Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

461 Locuri de Munca in Alba Iulia - Joburi in Alba Iulia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

461 Locuri de Munca in Alba Iulia - Joburi in Alba Iulia

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Gestionar Depozit


Candidatul ideal Asistent Gestionar Depozit / Lucrator depozit / Manipulant marfa in TURDA judetul ClujNe dorim pe cineva care este gata sa invete, sa se adapteze si sa colaboreze cu echipa pentru a asigura un flux de lucru eficient in depozit. Daca esti o persoana harnica si responsabila, te asteptam sa te alaturi echipei noastre! Bune Cunostinte de Operare a Calculatorului: Capabil sa folosesti aplicatii de baza pentru inregistrarea si gestionarea datelor. Organizat si Atent la Detalii: Ai o buna capacitate de a te organiza si de a acorda atentie detaliilor, ceea ce este crucial in gestionarea corecta a marfurilor. Rezistenta la Situatii de Stres: Poti sa lucrezi eficient chiar si atunci cand lucrurile devin aglomerate sau presante. Spirit de Echipa: Te descurci bine lucrand alaturi de colegi si contribui la un mediu de lucru pozitiv. Experienta intr-un Post Similar: Experienta anterioara intr-un depozit sau intr-un rol similar e apreciata, dar nu obligatorie.Descrierea jobului Respo
NUEVO CONSTRUCT SRL

Asistent Producție


Candidatul ideal Compania noastră, un lider recunoscut în industria alimentară, caută un Asistent de Producție dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre din cadrul fabricii. Suntem în căutarea unei persoane proactivă și orientată către rezultate, care să contribuie la procesul nostru de producție și să susțină obiectivele noastre de calitate și eficiență.Cerințe:Experiență anterioară într-o poziție similară în industria alimentară sau într-un mediu de producție este esențială.Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului, cu capacitatea de a prioritiza sarcinile în funcție de necesități.Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune.Cunoștințe solide despre standardele de siguranță și igienă alimentară și capacitatea de a le aplica în practică.Excelente abilități de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului Responsabilități:Supervizează și coordonează activitățile de producție zilnice pentru
ALPIN 57 LUX S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Agent De Vanzari Echipamente Si Consumabile Dentare


Candidatul ideal Cautam Reprezentant Vanzari echipamente si consumabile dentare cu experienta in domeniu, care sa ne ajute sa dezvoltam business-ul in zona alocataDescrierea jobului Principalele responsabilitati ale noului coleg vor fi:Realizarea targetului de vanzari si a indicatorilor de performanta calitativi si cantitativi alocatiPlanificarea si organizarea propriei activitati cu scopul de a indeplini obiectivele stabiliteDezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti si monitorizarea acestoraPreluarea comenzilor si incasarea contravalorii produselor si serviciilor vanduteDezvoltarea afacerii in concordanta cu strategia de dezvoltare a companieiUrmarirea, cresterea productivitatii pe zona si consilierea continua a clientilorCentralizarea, analizarea si raportarea rezultatelorStabilirea unor relatii bune cu clientiiImplementarea politicilor comercialePrintre instrumentele de lucru se regasesc masina de serviciu, tableta, telefon.
MEDIDENT EXIM SRL

Lucrator Comercial In Magazin De Incaltaminte


Candidatul ideal - Atitudine pozitiva si deschidere pentru a invata;- Personalitate placuta, persoana de incredere, flexibila, bine organizata si motivata;- Excelente abilitati de comunicare si atentie la detalii;- Orientare catre client;- Cunoştinţe minime de gestiune si calculator- ExcelDescrierea jobului - Candidatii selectati vor lucra full-time intr-unul din magazinele noastre si vor fi resposabili pentru:- Furnizarea de servicii excelente clientilor;- Promovarea produselor;- Incasarea contravalorii produselor;- Reaprovizionarea rafturilor;- Intocmirea raportului de gestiune;- Alte sarcini pentru buna functionare a magazinului;
Confidenţial

