Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

727 Locuri de Munca Achizitii in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

727 Locuri de Munca Achizitii in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii Auto (f/​m/​d) - Porsche Inter Auto


Candidatul ideal PROFILUL TĂU:Orientare catre clientAptitudini de comunicare si integrare; empatieCompetente cognitive (abilitati de invatare, inovare, planificare si organizare)Competente personale (deschidere, initiativa, angajament si perseverenta)Studii superioare, absovite sau in cursExperienta in vanzari (reprezinta un avantaj)Permis de conducere validCunostinte de limba englezaEtica profesionala (confidentialitate)----Va informam ca datele conținute in CV-ul dumneavoastra, cu care aplicati pentru aceasta pozitie, sunt prelucrate in conformitate cu Nota de Informare in scopuri de Recrutare (vezi: https://www.porscheinterauto.ro/job-uri/@@poi.application.pdf/e62479b708be47d3849fe3a7bd69e628), care ofera informatii complete despre: categoriile de date pe care le prelucram, destinatarii acestor date, durata stocarii, temeiul prelucrarii si drepturile dumneavoastra.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE:Indeplinirea planului de achizitii asumat cu directorul de vanzariSa reprezin
PORSCHE INTER AUTO ROMANIA SRL

Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Colegii din echipa de achizitii conteaza pe tine sa verifici documentatia necesara realizarii contractelor de achizitii, pe care le vei redacta; Contam pe tine sa asiguri buna comunicare cu furnizorii internationali si nationali; Contam pe spiritul tau analitic sa realizezi diverse rapoarte necesare in activitatea departamentului; Furnizorii internationali si nationali conteaza pe suportul tau in verificarea clauzelor contractuale. Profilul tau Ai studii superioare finalizate, cu diploma de licenta, sau in curs de finalizare; Cunosti limba germana si limba engleza la nivel mediu; Contam pe abilitatile tale de comunicare, ad
Lidl Romania

Expert Achizitii


Candidatul ideal Sa aibă o experiență vastă în gestionarea proceselor de achiziții;Să demonstreze abilități excelente de negociere și relaționare cu furnizorii;Capacitate dovedită de a dezvolta strategii de achiziții eficiente;Experiență în utilizarea software-ului specializat în achiziții publice, cum ar fi e-platformele de achiziții publice (SICAP, proiecte.pnrr.gov.ro, etc.);Experiență anterioară în pregătirea și prezentarea ofertelor în cadrul proceselor de achiziții publice;Abilități de comunicare verbală și scrisă pentru a redacta oferte clare și concise;Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene strânse.Descrierea jobului Analizarea documentației de achiziții publice pentru a înțelege cerințele și termenii ofertei;Pregătirea și completarea documentației necesare pentru a răspunde la cererea de ofertă in conformitate cu caietul de sarcini publicat de Autoritatea ContractantaParticiparea la întâlniri de clarificare și la prezentări pentru a înțelege mai bine ceri
ORIOR BUSINESS CONSULTANCY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2065 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Iti doresti sa te alaturi unei companii de succes?Căutăm un coleg dinamic și plin de viață pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Specialist Achiziții, pentru a-si transforma pasiunea in rezultate remarcabile. Descrierea jobului Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori interni si/sau externiRaspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii interni si/sau externiRaspunde pentru cantitatea si calitatea produselor achizitionateNegociaza contractele cu furnizori; negociază cu furnizorii preturile de achiziţie si toate celelalte conditii contractuale, termene de livrare, conditii de garantie, se asigura ca marfa va veni insotita de toate avizele/autorizarile impuse de legislatia in vigoare aplicabila pe intreg teritoriul Romaniei;Sa respecte specificatiile tehnice ale materiilor prime necesare procesului de productie pentru obtinerea produsului finit;Primeste solicitari de la directorul de productie si/sau directo
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 1603 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Colegii din echipa de achizitii conteaza pe tine sa verifici documentatia necesara realizarii contractelor de achizitii, pe care le vei redacta; Contam pe tine sa asiguri buna comunicare cu furnizorii internationali si nationali; Contam pe spiritul tau analitic sa realizezi diverse rapoarte necesare in activitatea departamentului; Furnizorii internationali si nationali conteaza pe suportul tau in verificarea clauzelor contractuale. Profilul tau Ai studii superioare finalizate, cu diploma de licenta, sau in curs de finalizare; Cunosti limba germana si limba engleza la nivel mediu; Contam pe abilitatile tale de comunicare, ad
Lidl Romania

