Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

874 Locuri de Munca Asistent in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

874 Locuri de Munca Asistent in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent De Farmacie Bucuresti Si Ilfov


Candidatul ideal Asistent de farmacie Bucuresti si IlfovCATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și res
CATENA MANAGEMENT SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Candidatul IdealCompania Gral Medical s-a nascut dintr-un vis si din credinta noastra a tuturor ca se poate; Ca se poate sa oferim o viata mai buna pentru pacientii nostri.Cautam asistent medical generalist care sa adere valorilor companiei, care sa promoveze brandul si serviciile Gral Medical, care sa contribuie alaturi de colegi la cresterea calitatii vietii pacientilor.Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Ai studii in domeniu (scoala postliceala / facultate de specialitate); Ai ALP/ Certificat de membru valabil si vizat la OAMMR; Ai asigurarea malpraxis valabila; Ai simt ridicat de responsabilitate; Ai cunostinte MS Office; Faci fata situatiilor stresante; Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate; Ai experienta anterioara (constituie un avantaj) Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj)Descrierea jobului De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Iti promitem ca nu te vei plictisi;
GRAL MEDICAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 2754 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg nou de a se alatura echipei noastre pentru rolul de Consultant / Consilier Vanzari. Absolvent studii superioare; Cunostinte de operare MICROSOFT OFFICE; Permis de conducere categoria B; Cunostinte limba engleza - nivel mediu;Descrierea jobului Identificarea si prospectarea potentialilor clienti in domeniul masei plastice Negocierea si incheierea contractelor de vanzare, urmarind obiectivele stabilite Persoana de legatura intre sectia de productie si departamentul de vanzari Monitorizarea si raportarea activitatilor de vanzari catre conducerea companieiBeneficii: Salariu fix + tichete de masa. Telefon si masina de serviciu.
ERD PLASTIC PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Marks & Spencer


Candidatul ideal Întregim echipa de vânzări Marks and Spencer și căutăm Consilieri vanzari!Ne dorim colegi cu pasiune pentru fashion și vanzari, cu foarte bune abilități de comunicare, energici, pozitivi și dornici să se dezvolte într-un mediu internațional!Locatii: Plaza Romania, Băneasa Shopping City și București Mall - VitanDacă te regăsești în descrierea de mai sus, Spune: "DA, Marks and Spencer! "Aplică prin intermediul Ejobs sau trimite-ne CV-ul tău direct la adresa [email protected] jobului Ce vei face:- Vei întâmpina clienții și îi vei consilia în alegerea produselor potrivite pentru stilul lor- Te vei implica în toată activitatea de vânzare prin cunoașterea produselor comercializate în detaliu- Vei ajuta la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare- Vei efectua operațiuni la casa de marcat și POS- Vei păstra ordinea și curățenia în spațiu de lucru.Ce oferim:- Pachet salarial atractiv- Bonuri de masa- Discount la achizitia de produse M&S- A
VOICI LA MODE SRL

Executive Assistant (asistent Executiv)


Candidatul ideal Cum o să fie să lucrezi ca și EXECUTIVE ASSISTANT în compania Ecovent?Vei fi persoana care va sprijini eficient CEO-ul să asigure o bună funcționare a afacerii. Vei juca un rol crucial în comunicarea din interior și din exterior cu CEO-ului și în funcționarea generală a companiei.ABILITĂȚI ȘI COMPETENȚE NECESARE: Abilități de organizare și planificare: Gestionezi eficient programul și responsabilitățile, prioritizezi sarcinile și menții o agendă bine organizată. Abilități de comunicare: Comunicare excelentă, atât scrisă, cât și verbală atât in limba română cât și în limba engleza, pentru a redacta documente și email-uri clare și concise. Gândire analitică și rezolvare de probleme: Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al CEO-ului. Abilități tehnice: Cunoașterea aplicațiilor: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), precum și a altor instrumente digitale de comunicare și c
ECOVENT EXPERT SRL

Asistent Medical Generalist - In Bucuresti


Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, dornica sa invete lucruri noi, deschisa atat in relatia cu persoanele din colectiv, cat mai ales in relatia cu pacientii, carora le acordam intreaga atentie.Descrierea jobului * Experientа minim 2 ani in punctii vеnoаsе (avantаj pеdiatrie);* Experientа in recеptie clinica medicаla constituiе un аvаntaj;* Cunostinte operarе PC;* Autorizаtiе de libera practica / Certificat de Membru OAMMR (valabil).
LABORATOARELE BIOCLINICA SRL

