Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

544 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti - Joburi Agent Servicii Clienti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

544 Locuri de Munca Agent Servicii Clienti - Joburi Agent Servicii Clienti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent Servicii Clienti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte solide si experienta in vanzari Excelente abilitati de comunicare si relationare interpersonala Abilitati de vanzare si negociere Abilitatea de a asculta Persoana ambitioasa, organizata, - capacitatea de a rezolva rapid si corect problemele aparute Capacitatea de a prioritiza sarcinileDescrierea jobului Responsabilitati: Realizarea activitatii de vanzari prin telefon, cu indeplinirea lunara a obiectivelor de vanzari si incasari; Urmarirea platilor si efectuarea programarilor la plata pentru clientii alocati; Alocarea si garantarea creditelor comerciale acordate clientilor; Mentinerea unor relatii excelente cu clientii existenti si atragerea de noi clienti prin activitati de promovare;
PORTALPEAK TEHNOLOGIES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 120 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Customer Service Representative With German


Descrierea jobului We are looking for a Customer Service Representative with German, based in our office within Cluj-Napoca, Cluj, to guarantee a positive customer experience and ensure quick and reliable processing of customer orders, from booking to invoicing.Using the expertise you will develop with our training and mentorship, you will ensure quick and knowledgeable responses to assist customers at any stage of their order, as well as on pro-actively solving any problems that might appear. You will be part of a multinational team, working closely with colleagues both in Romania and in the DACH region (Germany, Austria, Switzerland).If you are ready to start and grow your career in a world renowned technology company, we welcome you to join us!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Prepare and process the customer orders daily, provide support and work closely with internal departments to clarify additional information when needed;* Provide a daily follow up of the order book
EMERSON SRL

Operator Call Center Galati/​braila/​focsani


Candidatul ideal cunoașterea limbii italiane la nivel avansat; persoană comunicativă, energică, cu dorință dе creștere profesională; capacitate dе integrare, adaptare și desfășurare a activității în cadrul unei echipe tinere și dinamice; cunoștințe dе bază operare PC, navigare internet; cunoștințe dе bază operare dispozitive smartphone și tablete; cunoștințe dе bază pachet Office: Word, Excel, Outlook.Descrierea jobului Vino să lucrеzi într-o compаniе stаbilă, cu pеstе 20 de аni dе еxpеriеnță, trаdiție și inovаrе! Esti interesat/interesata sa iti desfasori activitatea de acasa?Job-ul presupunе:Activitаtе în contаct dirеct și continuu cu cliеnții din domеniul finаnciar bаncаr, prin intеrmеdiul difеritelor instrumеntе de lucru puse la dispozițiе, utilizand atat canаlеle trаdiționalе dе comunicare (vocе, mail) cât și canalele alternative moderne (chat, skype).Oferta noastră: pachet salarial motivant, ce crește odată cu rezultatele tale; al 13-lea salariu - bonus, la finalul fiecărui an; p
CENTRICO SELIR S.​R.​L.​

Senior Operator Call-center - Dep.​ Rezervari


Candidatul ideal • Ai experienta in domeniul Call-Center minim 2 ani• Aptitudini de PR si atitudine prietenoasa• Experienta si ambitia de a avansa te recomanda• Ai atitudine de lider• Ai bune abilitati de comunicare si coordonare• Vorbesti limba engleza fluent• Te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca) si cunosti pachetul Office (excel/word/outlook)Descrierea jobului ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente folosind toate canalele de comunicare (telefonic / e-mail) participa activ in preluarea rezervarilor (inbound) si introducerea lor in sistem participa activ la confirmarea rezervarilor venite din mediul on-line (site, e-mail, aplicatie etc), verificand telefonic autenticitatea rezervarii, parcurgand procedura rezervarilor (outbound) participa activ la campaniie de fidelizare a clientilor urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/evenimen
BERARIA H SRL