Inginer Agronom/​horticultor


Candidatul ideal Adecco Resurse Umane recruteaza pentru unul din clientii sai, o companie reprezentativa in distributia de ingrasaminte, pesticide si seminte, doi Ingineri Agronomi/Horticultori care sa reprezinta firma din punct de vedere comercial in judetele Mures si Bistrita.Candidatul ideal:Studii superioare in domeniul agricol(Horticultura/Agronomie)Bune abilitati de comunicare si negociere.Cunoasterea domeniului viticol, pomicol si a altor tipuri de ferme vegetale.Disponibilitate la deplasari pe distante scurte.Pasiune pentru domeniul agricol. Descrierea jobului Descrierea jobuluiGestionarea unui portofoliu existent de clienti.Consultanta de specialitate oferita clientilor referitoare la produsele companiei.Prospectarea zonei alocate pentru identificarea de noi parteneri.Suport de specialitate oferit feremierilor de ferme vegetale.Gestionarea si urmarirea incasarilor.Se ofera:Salariu atractivTichete de masaMasina de firmaTelefonBonusuri de performanta foarte atractive.
ADECCO RESURSE UMANE

Inginer Topograf 7000 Ron Net


Candidatul ideal - este absovent de studii superioare- cunostinte in domeniul topografiei si cadastrului- experienta de minim 2 ani- responsabil, corect,Descrierea jobului - realizarea planurilor de amplasament- ridicari topografice- lucrari de trasare in constructi- intocmirea unui plan de situatie- prelucrarea datelor culese din teren si intocmirea documentatiilor- obtinerea documentelor necesare proiectelor
URS CONSTRUCT ALBA SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Studii medii/superioare- Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj.- Cunoasterea pietei dе profil din zona alocata ( produse alimentare sau farmaceutice) reprezinta un avantaj.- Abilitati dе comunicare si negociere, orientate spre nevoile clienţilor- Spirit dе organizare dezvoltat şi orientat spre rezultate , spirit dе echipa.- Personalitate dinamică si comunicativă- Permis dе conducere categoria B, (minim 2 ani vechime.)Descrierea jobului - Viziteаza toţi cliеnţii din zonа pe carе o arе in rеsponsаbilitаte, în concordanţă cu rutа şi frеcvеnţа de vizitarе stabilită ;- Promoveazа portofoliul dе produsе catre toti cliеntii existеnti- Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti- Se implica in implementarea politicilor comerciale ale companieiOferim:- Pachet salarial motivant in functie de performantele obtinute-Masina si telefon de serviciu-Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o firma de distributie la nivel national.-Oferim instru
FARES TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 2952 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Turism


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Consultant turism pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să călătorești, să descoperi locuri noi și să ajuți oamenii să-și îndeplinească visele de călătorie, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine.Ca si consultant turism, vei fi responsabil de oferirea de servicii de consultanță și asistență clienților noștri în planificarea și organizarea călătoriilor lor. Vei lucra într-un mediu dinamic și vei avea ocazia să interacționezi cu o varietate de oameni, de la turiști individuali până la grupuri mari.Cunostinte medii de limba engleza, seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu te fac candidatul ideal.Avem si o conditie: domiciliul stabil in Alba Iulia si imprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu aste
KASTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 303 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sales Assistant - Tom Tailor - Alba Iulia


Candidatul ideal ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este dе preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere dе a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare dе matematică şi aptitudini dе utilizare a calculatoruluiDescrierea jobului CE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vanzari• Training în mаgazinele noastre• Oportunitatеa dе a lucrа pentru unа din cele mai cunoscute comp аnii intеrnaţionale din domeniu• Posibilitatеa de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinamică• Pachet salarial fix• Bonuri de masă• Bonus la atingerea targetului pe magazin• Reducere de angajat de 30 %• Uniforme gratuite la fiecare schimbare de sezonJoburi disponibile in magazinele noastre din Alba Mall si Carolina Mall.
TOM TAILOR RETAIL RO S.​R.​L.​

Decorator Vitrine (merchandiser) - Ab


Candidatul ideal Cerinte:- studii medii;- abilitati de comunicare si negociere;- spirit de echipa.Descrierea jobului Descriere job, responsabilități:- asigura vizibilitatea adecvata a produselor din portofoliul companiei;- asigura prezenta substantiala la raft a produselor;- verifica starea produselor, a materialelor promotionale si amplasarea acestora;- intocmeste rapoarte periodice.Oferta (bonus):- posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o multinationala;- salariu motivant.- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Director Adjunct De Magazin Alba Iulia


