Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

433 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti - Joburi Agent Servicii Clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

433 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti - Joburi Agent Servicii Clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support Representative With Italian And English


Candidatul ideal Languages: Fluent in Italian, English and RomanianLocation: Work from our office or remotely in a hybrid modeRequirements:– Proficiency in Italian, English, and Romanian (both written and spoken). All three languages are required. – Strong communication and problem-solving abilities.– Previous customer support experience is advantageous.– Customer-oriented mindset.– Ability to work in a fast-paced environment and handle multiple tasks.– Availability to work on weekends/ day shifts/ night shifts.Descrierea jobului Responsibilities:– Respond promptly and professionally to customer inquiries via email, phone and chat.– Resolve customer issues and concerns effectively to ensure their satisfaction and a positive experience.– Collaborate with our team to tackle complex problems and find effective solutions.–Keep accurate records of customer interactions and provide feedback for continuous improvement.Benefits:– Competitive salary and benefits package.– Opportunity to work in
FSP GLOBAL SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Permisul de conducere cat. B - Obligatoriu. Abilitati de operare PC (Word , Excell) - Obligatoriu Disponibil si responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza. Orientat spre gasirea de solutii si oferire de suport tehnic. Abilitati de comunicare si relationare. Seriozitate si atitudine pozitiva. Experienta anterioara in Call Center nu este necesara dar reprezinta un avantaj. Aptitudine de invatare rapida. Capacitate de concentrare.Descrierea jobului Preluarea аpelurilor primitе dе la clienti si аctionarea in concordanta cu solicitarile аcestora Dеservirea cu promptitudine si profеsionalism a fiecarui client Monitorizarea la distanta a instalatiilor frigorifice Asigurarea suportului telefonic clientilor si colegilor Program de lucru in 2 ture (12/24-12/48).Beneficii oferite Salarizare atractiva 3.500 ron. Asigurare transport.
UNICOOL INSTALATII FRIG SRL

Media netă estimată pe baza celor 204 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Operator Call Center Vanzari - Remuneratie Motivanta


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul vânzărilorComunicare și negociere prin telefon și email.Pricepere în tehnicile eficiente de vânzare și adaptabilitate la nevoile fiecărui client.Abilități impresionante de organizare și gestionare a timpului.Motivație pentru a depăși cu brio obiectivele de vânzări.Atitudine proactivă și dorință constantă de a învăța.Aptitudini solide în lucru în echipă.Descrierea jobului Ce vei face:Vei contacta potențiali clienți prin telefon și email, promovând produsele si serviciile noastre in domeniul instalatiilor de gaz.Vei prezenta cu încredere beneficiile produselor noastre.Vei identifica nevoile clienților și vei oferi soluții personalizate.Vei participa la traininguri specializate pentru a deveni un expert în instalații de gaz.Vei atinge obiectivele de vânzări lunare.Vei menține și actualiza bazele de date cu informații relevante.Ce oferim:Salariu fix 3000 lei netComision din vânzări, motivându-te să ajungi la performanțe remarcabileBonusuri
01 PROCONSTRUCTO TOP SERVICES GROUP SRL

Customer Care Representative


Candidatul ideal Cum ești tu Îți pasă sincer de oameni și ești disponibil să ajuți Te simți confortabil vorbind cu mulți oameni prin mail sau chat Te exprimi clar și concis în diferite contexte și stiluri de comunicare Îți place să găsești soluții istețe la probleme și nu accepți "nu se poate" Înveți rapid când te confrunți cu contexte noi. Abordezi problemele noi cu o atitudine pozitivă și cauți proactiv soluții Ești o persoană organizată și atentă la detalii Ordonezi informațiile într-un mod util și accesibil Faci față la schimbări și poți trece cu ușurință de la un lucru la altul Poți gestiona situații neclare cu încredere și reziliență Ai răbdare să-i asculți pe ceilalți până la capăt cu atenție și implicare Poți reda cu precizie punctele de vedere ale altora, chiar și atunci când există diferențe de opinie Demonstrezi compasiune și înțelegere față de sentimentele altor oameni Îți prioritizezi activitățile în funcție de importanță și urgență Poți găsi rapid calea de mijloc și soluț
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 727 de salarii introduse în Salario: 3440 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 533 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Call Center Agent


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul suport - vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniu si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca: Iti face placere sa vorbesti la telefon si legi relatii in mod natural Ai experienta in domeniul Call Center Esti o persoana organizata si proactiva, deschisa la schimbareDescrierea jobului Rolul job-ului: Informarea partenerilor Romstal despre termenele limita de plata.De asemenea, vei avea ca si responsabilitate contactarea permanenta a clientilor pentru a ne asigura ca au serviciile Romstal au fost conform cu asteptarile lor ( au primit facturile la timp, admit soldul, nu exista alte situatii precum bunuri nelivrate integral, echipamente care nu functioneaza, care sa afecteze dreptul nostru de incasare, etc.)Beneficii: Tichete de masa (30 lei/tichet), prime si cadouri de sarbatori, evenimente si cadouri pentru copii, evenimente pentru angajati
ROMSTAL IMEX SRL

