Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2073 Locuri de Munca Administrative Officer - Joburi Administrative Officer

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2073 Locuri de Munca Administrative Officer - Joburi Administrative Officer

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Magazinele H&m: Asistent Vanzari Part-time


Candidatul ideal Descriere loc de muncă:Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bine.Cum ni te imaginăm: Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.D
HM HENNES MAURITZ SRL

Asistent Manager | Societate De Expertiza Contabila


Candidatul ideal ASISTENT MANAGER | Societate de Expertiza ContabilaCandidatul IdealObligatoriu Fluență în română și englezăExperiență cu instrumente de lucru colaborativExperiență cu clienți internaționaliDouă referințe pozitive de la angajatorii anterioriAvantajExperiență într-o firmă de contabilitate / auditEducație / certificare în domeniul contabil - contabilitateDescrierea jobuluiDescriereAsistență pentru echipa de managementBeneficiiLocație: zona Piața Victoriei, BucureștiDupă un an: posibilitatea de promovare către Departamentul Contabilitate. Costurile examenelor ACCA acoperite integralASSISTANT MANAGER | ACCOUNTING FIRMIDEAL CANDIDATE• Experience in a similar role• Positive attitude• Positive references• Resistance under pressure• English fluentJOB DESCRIPTIONOffering assistance for:• Client management and protocol• Document management• Asset managementBENEFITSINITIAL NET SALARY• RON 2600 + meal vouchers (RON 600)AFTER 3 MONTHS• 5% salary increaseAFTER 6 MONTHS• depending on
GROUP EXPERT CONSULTING 2000 SRL

Asistent De Vanzari Valea Oltului Bucuresti


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Farmacist/​ Asistent De Farmacie/​ Farmacist Diriginte


Candidatul ideal Vino în echipa Help Net! Construiește-ți o carieră din a face Bine!🤝Te vei alatura unei companii ambițioase, parte a PHOENIX group-lider european de servicii integrate de sănătate.Cerințe: Absolvent/ă Scoală Postliceală/Facultate de Farmacie; Aviz de liberă practică/Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor; Respectarea eticii si deontologiei profesionale; Experiența de lucru în farmacie reprezintă un avantaj.Așteptările noastre: Orientare către pacient; Bune abilități dе comunicare si lucru in echipă; Interes pentru perfecționare și dezvoltare profesională.Descrierea jobului Oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus de performanță; Tichete de masa; Abonament servicii medicale private; Asigurare de viata.
HELP NET FARMA SA

Inginer Asistenta Tehnica Electromecanic Sau Automatist


Candidatul ideal CERINŢE: Studii superioare : Facultatea de electronica /automatizari/robotica/electromecanica Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi Cunoştinţe temeinice în domeniul electronica, automatizari, electromecanic, pneumatic si hidraulic Avantaje: să cunoască tehnologiile de fabricaţie ale produselor farmaceutice, instalaţiile, utilajele şi aparatura de măsură şi control folosite în industria produselor farmaceutice. Experienta in industrie in pozitii similare Limba engleza – nivel mediu;Se asigura specializare in Germania si pachet salarial extrem de atractiv.Abilitati: capacitate dе planificare şi organizare ; asumare a responsabilităţilor ; aptitudini dе comunicare ; confidenţialitate, onestitate ; spirit dе analiză şi sinteză ; perseverenţă, obiectivitate ; disciplină, iniţiativă ; flexibilitate în gândireDescrierea jobului Obiectivele postului: Efectuarea lucrărilor de mentenanta si reparatii cu caracter electronic, electromecanic, hidraulic şi pneumatic a liniilor
TERAPIA SA

Farmacist Diriginte/​ Farmacist /​ Asistent Farmacie


Candidatul ideal Ce asteptăm de la tine? Să deții diploma dе licență, adică titlul dе Farmacist; Să fii membru al Colegiului Farmaciștilor și să deții certificat vizat pe anul în curs; Să fii empatic/ă și mereu cu zâmbetul pe buze - ne plac oamenii veseli și deschiși; Să fii implicat în obținerea performanței și să iți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi;Descrierea jobului Responsabilități specifice profesiei de farmacist si asistent de farmacie.Ce iti oferim? pachet salarial motivant (salariu de baza, tichete de masa si bonusuri) prime cu ocazia Sarbatorilor de Paste si Craciun; decontarea cotizatiei si asigurarii malpraxis; sprijin financiar in caz de probleme de sanatate; un mediu de lucru in care meseria ta este apreciata si respectata. Credem cu tarie ca profesia de Farmacist este una nobila si are un rol cheie în mentinerea sanatatii semenilor nostri.
TEXAVIT S.​R.​L.​

Asistent Manager De Department (m/​f) - Peek & Cloppenburg


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE As of nowCOMPANIA Peek & Cloppenburg SRLPERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA Pitesti Arges CountyCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului de vânzăr
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Vanzari Jysk Colosseum Chitila


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Medical Laborator - Bacteriologie/​ Imunologie


