Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2070 Locuri de Munca Administrative Officer - Joburi Administrative Officer

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2070 Locuri de Munca Administrative Officer - Joburi Administrative Officer

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrative Officer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Calvin Klein Timisoara


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Magazinele H&m: Asistent Vanzari Part-time


Candidatul ideal Descriere loc de muncă:Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături, lucrând în conformitate cu standardele H&M. Folosindu-ți abilitățile și cunoștințele în sprijinul colegilor, vei contribui activ și vei ajuta la construirea unei atmosfere plăcute & a unei echipe care funcționează bine.Cum ni te imaginăm: Ești prietenos, sociabil, pozitiv și dispus să înveți la locul de muncă! Sunteți un coechipier căruia îi place să lucreze într-un mediu de sarcini multiple. Ești antreprenorial și pregătit să gândești în afara cutiei.D
HM HENNES MAURITZ SRL

Asistent Manager | Societate De Expertiza Contabila


Candidatul ideal ASISTENT MANAGER | Societate de Expertiza ContabilaCandidatul IdealObligatoriu Fluență în română și englezăExperiență cu instrumente de lucru colaborativExperiență cu clienți internaționaliDouă referințe pozitive de la angajatorii anterioriAvantajExperiență într-o firmă de contabilitate / auditEducație / certificare în domeniul contabil - contabilitateDescrierea jobuluiDescriereAsistență pentru echipa de managementBeneficiiLocație: zona Piața Victoriei, BucureștiDupă un an: posibilitatea de promovare către Departamentul Contabilitate. Costurile examenelor ACCA acoperite integralASSISTANT MANAGER | ACCOUNTING FIRMIDEAL CANDIDATE• Experience in a similar role• Positive attitude• Positive references• Resistance under pressure• English fluentJOB DESCRIPTIONOffering assistance for:• Client management and protocol• Document management• Asset managementBENEFITSINITIAL NET SALARY• RON 2600 + meal vouchers (RON 600)AFTER 3 MONTHS• 5% salary increaseAFTER 6 MONTHS• depending on
GROUP EXPERT CONSULTING 2000 SRL

Asistent De Vanzari Valea Oltului Bucuresti


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Farmacist/​ Asistent De Farmacie/​ Farmacist Diriginte


Candidatul ideal Vino în echipa Help Net! Construiește-ți o carieră din a face Bine!🤝Te vei alatura unei companii ambițioase, parte a PHOENIX group-lider european de servicii integrate de sănătate.Cerințe: Absolvent/ă Scoală Postliceală/Facultate de Farmacie; Aviz de liberă practică/Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor; Respectarea eticii si deontologiei profesionale; Experiența de lucru în farmacie reprezintă un avantaj.Așteptările noastre: Orientare către pacient; Bune abilități dе comunicare si lucru in echipă; Interes pentru perfecționare și dezvoltare profesională.Descrierea jobului Oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus de performanță; Tichete de masa; Abonament servicii medicale private; Asigurare de viata.
HELP NET FARMA SA

Inginer Asistenta Tehnica Electromecanic Sau Automatist


Candidatul ideal CERINŢE: Studii superioare : Facultatea de electronica /automatizari/robotica/electromecanica Disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi Cunoştinţe temeinice în domeniul electronica, automatizari, electromecanic, pneumatic si hidraulic Avantaje: să cunoască tehnologiile de fabricaţie ale produselor farmaceutice, instalaţiile, utilajele şi aparatura de măsură şi control folosite în industria produselor farmaceutice. Experienta in industrie in pozitii similare Limba engleza – nivel mediu;Se asigura specializare in Germania si pachet salarial extrem de atractiv.Abilitati: capacitate dе planificare şi organizare ; asumare a responsabilităţilor ; aptitudini dе comunicare ; confidenţialitate, onestitate ; spirit dе analiză şi sinteză ; perseverenţă, obiectivitate ; disciplină, iniţiativă ; flexibilitate în gândireDescrierea jobului Obiectivele postului: Efectuarea lucrărilor de mentenanta si reparatii cu caracter electronic, electromecanic, hidraulic şi pneumatic a liniilor
TERAPIA SA

Farmacist Diriginte/​ Farmacist /​ Asistent Farmacie


Candidatul ideal Ce asteptăm de la tine? Să deții diploma dе licență, adică titlul dе Farmacist; Să fii membru al Colegiului Farmaciștilor și să deții certificat vizat pe anul în curs; Să fii empatic/ă și mereu cu zâmbetul pe buze - ne plac oamenii veseli și deschiși; Să fii implicat în obținerea performanței și să iți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi;Descrierea jobului Responsabilități specifice profesiei de farmacist si asistent de farmacie.Ce iti oferim? pachet salarial motivant (salariu de baza, tichete de masa si bonusuri) prime cu ocazia Sarbatorilor de Paste si Craciun; decontarea cotizatiei si asigurarii malpraxis; sprijin financiar in caz de probleme de sanatate; un mediu de lucru in care meseria ta este apreciata si respectata. Credem cu tarie ca profesia de Farmacist este una nobila si are un rol cheie în mentinerea sanatatii semenilor nostri.
TEXAVIT S.​R.​L.​

Asistent Manager De Department (m/​f) - Peek & Cloppenburg


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE As of nowCOMPANIA Peek & Cloppenburg SRLPERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA Pitesti Arges CountyCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului de vânzăr
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Vanzari Jysk Colosseum Chitila


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Medical Laborator - Bacteriologie/​ Imunologie


