Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

495 Locuri de Munca in Alba Iulia - Joburi in Alba Iulia

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

495 Locuri de Munca in Alba Iulia - Joburi in Alba Iulia

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sales Assistant - Tom Tailor - Alba Iulia


Candidatul ideal ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este dе preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere dе a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare dе matematică şi aptitudini dе utilizare a calculatoruluiDescrierea jobului CE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vanzari• Training în mаgazinele noastre• Oportunitatеa dе a lucrа pentru unа din cele mai cunoscute comp аnii intеrnaţionale din domeniu• Posibilitatеa de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinamică• Pachet salarial fix• Bonuri de masă• Bonus la atingerea targetului pe magazin• Reducere de angajat de 30 %• Uniforme gratuite la fiecare schimbare de sezonJoburi disponibile in magazinele noastre din Alba Mall si Carolina Mall.
TOM TAILOR RETAIL RO S.​R.​L.​

Decorator Vitrine (merchandiser) - Ab


Candidatul ideal Cerinte:- studii medii;- abilitati de comunicare si negociere;- spirit de echipa.Descrierea jobului Descriere job, responsabilități:- asigura vizibilitatea adecvata a produselor din portofoliul companiei;- asigura prezenta substantiala la raft a produselor;- verifica starea produselor, a materialelor promotionale si amplasarea acestora;- intocmeste rapoarte periodice.Oferta (bonus):- posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o multinationala;- salariu motivant.- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Director Adjunct De Magazin Alba Iulia


Candidatul ideal Esti pregatit/a sa motivezi si sa coordonezi o echipa alaturi de Directorul de Magazin? Si sa te asiguri ca echipa ta are cea mai buna atitudine de vanzari si ofera clientilor nostri o experienta extraordinara la cumparaturi?Atunci tu poti fi Directorul Adjunct de Magazin (f/m) pe care il cautam!CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici.Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masuraIesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinareUn program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la
JYSK ROMÂNIA SRL

Consultant Turism


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Consultant turism pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să călătorești, să descoperi locuri noi și să ajuți oamenii să-și îndeplinească visele de călătorie, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine.Ca si consultant turism, vei fi responsabil de oferirea de servicii de consultanță și asistență clienților noștri în planificarea și organizarea călătoriilor lor. Vei lucra într-un mediu dinamic și vei avea ocazia să interacționezi cu o varietate de oameni, de la turiști individuali până la grupuri mari.Cunostinte medii de limba engleza, seriozitate si dorinta de promovare si asimilare de noi cunostinte in domeniu te fac candidatul ideal.Avem si o conditie: domiciliul stabil in Alba Iulia si imprejurimi.Descrierea jobului - Interactiunea cu clientii la nivelul agentiei;- Pregatirea si prezentarea ofertelor si a pachetelor turistice catre clienti- Identificarea celor mai potrivite oferte, conform cu aste
KASTANA SRL

Media netă estimată pe baza celor 329 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Personal Spatiu Comercial In Calolina Mall,​ Salariu 3000 Lei


Candidatul ideal Îndemânatic, punctual, comunicativDescrierea jobului Prepararea și comercializarea vafelor și clătitelor uriașe într-un spațiu comercial din Carolina Mall, Alba Iulia după un program de lucru de două zile cu 2 libere, între orele 10 și 22. Experiența nu este necesară.
LARADELICE SWEETS S.​R.​L.​

Agenti In Vanzarea Creditelor


Candidatul ideal LOCAL CAPITAL IFN SA angajeaza agenti pentru incheierea contractelor de credit.Vino in echipa noastra daca:-Ai o atitudine profesionista, orientata asupra nevoilor clientului;-Esti o persoana pozitiva si creativa;-Detii excelente abilitati de interactionare si vanzare directa sau online;-Ai experienta in domeniul bancar/asigurari.Descrierea jobului Te invatam cum sa:-Consiliezi clientii in mod direct sau online, intr-o maniera placuta, oferindu-le informatii corecte, clare si complete;-Te asiguri de eligibilitatea clientilor interesati de obtinerea unui credit de nevoi personale;-Propui intotdeauna solutii de creditare tinand seama de nevoile clientului;-Intocmesti documentatia necesara dosarului de credit;-Te asiguri de finalitatea procesului de vanzare tinand seama de procedurile si normele noastre interne;-Experienta in domeniul vanzariilor/bancar prezinta un avantaj.
RELEVART SRL

