Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

190 Locuri de Munca Business Developer in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

190 Locuri de Munca Business Developer in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager De RezidenȚĂ


Candidatul ideal Valea Izvoarelor Senior Living angajează MANAGER DE REZIDENȚĂ la Cluj Senior VillageSuntem în căutarea unei persoane implicate, cu abilități de leadership, care să contribuie la asigurarea unui mediu sigur, prietenos și confortabil pentru rezidenții noștri. Dacă aveți experiență în gestionarea unei echipe și doriți să vă implicați activ în crearea unei comunități care promovează respectul, demnitatea și îngrijirea de calitate a seniorilor, acest job este pentru dumneavoastră.Cerințe:- Absolvent(ă) de studii superioare sau medii într-unul din domeniile medical, ospitalier sau științe sociale- Seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate- Capacitate de a forma și conduce o echipă de 50 de oameni (în prezent formată din 15 persoane)- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilități:- Construiește și menţine relaţii excelente cu angajații, rezidenţii, aparţinătorii și vizitatorii Cluj Senior Village- Se asigură că nevoile de îngrijire (inclusiv
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

District Manager Cluj


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Coordonator Depozit Materiale De Constructii


Candidatul ideal SC MAX BAU MATERIALE SRL angajeaza gestionar - coordonator depozit, pentru depozitele de materiale de constructii din Bucuresti ( Chiajna ) si Cluj-Napoca ( Floresti )Cerinte minime :- principala cerinta, eliminatorie, este experienta in coordonarea tuturor activitatilor care se desfasoara intr un depozit de materiale de constructii; activitati de receptie marfa, constatare diferente, descarcare, depozitare optima la raft si in depozit, etichetare, pregatire comenzi de livrare si incarcare a materialelor de constructii de uz general- experienta relevanta in organizarea modului in care sunt depozitate produsele, in organizarea fluxurilor de descarcare, depozitare, pregatire marfa conform comenzilor si rutelor de transport, de capacitare optima a camioanelor incarcate- experienta in coordonarea echipelor din subordine, astfel incat operatiile de descarcare-incarcare, cele de depozitare si pregatire produse pentru livrare precum si cele de incarcare flota, sa se desfasoar
MAX BAU MATERIALE S.​R.​L.​

Coordonator Noc (223968)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare IT și Comunicații Experienţă practică necesară: Experiență în asigurarea serviciilor operaționale către business ș raportarea asigurării lor Experiență anterioară în activități specifice de infrastructură IT și networking Cunoştinţe IT: Cunoștințe avansate privind standardele de arhitectură HW IT Cunoștințe avansate privind tehnologiile utilizate în industria IT Descrierea jobului Coordonezi activitățile zilnice și evoluția proiectelor dezvoltate de echipa NOC Coordonezi împreuna cu șeful direct planul de dezvoltare al proiectelor, livrabilele și bugetele aferente Realizezi și implementezi strategia de Networking și Telecom Participi la realizarea și implementarea strategiei pentru serviciile de tip CloudRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile taleCe îți oferim noi Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Manager Restaurant


Candidatul ideal Căutăm cel mai dinamic și organizat Manager de restaurant. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru.Ce căutăm:-experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/ QSR/ Fast food) pe poziții similare;-abilitățile foarte bune de coordonare a unei echipe sunt categoric necesare;-disponibilitatea și flexibilitatea din punct de vedere al programului de lucru sunt un aspect important pentru noi;Descrierea jobului Ce vei face la noi:-tu ești omul de bază din restaurant așa că ai ocazia să-ti pui în practică toate abilitățile de coordonare și organizare în cadrul echipei tale;-vei instrui și supraveghea echipa și toate operațiunile din locația ta;-gestionarea eficientă a solicitărilor și sesizărilor venite din partea clienților este responsabilitatea ta;-ai ocazia să creezi un mediu de lucru constructiv și eficient pentru tine și membrii e
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Retail Relationship Manager


Candidatul ideal Rolul de Relationship Manager Retail presupune identificarea oportunitatilor de vanzare, pentru produsele si serviciile Bancii, adresate clientilor Persoane Fizice.Profilul ideal: Minim un an de experienta anterioara in vanzari in zona de Banking, Telekom, Asigurari. Experienta in vanzarea produselor bancare (persoane fizice sau juridice) reprezinta un plus; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Cunostinte MS Office; Limba engleza – nivel conversational.Descrierea jobului Ce vei face? Prospectezi in mod activ piata si abordezi potentialii clienti, in vederea promovarii produselor de creditare destinate segmentului retail (persoane fizice) Vei identifica oportunitatile de vanzare pentru toate produsele si serviciile Vei dezvolta portofoliul de clienti existenti si volumul de afaceri, impreuna cu echipa de vanzari din care va face par
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 234 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Micro (sebes,​ Cluj,​ Turda)


