Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

874 Locuri de Munca Asistent in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

874 Locuri de Munca Asistent in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Comercial


Candidatul ideal -Descrierea jobului -
PANDORA JEWELRY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 30 de salarii introduse în Salario: 3050 RON/Luna

Asistent Medical


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent medical dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre în creștere. Dacă aveți experiență în domeniul medical și sunteți în căutarea unei oportunități de a vă pune în valoare cunoștințele și abilitățile într-un mediu dinamic și stimulant, vă invităm să aplicați pentru postul de asistent medical în cadrul clinicii noastre din București.Cerințe: Diplomă de asistent medical Experiență anterioară în domeniul medical, reprezintă un avantaj dar nu este o condiție. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu de echipă. Capacitatea de a gestiona situații de stres și de a oferi suport emoțional pacienților. Cunoasterea Sistemul Informatic Unic Integrat -SIUI - constituie un avantaj. Descrierea jobului Responsabilități: Furnizarea de îngrijiri medicale și suport pacienților sub supravegherea unui cadru medical autorizat. Evaluarea stării pacienților și raportarea acestora către personalul medical de condu
VISUS CLINIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3311 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare Capacitatea de a utiliza eficient software-uri de office (word, excel, powerpoint) Abilitati de comunicare si colaborare puternice Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii Candidatul ideal va juca un rol esențial în furnizarea de suport administrativ echipei noastre și în asistarea operațiunilor zilnice din cadrul companiei Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizand eficientDescrierea jobului Pregătirea documentelor la cerere Gestionarea canalelor de comunicare, inclusiv emailuri, apeluri telefonice și corespondență Gestionarea informațiilor confidențiale cu discreție și profesionalism Elaborarea și redactarea de răspunsuri la diverse cereri primite Colaborarea cu departamentele interne Coordonarea proceselor de recrutare, identificarea și atragerea candidaților potriviți, precum și realizarea interviurilorBeneficii: Mediu de lucru dinamic și inovator Oportunități de dezvoltare profesională continuă Pachet salari
S.​C.​MP CLEANING SYSTEMS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent/​a Stomatologie


Candidatul ideal - Sociabil/a, perseverent/a, pozitiv/a, prezenta placuta. Dornic/a dе lucrul in echipa.- experienta dе minim un an in domeniul stomatologicDescrierea jobului - Activitati legate de аsistentа stomatologica.- Respectаrеa atributiilor cе dеcurg din fisa postului si rеgulаmentul intern.Sаlаriu atractiv + bonuri de masa, 6 orе de lucru, аlte beneficii..
VELVET MEDICAL S.​R.​L.​

Asistent Medical


Candidatul ideal Dacă ești în căutarea unui loc de muncă care să nu fie doar un job, ci o oportunitate de a aduce mai mult bine în lume, acesta este locul potrivit pentru tine!Dacă ești o persoană bine organizată, dinamică, flexibilă, cu bune abilități de comunicare, cu o atitudine pozitivă și deschisă, atunci te așteptăm să faci parte din clinica noastra.Ești omul potrivit dacă ai: ​studii în domeniu (școală postliceală/facultate de specialitate); experiență de lucru cu softul SIUI de la Casa de Asigurări de Sănătate (reprezintă un avantaj); cunoștințe de operare PC MS Office, Word, Excel, Internet, Outlook capacitatea de a lucra în echipă; abilități de planificare, organizare, intervenție și raportare; persoana pragmatică, practică, orientată către rezultate; fire responsabilă; capacitate de organizare, planificare; spirit analitic, meticulozitate, rigoare; motivație;Descrierea jobului Ne vom baza pe rolul tău pentru: a asigura înregistrarea corectă a datelor în evidențele primare (r
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 3173 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Flota