Asistent Manager De Transport


Candidatul ideal limba engleza nivel mediu- avansat capacitate de a intelege si realiza toate sarcinile capacitatea de a lucra cu oamenii , rabdare , corectitudine , atentie sporita ,punctualitate , disciplina si seriozitate spirit de echipa si dorinta de a promova initiezi si dezvolti relatii interumane cu usurinta, comunici cu tact si diplomatie si iti place sa negociezi; utilizezi la un nivel mediu – avansat aplicatiile standard din MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook);Descrierea jobului pastrarea unei legaturi stranse cu clientii telefonic / prin mesaje / mail solutionarea amiabila a eventualelor problemele aparute cu clientii;
RALEX TRANSOIL SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Bucuresti Unirea


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Achizitii Produse Congelate


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpar
PROFI ROM FOOD SRL

Asistent Vanzari Sinsay


Candidatul ideal Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei
LPP ROMANIA FASHION SRL

Asistent Medical Generalist - Policlinica


Descrierea jobului In Regina Maria, oferi pacientului îngrijire medicală de calitate și pentru a-l sprijini fizic și emoțional. Esti veriga indispensabilă în relația dintre pacient și medic. Prin ceea ce faci în fiecare moment, pacientul și cei dragi lui simt grija pe care le-o porti, de la actul medical până la vorba bună pe care le-o dăruiesti din toata inima.Sa-ti povestim pe scurt despre rol: Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale; Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului; Vei pregati cabinetele, instrumentarul, aparatura necesara si vei asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale (ginecologie, ORL, cardiologie etc); Vei stabili necesarul zilnic de consumabile medicale si vei gestiona stocurile.Ce ne dorim de la tine: Sa detii diploma de bacalaureat; Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile; Sa ai o experienta de minimum 6 luni pe un post similar; Sa detii cunostinte MS Offic
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent/​a Medical/​a Stomatologie


Candidatul ideal Persoana cu studii de asistent/a medical/a finalizate, dinamica si pozitiva, organizata,responsabila si pasionata de domeniul medical, cu capacitate de lucru in echipa, cu abilitati de comunicare , dornica de perfectionare si integrare intr-o echipa profesionista. Experienta in domeniul stomatologic reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Jobul propus se adreseaza unei persoane dinamice si responsabile, deoarece implica participarea directa la fluxul de lucru existent in cabinetul stomatologic, de la sterilizare, pregatirea cabinetului, a instrumentarului, materialelor necesare, cat si integrarea in echipa, asistand direct medicul in efectuarea tratamentelor stomatologice. De asemenea se implica in comunicarea cabinetului cu colaboratorii, tehnicieni dentari, furnizori de echipamente si materiale stomatologice, cat si in comunicarea cu pacientii.Beneficiile sunt reprezentate in primul rand de posibilitatea de a lucra intr-un mediu prietenos, ce ofera siguranta, in car
DENTALSTYLE CLINIC S.​R.​L.​

Asistent Medical- Receptie


Candidatul ideal Studii de specialitate; Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani; Aviz de liberă practică şi certificat de membru OAMGMAMR – valabile; Excelente abilități de comunicare și relaționare; Persoană empatică, dinamică, activă; Capacitate de planificare şi organizare; Limba engleza – nivel mediu; Cunoştinţe MS Office – nivel mediuDescrierea jobului Întâmpinarea pacienţilor şi a vizitatorilor; Preluarea apelurilor telefonice şi direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului; Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale şi gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de aşteptare; Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate; Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele şi consumabilele medicale necesare desfăşurării consultaţiei; Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară şi asistarea medicului pe durata intervenţiilor şi procedurilor medicale; Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în sp
INTERMEDICAS WORLDWIDE SRL

Asistent Service Bmw


Candidatul ideal - studii superioare, cursuri de specialitate,- experienţă pe un post similar, minim 1 anDescrierea jobului - Preia clientii la intrarea in showroom si identifica dorintele acestora- Preia apelurile telefonice si retransmite mesajele- Pune la dispozitia clientilor brosuri sau alte materiale pentru documentare.- Identifica si intampina clientul intr-un mod personalizat in cazul in care acesta are stabilita o programare.- Orienteaza si insoteste clientul catre persoana sau serviciul solicitat.- Informeaza consilierul comercial/consilierul service de prezenta clientului in cazul in care acesta are stabilita o programare.- Verifica daca colaboratorul solicitat este prezent la birou, in caz de absenta ia coordonatele clientului si il orienteaza catre un colaborator prezent.- Stabilieste o intalnire pentru un drive test in cazul in care un consilier comercial este absent (eventual stabilieste o programare in service in cazul in care consilierul service este indisponibil).- Pr
AUTO COBALCESCU SRL