Candidatul ideal Esti pregatit/a sa motivezi si sa coordonezi o echipa alaturi de Directorul de Magazin? Si sa te asiguri ca echipa ta are cea mai buna atitudine de vanzari si ofera clientilor nostri o experienta extraordinara la cumparaturi?Atunci tu poti fi Directorul Adjunct de Magazin (f/m) pe care il cautam!CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici.Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masuraIesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinareUn program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Comercial - Sibiu,​ Tg Mures,​ Brasov,​ Cluj,​ Alba


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Agenti In Vanzarea Creditelor


Candidatul ideal LOCAL CAPITAL IFN SA angajeaza agenti pentru incheierea contractelor de credit.Vino in echipa noastra daca:-Ai o atitudine profesionista, orientata asupra nevoilor clientului;-Esti o persoana pozitiva si creativa;-Detii excelente abilitati de interactionare si vanzare directa sau online;-Ai experienta in domeniul bancar/asigurari.Descrierea jobului Te invatam cum sa:-Consiliezi clientii in mod direct sau online, intr-o maniera placuta, oferindu-le informatii corecte, clare si complete;-Te asiguri de eligibilitatea clientilor interesati de obtinerea unui credit de nevoi personale;-Propui intotdeauna solutii de creditare tinand seama de nevoile clientului;-Intocmesti documentatia necesara dosarului de credit;-Te asiguri de finalitatea procesului de vanzare tinand seama de procedurile si normele noastre interne;-Experienta in domeniul vanzariilor/bancar prezinta un avantaj.
RELEVART SRL

Reprezentant Comercial Tehnic


Candidatul ideal Reprezentant comercial TehnicCRITERII DE SELECȚIEAceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Peste 3 ani de experiențăCandidatul Ideal- Dinamic, organizat, riguros, cu cunostinte tehnice in constructii (constituie avantaj) pentru Bucuresti; Brasov; Suceava; Constanta; Timisoara; Arad sau auto pentru (constituie avantaj) Bucuresti; Alba; Cluj si Mures.- Abilitati de comunicare- Cunoștințe PC ( M Office)- Integrarea și munca în echipă- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Reprezentant comercial TehnicVANZARI DIRECTECerințe: Menținerea portofoliului existent de clienți și dezvoltarea lui prin identificarea și adăugarea clienților noi Prezentarea și argumentarea produselor (catalogul) Identificarea necesităților clienților și oferirea de soluții la aplicațiile acestora Întocmirea ofertelor de preț Întocmirea comenzilor și plasarea lor în sistem Urmarirea încasărilor Completarea formularelor interne necesare etc.Benef
ALBERT BERNER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Consultant Turism


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Consultant turism pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să călătorești, să descoperi locuri noi și să ajuți oamenii să-și îndeplinească visele de călătorie, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine.Ca si consultant turism, vei fi responsabil de oferirea de servicii de consultanță și asistență clienților noștri în planificarea și organizarea călătoriilor lor. Vei lucra într-un mediu dinamic și vei avea ocazia să interacționezi cu o varietate de oameni, de la turiști individuali până la grupuri mari.Cunostinte medii de limba engleza, seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu te fac candidatul ideal.Avem si o conditie: domiciliul stabil in Alba Iulia si imprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu aste
KASTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 329 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Personal Spatiu Comercial In Calolina Mall,​ Salariu 3000 Lei


Candidatul ideal Îndemânatic, punctual, comunicativDescrierea jobului Prepararea și comercializarea vafelor și clătitelor uriașe într-un spațiu comercial din Carolina Mall, Alba Iulia după un program de lucru de două zile cu 2 libere, între orele 10 și 22. Experiența nu este necesară.
LARADELICE SWEETS S.​R.​L.​