Operator Call Center/​facturare


Candidatul ideal - Studii medii (liceu + bacalaureat)- Foarte buna cunoastere a Lb. Romane- Operare PC: Word, Excel, prezinta avantaj experienta de lucru in SAP- Abilitati de negociere- Seriozitate, spirit de echipa si atitudine pozitiva- Disponibilitate de lucru la sediul companieiDescrierea jobului - Responsabil de preluarea si procesarea corecta a comenzilor sosite in Call Center;- Client service & support- Alte activitati specifice (telemarketing, sondaje etc)BENEFICII:- Pachet salarial competitiv (salariu fix, tichete de masa, tichete cadou, abonament servicii medicale, zile libere suplimentare in functie de vechimea in companie)- Training- Un loc de munca placut si o echipa profesionista
ANTALIS SA

Consultant Call Center


Candidatul ideal AMICredit angajeaza consultant senior produse bancare!A vinde nu este o meserie, ci o arta! Arta de a te pune in locul potentialului client si de a intelege ceea ce simte si ceea ce gandeste el.Asteptam sa ni se alature companiei toti cei care:- Se definesc prin profesionalism si maturitate in gandire- Actioneaza cu responsabilitate- Doresc sa evolueze in cariera- Nu se multumesc doar cu un salariu de baza si vor sa castige mai mult pe baza rezultatelor- Inteleg ca tehnologia este un ajutor si nu le e frica sa dobandeasca noi notiuni tehniceDescrierea jobului Ce ne dorim de la tine?- sa contactezi clientii care solicita serviciile noastre si sa le propui produsele de creditare;- sa oferi cu profesionalism cele mai bune solutii la nevoile clientilor;- sa tii legatura cu ei pe tot parcursul procesului de creditare, sfatuindu-i cu pasii pe care ii au de facut.- sa fii responsabil si sa abordezi cu maturitate ceea ce ai de facut.Ce iti oferim?- un venit net format din sala
BANKING BY AMICREDIT S.​R.​L.​

Operator Suport și Relatii Clienti


Candidatul ideal Experiență anterioară similară cu aplicații de apelare și/sau sisteme de gestionare a creditelor;Cunoștințe solide de limba română, atât scris cât și vorbit și nivel de baza al limbii engleze;Capacitatea de a relaționa cu persoane dificile;Orientare către clienți și rezultate;Inițiativa, flexibilitate, adaptabilitate, seriozitate și integritate;Experiență în poziții similare;Fire increzătoare, motivată și orientată spre rezultate;Studii superioare (finalizate sau în curs);Cunoștințe operare PC (Word, Excell etc);Descrierea jobului Contactarea potențialilor clienți care aplică pe site-ul Avinto;Ghidarea clienților prin procesul de aplicare pentru un credit, inclusiv ajutorul în completarea formularului de aplicare și asigurarea că toate documentele necesare sunt colectate și prezentate correct;Oferirea de informații şi suport necesar clienților;Analiză dosarelor care ajung în stadiul final;Menținerea relației cu clientul pe tot parcusului procesului de întocmire și semn
AVINTO FINANCE IFN S.​A.​

Call Center Relatii Clienti Italiana Is/​ Bc/​ Bv Sau Remote


Candidatul ideal Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul IS/ BV/ BC sau Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj.Candidatul ideal:- abilitati excelente de comunicare verbala in limba italiana, cel putin la nivel B2;- persoane pozitive, calme, rabdatoare;- cunostinte medii de utilizare PC, multitasking;- disponibile pentru lucru in ture.Descrierea jobului Responsabilitati:- gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor;- oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor;- respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte;- respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai.Beneficii:- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;- pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta;- trai
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Juridice


Candidatul ideal Ne dorim un coechipier care sa aiba: Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de minimum 2 ani intr-un rol similar constituie un avantaj Orientare catre dezvoltarea segmentului PJ, printr-o atitudine proactiva Bune abilitati de relationare si comunicare Orientare spre atingerea obiectivelor de vanzari Atentie la nevoile clientuluiDescrierea jobului Te vei ocupa in principal de: Identificarea oportunitatilor de vanzare catre Clienti Persoane Juridice de tip Small Business- companii cu Cifra de Afaceri pana la 1 Mil. Euro) Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Small Business Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilor bancare Procesarea intr-un mod responsabil a datelor si documentelor clientilor Participarea activa la realizarea obiectivelor de vanzari, atat cantitative, cat si calitativeTe vei bucura de: Oportunitatea de a lucra in cadrul unuia
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Call-center Specialist