Agent Relatii Clienti - Call Center


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Spirit de a lucra in echipa si atitudine pozotiva;Operare PC MS Office: nivel mediu;Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica, pe email si chat, privind aspectele legate de comenzile efectuate sau potentiale;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii pentru informarea corecta a clientilor (platforme curierat, platforma gestionare relatii client, sistem de gestiune)
SELLO BEAUTY S.​R.​L.​

Customer Care Representative


Candidatul ideal Cum ești tu Îți pasă sincer de oameni și ești disponibil să ajuți Te simți confortabil vorbind cu mulți oameni prin mail sau chat Te exprimi clar și concis în diferite contexte și stiluri de comunicare Îți place să găsești soluții istețe la probleme și nu accepți "nu se poate" Înveți rapid când te confrunți cu contexte noi. Abordezi problemele noi cu o atitudine pozitivă și cauți proactiv soluții Ești o persoană organizată și atentă la detalii Ordonezi informațiile într-un mod util și accesibil Faci față la schimbări și poți trece cu ușurință de la un lucru la altul Poți gestiona situații neclare cu încredere și reziliență Ai răbdare să-i asculți pe ceilalți până la capăt cu atenție și implicare Poți reda cu precizie punctele de vedere ale altora, chiar și atunci când există diferențe de opinie Demonstrezi compasiune și înțelegere față de sentimentele altor oameni Îți prioritizezi activitățile în funcție de importanță și urgență Poți găsi rapid calea de mijloc și soluț
SOLO FINTECH S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 727 de salarii introduse în Salario: 3440 RON/Luna

Customer Support Representative - Internship


Candidatul ideal Aptitudini: Persoana analitica, atenta la detalii Abilitati tehnice Rabdare pentru munca repetitiva Buna comunicare, asertivitateDescrierea jobului Suntem în căutarea unui nou coleg entuziast și responsabil pentru a se alătura echipei noastre, pe rolul de Customer Support Representative - Internship. Echipa noastră din București caută un membru dedicat și proactiv pentru a oferi suport echipei de vânzări. Dacă te pasionează interacțiunea cu clienții, rezolvarea problemelor și colaborarea într-un mediu dinamic, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine să-ți dezvolți abilitățile și să-ți construiești cariera într-o companie în plină expansiune.Task-uri principale: Creare conturi client Meeting-uri on-line cu clientii pentru oferire de training in zona de Quoting, Bookings, Track and Trace Creare template-uri pentru booking-uri – la nivel de client (prin impersonare) Reporting – creare template-uri, implementare si gestionare notificari – la nivel de client
DSV AIR SEA S.​R.​L.​

Recovery Agent Call Center B2b


Candidatul ideal - Minimum 2 years experience in collections/ AR - mandatory- Fluent speaker of English - mandatory- Knowledge in customer service, accounts receivable, invoicing, collections and/ or finance - mandatory- Experience with an automated telephone dialing system and collections database- Proficient in Microsoft Office and other PC skills- Ability to build rapport, ask questions, listen and redirect the conversations- Ability to overcome objections, analyze responses and negotiate resolutions- Work independently and as part of a team to achieve required metrics and standards- Solid time management skills- Ability to adapt to new business opportunities, challenges and client demands- Excellent verbal and written communication skills- Ability to learn and grow with our organization- Analytical thinking and problem-solving abilities- Detail oriented, with the ability to work independently.Descrierea jobului The collections/ accounts receivable agent position is accountable for
DS GLOBAL SOLUTIONS SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Imm Si Corporate


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate cu licenta; Experienta relevanta, de minim 6 luni, in aria vanzarilor persoane juridice; Cunostinte de baza de contabilitate si analiza de risc; Cunostiinte de calculator - word, excel avansat; Cunostiinte de limba engleza – nivel mediu-avansat; Capacitate de organizare; Orientare catre client; Atentie la detalii; Responsabilitate; Permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; Intelegerea mediului de business din orasul respectiv.Descrierea jobului Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti IMM si Corporate (Cifra de Afaceri > 1 mil. EUR, fara limita superioara); Administrarea si monitorizarea portofoliului de clienti IMM si Corporate in vederea identificarii, valorificarii oricaror nevoi financiare ale acestora si a cresterii profitabilitatii bancii; Cresterea satisfactiei clientilor, prin dezvoltarea si mentinerea unui relationship de calitate cu firmele din portofoliu; Promovarea imaginii bancii in segmentul v
PATRIA BANK S.​A.​