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Identifici cerintele clientilor si oportunitatile de vanzare, prin activitati de cross-selling; Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor; Asigur
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Cybersecurity Risk Management Analyst


Descrierea jobului The Cybersecurity Risk Management Analyst will help manage and facilitate cybersecurity risk management activities, including but not limited to, management of security-related issue remediation, cybersecurity risk assessments, third party cybersecurity risk assessments, risk evaluation of policy exceptions, and other ad hoc cybersecurity risk management duties. In this Role, Your Responsibilities Will Be: * Assisting with identification, tracking and reporting of cybersecurity issues and remediation; * Assessing cybersecurity risks and assisting with third party cyber risk management; * Risk reviewing cybersecurity policy exceptions; * Working with cross-functional collaborators to complete cybersecurity projects related to risk management; * Supporting cybersecurity strategy and governance functions, as needed. Who You Are: You readily learn and adopt new technologies. You use knowledge of business drivers and how strategies and tactics play out in the market to gu
EMERSON SRL

Relationship Manager Ifn


Candidatul ideal Gi Group România recrutează RELATIONSHIP MANAGER pentru partenerul său din domeniul IFN, o persoană responsabilă care să promoveze produsele și serviciile financiare ale grupului destinate segmentului persoanelor juridice.CERINȚE: Absolvent studii superioare (preferabil profil finanțe-bănci / economic); Experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN minim 2 ani; Abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare și de identificare a potențialilor clienți); Cunoașterea mediului de afaceri local și deținerea unui sistem relațional foarte bine dezvoltat în vederea obținerii de recomandări; Orientare spre nevoile clientului; Perseverență în atingerea obiectivelor; Foarte bune abilități de comunicare și prezentare; Inițiativă; Abilități de intraprenor; Reprezintă un mare avantaj dacă ati mai vândut produsul de scont.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI: Cunoașterea și promovarea produselor din portofoliu; Pros
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Manager Logistica Si Planificare


Candidatul ideal Managerul de logistica va conduce si coordona activitatile cu privire la vanzari, logistica interna si planificare din cadrul Ulma Pacakging Production, Apahida.Cerinte: Absolvent de studii superioare, profil tehnic; Minim 3 ani experienta pe o pozitie simlara; Experienta in coordonarea echipei pentru atingerea obiectivelor si a indicatorilor; Flexibilitate in negociere si capacitate de a lucra cu termene limita; Foarte buna capacitate de sinteza si analiza, rezolvare de probleme; Capacitate de a comunica clar si concis (atat verbal, cat si in scris); Capacitate de a lucra cu obiective cantitate și calitative; Cunostinte foarte bune MS Office (Excel), ERP; Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (avantaj, cunoasterea limbii spaniole).Descrierea jobului In acest rol, responsabilitatile dumneavoastra vor fi: Managementul planificarii si a replanificarii productiei conform cu capacitatile si previziunile disponibile. Managementul lansarii si urmaririi ordinelor de pro
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL

Sales Manager


Candidatul ideal - Studii superioare sau medii absolvite- Excelente abilitati de negociere si comunicare B2B- Foarte buna cunoastere a tehnicilor de vanzare- Experienta in Hunting/Farming- Orientare catre client si rezultat- Disponibilitate la deplasari (in judetele arondate)- Permis de conducere cat. B- Dinamic, cu spirit de initiativa, proactiv, ambitios- Spirit de organizare si abilitati de coordonare Descrierea jobului - Prospectarea continua a pietei pentru identificarea clientilor- Prezentarea si promovarea serviciilor companiei- Consultanta clientilor pe toata durata procesului- Intocmirea de contracte, acte aditionale, etc- Planificarea si efectuare vizitelor la clienti, in conformitate cu obiectivele- Urmarirea obiectivelor lunare/trimestriale/anuale- Intocmirea de rapoarte periodice conform procedurilor interne
UNITY INTERNATIONAL HRL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 350 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Service Delivery Process Alignment & Communications Manager


Descrierea jobului As the Manager IT, Service Delivery and Operations Processes Alignment and Communications you will be responsible for driving global excellence and consistency for all processes required and performed by the IT Service Delivery and Operations organization. The goal is to drive harmonization of the performance by promoting the right processes in all aspects of the team's work.This role also includes all the communications required by and from the IT Service Delivery and Operations (IT SD&O) organization, targeting our consumers (Business Units and Corporate entities) and our internal IT Service Delivery and Operations organization members.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* To grow a proven Process Management framework, including visualization of all required processes together with accurate status on the development achievement progress.* To proactively collaborate with relevant process owners and subject matter authorities in all organizations to align
EMERSON SRL

