Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

874 Locuri de Munca Asistent in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

874 Locuri de Munca Asistent in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal asistent medical cu generalist cu experienta in AMBULATORIU de specialitate ,cunoaste EASY medicalDescrierea jobului operatiuni curente in ambulatoriu de specialitate,recoltare probe biologice, completeaza fise ,intocmeste neesarul per cabinet medic,cunoaste notiunile de sterilizare instrumentar necesar in cabinete, alte activitati calificate ca asistent medicalbeneficii bonusuri
VICTORIA MEDICAL CENTER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2751 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Vanzari Jysk Vulcan


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, t
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Jysk Pallady


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Manager De Department (m/​f) - București


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA AFI Cotroceni, BucureștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizateCunostinte avansate de operare PC: Word, Excel, navigare Internet;Aptitudini de comunicare scrisa si verbala: capacitatea de a transmite informatii in mod clar, eficient si diplomat;Persoana organizata, orientata spre rezultate si cu dorinta de performanta;Atitudine proactiva, capacitate de analiza si sinteza;Seriozitate, punctualitate, corectitudine;Cunostinte de limba Engleza (nivel mediu).Descrierea jobului Responsabilitati:Primeste, sistematizeaza si arhiveaza documentele/comunicarile interne;Redacteaza documente, rapoarte, informari si comunicari generale, in functie de solicitari;Prelucrarea, inregistrarea si directionarea corespondentei;Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice/e-mailuri primite, catre persoanele avizate;Asigura stocul produselor consumabile;Desfasoara activitati de protocol;Asigura suport administrativ pentru toate departamentele;Indeplineste zilnic activitati administrative.Beneficii:Salariu 3000-4000 lei
VERDESI CO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3782 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Cu Experienta Baneasa


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Baneasa-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Vanzari Falconeri


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Descriere job:- preluarea clientului și consilierea acestuia cu privire la articolele și promoțiile existente în magazinResponsabilități:- primirea clientului în magazin- consilierea clientuluiBeneficii:- training de pregătire profesională în domeniului vânzărilor și tot ceea ce înseamnă fibre naturale- consultanța cu privire la modă și tendințe- uniforme direct din magazin- premii speciale interne lunare în baza perfomanțelor vânzărilor- bonuri de masă- program flexibil stabilit de comun acord intern
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (de preferat profil economic);Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara;Cunostinte avansate de operare MS Office suite;Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;Capacitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan (in mod eficient, corect si complet);Persoana organizata, cu o buna capacitate de analiza si sinteza;Bune abilitati de relationare si comunicare;Persoana orientata catre detalii, amabila, multitasking, cu atitudine proactive;Bune abilitati de lucru atat individual cat si in echipa.Descrierea jobului Indeplinirea activitatilor zilnice administrative.Preluarea si directionarea apelurilor telefonice.Primirea vizitatorilor și anuntarea persoanelor de contact.Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele.Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea documentelor.Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfasurarii activitatii zilnice.Asigurare
SYNERGY CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3820 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Gestionar In Blocul Operator Si Ati


Candidatul ideal Daca esti o persoana care a dobandit o experienta robusta in domeniul asistentei medicale, ai +3 ani experienta si valorifici etica, integritatea, esti activ/a, responsabil/a, ai o atitudine pozitiva, sociabila, organizata, perseverenta, orientata spre rezultat si doresti sa te alaturi echipei noastre de profesionisti cu vasta experienta, te invitam sa aplici pentru rolul de Asistent Gestionar în Blocul Operator și Anestezie-Terapie Intensivă in cadrul spitalului nostru.Cerinte: Diplomă de asistent medical; Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile; Experiență anterioară în gestionarea operațiunilor dintr-un bloc operator și/sau într-o secție de anestezie-terapie intensivă; Cunostinţe si abilităţi bune de operare PC (pachet Ms Office: Excel); Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, impli
SPITALUL DE ONCOLOGIE MONZA S.​R.​L.​