Candidatul ideal Echipa Automobile Bavaria Group cauta Asistent flota auto pentru locatia din Baneasa, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorul membru al echipei noastre sa detina urmatoarele calitati:- experienta de minimum 1 an in domeniul auto, de preferat intr-o pozitie similara;- bune cunostinte de operare pe calculator;- abilitatea de organizare, planificare si comunicare;- permis auto categoria B.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului coleg sunt: verifica toate documentele autoturismului de test-drive inainte de predarea catre clienti; verifica starea autoturismelor din parcul de demo, softuri actualizate si alimentarea/incarcarea masinilor; asigura necesarul de consumabile pentru spalarea, intretinerea autoturismelor din flota, alimentarea si incarcarea masinilor electrice; preda autoturismele de companie catre management/angajati; preia autoturismele demo de pe transportul din tara, dintre locatii; p
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Asistent Marketing


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare, relaţionare si negociere; Focus pe solutie si rezultat; Intelegerea conceptelor marketingului inclusiv segmentarea pietei, mixul de marketing (produs, pret, distributie, promovare), analiza si cercetarea de piata; Capacitatea de a gandi si de a contribui la idei inovatoare pentru campanii de marketing, materiale promotionale si alte initiative; Abilitatea de a colecta, analiza si interpreta datele de marketing pentru a trage concluzii relevante si pentru a lua decizii informate pentru strategiile viitoare; Gandire pragmatică si de business; Independenta in gandire si actiune; Initiativa; Capacitate de planificare și organizare; Adaptabilitate si flexibilitate.CUNOȘTINȚE ȘI COMPETENȚE TEHNICE: Cunostinte SEO; Adobe Illustrator; CanvaPachetul; Microsoft Office.Descrierea jobului Suport in efectuarea cercetărilor și analizelor de piață; Crearea și actualizarea materialelor și conținutului de marketing; Gestionarea datelor și a bazelor de
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 236 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Achizitii


Candidatul ideal Te poti alatura si tu echipei, daca: esti absolvent de studii universitare; ai experienta profesionala minim 1 an; ai experienta pe un rol similar sau in domenii conexe minim 1 an; cunosti limba engleza la nivel mediu utilizezi la nivel mediu/avansat pachetul Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint și Outlook ai abilitate in lucru cu cifrele; ai abilitate de a lucra la multiple proiecte, in conditii de presiune, cu termene precise si stricte; ai constiinciozitate, atitudine proactiva, comunicativitateDescrierea jobului Rolul acesta presupune sa: urmaresti gradul de indeplinirea a clauzelor, pe parcursul derularii contractelor; urmaresti gama de produse si respectarea politicii de preturi; te ocupi de organizarea campaniilor promotionale pentru categoria de produse gestionate; contribui la asigurarea unei bune colaborari cu dept. Logistica, zona de receptie marfa, Marketing, furnizori si reteaua de magazineBeneficii: Asigurarea transportului pana la/de la sediul compa
REWE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 544 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Marketing


Candidatul ideal - îți place să ai un stil de viață sănătos;- ești entuziast/ă și ai o atitudine pozitivă;- ești creativă/a și îți place să gândești outside the box, ai atenție la detalii și simț estetic;- ai abilități de operare PC: (Power Point, Excel);- lucrezi bine în echipă și nu eziți să le oferi suport colegilor;- îți pasă de oameni, de munca ta și vrei să ajuți;- ești deschis/ă să înveți și îți dorești să te dezvolți;- ești emapatic, ambițios și perseverant;- cunoști limba engleză la un nivel mediu;- ai carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Principalele responsabilități:- pregătirea materialelor publicitare, etichete, ambalaje, creație broșuri, cataloage, obiecte promoționale etc;- participarea activ la crearea de concepte și soluții grafice pentru diferite medii (print, web, branding);- colaborarea cu agențiile de publicitate și mass-media;- păstrează o strânsă legătură cu echipa de vânzări, pentru a acorda suportul necesar;- oferă suport pentru organizarea evenim
SOLARIS PLANT SRL

Media netă estimată pe baza celor 238 de salarii introduse în Salario: 3071 RON/Luna