Arhitect Coordonator Si Mid-level


Candidatul ideal Carpat Rail cauta colegi noi pentru birourile din Cluj, Iasi, Bucuresti si Timisoara, iar daca esti in cautarea unei noi provocari profesionale si crezi ca ai cunostintele si abilitatile necesare pentru a ocupa aceasta pozitie, te invitam sa aplici si asteptam cu interes sa faci parte din echipa noastra.Cerinte:Studii superioare in specializarea arhitectura;Experienta de minim 2 ani;Drept de semnatura proiecte, inregistrat la OAR;Redactarea planselor si memoriilor tehnice si ale planurilor conform normelor in vigoare, in diferite faze ale proiectului SF, DALI, DTAC, PTh, DE.;Bune abilitati de comunicare si relationare;Capacitatea de a lucra in echipa;Colaborare cu punctele de lucru ale companiei ;Excelente abilităţi de analiză şi sinteză a datelor şi informaţiiilor;Capacitate de a identifica soluţii şi de a lua decizii;Abilitatea de a gestiona multiple proiecte/activitati simultan;Orientare spre calitate şi atentie la detalii.Descrierea jobului Redactarea planselor si
CARPAT RAIL S.​R.​L.​

Marketing Operations Manager


Short company description Snyk is the leader in developer security. We empower the world’s developers to build secure applications and equip security teams to meet the demands of the digital world. Requirements - 2+ years of experience in similar role or field- Working knowledge of Excel- Comfortable working with large data sets and numbers used for strategic and key decisions - Strong analytics skills and are able to manipulate data sets to provide insight- A focus on accuracy and details - A University Degree or similar Responsibilities - Assure data quality of marketing sourced leads and improve the MQL process, eliminating duplicates currently created during that process- Manage marketing data loads for various campaigns and initiatives ensuring data quality and timeliness throughout the process- Design and implement data cleansing processes to improve data quality- Collaborate with data owners and stakeholders to correct and update inaccurate data- Analyze and assess the quality o
Snyk

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Incident Management Officer with Finnish


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture

Senior Technical Success Manager


Short company description Snyk is the leader in developer security. We empower the world’s developers to build secure applications and equip security teams to meet the demands of the digital world. Requirements - Experience leading technical or engineering programs with a proven record of thought leadership, business case development, realizing customer benefits and successful program completion- 5+ years of experience in a customer-facing role, engaging with customer executives, technologists and/or partners to solve business problems with advanced technologies- Experience working closely with highly technical customers within the Enterprise (Fortune 100) space in North America- The ability to demonstrate working knowledge of Developer or Application Security tools (e.g. GitHub, Jira, Jenkins, VScode)- Exceptional organization and time-management skills and the ability to effectively manage across competing priorities- To be an effective and influential communicator with a range of pe
Snyk

Project Management Officer,​ Engineering Center Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsWho you are:You have a Master degree in Business Administration,
Bosch Romania

Manager Proiect Santier - Constructii Infrastructura Rutiera


Candidatul ideal Manager proiect constructii drumuri / Site manager / Manager santier / infrastructura rutieraCandidatul ideal esti tu daca:- esti absolvent/a Facultatea de Constructii (cerinta obligatorie)- ai experienta relevanta in constructii de infrastructura drumuri si poduri, fiind responsabil de toate fazele de executie- ai experienta in organizare si planificare activitati lunare, saptamanale si zilnice a proiectului de executie- reprezinta un avantaj daca ai experienta in proiecte cu Institutii publice (constructii conform contractelor prin achizitii publice, licitatii)- ai cunostinte relevante si ai lucrat cu programul Autocad- ai lucrat cel putin pentru un proiect cu MsProject sau Primavera si cu programele de devize (WinDoc, Edevize, Deviz 360)- ai disponibilitate pentru deplasare pe santierele de lucru- stii sa intocmesti documentatia tehnica necesara: planimetrie, detalii de executie, calcule, etc- esti foarte atent/a la detalii si ai capacitatea de a recunoaste informat
BEST STUDENT SRL

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Team Manager


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: studii superioare finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Experiență în organizarea de evenimente, management echipe sau organizare de proiecte.🔹Abilități demonstrate de lucru în echipă.🔹Abilități de leadership și luare a deciziilor. 🔹Abilități excelente de comunicare și negociere.🔹Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona prioritățile. Responsabilitati În calitate de Team Manager, vei avea un rol fundamental în conducerea și dezvoltarea echipei de consultanți financiari. Vei fi responsabil pentru asigurarea unei direcții clare și a unui mediu de lucru inspirațional, care să încurajeze excelența în serviciile oferite și să promoveze creșterea profesională a fiecărui membru al echipei.​Principalele responsabilități vor include coord
PROSPERA CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 1453 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 190 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.