Asistent Radiologie - Sectie Radioterapie


Candidatul ideal - Absolvent al Scolii Postliceale Sanitare;- Aviz de libera practica si asigurare malpraxis valabile pentru anul in curs;- Cunostinte limba engleza: nivel mediu;- Indemanare si operativitate;- Spirit de observatie si initiativa;- Capacitate de lucru in echipa;Descrierea jobului - Pregatirea echipamentului de tratament la inceputul fiecarei ture de lucru prin verificarea parametrilor tehnici specifici.- Pregatirea pacientului inainte de efectuarea tratamentului si pozitionarea acestuia conform indicatiilor medicului de specialitate.- Manevrarea echipamentului si efectuarea tratamentului, asigurand pe parcursul examenului buna functionare a parametrilor tehnici.- Supravegherea pacientului pana la incheierea tratamentului.
MNT HEALTHCARE EUROPE SRL

Asistent Manager Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:Experiență anterioară într-un rol similar sau în vânzări constituie un avantaj.Abilități excelente de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan.Abilități de organizare și atenție la detalii.Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor de birou (Microsoft Office, Excel, PowerPoint).Grad ridicat de integritate și confidențialitate.Descrierea jobului Responsabilități Principale:Gestionarea și organizarea documentelor și a altor materiale necesare departamentului, asigurându-se că sunt păstrate în mod ordonat și accesibile.Asigurarea unei comunicări eficiente între membrii echipei de vânzări și alte departamente din cadrul organizației.Colectarea și analiza datelor de vânzări pentru a genera rapoarte periodice privind performanța departamentului și identificarea tendințelor relevante.Furnizarea suportului administrativ necesar Directorului de Vânzări în gestionarea corespondenț
LONG LIFE ART S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 117 de salarii introduse în Salario: 3900 RON/Luna

Asistent Comercial Junior


Candidatul ideal Studii superioare;Cunostinte limba engleza;Operare PC: Word, Excel, baze de date;Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;Spirit practic, incredere in sine, perseverenta;Competente in organizarea, evidenta documentelor;Gandire analitica si memoria cifrelor;Abilitatea de a culege date si de a intocmi rapoarte in scris;Capacitatea de autoorganizare, punctualitate;Corectitudine, flexibilitate.Descrierea jobului Organizeaza showroom-urile, “gestioneaza” produsele tip mostre si participa la prezentarile de colectii;Pregateste precomenzile si codurile pentru mostre;Asigura interfata intre angajatii departamentului comercial-distributie si celelalte departamente ale companiei;Ofera suport in corespondenta cu brand-managerii si buyerii;Centralizeaza rapid si eficient reclamatiie referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii si informeaza factorii decizionali;Intocmeste rapoarte de achizitii si vanzari conform solicitarii managementului.
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Asistent De Vanzari Afi Cotroceni


Candidatul ideal Candidatul ideal: Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm în echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexi
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Manager Moto Honda


Candidatul ideal Cum ni te imaginăm? Ești atent(ă) la cele mai mici detalii și îți place să faci lucrurile cât mai bine; Ai cunoștințe foarte bune de operare pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); Îți place să comunici și să rezolvi încurcături; Poți respecta termenele limită, regulile și procedurile Honda by Asko Group; Dacă ai un minimum de experiență în departamentul de administrativ/ logistică, ai deja avantajDescrierea jobului Ce trebuie să faci? Gestionezi actele motocicletelor vândute; Te ocupi de emiterea facturilor proforme și fiscale; Actualizezi zilnic evidența motocicletelor rezervate; Trimiți către departamentul financiar-contabil informații/ situații cu privire la fluxul de vânzări; Încasezi în numerar/ card avansurile pentru motociclete; Te vei ocupa de necesarul de consumabile și birotică; Vei întocmi situații specifice departamentului (foi de parcurs, alimentări cu combustibil etc); Te vei ocupa de buna funcționare a showroom-ului și vei întâmpina vizitatorii.
ASKO INTERNATIONAL SRL