Candidatul ideal Ai studii in domeniu (postliceala / facultate de specialitate) Detii ALP si Malpraxis vizate la zi Iti place sa efectuezi diverse procedee si tehnici lucru Esti o persoana organizata, proactiva si ai dorinta continua de invatare Faci fata situatiilor repetitive Iti place sa lucrezi in echipa Ai minime conostinte MS Office Ai experienta anterioara (constituie un avantaj) Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj)Descrierea jobului Pregatirea probelor biologice in vederea efectuarii analizelor Pregatirea pentru lucru a aparaturii din dotare Urmarirea probelor, in aparat, in timpul procesului de lucru Completarea documentelor specifice activitatii de laborator. Stabilirea conformitatii probelor Arhivarea si depozitarea probelor conform standardelor RENAR Evacuarea deseurilor conform standardelor RENAR Executarea altor manevre specifice laboratorului conform departamentului de lucruCe iti oferim: Pachet salarial atractiv Training la angajare Training si
GRAL MEDICAL SRL

Gestionar Magazie Tehnica


Candidatul ideal Excelente cunostinte de operare PC si Microsoft Office; Bune abilitati de comunicare si relationare; Abilitati de organizare si coordonare; Atentie la detalii;Descrierea jobului Gestionarea magaziei de echipamente tehnice a companiei. Verificarea echipamentelor primite in magazie de la tehnicieni sau furnizori. Propunerea de solutii catre managerul direct pentru optimizarea muncii si a cheltuielilor; Verificarea, centralizarea si controlarea cantitatilor de echipamente predate catre tehnicienii companiei; Verificarea corectitudinii elementelor inscrise pe documentele primite; Inregistrarea proceselor verbale primite din teren. Pregatirea echipamentelor necesare pentru echipa tehnica. Emiterea bonurilor de transfer si de consum. Actualizarea informatiilor in baza de date.Oferim: Cursuri de dezvoltare personala si profesionala Contract de munca pe perioada nedeterminata
STAFF RECRUITER SRL

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Manipulant Marfa (ajutor Gestionar Depozit Frigorific)


Candidatul ideal Betty Ice caută un nou coleg / o nouă colegă pentru filiala din Prahova, punct de lucru Ploiești.Cerințe:- Abilitati de comunicare, negociere, spirit de echipa;- Simt de raspundere dezvoltat, gandire pozitiva;- Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților;- De preferat sa aiba domiciliu in Ploiești sau imprejurimi;- Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă, orientata spre rezultate si client.Descrierea jobului Responsabilități: Acordare ajutor pentru gestionarul depozitului; Pregatirea mărfii; Descarcarea autovehiculelor de livrare; Întocmirea comenzilor; Alte activități.
BETTY ICE DISTRIBUTIE S.​R.​L.​

Asistent Manager Magazin


Candidatul ideal Valoris HR Solutions, parte a grupului Valoris Center, este motorul inovării în lumea resurselor umane. Ne ocupăm de tot ce înseamnă recrutare, payroll, administrare și leasing de personal. În prezent, recrutam pentru unul din partenerii noștri, un retailer recunoscut la nivel global.Brandul promovat se regăsește în peste 100 de țări și numără mai mult de 5000 de magazine. Unele din cele mai faimoase locații fiind în New York, Paris și Londra.Suntem în căutarea unui coleg pentru rolul de:Asistent Manager Magazin Te încurajăm să aplici dacă:Ai minim 2 ani experiență într-un rol similar. ⭐ Știi cum să comunici eficient și ai spirit de inițiativă. 💭 Ești responsabil, gândești în termeni de echipă și ai o atitudine pozitivă. 🙌 Analizezi situațiile rapid și iei decizii bune în timp real.💯 Ești deschis la nou și ai dorința de a te dezvolta continuu. 🌈 Ai cunoștințe bune de operare PC, mai ales Office. 💻Descrierea jobului Resposabilități: Vei conduce și motiva echipa pen
VALORIS HR

Media netă estimată pe baza celor 110 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Profilul candidatului ideal:- Absolvent al scolii postliceale/ Facultatea de asistente medicala;- Experienta minim 6 luni pe un post similar sau capacitate& dorinta de a invata rapid lucruri noi- Persoana serioasa, punctuala, cu atitudine pozitiva si motivatie puternica.Descrierea jobului Activitati specifice:- prezenta constanta in cabinet alaturi de medicul cardiolog / ginecolog- efectuare investigatii paraclinice: test efort, montare holter EKG & TA, EKG repaos, recoltare sange- scriere rapoarte medicale dupa dictareProgram: Full-time, L-V: o singura tura: 09.00 - 17.00Beneficii: mediu de lucru motivant, ambient & aparatura medicala la standarde inalte, pachet salarial atractiv, tichete de masa .
CENTRELE DE EXCELENŢĂ ARES SRL

Media netă estimată pe baza celor 2593 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager - Mogosoaia,​ If