Agent Call Center/​ Ofiter Colectare Debite Full Time (8h)


Candidatul ideal CARIERA TA INCEPE CU NOI!Cautam colegi dornici sa invete, sa se afirme in cadrul companiei noastre prin calitatea muncii depuse, prin initiativa si entuziasm. Daca esti la inceput dе drum sau iti doresti o schimbare in cariera, noi iti oferim oportunitatea dе a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale si dе a beneficia dе training-uri dе formare profesionala alaturi dе un colectiv tanar si un management participativ.- Abilitati dovedite dе negociere;- Putere dе convingere;- Foarte bune abilitati dе comunicare interpersonala;- Atentie la detalii;- Foarte bune abilitati dе organizare si prioritizare a activitatilor si timpului dе lucru;- Orientare catre rezultate;- Experienta in activitatea dе colectare debite/lucru cu clientii in regim dе call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;- Bune abilitati dе lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;- Disponibilitate dе a lucra in ture, full-time.Descr
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.​A.​

Call Center Relatii Clienti Italiana Is/​ Bc/​ Bv Sau Remote


Candidatul ideal Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul IS/ BV/ BC sau Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj.Candidatul ideal:- abilitati excelente de comunicare verbala in limba italiana, cel putin la nivel B2;- persoane pozitive, calme, rabdatoare;- cunostinte medii de utilizare PC, multitasking;- disponibile pentru lucru in ture.Descrierea jobului Responsabilitati:- gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor;- oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor;- respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte;- respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai.Beneficii:- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;- pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta;- trai
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Agent Call Center Business Vodafone Pentru Iasi


Candidatul ideal Agent Call Center Vodafone Business doar pentru orasul Iasi Reconnect, Partener Regional Vodafone, își mărește echipa de Consilieri Vânzări Business prin telefon ( Call Center )Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam!Alături de echipa Reconnect si alaturi de VODAFONE îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Ce trebuie să facă un Consultant vanzari Vodafone Business ?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei de vânzări;- Să prezinte, să vândă prin telefon produsele și serviciilor Vodafone în scopul de a atinge targetul de vânzări pe segmentul business;- Să construiască relații puternice cu clienții în vederea vânzării prin telefon a produselor Vodafone și a creșterii satisfacției clientului;- Să monitorizeze activitatea competiți
RECONNECT EXPERT TELECOM S.​R.​L.​

Operator Call Center Vanzari Instalatii - Salariu Motivant


Candidatul ideal SCOPUL POZITIEIOperatorul call center are ca scop principal creșterea vânzărilor prin telefon, precum și dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții pentru a atinge obiectivele de vânzări ale companiei.In prezent, departamentul de vanzari este format din 1 manager marketing si vanzari, 2 operatori call center, 2 agenti de vanzari si 2 operatori back office.COMPETENTEExperiență anterioară în domeniul vânzărilor.Comunicare și negociere prin telefon și email.Pricepere în tehnicile eficiente de vânzare și adaptabilitate la nevoile fiecărui client.Abilități impresionante de organizare și gestionare a timpului.Motivație pentru a depăși cu brio obiectivele de vânzări.Atitudine proactivă și dorință constantă de a învăța.Aptitudini solide în lucru în echipă.Descrierea jobului Ce vei face:Vei contacta potențiali clienți prin telefon și email, promovând produsele si serviciile noastre in domeniul instalatiilor de gaz.Vei prezenta cu încredere beneficiile produselor noastre.V
01 PROCONSTRUCTO TOP SERVICES GROUP SRL

