Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

859 Locuri de Munca Administrative Officer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

859 Locuri de Munca Administrative Officer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Educatoare Montessori


Candidatul ideal Armonia Montessori angajeaza asistenti / asistente de educatoare pentru grupele de varsta 1-3 si 3-6 ani!Dorim sa cunoastem persoane cu energie pozitiva si mult interes pentru metode alternative de invatamant. Cunoasterea si impartasirea valorilor Montessori reprezinta un avantaj.Cultiva increderea in copii, le respecta si valorifica potentialul si privesc educatia ca pregatire pentru viata.Aplicantii trebuie sa fie orientati pe dezvoltarea psiho-emotionala a copilului, calde, rabdatoare, intelegatoare si in acelasi timp fermi in sustinerea limitelor cu prescolarii.Se cauta colaboratori pe termen lung si cu o capacitate crescuta de adaptare la stres, organizati, si cu atentie distributiva.Descrierea jobului Pozitiile deschise sunt pentru asistent / asistenta educator, grupa de varsta 3-6 ani si 1-3 ani.Acestea presupun:- planificarea si proiectarea activitatilor instructiv - educative- organizarea si amenajarea mediului educational- abilitati bune de comunicare, creati
ASOCIATIA ARMONIA MONTESSORI

Asistent Manager /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal experienta intr-o functie similara studii superioare abilitati in domeniul vanzarilor - reprezinta un avantaj comunicare si capacitati de relationare atitudine pozitivă, entuziastă, deschisă, jovială persoana creativa, dinamica, organizata multi-tasking adaptabilitate autonomie si initiativa cunostinte bune Word, Excel, Outlook make & manage social media content dorinta de promovare abilitati in domeniul vanzarilorDescrierea jobului contabilitate primara facturare indosariere documente postare articole de blog,social media, newsletter analiza mediului concurential documentarea produselor si serviciilor comercializate de companie preluare email-uri/solicitari oferte redactarea ofertelor/devize pachet salarial atractiv bonuri de masa bonus de performanta mediu de lucru profesionist, organizat specializare la locul de munca propunere/implementare proiecte individuale oportunitate in dezvoltarea profesionala opurtunitate de participare la traning-uri
BUILDING SERVICE S.​R.​L.​

Store Manager Si Asistent Store Manager #pep&pepper


Candidatul ideal Căutăm Store Manager si Asistent Store Manager #Pep&Pepper Te regăsești in rolul acesta? Ești o persoană căreia îi place să faca parte dintr-o echipă de profesionisti și ai întodeauna o atitudine pozitivă? Ai experienta minim 3 ani in domeniul de activitate al restaurantelor? (in restaurante cu servire rapida reprezinta un avantaj) Esti o persoana sincera, corecta, integra, respectuoasa, dispusa la colaborare, dispusa la eforturi intelectuale zilnice in pastrarea standardelor si verificarea acestora in locatie? Știi cât este de important să fi serviabil și politicos de fiecare dată când interacționezi cu clienții? Știi cât este de important să faci lucrurile bine, într-un timp cât mai scurt și să îi inspiri și pe ceilalți să te urmeze? Îți place să creezi momente pozitive și să susții buna dispoziție a echipei?Atunci cu siguranță ești persoana pe care o căutăm și te invităm să te alături echipei Pep&PepperDescrierea jobului Beneficii oferite: pachet salarial atractiv:
EVERTOGETHER SRL

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Jysk Grand Arena


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Cu Experienta Mega Mall


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Mega Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger Vitan


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistent Vanzari Jysk Mihai Bravu


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger & Calvin Klein Park Lake


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistent Manager 4 000 - 7 000 Ron Net


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei noi persoane pentru a ne completa echipa și a ne dezvolta din ce în ce mai mult.Dacă îndrăgești lucrul cu oamenii, cauți noi provocări și ai mereu o energie pozitvă, atunci Simplex este locul potrivit pentru tine!Ce așteptări avem de la tine: Să stăpânești operarea PC și a pachetului MS Office; Să ai o atitudine pozitivă numai bună pentru a fi un exemplu în echipa noastră Să ai calități de leadership, mobilizare și motivare cu orientare spre rezultate bune Să ai un spirit organizatoric și abilitate de a prioritiza sarcini; Să deții abilități de analizare a situațiilor și de a oferi soluții; Să îți dorești să înveți mereu ceva nou pentru dezvoltarea ta pe plan profesional Să ai o exprimare excelentă în limba română și să cunoști limba engleză la nivel conversațional spre avansat. Descrierea jobului Ce responsabilități vei avea: Te vei asigura că se respectă reglementările interne și totodată vei contribui la stabilirea și elaborarea standardelor
SIMPLEX TRADE INVESTMENT SRL

Asistent Vanzari Tommy Jeans Mega Mall


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Pizza Hut Cauta Asistent Instruire La Nivel De Restaurant


Candidatul ideal Studii medii finalizate, studiile superioare absolvite constituie un avantaj; Comunicare eficientă și adaptabilitate; Capacitatea de a lucra în echipă; Amabilitate și orientare către clienți și echipă; Rezistență la stres și flexibilitate; Organizare și orientare către rezultate; Implicare și responsabilitate.Descrierea jobului Ce trebuie să faci: Oferi instruire, suport și feedback membrilor echipei, lucrând alături de ei în restaurant; Te asiguri că standardele de calitate și procedurile de lucru sunt respectate; Identifici și dezvolți angajații cu potential, oferindu-le suport teoretic și practic; Gestionezi materia primă din restaurant, verifici calitatea produselor și participi la inventare; Gestionezi eficient solicitările și sesizările venite din partea clienților; Te implici în implementarea campaniilor de promovare a produselor noi; Participi la deschiderile de restaurante noi; Te implici în selecția candidaților și le asiguri o bună integrare în echipă.Ce îți
AMERICAN RESTAURANT SYSTEM SA