Reprezentant Comercial Tehnic


Candidatul ideal Reprezentant comercial TehnicCRITERII DE SELECȚIEAceste criterii sunt esențiale pentru angajator în procesul de selecție a candidaților. Peste 3 ani de experiențăCandidatul Ideal- Dinamic, organizat, riguros, cu cunostinte tehnice in constructii (constituie avantaj) pentru Bucuresti; Brasov; Suceava; Constanta; Timisoara; Arad sau auto pentru (constituie avantaj) Bucuresti; Alba; Cluj si Mures.- Abilitati de comunicare- Cunoștințe PC ( M Office)- Integrarea și munca în echipă- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Reprezentant comercial TehnicVANZARI DIRECTECerințe: Menținerea portofoliului existent de clienți și dezvoltarea lui prin identificarea și adăugarea clienților noi Prezentarea și argumentarea produselor (catalogul) Identificarea necesităților clienților și oferirea de soluții la aplicațiile acestora Întocmirea ofertelor de preț Întocmirea comenzilor și plasarea lor în sistem Urmarirea încasărilor Completarea formularelor interne necesare etc.Benef
ALBERT BERNER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Comercial - Sibiu,​ Tg Mures,​ Brasov,​ Cluj,​ Alba


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Consultant In Vanzarea creditelor


Candidatul ideal LOCAL CAPITAL IFN SA angajeaza agenti pentru incheierea contractelor de credit.Vino in echipa noastra daca:-Ai o atitudine profesionista, orientata asupra nevoilor clientului;-Esti o persoana pozitiva si creativa;-Detii excelente abilitati de interactionare si vanzare directa sau online;-Ai experienta in domeniul bancar/asigurari.Descrierea jobului Te invatam cum sa:-Consiliezi clientii in mod direct sau online, intr-o maniera placuta, oferindu-le informatii corecte, clare si complete;-Te asiguri de eligibilitatea clientilor interesati de obtinerea unui credit de nevoi personale;-Propui intotdeauna solutii de creditare tinand seama de nevoile clientului;-Intocmesti documentatia necesara dosarului de credit;-Te asiguri de finalitatea procesului de vanzare tinand seama de procedurile si normele noastre interne;-Experienta in domeniul vanzariilor/bancar prezinta un avantaj.
RELEVART SRL

Reprezentant Vanzari /​ Incasari Magazin


Candidatul ideal Abilitati dezvoltate dе comunicare interpersonala; Experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii; Foarte bune cunostinte dе utilizare PC (MS Office, baze dе date); Persoana adaptabila si cu un dezvoltat spirit dе echipa; Rezistenta la stres si capacitate dе reactie; Bune cunostinte in gestionarea situatiilor dе criza; Minim studii medii finalizate.Descrierea jobului Promovеаza sеrviciile compаniei in magazinelе DIGI; Idеntifica nеvoilе clientilor si crestе vаlorеа per cliеnt prin prezentаrеa divеrselor ofеrtе pе tipuri de servicii. Incheie contracte cu clientii, in functie de cerintele acestora; Respecta standardele de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni); Incaseaza contravaloarea tuturor serviciilor oferite de companie si solutioneaza problemele privind platile realizate de abonati; Intocmeste documentele fiscale corespunzatoare (chitante, facturi) necesare incasarii contravalo
DIGI ROMANIA S.​A.​

Tehnician Intervenții - Furtunuri Hidraulice


Candidatul ideal Chronoflex în parteneriat cu agenția de recrutare Gi Group angajează Tehnician Intervenții pentru locațiile: București, Galați, Cluj, Timișoara.Candidatul ideal pentru noi trebuie să dețină: Studii cu profil tehnic; Permis de conducere categoria B; Abilități digitale la nivel de bază; Cunoștințe în hidraulică reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Intervenții la toate solicitările clienților pentru mentenanță și intervenții mobile cu furtunuri hidraulice; Acțiuni de vânzare și prospectare a pieței, cu impact în dezvoltarea portofoliului de clienți.Instrumente de lucru: Mașină de serviciu; Telefon mobil; Echipament de protecție.Oferim: Pachet salarial motivant; Bonusuri lunare; Asigurare de sănătate; Asigurare de viață; Tichete de masă.
BARNETT MCCALL RECRUITMENT SRL

Director Magazin Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să coordoneze echipe, știe să asculte dar și să se facă ascultat și înțeles. Îți place să-i îndrumi pe alții și să îi motivezi. Cunoști tehnici de negociere și de vânzare, nu doar din cărți ci și din practica într-o poziție similară. Și dacă tot am pomenit de cărți, ai studii superioare finalizate.Îți plac cifrele, mai ales când sunt sub formă de obiectiv de vânzări menit să fie atins și depășit. Îți plac provocările și iei în piept orice confruntare, fără să dai înapoi.Descrierea jobului Ce vei avea de făcut?- Vei construi o echipă, de care vei avea grijă ca de o a doua familie, folosindu-ți cunoștințele și abilitățile pentru coordonarea și dezvoltarea ei.- Vei participa nu doar la setarea obiectivelor de vânzări ci și la realizarea lor, ajutând, motivând și evaluând performanțele fiecărui membru al echipei. Puterea exemplului va fi întotdeauna mai mare decât cea a cuvintelor, prin urmare și tu o să ai un rol activ în promovarea și comerci
FLANCO RETAIL SA

Reprezentant Medical (medic Veterinar)