Inginer Birou Asistenta Tehnica


Candidatul ideal Inginer Birou Asistenta TehnicaCautam noi colegi pentru proiecte de talie nationala si internationala.Pentru a ne trimite CV-ul tau, poti folosi si formularul de pe site-ul nostru www.leviatan.ro/companie sau ne poti scrie pe [email protected] asteptam in Echipa Leviatan!- Experiență in verificarea conformitatii in santier a lucrarilor executate in conformitate cu cerintele din proiect pe specialitati: arhitectura, structura si instalatii;- Cunoasterea si intelegerea cerintelor tehnice si normelor de proiectare pe specialitati in conformitate cu normativele si reglementarile in vigoare;- Intelegerea practica a etapelor tehnologiei de implementare si cunoasterea elementelor cheie ce trebuiesc verificate pentru asigurarea calitatii lucrarilor;- Cunoasterea documentelor necesare pentru asigurarea calitatii si trasabilitatii lucrarilor si materialelor puse in opera;- Capacitate de sinteza si de decelare a aspectelor cheie in procesul de executie a proiectelor;- Cunoas
LEVIATAN DESIGN SRL

Asistent Educatoare Montessori


Candidatul ideal Armonia Montessori angajeaza asistenti / asistente de educatoare pentru grupele de varsta 1-3 si 3-6 ani!Dorim sa cunoastem persoane cu energie pozitiva si mult interes pentru metode alternative de invatamant. Cunoasterea si impartasirea valorilor Montessori reprezinta un avantaj.Cultiva increderea in copii, le respecta si valorifica potentialul si privesc educatia ca pregatire pentru viata.Aplicantii trebuie sa fie orientati pe dezvoltarea psiho-emotionala a copilului, calde, rabdatoare, intelegatoare si in acelasi timp fermi in sustinerea limitelor cu prescolarii.Se cauta colaboratori pe termen lung si cu o capacitate crescuta de adaptare la stres, organizati, si cu atentie distributiva.Descrierea jobului Pozitiile deschise sunt pentru asistent / asistenta educator, grupa de varsta 3-6 ani si 1-3 ani.Acestea presupun:- planificarea si proiectarea activitatilor instructiv - educative- organizarea si amenajarea mediului educational- abilitati bune de comunicare, creati
ASOCIATIA ARMONIA MONTESSORI

Asistent Manager /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal experienta intr-o functie similara studii superioare abilitati in domeniul vanzarilor - reprezinta un avantaj comunicare si capacitati de relationare atitudine pozitivă, entuziastă, deschisă, jovială persoana creativa, dinamica, organizata multi-tasking adaptabilitate autonomie si initiativa cunostinte bune Word, Excel, Outlook make & manage social media content dorinta de promovare abilitati in domeniul vanzarilorDescrierea jobului contabilitate primara facturare indosariere documente postare articole de blog,social media, newsletter analiza mediului concurential documentarea produselor si serviciilor comercializate de companie preluare email-uri/solicitari oferte redactarea ofertelor/devize pachet salarial atractiv bonuri de masa bonus de performanta mediu de lucru profesionist, organizat specializare la locul de munca propunere/implementare proiecte individuale oportunitate in dezvoltarea profesionala opurtunitate de participare la traning-uri
BUILDING SERVICE S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Bucuresti - Ilfov


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann! Căutam noi colegi/ colege pentru magazinul din București: Afi Cotroceni. Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Beneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pentru că înveți Retail!
DEICHMANN S.​R.​L.​

Asistent Manager /​ Ofertare


Candidatul ideal Asistent Manager / OfertareCapacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionaleCapacitate foarte buna de comunicare si relationare-atat cu clientii, cat si cu colegiiCapacitate rapida de decizie, precum si asumarea responsabilitatii pentru deciziile luateRapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simtStudii superioare reprezinta un avantajExperienta pe o pozitie similara reprezinta un avantajDescrierea jobului Asistent Manager / OfertarePreluare comenzi, verificare stocuri, facturare, urmarire livrari;Monitorizarea si fidelizarea clientilorGestionare bugete interne;Intocmirea de oferte tehnice si economiceAlte activitati pentru atingerea obiectivelor firmei.Mediu de lucru excelent, intr-o companie in crestere accentuata, conditii de lucru foarte bunePerioada de proba 1 saptamanaPachet salarial atractiv cu acordare de bonusuri
LAMAR CORPORATION SRL

Asistent De Farmacie Bucuresti Si Ilfov


Candidatul ideal Asistent de farmacie Bucuresti si IlfovCATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și res
CATENA MANAGEMENT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 874 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.