Analist Contracte Achiziții - Limba Germană (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate, cu diplomă de licență, sau în curs de finalizare; Cunoști limba germană și limba engleză la nivel mediu; Contăm pe abilitățile tale de comunicare, adaptare, analiză și organizare. Descrierea jobului Sumar Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Colegii din echipa de achiziții contează pe tine să verifici documentația necesară realizării contractelor de achiziții, pe care le vei redacta; Contăm pe tine să asiguri buna comunicare cu furnizorii internaționali și naționali; Contăm pe spiritul tău analitic să realizezi diverse rapoarte necesare în activitatea departamentului; Furnizorii internaționali și naționa
LIDL DISCOUNT SRL

Agent Contractari Si Achizitii


Candidatul ideal ​• Studii universitare• Cunostinte de limba engleza: nivel avansat;• Cunostinte avansate Excel• Experianta de lucru in sisteme de gestiune• Experienta in domeniu: minimum 2 ani;• Bun comunicator si cu capacitate de coordonare si lucru in echipa;Descrierea jobului Responsabilitatile principale: Verificarea zilnica a stocurilor de marfa existente in Magazia Generala si transmiterea comenzilor catre furnizori in functie de necesarul de produse stabilit de fiecare departament;Identificarea de noi furnizori pe diferite cai de informatie: internet, reviste de specialitate, brosuri, targuri si expozitii, alte mijloace;Transmiterea de cereri de oferta catre potentialii furnizori, conform cerintelor sefilor de departamente (care solicita produsele) precum si a procedurilor in vigoare;Transmiterea ofertelor catre departamentele solicitante;Selectarea furnizorilor si ofertelor in conformitate cu procedura de achizitii a companiei;Negocierea preturilor de achizitie cu furnizorii,
DNATA CATERING SRL

Media netă estimată pe baza celor 485 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Specialist Achizitii Si Logistica- Otopeni


Candidatul ideal Căutăm un profesionist dinamic și proactiv pentru a ocupa poziția de Specialist Achizitii si Logistica în cadrul echipei noastre. Persoana potrivită va fi responsabilă de gestionarea eficientă a proceselor logistice si de achizitii, inclusiv contractarea transportului containerizat pentru importuri pe mare, organizarea transportului terestru pe camioane și coordonarea activităților cu comisionarii vamali. Este importanta gestionarea eficienta a achizitiilor, colaborând strâns cu furnizorii alocati pentru a asigura un flux eficient de achiziție.Descrierea jobului Responsabilități Principale:Achiziții:Relația cu Furnizorii: Comunicare constantă cu furnizorii alocati pentru a înțelege nevoile și a asigura alinierea cu strategia companiei. Negocierea condițiilor comerciale și termenelor de livrare.Gestionarea Fluxului de Achiziție: Determinarea necesarului de comandat și urmărirea nivelului de stocuri. Plasarea și monitorizarea comenzilor pentru a asigura livrarea la timp.
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Responsabil achizitii ( buyer) cu experienta in constructii!


Scurta descriere a companiei METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro. Cerinte Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitatide comunicare si negociere.Cunoastea pachetului Microsoft Office, in special Excel- obligatoriu.Cunoasterea unor programe de gestiune reprezinta un avantaj. Responsabilitati -Preagatirea si plasarea com
Metropolitan Residence

Specialist Licitatii Publice - Achizitii SICAP - SEAP


Scurta descriere a companiei Compania noastră este un principal importator, distribuitor și exportator de dispozitive medicale și produse de laborator, produse medico-dentare si veterinare, articole profesionale pentru industria de înfrumusețare si produse de curățenie si igiena in România cu peste 10.000 mp spatiu de depozitare, birouri si productie. Cerinte Persoana dinamica, foarte ordonata, atenta la detalii. Abilitati de negociere, aptitudini de comunicare, capacitate de relationare si mentinere a relatiilor cu clientii.Experienta pe un post similar constituie un avantaj. Responsabilitati Pregateste documentatia necesara pentru participarea la licitatii, analizeaza caietul de sarcini, intocmeste oferta, dosarul de participarea la licitatii in termen, participa la licitatiile publice, intocmeste documentele de eligibilitate;Pregateste cererile de clarificare si gestioneaza documentele cu regim special, efectueaza traduceri si alte activitati specifice. Alte informatii Descriere Com
Vetro Design