Candidatul ideal Ai studii in domeniu (postliceala / facultate de specialitate) Detii ALP si Malpraxis vizate la zi Iti place sa efectuezi diverse procedee si tehnici lucru Esti o persoana organizata, proactiva si ai dorinta continua de invatare Faci fata situatiilor repetitive Iti place sa lucrezi in echipa Ai minime conostinte MS Office Ai experienta anterioara (constituie un avantaj) Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj)Descrierea jobului Pregatirea probelor biologice in vederea efectuarii analizelor Pregatirea pentru lucru a aparaturii din dotare Urmarirea probelor, in aparat, in timpul procesului de lucru Completarea documentelor specifice activitatii de laborator. Stabilirea conformitatii probelor Arhivarea si depozitarea probelor conform standardelor RENAR Evacuarea deseurilor conform standardelor RENAR Executarea altor manevre specifice laboratorului conform departamentului de lucruCe iti oferim: Pachet salarial atractiv Training la angajare Training si
GRAL MEDICAL SRL

Asistent Vanzari Jysk Bujori Timisoara


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Manager Cu Experienta - Arges Mall


Candidatul ideal Asistent Manager in noul mall din Pitesti - Arges Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Manager-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Medical Radiologie - Sectia De Radioterapie


Candidatul ideal Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Studii de specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale; Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile; Ai experienta in radioterapie constituie un avantaj. Ai abilitati dе munca in echipa, proactivitate, dе comunicare, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, seriozitate si responsabilitate; Ai cunostinte operare computer/MS Office - nivel mediu.Descrierea jobului De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Iti promitem ca nu te vei plictisi; Beneficiezi de training si sustinere privind activitatea profesionala; Te vei dezvolta profesional si personal; Poti avansa in cariera; Iti poti aduce contributia la dezvoltarea companiei; Te vei simti bine alaturi de colegi si vei avea parte de sustinere ; Vei lucra cu instrumente de lucru performante: aparatura si tehnologie de ultima generatie;Ce responsabilitati are un asistent medical
GRAL MEDICAL SRL

Asistent Vanzari Smyk All For Kids


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orientat(a) catre client; Sa fi punctual(a); Sa ai abilităţi de comunicare, inițiaţivă, flexibilitate, implicare si spirit de echipaDescrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de spec
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Asistent Departament Juridic ( Studii Juridice )


Candidatul ideal Experienta profesionala de minimum 2 ani;Cunoasterea legislatiei privind executarea silita, insolventa, contractele civile, legislatia muncii (resurse umane), legislatia societatilor comerciale, reprezinta un avantaj;Cunostinte operare REVISAL, Smart Bill, RNPM ( reprezinta un avantaj );Persoana responsabila, riguroasa si atenta la detalii;Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor, activitatii zilnice;Capacitate de concentrare pe realizarea mai multor sarcini simultan si respectarea termenelor limita;Cunostinte bune de operare pe calculator (MS Office – Word, Excel; navigare internet; program legislativ);Permis de conducere categoria B;Disponibilitate program prelungit si deplasari ocazionale.Descrierea jobului Acorda suport departamentului recuperari si avocatilor prin intocmirea adreselor catre executori, debitori, organe de cercetare penala, institutii ale statului etc;Acorda suport operational in activitatea de recuperare, gestioneaza
AVESTIS INTERNATIONAL SRL

Registrator Medical/​asistent Medical Laborator


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent medical generalist/registrator medical si asistent medical de laborator pentru clinica noastra.Cerințe:Studii de specialitate;Bune cunostinte de operare PC;Experienta in domeniu constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități:Înregistrarea și actualizarea corectă a informațiilor medicale în sistemele noastre electronice;Colaborarea strânsă cu echipa medicală pentru a asigura un mediu sigur și eficient pentru pacienți;Pregatirea pacientul în vederea recoltării, după caz si a materialul necesar în vederea prelevării produselor biologice.
LABORMED SRL

Secretar Tehnoredactare /​ Operator Calculator


Candidatul ideal Persoana sociabila si dedicata;Spirit de echipa;Abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Birou notarial angajeaza secretar tehnoredactare/operator calculator, daca ai experienta in redactare acte notariale, secretariat, operare sistem Microsoft Office, Word, Excel etc aplica acum!
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL ACCEPTER

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Secretar Servicii Comerciale


Candidatul ideal SECRETAR SERVICII COMERCIALEPostul este post exclusiv de birou, activitatea se desfasoara la sediul companiei, incinta interioara de tip spatiu comercial, aflat la parterul Complexului Rezidential “NEW RESIDENCE GHENCEA" din Strada AREFU nr. 55 Sector 5 BUCURESTI - Lot 1/2, Spatiul Comercial nr.2 (transport in comun: statia autobuzului nr.185 este chiar in fata complexului).Va recomandam sa evaluati SI localizarea firmei in functie de asteptarile dvs.!Candidatul Ideal Secretar Servicii Comerciale Bune abilitati de comunicare (vorbit si scris) si de ascultare activa Atentie distributiva, capacitate de concentrare, de memorare, de analiza si sinteza Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate, asumarea responsabilitatii Abilitatea de a lucra eficient, cu sarcini multiple de lucru simultan, in dinamica acestora Cunostinte dе Microsoft Office (Word, Excel, Email) si de lucru cu echipamente IT(pc,imprimanta,cititor card,etc) Cunostinte de planificare si autoplanificare, ma
PHARMA TELNET S.​R.​L.​

Secretar(a) Cu Experinta Intr-un Birou Notarial


Candidatul ideal comunicativ punctual bune cunostinte de operare PC rapiditate la tehnoredactare experienta intr-un birou notarialDescrierea jobului - tehnoredactarea de acte- inregistrarea actelor in registrele si evidentele biroului- emiterea de facturi si chitante- primirea si inregistrarea de corespondenta, etc.
BIN MUNTEANU CISMASU ALEXANDRA ELENA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2070 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.