Asistent Medical /​ Asistenta Medicala Stomatologie (chirurgie) Bucuresti


Candidatul ideal Pentru a putea candida la acest post, candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: Diploma de bacalaureat Diploma de asistent medical generalist Experienta in cabinet stomatologic de minimum 2 ani, pe diverse specialitati (protetica, chirurgie-implantologie, ortodontie etc.) Empatie si rabdare fata de pacienti, Atentie la detalii si la nevoile pacientilor, flexibilitate Capacitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa echipa Alte cursuri in domeniul medical nu sunt obligatorii, dar constituie un avantaj. Cunostinte informatice de baza Disponibilitatea de a lucra in schimburi.Descrierea jobului Asigura suport pentru activitatea medicala si realizeaza toate procedurile necesare sustinerii investigatiilor initiale in vederea stabilirii planului de tratament cat si a monoperolor la scaun impreuna cu medicul, in functie de specificul fiecarui pacient in parte.Pregateste cabinetul si instrumentarul si se asigura ca stocul de materiale este complet, in f
DENTAL DISTRICT PG S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal - Persoana ordonata, comunicativa, organizata, implicata in rezolvarea task-urilor- Atenta la detalii si cu o gandire logica- Absolvent de studii superioare- Cunostinte de utilizare Excel, Word- Capacitate de relationare si comunicare, sociabilitate- Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt- Cunostințe de limba Engleza, limba spaniola este un avantaj- Bune competente de comunicare- Persoana serioasa, punctual, dinamica cu spirit de initiativa- Fara cazier - obligatoriuDescrierea jobului - Sustinerea activitatii zilnice a managementului superior al companiei- Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul- Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor/comenzilor- Utilizarea casei de marcat, incasarea vanzarilor (cash/carte credit)- Completarea produselor la raft- Mentinerea relatiilor cu furnizorii- Mentinerea relatiei cu alte departamente ale companiei
MĂSLINESCU ONLINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3855 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical Recoltare /​ Asistent Medical Laborator


Candidatul ideal Asistent medical cu experienta de minim 1 anAbsolvent/a al unei scoli sanitare acreditate si recunoscute nationalAviz de libera practica si asigurare de malpraxisIntegritate, seriozitate, amabilitate si flexibilitateIntegrare in echipa - bune abilitati de comunicare si relationare, capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintateBuna organizare a programului de lucru si a activitatii punctului de recoltareDisponibilitate pentru program de lucru in ture de zi.Descrierea jobului Recoltarea probelor biologiceComunicarea cu pacientiiRealizarea dezinfectiei si a sterilizarii corecte a instrumentarului medicalAcordarea primului ajutor in cazuri de urgenta medicala.Pastrarea caracterului confidential al operatiunilor de serviciu in conformitate cu politica companiei
ELITE MEDICAL S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Implicare in activitatea de zi cu zi. Placere si abilitate de a invata lucruri noi.Descrierea jobului CERINTE:cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet- limba engleză scris/vorbit- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp- capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați- red
AHEAD LOGISTICS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistant Manager


Candidatul ideal Implicare in activitatea de zi cu zi. Placere si abilitate de a invata lucruri noi.Descrierea jobului CERINTE:cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet- limba engleză scris/vorbit- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp- capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați- red
AHEAD LOGISTICS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1580 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Receptie


Candidatul ideal Asistent Recepție Dacă ești în căutarea unui loc de muncă care să nu fie doar un job, ci o oportunitate de a aduce mai mult bine în lume, acesta este locul potrivit pentru tine! Dacă ești o persoană bine organizată, dinamică, flexibilă, cu bune abilități de comunicare, cu o atitudine pozitivă și deschisă, atunci te așteptăm să faci parte din echipa HelpAutism și anume, în centrul Eminescu.Ești omul potrivit dacă ai:Experiență minimă de 6 luni pe un post similar;Cunoștințe temeinice de operare PC;Capacitate mare de concentrare, capabil de planificare eficientă și concentrat pe obiective;Comunicare orală și scrisă, în limba română și engleză;Abilitatea de a gândi și acționa cu anticipare și diplomație; Abilitatea de a prioritiza, de a face multitasking și de a respecta deadline-uri;Atenție la detalii;Orientare spre soluții. Descrierea jobului Ne vom baza pe rolul tau pentru :Preluarea tuturor apelurilor telefonice și a informațiilor;Informarea, la cel mai înalt standard
ASOCIAŢIA HELP AUTISM