Specialist în Achiziții (achizitor)


Candidatul ideal Studii universitare absolvite cu diploma de licență Experiență practică necesară: minim 2 ani în domeniul supply chain management Cunoștințe legate de achiziții și cunoștințe de bază de contabilitate Cunoștințe IT: MS Office, ERP Orientare către rezultate Excelente abilități de comunicare, negociere și de lucru în echipă Persoana dinamică, analitică, atentă la detalii, cu spirit comunicativ și abilități organizatorice Limba engleză – nivel mediuDescrierea jobului Asigură permanenta actualizare a contractelor, a actelor adiționale, în conformitate cu procedura internă de achiziții Stabilește și dezvoltă relația cu furnizorii Colaborează cu celelalte departamente pentru determinarea corectă a specificațiilor bunurilor și serviciilor care vor fi achiziționate Asigură suport pentru evaluarea furnizorilor Primește specificațiile aferente achiziției de la departamentul interesat și solicită oferte conform procedurilor interne Transmite propunerile de achiziție spre aprobare
CERTSIGN SA

Expert Achizitii Publice Bucuresti (birou Jilava)


Candidatul ideal Pentru proiectele noastre de infrastructura din Sud-Estul Romaniei cautam Expert Achizitii Publice. Studii superioare finalizate (juridice/economice/ingineresti) Minim 5 ani de experienta profesionala privind pregatirea ofertelor pentru achizitiile publice in constructii Experienta in licitatii publice (SICAP) Cunostinte de legislatie in domeniul achizitiilor publice; cunoasterea Sistemulul Electronic de Achizitii Publice – SICAP Cunostinte MS Office (Word, Excel) Comunicare excelenta oral si scris in limba romana; limba engleza constituie avantaj Spirit de echipa, flexibilitate si mobilitate, abilitatea de a lua decizii, responsabilitate Abilitati de planificare si organizare, gandire analitica si critica.Descrierea jobului Monitorizarea anunturilor de participare la licitatie publicate in SICAP, identificarea proiectelor de interes pentru companie (infrastructura de transport), descarcarea documentatiei de atribuire Analizarea documentațiilor de atribuire publicate î
STRABAG SRL

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Cunostinte cu privire la legislatia in vigoare in domeniul comercial Experienta de minim 1 an pe un post similar (Administrativ, Achizitii) Limba engleza nivel avansat Studii superioare Cunostinte operare PC, in special pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Avantaj, Facultatea de Constructii.CALITATI PERSONALE: Abilitati de management Excelente abilitati de negociere Bun organizator de timp si resurse Persoana cu initiativa, autonoma Excelente abilitati de comunicareDescrierea jobului Propune, implementeaza si actualizeaza cadrul in care se va derula procesul de achizitii bunuri si servicii in New Kopel Group (ofertare, contractare, derulare contract) Selecteaza si evalueaza furnizorii de produse si servicii Negociaza obtinerea celor mai bune conditii comerciale si tehnice pentru bunurile si serviciile achizitionate Dezvolta si mentine relatia cu furnizorii Negociaza contractele de achizitie din punct de vedere comercial si mediaza posibilele obiectiuni S
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Administrativ Departament Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Cunostinte avansate de MS Office (Excel, Word); Excelente abilitati dе comunicare și dе prioritizare a activităților Atentie sporita la detalii, persoana analitica, meticuloasa; Capacitatea dе a gestiona si a participa la mai multe proiecte cu derulare simultana; Rapiditate în gândire și acțiune, capacitate dе analiză și sinteză a informațiilor Experienta in departamentul achizitii in industria dе retail – constituie avantaj Bune cunostinte dе limba engleza.Descrierea jobului Acorda suport in gestionarea tuturor activitatilor administrative in cadrul departamentului de achizitii Pregatire formulare de listare Modificare si implementare date in sistem Completare date in fisierele de lucru Intocmire si arhivare contracte In contact cu reprezentantii furnizorilor, colegii de magazine, colegii din departamentul administrativ si contabilitate pentru solutionarea eventualelor situatii aparute in activitate In contact cu reprezentantii agentiilor
REMARKT MAGAZINE S.​R.​L.​