Consultant Vanzari /​ Asistent Manager Haine De Lux


Candidatul ideal [‼️] [‼️] [‼️] Lala Boutique angajează Consultant Vanzari / Asistent Manager haine DE LUX [‼️] [‼️] [‼️]Lala Boutique este un magazin cu vechime de 20 ani în comercializarea articolelor vestimentare de brand-uri consacrate! Suntem unul dintre cele mai mari magazine pe acest profil din țară!Cerinţe:- Studii superioare;- Experiență pe o poziție similară de 1-3 ani ;- Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat ,cunoașterea unei alte limbi străine (italiana) constituind un avantaj;- Capacitate de organizare şi planificare a activităților din cadrul magazinului ;- Menținerea relațiilor cu clienții magazinului;- Abilități de Marketing și promovare a magazinului ;- Cunoașterea platformelor de socializare : Instagram/ Bussines Facebook ;- Cunoștințe în gestionare site-ului magazinului (online);- Cunoștințe de contabilitate primară;- Atitudine orientată spre statisfacerea cerințelor clientului;- Gândire creativă și logica ;- Abilitați în lucrul în echipa;- Curatenie si ordi
LALA LUXURY BOUTIQUE SRL

Asistent Laborator Bacteriologie - Laborator Medlife Grivita


Candidatul ideal Echipa de Asistenti Medicali MedLife recruteaza colegi noi pentru specializarea de Laborator - Grivita.Pentru acest rol ai nevoie de:- Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;- experienta minimum 1 an in laborator reprezinta un avantaj;- experienta de lucru relevanta;- atitudine proactiva, pozitiva si profesionala;- aptitudini bune de comunicare;- capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate.Descrierea jobului Vei avea urmatoarele responsabilitati: Gestioneaza activitatea de PRELUCRARE a probelor biologice conform procedurilor de lucru, cu verificarea aparaturii din dotare, din punctul de vedere al calibrarilor si al relatiei cu furnizorii de mentenanta; Raspunde de respectarea termenelor pe segmentul de flux de productie aferent si de livrarea corecta a buletinelor de rezultate.
MED LIFE SA

Back Office Representative With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a hybrid setup.Skills that make your work successful: Fluent in French (B2) and at least Upper Intermediate English; Ready to work back office 80% and 20 % in contact center when needed; Insurance background is a plus; BPO background is a plus; Customer Interaction Handling; Problem Solving Escalation Management; Data Quality; Operatio
ACCENTURE SERVICES SRL

Reprezentant Vanzari- Back Office


Candidatul ideal Reprezentant vanzari- back office persoana organizata si atenta la detalii; bune cunostinte operare Microsoft Word si Excel;Descrierea jobului intocmirea contractelor pentru clientii societatii- suport pentru agentii de vanzari; urmarirea valabilitatii contractelor comerciale; intocmirea de situatii legate de preturi, vanzari, produse, etc; inregistrarea comenzilor in sistem si urmarirea ulterioara a livrarii acestora; repartizare/ verificare/ urmarire comenzi in colaborare cu dep. facturare; inregistrarea rapoartelor de productie in ERP; intocmire si urmarire situatie vanzari pe agenti si pe produse; procesarea rapoartelor de incercari (materii prime); verificare valabilitate certificate de agrement si intocmirea acestora inainte de data expirarii; actualizare website cu documente legate de calitatea si certificarea produselor, tipologia produselor, etc orice situatii legate de urmarirea comenzior/ produselor/ vanzarilor solicitate de conducerea societatii postul se s
FIROS SA

Asistent Administrativ


Candidatul ideal - Legal studies graduate;- Minimum 1-year relevant experience;- Very good knowledge of English, and legal terminology;- Experience and very good skills in drafting legal documents;- Communicative, efficient, reliable, analytical, flexible, and adaptable;- Previous experience working in a commercial environment with any ERP system would be considered a great advantage.Descrierea jobului - Drafting several types of agreements and documents;- Ensure that all matters related to the good workflow of the department, considering its work, it's fulfilled;- Responsible for its work;- Daily record keeping with electronic and hard copy filing of documents;- Prepare legal and management reports;- Maintain and update databases;- Provide administrative support and enhance office effectiveness;- Handle communication with clients;- Conduct statistical/documentary research;- Maintain contact lists;- Obtain relevant information from other organizations or official institutions.
EURO GAMES TECHNOLOGY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 953 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cunostinte si experienta in Managementul Calitatii;Persoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale;Abilitati de comunicare orala si in scris;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Descrierea jobului Beneficii:- Tichete de masa;- Lucru intr-un mediu placut;- Stabilitatea locului de munca- Stabilitate financiara
CENTRAL SERVICE INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Front Office Assistant


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare Abilitati de comunicare si relationare atat cu clientii externi cat si cu angajatii companiei; Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office (Word, Excel, Power Point, navigare pe Internet); Cunostinte temeince de limba engleza (scris si vorbit); Prezenta agreabila si tinuta exemplara; Abilitati organizatorice si gandire analitica; Atitudine proactiva/dinamica; Experienta intr-un post similar este ideala, dar nu obligatorie.Descrierea jobului ​Descriere Job, responsabilitati : Activitati legate de sеcretаriat, front-office, comunicare si relatii cu publicul; Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Servicii de asistenta a personalului din cladire si a vizitatorilor; Managementul si organizarea documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, copierea si multiplicarea acestora, securizarea informatiilor); Administrarea registrelor de evidenta concedii, tichete d
PROCESS ENGINEERING SRL

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 859 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.