Media netă estimată pe baza celor 616 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Asistant Manager


Candidatul ideal Asistant manager - Magazinul EraVault Bucuresti cunoastrea lb. engleze nivel mediu, experienata pe o pozitie similara reprezinta un avantaj, cunostinte minime de contabilitate primara reprezinta avantaj, experienta in social media/ marketing reprezinta avantaj, pasiunea pentru ceasuri de lux este un bonus, ​calitati de multitasking, persoana dinamica, cu simt de raspundere in situatii stresante.Descrierea jobului responsabil pentru asistarea managerului in gestionarea afacerii si a echipei acestuia, emitere de facturi atunci cand este necesar, reponsabil cu primirea clientilor, utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei, pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma, pastrarea in ordine a tuturor documentelor si corespondentei specifice, transmiterea integrala si in timp util a informatiilor catre Directorul General, tinerea evidentiei in calendarul/ agenda Directorului General.Beneficii: cursuri de specialitate in conta
TIME VAULT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1619 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Cunostinte minime de limba engleza- Persoana dinamica- Rezistenta la situatii de stresDescrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- Preia si directioneaza apelurile telefonice- Distribuie corespondenta primita catre persoanele / departamentele carora le-a fost adresata- Preia, sorteaza, inregistreaza, indosariaza si arhiveaza corespondenta primita- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale- Asigurarea activitatilor de protocol- Atributii administrative/secretariat- Salariu atractiv
MAKSAN TECHNO GRUP SRL

Secretara/​asistent Manager


Candidatul ideal Persoana cu min.5 ani experienta in gestionarea documentelor unei societati comerciale; Absolvent de studii medii/ superioare; Cunoștințe bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, de respectare a termenelor limita; Atentie distributiva, dinamica, ordonata, atenta la detalii, riguroasa; Seriozitate, punctualitate si implicare; Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala. Capacitate de analiza si sinteza; Profesionalism, spirit de echipa si aptitudini de comunicare; Păstrarea confidențialității datelor la care are accesConstituie un avantaj : Experienta anterioara pe un post similar constituie avantaj; Cunoasterea platformei SEAP constituie avantaj, fara a fi raspunzatoare de licitatii; Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timpDescrierea jobului Operatiuni specifice activității de secretariat; Organizarea si asigurarea necesarului pentru buna desfasurare a a
OK GUARD SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal asistent medical cu generalist cu experienta in AMBULATORIU de specialitate ,cunoaste EASY medicalDescrierea jobului operatiuni curente in ambulatoriu de specialitate,recoltare probe biologice, completeaza fise ,intocmeste neesarul per cabinet medic,cunoaste notiunile de sterilizare instrumentar necesar in cabinete, alte activitati calificate ca asistent medicalbeneficii bonusuri
VICTORIA MEDICAL CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2751 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Resurse Umane


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a grupului de companii Deja Vu, cauta un nou coleg/a.Dacă esti o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, te încurajăm să aplici pentru postul de Asistent HR Admin . Aceasta poziție iti va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Candidatul ideal:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Experienta minima 1 an in domeniul resurselor umane.Cunostinte program Saga/Nexus, reprezinta un avantajFoarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție în îndeplinirea sarcinilor;Discreție; Descrierea jobului Responsabilitati:Preluarea si inregistrarea cererilor de eliberare adeverinte preluate de la fosti si actuali angajati;Consultarea informatiilor existente in arhiva
SC DEJA VU INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 198 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 874 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.