Operator Calculator In Departamentul De Achizitii


Candidatul ideal NE MARIM ECHIPA!Cautam 2 operatori de calculator pentru departamentul de AchizitiiDaca ai:- un nivel mediu de cunoastere a limbii Engleze;- studii superioare finalizate;- bune cunostinte de operare PC.Descrierea jobului Vei:- identifica, evalua si selecta potentiali furnizori;- negocia contractele de furnizare;- prospecta piata de profil in vederea optimizarii stocurilor;Ce pachet de beneficii iti oferim ?- contract individual de munca pe perioada nedeterminata;- salariu motivant + tichete de masa in valoare de 600 lei + bonusuri lunare- renegociere salariu dupa perioada de proba de 3 luni de zile;- program de lucru: Luni-Vineri, 08:30-17:30; o ora pauza de masa- oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate;- telefon de serviciu;- laptop de serviciu.Asiguram transport!Te asteptam cu drag in echipa noastra!
GLOBAL PLAST SRL

Specialist Achizitii- Rudeni,​ Chiajna


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta pe o pozitie similara minim 1 an; Abilitati de comunicare verbala si scrisa; Atentie la detalii; Cunoasterea pachetului MS Office - excel la un nivel avansat; Capacitate de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze (scris/vorbit).Descrierea jobului Evaluarea cu recurenta a stocurilor si identificarea necesarului de marfuri; Comunicarea cu furnizorii si plasarea comenzilor conform politicilor companiei; Se asigura ca furnizorii efectueaza ambalarea / marcarea produselor in conformitate cu legislatia in vigoare; Plasarea comenzilor de timbre fiscale catre Biroul Vamal si Imprimeria Nationala; Expedierea / exportul timbrelor fiscale catre furnizori; Comunicarea si verificarea documentelor impreuna cu un comisionar vamal; Identificarea celor mai optime costuri de transport si initierea procesului de transport; Inregistrarea produselor in sistemul ERP, respectand politicile companiei; Generarea de rapoarte necesare declaratiilor va
BRANDS INTERNATIONAL SRL

Specialist Logistica (ro E-transport) - Procese Achizitii Marfa (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate cu diplomă; Cunoști limba engleză la nivel avansat. Constituie avantaj cunoașterea limbii germane la nivel mediu (minim B1); Ai minimum 2 ani experiență pe un rol similar; Ai cunoștințe avansate de Microsoft Excel; Contăm pe abilitățile tale de analiză, atenție la detalii, organizare și lucru în echipă. Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să monitorizezi și să asiguri un flux coerent al produselor transportate de la furnizori/producători, ținând cont de procesele interne și reglementările legale; Contăm pe tine să menții relația cu transportatorii, furnizorii și autoritățile; Col
LIDL DISCOUNT SRL

Agent Vanzari - Teren


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 6000 LEI pe lună
Candidatul Ideal:Experienta in vanzari (minim 6 luni) in relatii B2B si B2CPermis de conducere categoria BAbilitati excelente de comunicare si negociereRezultate demonstrabile in vanzariEnergie si entuziasm care ii vor ajuta sa isi motiveze clientii si sa incheie vanzareaAbilitati de lucru in echipa: comunicare, colaborare, responsabilitate, flexibilitate Descrierea jobului:Datorita cresterii dinamice a companiei noastre, cautam un candidat pentru un post de reprezentant de vanzari TEREN Rolul tau:Prezentarea si promovarea produselor companieiProspectarea pietei si contractarea clientilor noiMentinerea relatiilor cu clientii Beneficii:Pachet salarial compus din parte fixa + comisioaneMasina de serviciu Laptop si telefon de serviciu
MGT PRELUCRARE SRL

Agent vanzari teren Bucuresti Ilfov


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Bucuresti Ilfov Trimiteti CV aici sau prin whatsapp la telefonul afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Specialist achizitii/​ Buyer/​ Achizitor.​


Studii superioare; 2 ani experienta - avantaj; Operare PC nivel avansat; Engleza nivel mediu - avansat; Abilitati de comunicare, negociere, atentie, atitudine pozitiva, organizare si prioritizare,Caracteristici Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nuDetalii suplimentare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.