Consultant In Vanzarea creditelor


Candidatul ideal LOCAL CAPITAL IFN SA angajeaza agenti pentru incheierea contractelor de credit.Vino in echipa noastra daca:-Ai o atitudine profesionista, orientata asupra nevoilor clientului;-Esti o persoana pozitiva si creativa;-Detii excelente abilitati de interactionare si vanzare directa sau online;-Ai experienta in domeniul bancar/asigurari.Descrierea jobului Te invatam cum sa:-Consiliezi clientii in mod direct sau online, intr-o maniera placuta, oferindu-le informatii corecte, clare si complete;-Te asiguri de eligibilitatea clientilor interesati de obtinerea unui credit de nevoi personale;-Propui intotdeauna solutii de creditare tinand seama de nevoile clientului;-Intocmesti documentatia necesara dosarului de credit;-Te asiguri de finalitatea procesului de vanzare tinand seama de procedurile si normele noastre interne;-Experienta in domeniul vanzariilor/bancar prezinta un avantaj.
RELEVART SRL

Reprezentant Vanzari /​ Incasari Magazin


Candidatul ideal Abilitati dezvoltate dе comunicare interpersonala; Experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii; Foarte bune cunostinte dе utilizare PC (MS Office, baze dе date); Persoana adaptabila si cu un dezvoltat spirit dе echipa; Rezistenta la stres si capacitate dе reactie; Bune cunostinte in gestionarea situatiilor dе criza; Minim studii medii finalizate.Descrierea jobului Promovеаza sеrviciile compаniei in magazinelе DIGI; Idеntifica nеvoilе clientilor si crestе vаlorеа per cliеnt prin prezentаrеa divеrselor ofеrtе pе tipuri de servicii. Incheie contracte cu clientii, in functie de cerintele acestora; Respecta standardele de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni); Incaseaza contravaloarea tuturor serviciilor oferite de companie si solutioneaza problemele privind platile realizate de abonati; Intocmeste documentele fiscale corespunzatoare (chitante, facturi) necesare incasarii contravalo
RCSRDS SA

Tehnician Intervenții - Furtunuri Hidraulice


Candidatul ideal Chronoflex în parteneriat cu agenția de recrutare Gi Group angajează Tehnician Intervenții pentru locațiile: București, Galați, Cluj, Timișoara.Candidatul ideal pentru noi trebuie să dețină: Studii cu profil tehnic; Permis de conducere categoria B; Abilități digitale la nivel de bază; Cunoștințe în hidraulică reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Intervenții la toate solicitările clienților pentru mentenanță și intervenții mobile cu furtunuri hidraulice; Acțiuni de vânzare și prospectare a pieței, cu impact în dezvoltarea portofoliului de clienți.Instrumente de lucru: Mașină de serviciu; Telefon mobil; Echipament de protecție.Oferim: Pachet salarial motivant; Bonusuri lunare; Asigurare de sănătate; Asigurare de viață; Tichete de masă.
BARNETT MCCALL RECRUITMENT SRL

Reprezentant Medical (medic Veterinar)


Candidatul ideal -Absolvent al facultatii de Medicina Veterinara,- Disponibilitate la deplasri,- Abilitati excelente de relationare, comunicare si negociere,- Sa intelegi nevoile clientilor si sa dai dovada de capacitate de convingere, perseverenta si foarte buna organizare,- Persoana dinamica, orientata spre castig,- Experienta intr-un post similar constituie avantaj,- Posesor permis de conducere categoria B,- Cunostinte de operare Office,- Limba engleza.Descrierea jobului Jobul presupune:- Mentinerea unei relații bune cu actuali parteneri prin vizite regulate in teritoriul arondat(CJ,MS, SB, AB), vânzarea de produse(B2B), incasarea facturilor, promovarea produselor noi, asigurarea de suport tehnic, prezentarea și implementarea campaniei periodice de marketing.- Identificarea de potentiali clienti noi, la care se propun solutii de colaborare, se prezinta portofoliul de produse si avantajele colaborarii cu Servicii Publice.-Participarea la sedinte de vanzari, traininguri si prezentari.
SERVICII PUBLICE SA

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Alba Iulia?

Salariul mediu net in Alba Iulia este de 3 500 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 100 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Alba Iulia?

In prezent avem disponibille 461 locuri de munca in Alba Iulia.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.