Consultant Call Center


Candidatul ideal AMICredit angajeaza consultant senior produse bancare!A vinde nu este o meserie, ci o arta! Arta de a te pune in locul potentialului client si de a intelege ceea ce simte si ceea ce gandeste el.Asteptam sa ni se alature companiei toti cei care:- Se definesc prin profesionalism si maturitate in gandire- Actioneaza cu responsabilitate- Doresc sa evolueze in cariera- Nu se multumesc doar cu un salariu de baza si vor sa castige mai mult pe baza rezultatelor- Inteleg ca tehnologia este un ajutor si nu le e frica sa dobandeasca noi notiuni tehniceDescrierea jobului Ce ne dorim de la tine?- sa contactezi clientii care solicita serviciile noastre si sa le propui produsele de creditare;- sa oferi cu profesionalism cele mai bune solutii la nevoile clientilor;- sa tii legatura cu ei pe tot parcursul procesului de creditare, sfatuindu-i cu pasii pe care ii au de facut.- sa fii responsabil si sa abordezi cu maturitate ceea ce ai de facut.Ce iti oferim?- un venit net format din sala
BANKING BY AMICREDIT S.​R.​L.​

Reprezentant Relatii Clienti Junior


Candidatul ideal Groupama Asigurări își mărește echipa de profesioniști!Căutăm un coleg nou care poate aduce un plus-valoare echipei actuale de Relații Clienți – Asigurări Generale. Dacă stabilitatea, colectivul și oportunitățile de dezvoltare ale unui lider de piață sunt obiectivele tale, atunci te invităm să aplici.Căutăm Reprezentant Relatii Clienti Junior cu: Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); Experiență pe un post similar în relații clienți, tele-sales sau în domeniul asigurări constituie avantaj; Dexteritate în utilizarea calculatorului și a diverse aplicații informatice specifice; Limba engleză - nivel începător; Skill-uri foarte bune de comunicare; Excelente abilități interpersonale în relaționarea cu clienții; Atenție la detalii și empatie sporită față de clienți; Abilități bune de gestionare a timpului cu o capacitate dovedită de a respecta termenele limită; Disponibilitate crescută la învățare.Descrierea jobului Ce face Reprezentantul Relatii Clienti Juni
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Reprezentant Clienti - Call Center


Candidatul ideal Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!Acest job ti se potriveste daca ai: Abilități foarte bune de comunicare și relaționare: vorbit și scris (telefon, web, chat și e-mail); Atitudine pozitivă, proactivă - orientare către client; Abilități foarte bune de organizare și prioritizare a sarcinilor zilnice; Cunoștințe foarte bune de utilizare PC (pachetul Microsoft Office în special Excel, e-mail, interfețe online) Absolvent(ă) a unei forme de învățământ medii; Limba engleză- nivel conversaționalDescrierea jobului Rolul job-ului: Preluarea, gestionarea si redirectionarea tuturor apelurilor telefonice venite prin intermediul numarului de call-center si a mesajelor si solicitarilor venite prin intermediul site-ului Autoklass; Efectuarea programarilor sau reprogramarilor clientilor pentru reparatia autovehiculelor in service sau test-drive; Preluarea feedback clienti; Ofera suport departamentului Marketing
AUTOKLASS CENTER SRL

Consultant Call Center


Candidatul ideal Cautam eroul modern care lupta impotriva masinii de cafea, a tonului de apeluri si a melodiei de asteptare repetitiva, echipat cu un zambet contagios si o doza sanatoasa de energie. Acest erou va fi capabil să accepte responsabilitatea de a rezolva eficient problemele, reclamațiile și întrebărileutilizatorilor, menținând satisfacția utilizatorilor RetuRO, oferind suport si rezolvand situatia cu brio .Descrierea jobului In timp ce infrunta valurile de cereri ale utilizatorilor, eroul nostru se transforma intr-un maestru al diplomatiei si trebuie sa tina piep si urmatoarelor task-uri : Recepționarea apelurilor : Primirea apelurilor de la utilizatori sau potențiali utilizatori care solicită informații, asistență sau suport în legătură cu platforma RetuRO . Oferirea de asistență și suport clienților: Răspunderea la întrebări, oferirea de informații despre procedurile sau serviciile companiei, soluționarea problemelor și rezolvarea reclamațiilor clienților. Înregistrarea și
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 544 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.