și limba engleză la nivel mediu; Contăm pe abilitățile tale de comunicare, adaptare, analiză și organizare.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Colegii din echipa de achiziții contează pe tine să verifici documentația necesară realizării contractelor de achiziții, pe care le vei redacta; Contăm pe tine să asiguri buna comunicare cu furnizorii internaționali și naționali; Contăm pe spiritul tău analitic să realizezi diverse rapoarte necesare în activitatea departamentului; Furnizorii internaționali și naționali
LIDL DISCOUNT SRL

Specialist Achizitii Publice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor Experienta de minim 2 ani in domeniul achizitiilor publice Experienta de minim 2 ani in pregatirea documentatiilor pentru licitatiile publice Cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor publice Abilitati bune de utilizare a pachetului Microsoft Office Atitudine proactiva Lucru in echipa prezinta un avantaj cunoasterea unui program de devize.Descrierea jobului Postul este situat in cadrul Departamentului Tehnic si are ca scop principal elaborarea si organizarea documentatiei specifice procedurilor de achizitii:Monitorizarea zilnica a anunturilor de participare la licitatie publicate in SICAP, identificarea proiectelor de interes pentru companie (constructii civile), descarcarea documentatiei de atribuire.Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companiePregătirea documentelor de licitație: întocmirea doc
TODERICĂ SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1609 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.