Asistent Administrativ/​back-office


Candidatul ideal - Persoana sociabila, proactiva, ambitioasa- Studii superioare reprezinta un avantaj- Cunostinte de research- Cunostinte de utilizare a computerului- Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, capacitate organizatorica, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/ integritate morala, onestitate, capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă- Experienta in vanzari si relationarea cu clientul reprezinta un avantaj- Seriozitate si punctualitate- Atitudine pozitiva si proactiva, orientare spre client- Permis de conducere categoria B reprezinta un avantaj.Descrierea jobului - Raspunde de accesul clienților in incinta societatii, raspunde la apelurile telefonice si preia solicitarile clientilor- Redacteaza diferite adrese, raspunsuri si orice alte documente solicitate de catre personalul companiei, transmiterea actelor către clienti- Asigura si raspunde de buna gestionare a serviciilor puse la dispozitia clientilor companiei;
TTA UTILAJE INDUSTRIALE S.​R.​L.​

Asistent Departament Import


Candidatul ideal - Experienta anterioara de minim 2-3 ani in domeniu- Cunostinte solide MS Office- Engleza avansatDescrierea jobului Responsabilitati:- Asigurarea relatiei cu furnizorii externi in probleme de import, cu accent pe China;- Gasirea furnizorilor noi, intocmirea cererilor de oferta, negocierea tarifelor cu acestia ;- Imbunatatirea conditiilor comerciale (pret achizitie, bonus, termen de plata, termen de livrare);- Operarea ofertelor de preturi in sistem;- Plasarea comenzilor catre furnizori si supervizarea stadiului acestora;- Urmarirea si verificarea conformitatii facturilor furnizorilor;- Asigurarea logisticii, organizarea si urmarirea transportului de marfuri, gasirea celor mai bune solutii de transport, precum si negocierea tarifelor- Coordonarea operatiunilor vamale necesare importului de marfuri- Raportarea rezultatelor activitatii de import; - Alte activitati conform solicitarilor superiorului ierarhicBeneficii:-Abonament servicii medicale-Prime de sarbatori-Tichete
INAPLAST DISTRIBUTION GROUP S.​R.​L.​

Farmacist /​ Asistent Farmacie


Candidatul ideal Farmasept isi mareste echipa!Candidatul potrivit: Abilitati de comunicare si relationare Empatie fata de pacient Respectuos si atent cu nevoile pacientilor Absolvent al Facultatii de Farmacie sau Scoala de Asistenti de Farmacie Descrierea jobului Responsabilitati Farmacist: Respecta procedurile interne ale unitatii, elaborate in conformitate cu regulile de buna practica farmaceutica Elibereaza medicamente,retete compensate si gratuite Controleaza si executa operatiuni de gestiune ale farmaciei, dupa caz Asigura receptia produselor specifice la intrarea in farmacie Urmareste corectitudinea intocmirii documentelor specifice: retete,evize,facturi,etc. Urmareste valabilitatea produselor Identificarea nevoilor si consilierea pacientilor Cunostinte de operare PC Empatie si orientare catre nevoile pacientilorResponsabilitati Asistent Farmacie: Organizeaza spatiul de munca si activitatile specifice necesare distribuirii medicamentelor si materialelor sanitare Elibereaza medica
FARMASEPT S.​R.​L.​

Tehnician /​ Asistent /​ Frizer Veterinar


Candidatul ideal - Persoana serioasa, harnica, cu cunostinte practice si teoretice dе medicina veterinara- Capacitati dе comunicare si relationare cu clientii, colegii, partenerii firmei- Persoana ordonata si organizata capabila sa lucreze in echipa- Cunostinte operarare pe calculator - Completare fise consultatii si registre- Frizerie- CabinetDescrierea jobului Tehnician / Asistent veterinar: asistarea si participarea la consultatii , tratamente si interventii veterinare: completarea registrelor de evidenta in cabinet dar si pregatirea fiselor de observatie.Frizer - igienizare si toaletare caini si pisici
VET PET FAVORIT S.​R.​L.​

Asistent Medical Laborator


Descrierea jobului La Regina Maria, in calitate de Asistent Medical Laborator, vei face echipa buna cu tehnologia de ultima generatie, iar prin grija si dedicare, vei reusi sa le oferi pacientilor rezultate prompte si increderea de care au nevoie. Astfel, alaturi de noua echipa, vei folosi toate resursele necesare, intr-un cadru multidisciplinar, pentru prelucrarea corecta a probelor, contribuind la realizarea medicinei extraordinare. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:• Vei prelua probele specifice din departamentul din care faci parte;• Vei scana probele, atunci cand este necesar;• Vei raspunde de buna utilizare si gestionare a reactivilor si consumabilelor din dotarea laboratorului;• Vei sesiza si informa seful de laborator sau coordonatorul de departament cu privire la aparitia oricarei neconformitati;• Vei raspunde de pastrarea in conditii optime de functionare a echipamentelor pe care le utilizezi. Ce ne dorim de la tine:• Sa detii diploma de bacalaureat;• Sa detii Certificat de
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 874 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.