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dinamice în calitate de Call-Center Specialist la Editura Booklet!Dacă ești o persoană proactivă, comunicativă și îți place să interacționezi cu clienții ca să le oferi ce au nevoie, aceasta este șansa ta! Nu e nevoie obligatoriu de experiență anterioară în vânzări - căutăm o persoană cu atitudine pozitivă și motivată să învețe și evolueze împreună cu noi.Ce ne dorim de la viitoarea persoană care ni se va alătura: Să aibă o atitudine proactivă și abilități de comunicare dezvoltate; Să dețină abilități de bază în utilizarea computerului; Să își dorească obținerea succesului în vânzări și să contribuie la creșterea unei edituri de calitate.Descrierea jobului Ce vei face: Vei realiza apeluri pentru a promova produsele noastre; Oferi asistență clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre; Identifici nevoile clienților și îi ajuți să găsească materialele care li se potrivesc; Introduci comenzile în sistem și actualizezi datele clie
BOOKLET SRL

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către satisfacția clienților, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine proactivă.Candidatul ideal ar trebui să aibă următoarele calități: Bun ascultător, empatic, orientat spre obiective; Abilitatea de a lucra bine sub presiune și cu termene limită strânse; Abilități puternice de organizare, de rezolvare a problemelor și de gândire analitică; Se preferă experiență similară pe un rol de Customer Support, dar nu este obligatorie; Cunostințe despre Jocuri de Casino Online și Pariuri Sportive – reprezinta un avantaj; Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală; Capabil să gestioneze plângerile și situațiile dificile într-o manieră calmă și răbdătoare; Asigură standarde înalte, dă dovadă de inițiativă, proactivitate și profesionalism; Flexibilitatea de a îndeplini diferite sarcini și de a urma corect procedurile; Experienta in call center - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Sarcini si responsab
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 760 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Sales & Customer Support


Candidatul ideal Ce ne-ar placea sa descoperim la tine? Amabilitate și atitudine pozitivă orientată către clienti; Abilitati dezvoltate de comunicare; Dorinta de dezvoltare si de integrare; Bune abilitati de organizare; Experienta in domeniul asigurarilor reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Rolul tau va fi: Initierea apelurilor catre potentialii clienti; Identificarea nevoilor si promovarea serviciilor oferite; Verificarea si actualizarea bazei de date.
ASSET PORTFOLIO SERVICING ROMANIA SRL

Customer Support With German - Remote


Candidatul ideal Cerinte candidat ideal:Cunostinte limba germana nivel min. B2 (verbal, scris);Foarte bune abilitati de comunicare;Cunostinte avansate de utilizare a calculatorului;Empatie in interactiunea cu clientul;Ascultare activa si atentie la detalii.Descrierea jobului In cadrul departamentului de suport pentru clienti, angajam vorbitori de limba germana pentru a oferi asistenta in industria IT/ Telecom.Activitate:Vei fi primul punct de contact cu clientul si vei oferi informatii despre pachetele de produse si servicii pentru telefonie fixa si internet, asistenta tehnica pentru remedierea problemelor dispozitivelor de internet/ telefon fix si vei promova serviciile existente in vederea achizitionarii lor de catre clienti. De asemenea, vei avea asigurat un program de training de 8h/ zi, platit de catre companie, in cadrul caruia vei putea asimila notiunile teoretice si practice necesare desfasurarii activitatii.Beneficii companie:Posibilitatea de a lucra in format work from home;P
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Customer Support Intern


Candidatul ideal Good communication skills.University student or fresh graduate with bachelor degree.Excellent English and Romanian knowledge (writing, listening, speaking), German would be an advantage.Ability to multi-task and prioritize.Good Microsoft Office and advanced Excel skills.Creative skills in design and art are an advantage.Descrierea jobului Support the team in their daily operations and take part in projects like market strategies or the development of new business fields.Preparation of power point presentations.Monitor and assure proper reporting.Support the purchase order operation in the team.Steering of meetings and organization of business trips.Issue invoices (via local invoicing) for external suppliers and subsidiaries.Translation and adaptation of English texts for several department projects.
BMW ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Agent Call Center - Limba Engleza


Candidatul ideal Cunoasterea limbii engleza nivel avansat ! Experienta in customer support/ call center - avantaj EXCEL -nivel mediu / avansat reprezinta un plus; Experienta in A/R, experienta in reconciliere si dispute reprezinta un plus; Abilitati de comunicare; Cunostinte PC+ lucrul cu sisteme multiple - avantaj; Gandire critica; Abilitati de rezolvare a problemelor; Bune abilitati organizatorice.Descrierea jobului Oferirea de suport cliеntilor si solutionarеa аnumitor situatii pentru diferite proiecte prin intermediul telefonului si a e-mail-ului. Activitatea se desfasoara pe proiecte internationale USA. Program de lucru proiect USA: 16.00 - 00:50.Beneficii: Salariu fix 3000 lei Net. Posibilitate reala de avansare. Bonus de seara 250 lei Net. Tickete cadou de sarbatori. Bonusuri atractive in functie de performante. Echipa tanara si dinamica.
SGC GLOBAL S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 551 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 433 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.