Candidatul ideal Cunoștințe operare PC: Windows, Internet , Outlook, Office (Word , Excel);Cunostinte de limba engleza (nivel mediu - scris si conversational);Abilitati de planificare si organizare a activitatilor;Capacitate de intelegere si transmitere de informatii;Spirit de observatie dezvoltat, atentie concentrata si distributiva;Foarte bune abilitati de comunicare si relationare interumana;Punctualitate, seriozitate si profesionalism;Capacitate de lucru in echipa;Experiența anterioară în posturi similare (secretariat, alte posturi office);Studii medii sau superioare;Descrierea jobului Activitati administrative si de secretariat;Activitati de contabilitate primara;Verificare stocuri, comenzi catre furnizori;Efectuare programari, planificari, activitati logistice;Redactare documente, contracte , prezentari , rapoarte, evidente;Organizarea corespondentei si arhivare documente;Ce oferim:Mediu de lucru placut, echipa dinamica;Pachet salarial atractiv (salariu + tichete de masa);Prime d
RADA INSTAL S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Sinsay


Candidatul ideal Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei
LPP ROMANIA FASHION SRL

Asistent De Farmacie In Bucuresti Si Ilfov


Descrierea jobului Ce oferim:Posibilitatea de a lucra intr-o farmacie in proximitatea casei tale;Salariu competitiv corelat cu experienta si abilitatile dovedite;Beneficii excelente pentru angajati, cum ar fi tichete cadou de 8 Martie, Pasti, 1 Iunie si Craciun, asigurare privata de sanatate, card de reducere în farmaciile Dona, discount abonament World Class, Bookster, discount Therme;Perfectionare continua a cunostintelor prin intermediul programului integrat de instruire;Program consistent si integrat de instruire ce consta in module adaptate de training pentru perfectionare profesionala continua a asistentilor; Program de gestiune BizPharma modern si performant, adaptat nevoilor utilizatorului;Activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei;Ce profil cautam:Absolvent al Scolii Postliceale de Asistenti de Farmacie;Abilitati de comunicare si o atitudine proactiva;Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor;Capacitatea de organiz
S.​I.​E.​P.​C.​O.​F.​A.​R.​ SA

Farmacist /​ Asistent Farmacie


Candidatul ideal Ne mărim echipa! Dacă ești ambițios, îți plac provocările, iar profesionalismul te definește, tevrem în echipa noastră!Conditii:Farmacist: Absolvent al facultatii de farmacie;Asistent de farmacie: Absolvent al Scolii postliceale de farmacie.Descrierea jobului ATRIBUȚII:FarmacistStudii superioare finalizate în domeniu. Experiență pe un post similar minim 2 ani.•Coordonează întreaga activitate a farmaciei atunci când este împuternicit de cătreFarmacistul sef;•Respectă deontologia și etica profesională;•Cunoaște și aplică prevederile legale menționate în Codul Deontologic al Farmaciștilorelaborat de către Colegiul Farmaciștilor din România;•Respectă Procedurile interne ale unității elaborate în conformitate cu Regulile de bunăPractică Farmaceutică;•Este membru al Colegiului Farmaciștilor din România;•Efectuează recepția calitativă și cantitativă a medicamentelor și a celorlalte produse laprimirea lor în farmacie;•Asigură conservarea și eliberarea medicamentelor, precum și
PERLA WAREHOUSE SRL

Asistent Store Manager Brasov


Candidatul ideal Asistent Store ManagerBrasovDescrierea postului Managementul si planificarea personalului Organizarea interna a magazinului Responsabil de modul de prezentare al mărfii - VIM Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe: Studii medii Experiența profesionala – de preferat, in vânzări Spirit flexibil, competente sociale, dinamism, prezenta agreabila Abilități de comunicare, persoană motivată si responsabilă Abilități de ManagementOferim Oportunitatea să dezvoltați o cariera de succes Training-uri specifice Pachet salarial motivant Atmosferă plăcută de lucru într-un mediu familialDacă ești pasionat de modă, gândești proactiv si îți place să interacționezi cu oamenii, ne-ar face plăcere să te cunoaștem! Aplică online sau trimite CV-ul la adresa: [email protected] jobului Asistent Store ManagerBrasovDescrierea postului Managementul si planificarea personalului Organizarea interna a magaz
CA MODA RETAIL SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Poveștile bune ne țin împreună!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Prezinți experiență anterioară pe un rol similar, dai dovadă de bune abilități de comunicare și relaționare, iar răbdarea este punctul tău forte? Hai să-ți povestim mai multe despre acest rol.Pentru a te potrivi cu acest rol, ne-ar plăcea să descoperim la tine faptul că: Îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile; Ai orientare către indetificarea de soluții și implementarea acestora; Ești o fire adaptabilă la context și situații noi; Dai dovadă de diplomație în relație cu persoanele cu care interacționezi; Prezinți bune abilități de operare PC;Descrierea jobului Un Asistent Manager este responsabil de: Asigurarea relației cu publicul; Oferirea informațiilor necesare publicului; Preluarea și direcționarea clienților/vizi
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2073 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.