Candidatul ideal -Absolvent al facultatii de Medicina Veterinara,- Disponibilitate la deplasri,- Abilitati excelente de relationare, comunicare si negociere,- Sa intelegi nevoile clientilor si sa dai dovada de capacitate de convingere, perseverenta si foarte buna organizare,- Persoana dinamica, orientata spre castig,- Experienta intr-un post similar constituie avantaj,- Posesor permis de conducere categoria B,- Cunostinte de operare Office,- Limba engleza.Descrierea jobului Jobul presupune:- Mentinerea unei relații bune cu actuali parteneri prin vizite regulate in teritoriul arondat(CJ,MS, SB, AB), vânzarea de produse(B2B), incasarea facturilor, promovarea produselor noi, asigurarea de suport tehnic, prezentarea și implementarea campaniei periodice de marketing.- Identificarea de potentiali clienti noi, la care se propun solutii de colaborare, se prezinta portofoliul de produse si avantajele colaborarii cu Servicii Publice.-Participarea la sedinte de vanzari, traininguri si prezentari.
SERVICII PUBLICE SA

Referent/​casier


Candidatul ideal Ne dorim sa te avem in echipa, daca:- ai minim studii medii;- ai cunostinte de operare PC;- iti place sa lucrezi cu clientii;- esti disponibil pentru delapasari la Agentiile Smith din vecinatatea orasului de resedinta.Descrierea jobului - vei efectua servicii de plati in lei si valuta, remiteri de bani, MoneyGram, plati facturi, schimburi valutare.Beneficii:- pachet salarial personalizat:salariu fix, bonusuri din vanzari, bonuri de masa, prime si alte sporuri specifice deplasarilor;- pachet servicii medicale;- pregatire profesionala periodica.
SMITH SMITH SRL

Media netă estimată pe baza celor 452 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Inginer Constructor - Cfdp


Candidatul ideal Diploma de inginer: CFDP sau CCIA/ Inginer constructor; Experienta in domeniul lucrarilor infrastructura rutiera constituie avantaj; Cunostinte foarte bune in ceea ce privesc normele si legislatia in vigoare; Abilitati excelente de comunicare si de lucru in echipa. Cunoscator al programelor : AutoCAD, Microsoft Office Detinerea permisului de conducere categoria B constituie avantaj.Descrierea jobului Responsabilitatile tale: Coordonarea santierului/punctului de lucru; Mentine legatura cu departamentul tehnic si cu reprezentantii beneficiarilor; Completeaza si transmite rapoarte zilnice de lucru; Identificarea si rezolvarea problemelor tehnice pe parcursul proiectelor; Supervizeaza personalul propriu, cat si cel al subcontractorilor din punct de vedere tehnic si organizatoric; Urmareste buna functionare si siguranta utilajelor; Capacitatea de a lucra sub presiune, de a respecta termenele limita; Solicita si asigura resursele necesare in cadrul santierului;
FLOREA GRUP S.​R.​L.​

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL

Sofer C+e Turda


Candidatul ideal Sofer (categ.C + E) , atestat marfa peste 7,5 tone, fisa medicala + aviz psihologic valabile + card tahografDescrierea jobului Transport intern marfuri alimentare (remorca cu instalatie frigorifica).
AHEAD LOGISTICS SRL

Process Engineer


Candidatul ideal •Higher education in technical field;•Computer skills;•Knowledge of German, written and spoken;•Experience in coordinating and systematizing the production process;•Experience in coordinating a team.Descrierea jobului •Production capacity planning according to customer requirements;•Commissioning of new production lines;•Optimization of the technological production process starting from the internal supply of materials to the production of the finished product;•Supervision of the operation of the production lines in relation to the quality and time coefficients necessary for their optimal operation;•Monitoring the production flow, finding inconsistencies, analyzing the causes and taking remedial action;•Carrying out internal expertise on the system and the process;•Coordinating and supporting customer audits.
MARQUARDT

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Consilier Vanzari Accesorii Telefoane Mobile


Candidatul ideal Vino în echipa Mobiup Distribution și descoperă pasiunea de a vinde! Abilități de comunicare, putere de convingere și negociere; Atitudine pozitivă, inițiativă; Orientare către client; Spirit de echipă.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea produselor Mobiup: accesorii, gadget-uri și telefoane; Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții; Atingerea obiectivelor zilnice și lunare; Lucru cu casa de marcat – numerar și POS bancar; Gestionarea corectă a stocului; Loc de muncă într-un cadru modern tip insulă în marile galerii comerciale; Program de lucru full time.Îți oferim: Salariu fix competitiv; Bonusuri din realizări; Tichete de masa; Contract de muncă perioadă nedeterminată; Programe structurate de training; Șansa de a face performantă într-o companie în plină ascensiune.Mobiup Distribution SRL (compania), în calitate de operator, prelucrează datele tale cu caracter personal în scopul selectării și recrutării pentru posturile vacante ale
ARSIS TRADING SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 510 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Alba Iulia?

Salariul mediu net in Alba Iulia este de 3 500 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 100 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Alba Iulia?

In prezent avem disponibille 495 locuri de munca in Alba Iulia.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.